Cyn schreef:Sporten kan nooit té fanatiek zijn
Sporten opzich is al té fanatiek

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Cyn schreef:Sporten kan nooit té fanatiek zijn
Superfries1983 schreef:Sporten opzich is al té fanatiek
Cyn schreef:Tsja, niet iedereen houdt van op de bank hangen met een pilsie in zn hand
Flying Tilster schreef:Cyn schreef:Tsja, niet iedereen houdt van op de bank hangen met een pilsie in zn hand
Nu je over bier begint.. ik lust er wel ééntje..
Surhuisterveen schreef:Donderdag jarig geweest. Eerste rondje is van mij! Cheersk!
Superfries1983 schreef:Ik kon er geen geschikt topic voor vinden dus dan hier maar. Meer mensen die het PDC WK darts volgen? Adrian Lewis bgint in de finale tegen Gary Anderson met een 9-darter in de 3e leg van de eerste zet. En heeft na die 1e set die hij won een 3 darts gemiddelde van bijna 130. Andersons gemiddelde van 105 lijkt er niets bij. Ongelooflijk hoe makkelijk die mannen de triples raken.
geert. schreef:Maar als ik dit zo lees..... 130 gemiddeldDat gaat nergens meer over
![]()
het lijken wel machines
geert. schreef:Tot een aantal jaren geleden volgde ik het darten nog redelijk, maar de laatste jaren er nooit meer naar gekeken. Na Barney zijn heleboel toppers overgestapt naar de PDC, daarna is mijn interesse meer en meer afgenomen.
Flying Tilster schreef:
Heb vanmiddag nog even naar de BDO gekeken, maar dat niveau valt met vies tegen.
Gearard schreef:Als de transfer nog rondkomt, doe mij dan maar een biertje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast