Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Janneman » 21-02-2022 18:47

Baggerraartje schreef:Ik snapte die advertentie wel. Cees Rozemond en de selectie tonen al jaren grens overschrijdend gedrag!
De één is een demagoog en de anderen zijn passieloos.


Eindelijk iemand die de juiste inhoudt begrijpt. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat hier mensen zijn die het zien zitten in de huidige directie en RvC. Er zit 1 grote kliek samengesteld door iemand die totaal niks met de club heeft en er alleen voor eigen roem en eer zit. Hoeveel dingen moet deze man eerst verkeerd doen voordat het "vee" het doorheeft en daar ook eens naar kijkt? De beste man heeft een vlotte babbel en hoort vooral zichzelf graag praten maar inhoudelijk vertelt hij 0,0.

De beste man gaat moeilijk doen n.a.v. de advertentie (praat niet meer met de LC, echt professioneel hoor!!) maar schuwde tijdens de gesprekken over de huurprijs zelf niet in deze krant om zijn kritiek te geven. Daarna of ervoor gaat hij in gesprek met de clubiconen en zal naar ze luisteren maar stelt zonder hoor of wederhoor een technisch manager aan. Dit doet hij even nadat hij voor de schijn gesproken heeft met Foppe en Riemer en na een stevige natrapactie richting Hamstra.

En als klap op de vuurpijl gaat hij de assistenten wegsturen aangezien hij denkt te menen dat de trainer dat wou. Er komt een stel nieuwe (kost ook niks, we hebben geld zat) en na een half seizoen moet alsnog de trainer weg.... super beleid, echt top. En dan kan je de club een beetje positief in het nieuws zetten en begin je over de cola.... weer even klagen en natrappen naar iemand die meer voor de club heeft gedaan (goeds) dan hij ooit zal doen.

Nou droom lekker verder want de club die ooit op een realistische en nuchtere manier opgebouwd is gaat of is al helemaal naar de klote!! Maar voor de liefhebbers van Cees en co, droom lekker verder..
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-05-2022 20:02

Ferry de Haan staat er ook lekker op in de LC. Wat een hork als je het mag geloven.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Janneman » 18-05-2022 18:58

Heerenveen rules schreef:Ferry de Haan staat er ook lekker op in de LC. Wat een hork als je het mag geloven.


Dat lijkt inderdaad zo vanuit het artikel. Maar uiteindelijk moet dan de algemeen directeur er zijn om de plooien die er zijn glad te strijken. En laat die nou nog minder capabel zijn dan Ferry. Tijd dat we iemand hebben die het van binnen weer 1 club maakt in plaats van allemaal eilandjes.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor du longhi » 19-05-2022 10:38

Ik zal niet zeggen dat het allemaal perfect gaat op dit moment met Heerenveen.

Jeugdopleiding is al een paar jaar bagger. Dat er nu ingegrepen wordt en dat er wat oud gedienden moeten plaats maken is volgens mij helemaal niet zo slecht.

De selectie is in de winterstop van een kwaliteit impuls voorzien. Alle transfers zijn redelijk tot goed uitgepakt. Terwijl je de beste voetballer verkoopt en je enige spits.

Het aantal sponsoren neemt weer toe. Het stadion raakt weer voller en voller en de sfeer is niet minder geworden.
Dat veranderingen gepaard gaan met (sommige) ontevreden medewerkers is in elke organisatie.

Volgens mij kun je Roozemond en de Haan pas goed beoordelen na volgend seizoen. Tot op heden scoren ze een 6 in mijn ogen.
Aan hun de taak om dit op te krikken naar een 7+ of een 8-.

Als ik kijk wat voor voorzitters hiervoor gezeten hebben en wat die gepresteerd hebben;
Koos Formsma, Yme Kuiper, Robert Veenstra, Jelco van der Wiel en Luuc Eisenga dan denk ik dat Roozemond het beste gedaan heeft al verdiende zijn benoeming niet de schoonheidsprijs. Daardoor begon Roozemond al met een achterstand.

We zijn kritisch en dat moet ook. Volgens mij moet en kan er nog heel veel beter maar we moeten ook kijken wat er wel goed gaat. Is het glas half vol of half leeg?
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Lipton » 04-06-2022 21:27

Ik denk dat Ferry qua transfers echt uitstekende zaken gedaan heeft.
Maar er komt nu het zoveelste verhaal naar buiten dat er niet of slecht gecommuniceerd is. En dat moet m.i. wel echt beter!
Dit soort negatieve verhalen doen de club niet goed en het is niet netjes naar spelers en staf.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor badfrisianboy » 04-06-2022 21:53

Lipton schreef:Ik denk dat Ferry qua transfers echt uitstekende zaken gedaan heeft.
Maar er komt nu het zoveelste verhaal naar buiten dat er niet of slecht gecommuniceerd is. En dat moet m.i. wel echt beter!
Dit soort negatieve verhalen doen de club niet goed en het is niet netjes naar spelers en staf.


Het kan geen toeval meer zijn dat zoveel spelers en trainers klagen over een gebrek aan communicatie van de kant van Ferry de Haan. Het zijn simpelweg teveel verhalen en dus mag je er wel vanuit gaan dat er een kern van waarheid zit in wat al deze spelers en trainers zeggen.

Het bestuur van de club (Roozemond, RvC en Stichtingsbestuur) mag hierover wel met Ferry de Haan in gesprek gaan en zorgen dat dit in de toekomst beter gaat. Spelers en trainers verdienen het gewoon dat er op een nette heldere manier met hun wordt gecommuniceerd. Kwestie van respect.

Net nu de club de weg omhoog lijkt te zijn ingeslagen moet je als bestuur dit soort zaken aanpakken en in de toekomst zien te voorkomen.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor wilbot » 05-06-2022 20:00

Lipton schreef:Ik denk dat Ferry qua transfers echt uitstekende zaken gedaan heeft.
Maar er komt nu het zoveelste verhaal naar buiten dat er niet of slecht gecommuniceerd is. En dat moet m.i. wel echt beter!
Dit soort negatieve verhalen doen de club niet goed en het is niet netjes naar spelers en staf.


Het is wel allemaal eenzijdig belicht. Bakker zegt dit, Bakker zegt dat.
Bakker wil/wou weg , en door...
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-06-2022 20:54

Ah weer iemand die het wat bagatelliseert. Pander, Talan, Mulder, nu Bakker, Jansen. Allemaal verhalen dat de Haan niet communiceert. Hij staat voor lul. En de club ook. Hoelang wordt dat nog geaccepteerd?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Superfries1994 » 05-06-2022 21:31

wilbot schreef:Het is wel allemaal eenzijdig belicht. Bakker zegt dit, Bakker zegt dat.
Bakker wil/wou weg , en door...

Bakker wilde ook wel graag blijven. De Haan moet gewoon op dit soort dingen aangesproken worden.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor DSCH » 07-06-2022 08:53

Heerenveen rules schreef:Ah weer iemand die het wat bagatelliseert. Pander, Talan, Mulder, nu Bakker, Jansen. Allemaal verhalen dat de Haan niet communiceert. Hij staat voor lul. En de club ook. Hoelang wordt dat nog geaccepteerd?


Ik vind dat jij dan weer naar het andere uiterste schiet. Ik denk dat het voor lul staan wel wat meevalt. Met ons goede spel aan het einde van het seizoen hebben we juist reclame gemaakt en hoor je ook positieve berichten in de media. Dat is ook de verdienste van Ferry en heeft hij goed gedaan. Dat de communicatie beter moet, lijkt ook duidelijk, maar ik vind het ook wel goed dat er een wat “harder” iemand lijkt te zitten die niet iedereen te vriend wil houden. Het zou alleen iets netter kunnen, dat ben ik natuurlijk met je eens.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Otsje P » 08-06-2022 12:41

DSCH schreef:maar ik vind het ook wel goed dat er een wat “harder” iemand lijkt te zitten die niet iedereen te vriend wil houden.


Wat heeft dat nou met hardheid te maken?? Mulder, de Jong, Bakker en degenen die ik nu vergeet zeggen allemaal hetzelfde. Namelijk dat ze begrip hebben voor het feit dat de club andere keuzes maakt maar dat de gebrekkige communicatie er voor zorgt dat het afscheid een nare smaak achterlaat. Als je als club aangeeft dat je in 1e instantie het contract opzegt maar dat je later eventueel nog in gesprek kan, dan moet je "later" ook iets van je laten horen. Die jongens moeten ook verder en verdienen het om gewoon netjes een definitieve boodschap te krijgen.

Ik kan me goed voorstellen dat slecht nieuwsgesprekken niemands favoriete taak zijn, maar die horen nu 1x wel bij het vak van technisch directeur. Op deze manier zet hij de club gewoon in een kwaad daglicht. Als je voor de 5e keer in 2 maand hetzelfde hoort, dan is er wel sprake van een patroon hoor.

Dit moet veranderen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor fuotbalgek » 08-06-2022 14:29

Een wijziging in communicatie zou niet verkeerd zijn nu dermate veel mensen teleurgesteld zijn in FdH en dit in de media uiten, het straalt tenslotte daarmee weer op de club af.

Heeft niks te maken met zijn keuzes, heb vertrouwen in de lijn die wordt ingezet, maar wees eerlijk en duidelijk.

Consequentie is wel dat je dan vanaf eind maart met een half team speelt waar de club niet verder mee wil, en je kunt je afvragen of we dan richting eind van het seizoen deze opleving nog hadden gemaakt. Dat kan een overweging zijn geweest.

Maar alsnog, geef aan dat je na afloop van het seizoen nog een gesprek gaat voeren en wees dan duidelijk. Het lijkt er op dat deze lijn door FdH gevolgd is, maar vanuit hem gezien is als dan aangeven dat we besloten hebben niet te verlengen waar sommige spelers nog graag over een nieuw contract onderhandeld hadden.

Schieten we ook niet zoveel mee op. Belangrijker is dat de selectie vorm gaat krijgen zodat we niet weer met een half jeugdelftal aan de voorbereiding beginnen. Er moet nog wat bij, daarnaast moet je keuzes maken voor VD Heide en Hajj, wellicht ook Van Ottele, maar dan zul je daar ook alternatieven voor moeten hebben. Had gehoopt dat we toch al twee tot drie gerichte versterkingen binnen zouden hebben, en het niet allemaal weer in augustus moet gebeuren.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor DSCH » 15-06-2022 09:53

Otsje P schreef: Wat heeft dat nou met hardheid te maken?? Mulder, de Jong, Bakker en degenen die ik nu vergeet zeggen allemaal hetzelfde. Namelijk dat ze begrip hebben voor het feit dat de club andere keuzes maakt maar dat de gebrekkige communicatie er voor zorgt dat het afscheid een nare smaak achterlaat. Als je als club aangeeft dat je in 1e instantie het contract opzegt maar dat je later eventueel nog in gesprek kan, dan moet je "later" ook iets van je laten horen. Die jongens moeten ook verder en verdienen het om gewoon netjes een definitieve boodschap te krijgen.

Ik kan me goed voorstellen dat slecht nieuwsgesprekken niemands favoriete taak zijn, maar die horen nu 1x wel bij het vak van technisch directeur. Op deze manier zet hij de club gewoon in een kwaad daglicht. Als je voor de 5e keer in 2 maand hetzelfde hoort, dan is er wel sprake van een patroon hoor.

Dit moet veranderen.


Hardheid was misschien niet helemaal de goede woordkeus, vandaar ook de aanhalingstekens. Ik bedoel te zeggen dat ik het eens ben met de keuzes van Ferry en dat het er op lijkt dat hij ook keuzes durft te maken. Er lijkt een duidelijke visie te zijn en dat idee had ik bij Hamstra toch veel minder.

Ik gaf ook aan dat het wel op een nettere manier kan en natuurlijk ook moet. Daarom helemaal eens met jouw post.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Janneman » 27-07-2022 19:06

Prima zet dat Roozemond er na dit seizoen mee op gaat houden. Hij heeft vast goede dingen gedaan maar er is veel weerstand geweest op de manier waarop dit gebeurde (zijn functie verkregen). Ik ben wel benieuwd wie zijn opvolger zal worden, er is tenminste 1 Fries vrij al weet ik niet of deze nog wel trek heeft in weer een functie in de voetbalwereld.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Otsje P » 28-07-2022 08:34

Bubbe schreef:De manier waarop hij zichzelf naar voren heeft geschoven blijft een pijnlijke valse start, maar al met al heeft hij het beter gedaan dan het gros van zijn voorgangers. Hij laat de club een stuk gezonder acher. Er is een relatieve rust bij de club, financieel gaat het best aardig en met Ferry een prima technische man aangesteld. Daarnaast in juli al duidelijkheid over zijn vertrek, club heeft nu bijna een jaar de tijd om iemand te zoeken die een volgende stap kan zetten.


Eens. De manier van aanstellen was erg twijfelachtig en ik blijf zijn boycot van de LC belachelijk vinden maar er zijn onder zijn leiding wel een aantal positieve stappen gezet in een door Corona gedomineerd tijdperk. Dus daar heb ik wel respect voor.

Hij was mij iets te "glad", maar dat is persoonlijke smaak. Ik hoop op een nuchtere no nonsense noorderling.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Marça » 28-07-2022 08:35

Het zou me niet verbazen als in de toekomst blijkt dat het financieel helemaal niet zoveel beter is gegaan dan de seizoenen voor Roozemond's aanstelling. De jaarverslagen zijn de afgelopen jaren steeds minder transparant geworden en door corona kon er hier en daar ook wat creatiever worden omgegaan met geldstromen. Voorheen was het allemaal wat duidelijker hoeveel het begrotingstekort was, nu kan niemand je dat meer vertellen.

Als echt blijkt dat het begrotingstekort structureel is verlaagd van -6 naar -3 miljoen euro, dan heeft hij uitmuntend werk verricht. Maar eerlijk gezegd geloof ik daar nog niks van. Los daarvan heeft hij (vooral in het begin) een aantal grote fouten gemaakt, mede omdat hij zo graag over van alles wil praten. Sinds hij niet meer met de LC praat, is het wat dat betreft een stuk beter geworden. :wink:

Al met al heeft hij het oké gedaan, zeker na die valse start, maar ik hoop dat een volgende directeur wat meer de uitstraling van Heerenveen heeft. In die zin vond ik Eisenga wel een goede, al kreeg hij het financieel en commercieel niet op de rit. Maar het zal hoe dan ook een lastige zoektocht worden voor onze RvC!
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor igo » 30-07-2022 08:51

Lastige zoektocht? Ik denk dat er in ieder geval genoeg kandidaten zijn om uit te kiezen.
- Toon Gerbrands
- Gertjan Verbeek
- Hans en Wim Anker
- Lutz Jacobi
- Sytse Bouwer
- Robert van der Werf
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor hhage » 30-07-2022 14:52

igo schreef:Lastige zoektocht? Ik denk dat er in ieder geval genoeg kandidaten zijn om uit te kiezen.
- Toon Gerbrands
- Gertjan Verbeek
- Hans en Wim Anker
- Lutz Jacobi
- Sytse Bouwer
- Robert van der Werf


Alsjeblieft Verbeek niet. Dan is het met de rust op de werkvloer snel gedaan en weinig ervaring als voorzitter. Heeft hij wel vertsand van zaken buiten het voetbal om?
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Wolliepoly » 30-07-2022 15:02

Van deze lijst zou ik het duo Anker, op gevoel, wel zien zitten.
Echte fans, verstandige mannen en samen sterk ook als uithangbord. Al moet de gezondheid wel goed zijn van de mannen.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor zweed1 » 30-07-2022 15:12

Nou van dit lijst met afstand de beste Ton Gerbrands, er staan mensen bij in mijn optiek nie geschikt zijn om de club te runnen
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Baas » 31-07-2022 12:52

Als Toon het wil doen, dan heb je 1 van de beste directeuren die je je als BVO kunt wensen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor fuotbalgek » 31-07-2022 23:43

Dat weet ik niet. Denk dat je moet kijken naar iemand die past bij de club, maar ook nieuwe energie kan brengen. Gerbrands is opzij gestapt, heeft niet meer de leeftijd om die energie te leveren.

Buiten wie hoop ik dat we teruggaan naar een driekoppige directie. Één directeur is naar mijn mening een te grote afhankelijkheid van een enkele persoon. Ferry TD, Koopman CD en dan een AD er bij. We hebben veel variaties tot aan een one tier board voorbij zien komen, maar zitten nu feitelijk met een éénkoppige directie, compleet tegen de adviezen destijds in.

De RvC is recentelijk goed vorm aan gegoten, nu nog een brede directie voor dagelijks bestuur.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Kaz_SCH » 23-08-2022 15:03

Toon Gerbrands wordt adviseur bij NAC. Hij geeft ook aan zijn expertise alleen nog als adviseur te willen inzetten. Die kunnen we dus, helaas, afstrepen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor igo » 23-08-2022 15:29

De gebroeders Anker kunnen we ook afstrepen, die gaan het zeker niet doen.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor badfrisianboy » 31-10-2022 20:49

Roelof de Vries gaf vanavond in de uitzending van Sportcast op Omrop Fryslân aan dat hij in de wandelgangen had gehoord dat Durk van der Meer de mogelijke opvolger van Cees Roozemond zou kunnen gaan worden. Durk van der Meer is een zoon van Bart van der Meer.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Superfries1996 » 15-02-2023 08:08

Volgens Vandaag Inside wordt Ferry de Haan algemeen directeur als opvolger van Roozemond.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor wilbot » 15-02-2023 15:41

ferry de Haan ``weet nog van niets``, :wink:
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Jazz » 16-02-2023 13:18

Aparte berichtgeving...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Superfries1994 » 02-04-2023 11:45

Ferry de Haan algemeen directeur en vervolgens proberen Mo Allach op te pikken bij RKC? Wat ze daar presteren ieder jaar is bijzonder knap. Klein budget maar gewoon achtste na bijna 30 wedstrijden. Weten nu al een aantal jaar een heel aardig elftal op de been te brengen. Een stap hogerop voor Allach bij ons is dan een logische move.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor badfrisianboy » 02-04-2023 15:32

Superfries1994 schreef:Ferry de Haan algemeen directeur en vervolgens proberen Mo Allach op te pikken bij RKC? Wat ze daar presteren ieder jaar is bijzonder knap. Klein budget maar gewoon achtste na bijna 30 wedstrijden. Weten nu al een aantal jaar een heel aardig elftal op de been te brengen. Een stap hogerop voor Allach bij ons is dan een logische move.


Wat RKC presteert met beperkte middelen is inderdaad elk seizoen zeer goed te noemen. Toch wil ik wel een kleine kanttekening plaatsen bij je bijdrage. De spelers die RKC haalt zijn vaak wat ouder en meer ervaren en vertegenwoordigen vaak minder restwaarde. Deze ervaring maakt dat RKC altijd wel redelijk presteert.

Over het algemeen is dat niet het soort spelers waar sc Heerenveen veel in scout. Ook gezien ons operationeel tekort scouten wij in vaak jongere talentvolle spelers die later met winst doorverkocht kunnen worden. Dat vraagt toch een ander netwerk en andere manier van scouting. Vraag is dus of Allach het netwerk en de capaciteiten heeft om ook de juiste jongere talentvolle spelers te halen.

Mocht Ferry de Haan daadwerkelijk voorzitter worden van onze club, dan heeft dat als voordeel dat er al een netwerk is binnen onze club. Met de komst van nog een technische voetbalman zou er dan nog meer voetbalknowhow in de club komen. En dat laatste zou ik wel toejuichen.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten