Rami Al Hajj

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Marça » 02-03-2023 10:25

Ik wacht al meer dan zeventig duels op meer rendement. Toegegeven, daarvan waren de meesten als invaller maar ook dan moet je wel eens kunnen scoren. Hij staat nu op vier treffers, waarvan er drie tegen HSV Hoek in de beker en een goal tegen PSV waar hij in de rebound op de juiste plek stond. Dat is best een dramatische statistiek voor een speler met zoveel technische kwaliteiten.

Gisteren tegen Feyenoord ook drie goede mogelijkheden, waarvan hij er twee op de tegenstander schiet. Het ziet er allemaal leuk uit, maar ik zie liever iemand op zijn positie die wél weet te scoren of assists geeft. Wat mij betreft Pelle van Amersfoort maar weer een kans geven, daar heeft Sydney denk ik ook meer aan.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Jazz » 12-05-2023 10:47

Mag deze zomer transfervrij vertrekken. Sierlijke voetballer, alleen 0,0 rendement... Ook al weer bijna 22 jaar. 1 Assist in 700 wedstrijden.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 12-05-2023 12:07

Jazz schreef:Mag deze zomer transfervrij vertrekken. Sierlijke voetballer, alleen 0,0 rendement... Ook al weer bijna 22 jaar. 1 Assist in 700 wedstrijden.


Ja, jij kijkt liever naar een veredelde basketballer in de vorm van pelle van amersfoort als je in het stadion zit zeker.
Het meest attractieve en bezienswaardige voetbal wat we dit jaar gezien hebben was met Rami El Hajj in de basis. Sam Larsson had ook geen rendement toen hij van IFK Goteborg kwam. Met Pelle van amersfoort op die positie ambieer je als club zijnde het rechterrijtje.
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Superfries1994 » 12-05-2023 15:30

ThiagoAlcantara schreef:
Ja, jij kijkt liever naar een veredelde basketballer in de vorm van pelle van amersfoort als je in het stadion zit zeker.
Het meest attractieve en bezienswaardige voetbal wat we dit jaar gezien hebben was met Rami El Hajj in de basis. Sam Larsson had ook geen rendement toen hij van IFK Goteborg kwam. Met Pelle van amersfoort op die positie ambieer je als club zijnde het rechterrijtje.

Vergeet niet hè, Pelle laat anderen beter voetballen... :roll:

Erg jammer dat het niet gelukt is, met meerdere trainers, om deze jongen echt stappen te laten maken. Vraag me af hoe het kan. Fysiek gezien is het ook geen lichtgewicht, technisch één van de beste. Misschien geen goalscorer, maar dat is Frenkie de Jong ook niet. Moet toch wel wat op te vinden zijn?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Jazz » 13-05-2023 15:24

ThiagoAlcantara schreef:Ja, jij kijkt liever naar een veredelde basketballer in de vorm van pelle van amersfoort als je in het stadion zit zeker...


Ik kijk naar statistieken en rendement. Dat heeft Rami dit seizoen niet laten zien.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Superfries1994 » 14-05-2023 09:32

Jazz schreef:Ik kijk naar statistieken en rendement. Dat heeft Rami dit seizoen niet laten zien.

Rami is in niets te vergelijken met Pelle die vaak nog dieper dan Van Hooijdonk speelt. Misschien is Rami ook wel geschikter voor een rol meer voor de verdediging, maar daar gaan we hem niet meer zien voorlopig. Alleen de focus op statistieken en rendement vind ik erg makkelijk, dan kunnen we allemaal wel scout worden.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Otsje P » 19-05-2023 16:36

Jazz schreef:Ik kijk naar statistieken en rendement. Dat heeft Rami dit seizoen niet laten zien.


En daarom is alleen naar individuele stats kijken ook veel te kort door de bocht. Niet alleen in het voetbal maar in bijna alle sporten. In de periode dat Rami in het team stond, creëerden we heel veel meer kansen. Dat die er niet ingeschoten worden is niet de schuld van Al Hajj. Neemt niet weg dat hij er wel eens een bal in mocht schieten want hij kreeg zelf ook een aantal kansen.

De kwestie is echter dat we met dit middenveld helemaal niet eens aan kansen toe komen. Wat is dan praktischer? Pelle heeft andere kwaliteiten, maar die zijn vooral zonder bal en in het afronden. Dat betekend echter dat je anderen moet hebben die voor die kansen gaan zorgen en die hebben we buiten Sahroui niet in de ploeg.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Jazz » 17-08-2023 10:31

Voor Odense in 4 wedstrijden al 1 goal en 2 assists gemaakt. Laat het daar dus wel zien.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor SuperFrysk » 17-08-2023 12:11

Jazz schreef:Voor Odense in 4 wedstrijden al 1 goal en 2 assists gemaakt. Laat het daar dus wel zien.

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat ze hem hebben laten gaan, hij kreeg vaak het verwijt dat die op gevaarlijke plekken de bal verloor, maar als je dan kijkt naar Sahraoui daar wordt het wel geoorloofd. Had hier gewoon 10 wedstrijden op rij het vertrouwen moeten krijgen naar mijn bescheiden mening.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Otsje P » 17-08-2023 12:16

SuperFrysk schreef:Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat ze hem hebben laten gaan, hij kreeg vaak het verwijt dat die op gevaarlijke plekken de bal verloor, maar als je dan kijkt naar Sahraoui daar wordt het wel geoorloofd. Had hier gewoon 10 wedstrijden op rij het vertrouwen moeten krijgen naar mijn bescheiden mening.


Om gek van te worden inderdaad. Heb het vorig seizoen constant geroepen. Samen met Sahraoui de enige met echte creativiteit. Had hier gewoon op 10 moeten spelen inderdaad. Bah.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor SuperFrysk » 17-08-2023 12:38

Otsje P schreef:[
Om gek van te worden inderdaad. Heb het vorig seizoen constant geroepen. Samen met Sahraoui de enige met echte creativiteit. Had hier gewoon op 10 moeten spelen inderdaad. Bah.

Ze waren zo goed tegen Feyenoord, Al Hajj was bezig met een reeks maar na een slechte helft tegen Ajax weer geslachtofferd. Inderdaad een speler die we nu missen. En zoals ik zei, Sahraoui mag eigenlijk overal balverlies leiden, maar toen Al Hajj het een aantal keer overkwam werd het breed uitgemeten.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor SuperFrysk » 29-08-2023 12:37

6 wedstrijden, 1 goal, 3 assists
Ik zag ergens voorbij komen dat hij de hoogste gecreëerde kansen van de hele competitie heeft :roll:
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor SuperFrysk » 27-10-2023 08:43

Hoe hebben we hem ooit laten gaan, doet het geweldig bij Odense BK.
En dat alles omdat die geen rendement had en de bal op gevaarlijke posities verloor.

Want onze huidige middenvelders lopen over van het rendement en Sahraoui verliest nooit de bal op een gevaarlijke plek..
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Jazz » 27-10-2023 15:17

2 goals en 4 assists in 12 wedstrijden. Fijn voor Rami!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten