Andries Noppert

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Andries Noppert

Berichtdoor HUNTELAAR » 13-12-2022 14:15

Baas schreef:Via een bron heb ik vernomen dat er inmiddels een bod van 10,5 miljoen van een Engelse club ligt.
Hoe betrouwbaar dit is, weet ik niet, maar hij zegt ''dicht op het vuur te zitten''.
Nogmaals, ik weet niet of dit echt zo is, maar wou het even delen.


Thanks for it bot - give it to your hond.
You are not even close.

Zoiets :)
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Baas » 13-12-2022 14:33

HUNTELAAR schreef:
Thanks for it bot - give it to your hond.
You are not even close.

Zoiets :)


Dank voor je bijdrage. Jij weet duidelijk beter hoe het zit.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Andries Noppert

Berichtdoor HUNTELAAR » 13-12-2022 15:35

Ik bedoelde als reactie op de Engelsen.
Naja grapje mislukt:)
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Jazz » 13-12-2022 18:12

Baas schreef:Via een bron heb ik vernomen dat er inmiddels een bod van 10,5 miljoen van een Engelse club ligt.
Hoe betrouwbaar dit is, weet ik niet, maar hij zegt ''dicht op het vuur te zitten''.
Nogmaals, ik weet niet of dit echt zo is, maar wou het even delen.


Als dit zo is, lekker wachten op een andere club. Laat ze elkaar maar gek maken zodat er een bidding war ontstaat.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Raider » 14-12-2022 22:07

Het zou allemaal prachtig zijn die 10 miljoen. Maar ik zie dat niet zitten. Drommel ging voor 3.5 miljoen naar Twente. Cillessen in 2011 voor 3.25 van. Nec naar Ajax. We wachten maar af.
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Re: Andries Noppert

Berichtdoor fuotbalgek » 17-12-2022 00:26

fuotbalgek schreef:Noppert geeft het hele seizoen al zeer prettige interviews. Nuchter, geen poespas, duidelijk zeggen waar het op staat zonder medespelers af te vallen. Zou toch mooi zijn als deze man hier nog tien jaar op goal blijft staan, bij zijn cluppie, en met een paar jaar de band gaat dragen.


Dit nogmaals. Top keeper en clubmens.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Jazz » 24-12-2022 20:11

Baas schreef:Via een bron heb ik vernomen dat er inmiddels een bod van 10,5 miljoen van een Engelse club ligt.
Hoe betrouwbaar dit is, weet ik niet, maar hij zegt ''dicht op het vuur te zitten''.
Nogmaals, ik weet niet of dit echt zo is, maar wou het even delen.


Nou Baas, deze bron kan je afschrijven, de club zegt wat anders :roll:

Toch heeft nog niemand zich bij SC Heerenveen gemeld...


Hoop dat de hype nog niet voorbij is.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Freezeman » 28-12-2022 19:21

,,Weet je: ik kan het heel ingewikkeld maken”, zei Noppert. ,,Maar ik voetbal nu bij de club van mijn dromen. SC Heerenveen is heel speciaal voor mij.


Man van mijn (pompeblêde) hart.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Beetle » 27-02-2023 18:45

Hoe ver is zijn herstel? Ik zie weinig in de pers...
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Neymar » 27-02-2023 23:00

'Het gaat dus de goede kant op', aldus Van Wonderen. 'Andries voelt dat die injectie iets gedaan heeft, dat stemt hem positief. Maar het is stapsgewijs.' Een tijdsbestek durft de trainer dus niet te plakken op de rentree van Noppert, die via sociale media de hoop heeft uitgesproken over twee tot drie weken weer terug te zijn. Van Wonderen: 'Dat zal de wens zijn, maar dat heeft hij naar mij toe niet uitgesproken. Ik verwacht het niet op die termijn, er is eigenlijk op dit moment nog geen zicht op.'


Bron: https://www.vi.nl/nieuws/sc-heerenveen-heeft-nog-geen-zicht-op-rentree-noppert
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Andries Noppert

Berichtdoor jorro » 12-03-2023 17:16

Wat voor een horrorblessure heeft Andries wel niet? Zijn absentie begint nu gewoon irritant te worden, met Mous die werkelijk geen bal meer pakt. Is de begeleiding vanuit de club wel adequaat en professioneel genoeg? Voor iemand die uit bij Fortuna tijdens de warming-up uit voorzorg moest afhaken, ligt hij er ondertussen echt verdomd lang uit!
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Andries Noppert

Berichtdoor boy waterman » 12-03-2023 18:55

Zal misschien niet zo zijn,maar bij heel veel goals de afgelopen wedstrijden heb ik wel,Die had noppert wel gehad.
Maar we missen hem wel.
Gaat noppert volgend jaar weg,hoeft mous niet als 1e doelman..heeft me niet overtuigd
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Jazz » 15-03-2023 11:16

Valt mij helaas wel tegen dat er zo weinig speelt qua interesse. Met een goede WK achter de rug, had ik toch wel gehoopt dat clubs interesse zouden tonen. Valt dus tegen. Hoop dat er in de zomer meer beweging komt, ik gun Andries wel een leuke transfer naar een Bundesliga of een Championship team.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Otsje P » 16-03-2023 13:39

Jazz schreef:Valt mij helaas wel tegen dat er zo weinig speelt qua interesse. Met een goede WK achter de rug, had ik toch wel gehoopt dat clubs interesse zouden tonen. Valt dus tegen. Hoop dat er in de zomer meer beweging komt, ik gun Andries wel een leuke transfer naar een Bundesliga of een Championship team.


Bijzondere redenatie eerlijk gezegd. Zou voor Andries mooi zijn maar ik hoop eerlijk gezegd dat hij tot in lengte van dagen hier blijft.

Wat wordt die beste man gemist op dit moment. Had het er toevallig gisteren met iemand over. We konden ons beide eigenlijk niet herinneren dat we ooit zo het gevoel hebben gehad dat de bal er bij ons niet in kon als met Noppert voor het WK. Alleen door een penalty of iemand die op 3 meter vrij voor het doel stond kon er gescoord worden. De rest pakte Andries allemaal. Heerlijk gevoel.

Mous lijkt me een beste jongen maar het verschil met Noppert is gigantisch.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Jazz » 17-03-2023 11:03

Otsje P schreef:Bijzondere redenatie eerlijk gezegd. Zou voor Andries mooi zijn maar ik hoop eerlijk gezegd dat hij tot in lengte van dagen hier blijft.

Wat wordt die beste man gemist op dit moment. Had het er toevallig gisteren met iemand over. We konden ons beide eigenlijk niet herinneren dat we ooit zo het gevoel hebben gehad dat de bal er bij ons niet in kon als met Noppert voor het WK. Alleen door een penalty of iemand die op 3 meter vrij voor het doel stond kon er gescoord worden. De rest pakte Andries allemaal. Heerlijk gevoel.

Mous lijkt me een beste jongen maar het verschil met Noppert is gigantisch.


Ik denk vanuit de redenatie dat we als club spelers moeten ontwikkelen en voor meer moeten doorverkopen. Dat is de levensader van onze club. Dat een speler als Noppert op wereldniveau presteert, dat is de uitgelegen kans om te laten zien wat we kunnen leveren.

Het liefste hoop ik dat Andries tot zijn laatste seizoen bij ons blijft, maar we moeten ook kansen pakken om jonge talenten binnen te halen, en dat kan als we spelers met een hoge marktwaarde voor mooie bedragen te laten gaan.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Vrieskist » 17-03-2023 15:38

Keepers zijn vaak niet de hoogste transfers. Kan je beter een oudere stabiele achterhoede hebben en aan de flanken en voorin je talent zetten, dat levert vaak meer op.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Janneman » 05-05-2023 14:59

We kwamen vanmiddag bij het stadion Andries tegen die net naar huis ging. Even gevraagd hoe het met hem ging, hij verwacht wel met de play offs weer fit te zijn maar gaf aan dat als Heerenveen speelt zoals het momenteel gaat deze niet gaat halen. Prima kerel, down to earth en erg leuk om te zien hoe normaal en nuchter hij is.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Andries Noppert

Berichtdoor DSCH » 11-05-2023 11:54

Hij wil ook graag een nieuwe contractaanbieding tegemoet zien. Mooi dat hij hier wil blijven en logisch dat hij een verbeterde aanbieding verwacht gezien zijn prestaties. Vraag me alleen wel af hoe hij terugkomt na zijn blessure, dat zal Heerenveen ook meenemen in de contractonderhandelingen denk ik.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-05-2023 11:47

En Noppert is weer geselecteerd voor het Nederlands Elftal voor de Nations League wedstrijden tegen Kroatië en Spanje/Italië
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Vrieskist » 29-05-2023 17:40

Logisch natuurlijk ;-) heeft op het WK ook geen fout gemaakt.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Andries Noppert

Berichtdoor SuperFrysk » 21-08-2023 09:35

Hij begint wel heel laks te worden, je krijgt het idee dat hij er iets te veel is in gaan geloven
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Hakansson » 21-08-2023 13:23

Hij maakt te veel fouten gister en oogt laconiek.
In mijn optiek is het 100 penalty en die inspeel paas mag nooit utrecht zet met 2 man druk op rand 16 dan moet de verdediging over geslagen worden in de opbouw.

Misschien is andries toch niet zo nuchter als hij lijkt en zit hij met zijn hoofd bij een transfer
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Otsje P » 21-08-2023 13:48

Gaf zelf bij de Omrop aan dat de gesprekken over verlenging serieuzere vormen aan nemen. Moet zijn passing absoluut op gaan scherpen, oogt te nonchalant.

Pakt overigens nog wel alle ballen gelukkig.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Vrieskist » 21-08-2023 18:00

We weten niet wat er speelt, maar het lijkt alsof Andries zo lang mogelijk probeert te rekken, hopen dat er een andere club (geld) komt.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Andries Noppert

Berichtdoor SuperFrysk » 21-08-2023 20:02

Vrieskist schreef:We weten niet wat er speelt, maar het lijkt alsof Andries zo lang mogelijk probeert te rekken, hopen dat er een andere club (geld) komt.

Dat is natuurlijk precies wat er aan de hand is. Komt er iets, dan is die weg. Zo niet, dan gaat hij een flink verbeterd contract tekenen en er financieel op vooruit.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Mackan68 » 24-08-2023 23:39

SuperFrysk schreef:Dat is natuurlijk precies wat er aan de hand is. Komt er iets, dan is die weg. Zo niet, dan gaat hij een flink verbeterd contract tekenen en er financieel op vooruit.

Gezien de financiële mogelijkheden bij de club zie ik het niet gebeuren dat hij er enorm op vooruit zal gaan. Wat me bij Noppert opviel was dat hij zei dat als hij nu niet een transfer zou maken dat hij dan zo lang mogelijk bij Heerenveen bij zou willen tekenen. Niet in 1 of 2 seizoenen substantieel meer salaris, maar eerder een kleine loonsverhoging maar dan misschien wel voor 3 of 4 jaar. Dat is natuurlijk ook een vorm van financiële zekerheid. Wat ik overigens nog altijd belachelijk vind omdat 90% van de spelers zegt dat ze 'het' voor hun 35 moeten verdienen. Alsof ze tussen 35 en 65 niet gewoon nog aan het werk kunnen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Superfries1994 » 25-08-2023 00:30

Mackan68 schreef:Gezien de financiële mogelijkheden bij de club zie ik het niet gebeuren dat hij er enorm op vooruit zal gaan. Wat me bij Noppert opviel was dat hij zei dat als hij nu niet een transfer zou maken dat hij dan zo lang mogelijk bij Heerenveen bij zou willen tekenen. Niet in 1 of 2 seizoenen substantieel meer salaris, maar eerder een kleine loonsverhoging maar dan misschien wel voor 3 of 4 jaar. Dat is natuurlijk ook een vorm van financiële zekerheid. Wat ik overigens nog altijd belachelijk vind omdat 90% van de spelers zegt dat ze 'het' voor hun 35 moeten verdienen. Alsof ze tussen 35 en 65 niet gewoon nog aan het werk kunnen.

Er zijn een hoop spelers vertrokken, dus er is echt wel genoeg financiële ruimte in het salarishuis om wat te doen met het contract van Noppert. En over dat laatste: Het is toch hartstikke logisch dat voetballers ook op financieel gebied alles uit hun talent willen halen? En ja, dat moet dus voor hun 35e. Zou jij ook doen als je de kans had.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Andries Noppert

Berichtdoor AMDJ » 25-08-2023 08:45

Geruchten gingen eerder dat Noppert 150k per jaar verdiend bij Heerenveen. Mocht dit kloppen is er nog wel ruimte voor verbetering, hij is natuurlijk binnengekomen met het idee dat hij en Mous moesten uitvechten wie 1e keeper zou worden.
AMDJ
Beheerder
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 30-05-2006 22:57

Re: Andries Noppert

Berichtdoor SuperFrysk » 25-08-2023 10:44

Mackan68 schreef:Gezien de financiële mogelijkheden bij de club zie ik het niet gebeuren dat hij er enorm op vooruit zal gaan. Wat me bij Noppert opviel was dat hij zei dat als hij nu niet een transfer zou maken dat hij dan zo lang mogelijk bij Heerenveen bij zou willen tekenen. Niet in 1 of 2 seizoenen substantieel meer salaris, maar eerder een kleine loonsverhoging maar dan misschien wel voor 3 of 4 jaar. Dat is natuurlijk ook een vorm van financiële zekerheid. Wat ik overigens nog altijd belachelijk vind omdat 90% van de spelers zegt dat ze 'het' voor hun 35 moeten verdienen. Alsof ze tussen 35 en 65 niet gewoon nog aan het werk kunnen.

Er is zeker wel ruimte binnen het salarishuis, en zoals hieronder beschreven, geloof ik niet dat Noppert tot de grootverdieners behoort. Voor Noppert is dit waarschijnlijk gewoon een kans om zichzelf nog even binnen het team te bewijzen, zodat hij na zijn carrière financieel stabiel is. En eerlijk gezegd, ik kan me goed voorstellen dat hij die kans grijpt. Hij deelt de kleedkamer bij het NL elftal immers met spelers die wekelijks meer verdienen dan zijn jaarlijkse salaris.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Andries Noppert

Berichtdoor Marça » 25-08-2023 12:54

Voor Andries zijn er na zijn doorbraak simpelweg twee opties en dat heeft hij zelf ook eerlijk aangegeven:

    - Een transfer maken naar een topclub of topcompetitie én daarbij financieel een klapper maken
    - Blijft een transfer uit (meeste transferdeadlines zijn op 1 september), dan wil hij bij Heerenveen er flink op vooruit gaan

Persoonlijk hoop ik op het tweede scenario, waardoor hij nog wat langer bij ons blijft en daarna (met een verlengd contract) later een mooie transfer kan gaan maken. Daar kunnen vast afspraken over gemaakt worden met de clubleiding.

Ik geloof ook echt dat hij wel wil verlengen als de situatie daar naar is, zoveel liefde voor de club sc Heerenveen heeft hij wel. Maar dat zal pas gebeuren als de transfermarkten overal gesloten zijn, dus vermoed al met al ergens in november.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten