Technische en medische staf

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Mackan68 » 01-04-2017 19:03

siesta schreef:Sibon weg? Zo'n man moet je toch in welke functie dan ook bij de club behouden? #cultheld

Kennelijk is hij in een andere functie niet zo goed als dat hij als voetballer was. Als wat zou je hem dan aan de club willen verbinden?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Jazz » 01-04-2017 20:54

Moeten we elke clubheld maar een functie geven? Kwaliteit is belangrijker dan het feit dat iemand een verleden heeft bij Heerenveen...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Flying Tilster » 01-04-2017 21:18

siesta schreef:Sibon weg? Zo'n man moet je toch in welke functie dan ook bij de club behouden? #cultheld


Waarom? Omdat hij de beslissende pingel er in schoot?
We hebben kwaliteit nodig.. geen sentimenten
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Thinkman » 01-04-2017 21:27

Sibon is momenteel assistent trainer naast Streppel.
Het is nog geen magische formule gebleken dit jaar.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor igo » 02-04-2017 01:17

Sibon is aangesteld door Vonk, de nieuwe directie onder Eisinga wil alle banden met Vonk/van der Velde/de Haan door snijden. Daar is Sibon de eerste van. Haalt Streppel, gehaald door Vonk, de play-offs niet vliegt hij er ook uit
Laatst bijgewerkt door igo op 02-04-2017 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor heerenveenown » 02-04-2017 01:21

Ik denk dat dat ook wel meevalt, ze gooien ook niet gelijk alle spelers eruit van Vonk toch?
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor bennieeee » 08-04-2017 19:08

Streppel zal wel weer melden.

We gaan lekker zo door, in fases voetballen we heel prima. Maar weer gaan wel met zijn allen om tafel zitten want dit kan zo niet. Ik haal er waarschijnlijk wel een paar uit.


Volgende week, alle zelfde spelers staan er weer in en we spreken een zaad pot een gaan er nog dikker af...
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor pes5 » 08-04-2017 22:56

Wat doet Klompe eigenlijk bij ons? Gaat altijd heel stoer staan bij corners en vrije trappen, maar we krijgen de ene na de andere tegen uit die situaties.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Joucke » 22-05-2017 13:05

pes5 schreef:Wat doet Klompe eigenlijk bij ons? Gaat altijd heel stoer staan bij corners en vrije trappen, maar we krijgen de ene na de andere tegen uit die situaties.

Volgens Roelof de Vries niets meer.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor CJF » 22-05-2017 15:42

Heerenveen neemt ondanks nieuwe aanbieding afscheid: ‘Sprong in het diepe
Lees meer op www.voetbalzone.nl

Tieme Klompe vertrekt na acht jaar bij sc Heerenveen. De assistent-trainer heeft besloten om zijn contract in Friesland niet te verlengen en is zodoende in de zomer vrij om te gaan en staan waar hij wil.

“De club heeft mij een goede, nieuwe aanbieding gedaan, alleen is het gevoel van de sprong in het diepe wagen zo sterk, dat ik daar gehoor aan moet geven. Dus dat ga ik doen”, laat Klompe weten via de officiële kanalen van de Friezen. Wat hij precies gaat doen, is voor hem ook nog niet duidelijk: “Dat is heel spannend, dat weet ik eigenlijk niet. Dit geeft mij wel heel veel energie, ik gooi het open, daar was ik wel aan toe.”

“Het hoofdtrainerschap is wel een ambitie van mij. Ik ben met het trainersvak begonnen en ik wil daar zo goed mogelijk in worden. Ik ga het bekijken. Ik ga hier met een heel goed gevoel weg”, sluit hij af. Klompe kwam als speler acht seizoenen uit voor de Friezen en was ook nog actief voor RKC Waalwijk en FC Groningen.


Lees meer op www.voetbalzone.nl
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Mackan68 » 22-05-2017 16:25

Misschien gaat NEC het nog een keer proberen bij hem.......
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Satyr » 28-05-2017 08:52

Mackan68 schreef:Misschien gaat NEC het nog een keer proberen bij hem.......


Nee dus, Alflen is de nieuwe trainer
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor hm_DR88 » 28-05-2017 21:33

http://www.dvhn.nl/sport/Kritiek-op-ex-jeugdtrainer-FC-Groningen-na-donderspeech-22245784.html


Het zal er wel bij horen, maar ik vind het helemaal NIKS!! Mentale weerbaarheid, SCHIJT!! Potje afzeiken vooral ter eer en glorie van jezelf en vooral omdat er een camera bij aanwezig is, dat is mijn gevoel. Dat je binnen een groep de zaak op scherp zet, prima, maar deze beelden schieten elk doel voorbij. Lachwekkend en/of beschamend, zeg het maar.

Het kan zijn dat het compleet uit een verband is gehaald. Maar dan moet je als begeleider nog de professionaliteit hebben om dat te voorkomen. Egotripperij van het zuiverste water, zo komt het volledig bij mij over.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Peter » 28-05-2017 22:31

Tjonge, kun je aangeven waarom je dat denkt? Je geeft negatief commentaar, maar je baseert dat nergens op. Waarom vind je dit niet kunnen. Je reageert primair zonder na te denken over de effecten. Het is een feit dat als je op deze manier een groep afzijkt ze dichter naar elkaar toegroeien en ze een hechtere groep vormen en meer voor elkaar doen/over hebben. Je creëert zo meer een wij gevoel. Ik vind dat helemaal niet raar. Juist een heel goed proces.

Daar komt bij dat jonge talenten moeten begrijpen dat als ze willen slagen ze daar veel voor over moeten hebben. Bij teamsporten moet je de talenten daar nog veel meer van overtuigen dan sporters die een individuele sport beoefenen. Bij teamsporters kun je gemakkelijker "onderduiken". Als het team goed presteert valt jou mindere individuele prestatie minder op. Als individuele sporter wordt je daar direct op afgerekend. Voetbal is een sport waar een individuele sporter exceptioneel veel geld kan verdienen, dat betekend ook dat er heel veel voor moet worden gedaan, en dat is iets wat jonge sporters nog al eens vergeten. Daar gaan bijna alle jonge getalenteerde voetballers aan ten onder. Daarom is het niet raar dat dit op deze manier wordt gedaan. Ik hoop alleen wel dat de trainers het hier niet bij laten, maar ook aangeven waarom men dit doet, en wat de valkuilen zijn waar jonge sporters tegen aanlopen.

Je kunt hier gewoon een parallel trekken met leerlingen in het voortgezet onderwijs. Waarom zou je meer leren als je een 6 kunt halen. Dat is ook een voldoende en daar slaag je mee. Sport is een bezigheid waar je niet op zoek bent naar de 6, maar naar de 10 en daar moet je alles voor uit de kast halen.
Ik vind je opmerking dus een verschrikkelijke opmerking, die ik absoluut niet kan plaatsen. Sorry, ik bedoel het niet persoonlijk, maar snap je wel waar het om gaat.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor fuotbalgek » 28-05-2017 22:40

Volgens mij worden deze jongens hier op geen enkele wijze neergehaald op basis van hun kwaliteiten. Ze worden getraind om 100% te geven. De meest succesvolle voetballer van het moment is zeker niet de meest talentvolle, wel de meest gemotiveerde. In hoeverre dit intrinsiek moet zijn kun je je afvragen.

Daarbuiten worden hun vertrouwen in eigen kunnen hier op geen enkele manier in twijfel getrokken. Ze worden gewezen op de verantwoordelijkheid voor volledige inzet. Niks mis mee, spijkers op laag water zoeken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Voetballeerproces » 29-05-2017 13:43

Het probleem is dat deze twee heren zichzelf heel erg belangrijk vinden. De manier waarop hij denigrerend "kind Slovenian" tegen zo'n jongen zegt in het begin is simpelweg stuitend en tenenkrommend. Als je een beetje personality hebt pik je dit niet. Als je dit soort speeches nodig hebt moet je je sowieso al af gaan vragen of je wel een topsport mentaliteit hebt. Nee, heb niks met deze amateurpsychologie.

Mocht je dan toch zoiets willen doen, dan never nooit voor een camera.
Voetballeerproces
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 27-01-2015 23:10

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-05-2017 14:44

Ik vind het typisch van deze tijd als hier kritiek op komt. Kinderen en jongeren worden, uitzonderingen daargelaten, veel te veel met de fluwelen handschoen opgevoed. Alles moet leuk zijn.....Aanpakken en op verantwoordelijkheden wijzen wordt al snel als te hard en zielig gezien. Hard werken en over de grens gaan is niet meer van deze tijd voor velen.

Prima dit. Van mij mag het. Waarom hebben wij zoveel wedstrijden verloren na de winter? Omdat ze niet over een grens wilden of konden gaan....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Lipton » 29-05-2017 15:02

Als je het korte filmpje ziet denk je echt: die jongens hebben lopen kloten.
En dan zie je het volledige filmpje en dan zie je die jongens niet kloten of opgeven.
Je ziet gewoon inzet en ze proberen het.

Natuurlijk zijn het allemaal moment opnames. Ik begrijp de werkwijze van de heren. Maar de manier waarop is wel matig als je het mij vraagt.
De jongens hebben de opdracht niet kunnen doen en de enige feedback waarmee de trainers komen is "te weinig inzet". Nou als dat alles is??
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Voetballeerproces » 29-05-2017 19:49

Heerenveen rules schreef:Ik vind het typisch van deze tijd als hier kritiek op komt. Kinderen en jongeren worden, uitzonderingen daargelaten, veel te veel met de fluwelen handschoen opgevoed. Alles moet leuk zijn.....Aanpakken en op verantwoordelijkheden wijzen wordt al snel als te hard en zielig gezien. Hard werken en over de grens gaan is niet meer van deze tijd voor velen.

Prima dit. Van mij mag het. Waarom hebben wij zoveel wedstrijden verloren na de winter? Omdat ze niet over een grens wilden of konden gaan....
Dit is echt zo'n vroeger was alles beter verhaaltje. Als het slecht gaat komen er altijd mensen zoals jij met het vingertje wijzen naar mentaliteit. Ik geloof daar niet zo in. Als je de tweede seizoenshelft van Heerenveen gaat analyseren dan zie je een aantal aanwijsbare factoren die meegespeeld hebben in het mindere verloop van het seizoen. Denk aan blessures (die niet goed op te vangen zijn) en een speelstijl die iedereen zo langzamerhand wel een beetje doorhad.

Bovendien: aanpakken en op verantwoordelijkheden aanspreken kan ook op een normale manier en zonder de camera's. Met name dat laatste duidt op pure zelfverheerlijking van de heren coaches, getuige ook het feit dat het vol trots op twitter gedeeld wordt. Als je topcoaches in de media hoort dan weet je meestal één ding, ze vallen hun team niet in het openbaar aan.
Voetballeerproces
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 27-01-2015 23:10

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-05-2017 20:02

Jij wilt tegenspreken dat kinderen en jongeren tegenwoordig anders worden grootgebracht dan vroeger? Heeft niks te maken met vroeger was alles beter. Deze commotie was 20 jaar geleden echt niet ontstaan. Nu wel omdat het vooral niet te hard mag zijn......
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor AllardP » 29-05-2017 21:22

Je moet wel blind zijn om niet te zien dat er veel is veranderd in de opvoeding de afgelopen decennia. Ik kreeg nog gewoon cijfers op de lagere school (al was er toen ook al een zesjescultuur) maar mijn jongere zusje werd al beoordeeld op inzet. Nu worden kinderen bij alles wat ze doen omstandig geprezen, ongeacht of ze hun best hebben gedaan. Onderscheid maken tussen goede en slechte prestaties wordt steeds meer taboe. Mooi recent voorbeeld was een klacht bij het Jeugdjournaal dat het waagde om zomaar kinderen met een hoge CITO-score in het zonnetje te zetten.

Het resultaat is een 'applausgeneratie' van kinderen die niet met kritiek of tegenslag om kunnen gaan. En op die manier haal ja natuurlijk nooit het maximale uit je capaciteiten. Natuurlijk is dit een algemeen verhaal en zijn er tal van uitzonderingen. Ik ben er in elk geval blij om dat de opleiding van onze club bij die uitzonderingen behoort.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Kaz_SCH » 30-05-2017 09:11

Wat ook meespeelt is het bedroevende niveau Engels van vooral Tjalling van den Berg. Hij is de taal duidelijk niet dusdanig machtig dat hij goed onder woorden kan brengen wat hij nou bedoelt. Het lijkt dan al gauw wat dom geschreeuw, terwijl het ongetwijfeld goed bedoeld is.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Surhuisterveen » 30-05-2017 10:13

Die Tjalling van den Berg is wat mij betreft teveel in zichzelf gaan geloven dat het eng en gevaarlijk lijkt te worden.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Voetballeerproces » 30-05-2017 15:03

Heerenveen rules schreef:Jij wilt tegenspreken dat kinderen en jongeren tegenwoordig anders worden grootgebracht dan vroeger? Heeft niks te maken met vroeger was alles beter. Deze commotie was 20 jaar geleden echt niet ontstaan. Nu wel omdat het vooral niet te hard mag zijn......
Nee integendeel, ik vind ook dat kinderen tegenwoordig wel erg beschermend opgevoed worden. Neemt niet weg dat ik dit amateurtoneel lachwekkend vind.

Ik weet precies wat er in die turnhal aan de hand is, want ik heb er stage gelopen. Die jongens zijn de hele week keihard en serieus aan het trainen. Dan worden ze 1 of 2x per week in die turnhal gezet, waar ze de meest lullige oefeningetjes moeten doen en dan gaan ze inderdaad lopen kloten. Vervolgens gaat Tjalling dan een vooraf ingestudeerd verhaaltje over mentaliteit uitkramen en dan zijn die jongens blij dat ze weer buiten staan.

Het is niets meer dan een veredelde gymles met middelbare school scholieren.
Voetballeerproces
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 27-01-2015 23:10

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Voetballeerproces » 30-05-2017 19:23

Verbeek verwoord het prima naar mijn mening:

Gertjan Verbeek kan zich niet voorstellen dat de clubleiding van SC Heerenveen op de hoogte was van de donderspeech-video die recent voor veel opschudding zorgde op social media. "Ik ben verbaasd dat dit filmpje openbaar is gemaakt", zegt voormalig Heerenveen-trainer in gesprek met de Leeuwarder Courant. "Welk doel heeft deze training en wat is de manier waarop er met elkaar wordt gecommuniceerd?"
"Bij dat laatste plaats ik grote vraagtekens", vervolgt Verbeek, die vindt dat er een lijn is overschreden. "Als jij mensen wilt laten samenwerken, dan moet er vertrouwen zijn. Maar dat wordt nu gigantisch geschaad, omdat het gesprek niet in besloten kring plaatsvindt. Het filmpje is zelfs naar buiten gebracht. Je ziet ook dat de jongens zeer gefrustreerd weglopen."
Verbeek vermoedt dat de spelers in kwestie niet voorbereid waren op deze 'aanval'. "Ik vind dat je niet zo met jongens van zeventien, achttien jaar kunt omgaan. Het is anders als een groep in de afrondende fase van mentale weerbaarheid zit. Dan moeten ze als een soort examen naar elkaar toe dingen benoemen. Maar in dit fragment zag je een speler die onvoorbereid voor de groep werd geplaatst. Hij werd eigenlijk voor lul gezet."
Dat vind de huidige trainer van VfL Bochum een kwalijke zaak. "Alles wat binnen een club gebeurt, is de eindverantwoordelijkheid van de directie. Daarom maakt een club afspraken met zijn medewerkers over het gebruik van sociale media. Maar hebben de club en de spelers toestemming gegeven voor deze uitzending?"
"Als dat zo is, zegt dat veel over hoe Heerenveen denkt om te gaan met zijn medewerkers. En als dat niet zo is, zegt het ook heel veel over de directie. Dan gebeuren er dingen waarvan zij geen weet hebben. Dat kan natuurlijk nooit", besluit Verbeek kritisch.

Feanonline
Voetballeerproces
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 27-01-2015 23:10

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor BK2007 » 30-05-2017 20:10

Verbeek heeft wel een punt en stelt wel goede vragen.
Waarom komt er zo'n filmpje in de media. Waarom neem je het eigenlijk op ?
Het is wat amateuristisch van de club allemaal.
Ik hoop maar niet dat dit kenmerkend is van de staat van de rest van de jeugdopleiding.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor TORCIDA » 29-08-2018 19:35

drie spitsen weg, 1 huur spits die vorig jaar in jong psv speelde haal je terug. Onze jeugd is geen aanvulling op ervaring dus dit is gewoon wanbeleid. We stonden bekend om onze goede spitsen en vleugelaanvallers, daar is niks van over. Wie scout er nu nog en zoja wordt daar naar geluisterd of hebben we te weinig scouts.

Floranus gehaald voor Dumfries. Wereld van verschil en ook nog eens langdurig tot op heden geblesseerd?? Hoor er niks over
Doke die eigenlijk altijd wel weg mocht maar ook weer niet.. Van pure armoe staat linksback Woudenberg die vorig jaar compleet door het ijs zakte op de rechtsback toen hij geblesseerd was. Tot en met vrijdag zou hij niet spelen. Werd zondag aan alle kanten voorbij gelopen, lag met kramp op de grond.... Ik zou zeggen, lees dit nog eens terug en vraag je dan hardop af wat Hamstra doet of denkt...

Middenveld is armoediger geworden, Thorsby, Kobyasi en Vlap. Dit is een middenveld wat veel te licht is en ook voetballend te weinig brengt, Thorsby is de lopende man om ruimtes dicht te lopen en te storen, Kobyasi moet de spelverdeler zijn maar dat is ie niet, heeft veel te weinig diepgang en vlap is te licht voor die positie, kan beter op links voor.
Dan haal je Kongolo, ook niet de opbouwende middenvelder en op het laatst Rienstra. Moet het middenveld meer aanvallende impuls geven. Maar dan moet hij wel spelen. Viel ook tegen feijenoord matig in.

Aanvallend, vorig jaar hebben Rojas, en Mihajovic amper een basisplaats gehad, zelfs toen zenelli geblesseerd was. En die moeten het nu wel doen? Rojas voetbalt niet, Zenelli is het nog steeds niet. Ook vorig jaar maar enkele goede wedstrijden gespeeld, en Odegaard die je vorig jaar in ieder geval altijd kon aanspelen is er niet meer.

Verdedigend zijn we zonder dumfries echt slechter geworden, Naess krijgt nooit een kans, dus of je gaat hem eens brengen of je doet hem weg.

Dit zijn wel gewoon de feiten van ons elftal. Er zit totaal geen balans in ons team.

Tactisch, feijenoord had alle ruimte op ons middenveld. Of onze aanvaller stonden te diep en onze verdedigers durven niet door te dekken. Feijenoord had echt alle ruimte op ons middenveld, Van Persie liet zich regelmatig hierin terugzakken.
Dus vroeg druk zetten kan ons team niet, tactisch voeren ze het niet goed uit, ze durven niet, of snappen het niet.

Er zit echt iets structureel fout op dit moment
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Ebiede » 29-08-2018 20:04

@torcida wel positief blijven he.. te veel kritiek op deze manier.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor BK2007 » 29-08-2018 20:18

Dat verhaal van Torcida is inderdaad wel erg warrig ook.
Je moet JOR even de tijd gunnen en alle nieuwe spelers moeten nog wennen en ingepast worden.
Het komt wel goed hoor.
We krijgen nu 5 makkelijke tegenstanders en gaan erg veel punten pakken nu.
Kunnen er gewoon 15 zijn.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor TORCIDA » 29-08-2018 21:54

Welke nieuwe spelers BK. Op lammers na staat er niets nieuws in de basis
Zo warrig is mijn stuk niet, er staat precies hoe het er nu voorstaat
Wij hebben nog geen wedstrijd op balbezit kunnen spelen. Dus waarom bij denkt
dat we wel even 15 punten halen tegen makkelijke tegenstanders ...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten