Joey Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Joey Veerman

Berichtdoor gwgwgw » 13-09-2020 11:18

nickstok schreef:
Ik weet het ook niet zeker maar vanuit het kamp van Joey lijkt het me logisch dat er een voorwaarde gesteld is aan het verlengen. Hij heeft eerder al een aangegeven dat hij 10 miljoen een buitensporig hoge vraagprijs vindt. Vanuit de club zullen ze gedacht hebben dat het verlengen de kans groter maakt dat hij het seizoen afmaakt bij ons.


Daar geloof ik helemaal niets van, want als hij nu al voor een vast bedrag weg zou mogen zou dit de domste verlenging ooit wezen. Het zou wel kunnen dat hij volgend jaar voor een afgesproken bedrag weg mag of dat hij een toezegging heeft dat Heerenveen zich dan soepeler opstelt bij een mogelijke transfer.

Vanuit het kamp zat i.d.d. een voorwaarde gesteld zijn aan het verlengen; hij zal nu meer gaan verdienen.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Joey Veerman

Berichtdoor pes5 » 13-09-2020 20:38

gwgwgw schreef:
Daar geloof ik helemaal niets van, want als hij nu al voor een vast bedrag weg zou mogen zou dit de domste verlenging ooit wezen. Het zou wel kunnen dat hij volgend jaar voor een afgesproken bedrag weg mag of dat hij een toezegging heeft dat Heerenveen zich dan soepeler opstelt bij een mogelijke transfer.

Vanuit het kamp zat i.d.d. een voorwaarde gesteld zijn aan het verlengen; hij zal nu meer gaan verdienen.


Eens. Denk voor een flink beter salaris en geen clausule. Hamstra is niet gek.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-09-2020 09:40

Joey heeft gewoon een ton tekengeld gekregen en de belofte dat er volgend jaar soepeltjes omgegaan wordt met een transfer. Hij heeft al met al net een half jaar eredivisie in de benen, dus een jaar extra bij ons is voor hem helemaal niet verkeerd.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Joey Veerman

Berichtdoor nickstok » 19-09-2020 20:48

Als Joey zo blijft spelen dan ben ik bang dat hij daadwerkelijk nog weggaat deze transferperiode. Wat een fenomeen.
Overigens wel duidelijk dat hij op 6 het best tot zijn recht komt.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Superfries1996 » 19-09-2020 20:53

nickstok schreef:Als Joey zo blijft spelen dan ben ik bang dat hij daadwerkelijk nog weggaat deze transferperiode. Wat een fenomeen.
Overigens wel duidelijk dat hij op 6 het best tot zijn recht komt.


Maar wel voor 15 miljoen :wink:
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Joey Veerman

Berichtdoor nickstok » 19-09-2020 20:58

Superfries1996 schreef: Maar wel voor 15 miljoen :wink:


Ja dat in ieder geval. Op dit moment zou ik hem liever een seizoen behouden, die 15 miljoen krijg je na dit seizoen ook nog wel.
Laatst bijgewerkt door nickstok op 19-09-2020 22:28, in het totaal 2 keer bewerkt
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Joey Veerman

Berichtdoor BakCristian » 19-09-2020 22:24

Misschien kan Ajax hem huren?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Neymar » 19-09-2020 22:40

Geweldenaar, koste wat het kost dit seizoen behouden en volgende zomer voor de jackpot verkopen. Wat is Joey een vreselijk goede voetballer zeg.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Joey Veerman

Berichtdoor hhage » 19-09-2020 22:53

2 maanden geleden lachte joey er nog om en dacht dat het niet serieus was. Gerry zei voor onder de 10 mil. gaat hij niet weg. Als er nu iemand 10 mil. biedt gaat hij niet weg..
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Joey Veerman

Berichtdoor fuotbalgek » 19-09-2020 23:16

Na rust wordt de defensieve kwetsbaarheid van Joey ook wel zichtbaar. Zoals JJ het zegt, hij is hier nog niet uitgeleerd. Zoals Joey het zegt, ik zit hier op mijn plek. Deze jongen moet gewoon een jaar lang vlammen hier, zoals hij dit seizoen is begonnen. Zal dan komende zomer een hele mooie transfer voor hem en voor ons kunnen maken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Janneman » 19-09-2020 23:21

Neymar schreef:Geweldenaar, koste wat het kost dit seizoen behouden en volgende zomer voor de jackpot verkopen. Wat is Joey een vreselijk goede voetballer zeg.


Mee eens al is hij op sommige momenten net wat te veel aan het voetballen wat tot hachelijke situaties leid. daar kan hij nog wel stappen in maken.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Goran Popov » 20-09-2020 12:20

Een tijd terug was ik een beetje klaar met Joey, altijd gefrustreerd en straalde weinig binding uit met de club.

Hij lijkt echter nu beter in z'n vel te zitten (resultaten spelen natuurlijk mee), en volgens mij vind hij het maar al te mooi dat ie met z'n maatje Henk kan reizen en ballen.

Ik denk dat Stijn Schaars de laatste Heerenveen speler was die opgeroepen werd voor Oranje, maar als Joey deze transferperiode niet weggaat dan zie ik dit voor hem ook wel gebeuren.

Als we in de winterstop subtop staan en Joey heeft nog wat prachtpotten gespeeld met eventueel een oranje-oproep dan hebben we het over bedragen richting de 20 miljoen.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Joey Veerman

Berichtdoor davp » 20-09-2020 13:00

Nooit en te nimmer laten gaan deze transferperiode. Is aan het eind van het seizoen, als hij zo doorgaat, minstens 15 miljoen waard.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Stiffie » 21-09-2020 09:55

Ik zie in Joey in de toekomst ook wel een toekomstig Nederlands Elftal speler. Vergelijk hem qua postuur / voetballend vermogen met zeg Pröpper en van Ginkel.

Maar allemaal leuk en aardig hij zat de afgelopen interlands niet eens bij de selectie van Jong Oranje. Bijvoorbeeld tegen Noorwegen. Blijkbaar vinden ze spelers als Gravenberch, de Wit, Reis, Ekkelenkamp, Eiting en Koopmeiners etc beter.

Of heb ik iets gemist?
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Joey Veerman

Berichtdoor fuotbalgek » 21-09-2020 11:39

Stiffie schreef:Ik zie in Joey in de toekomst ook wel een toekomstig Nederlands Elftal speler. Vergelijk hem qua postuur / voetballend vermogen met zeg Pröpper en van Ginkel.

Maar allemaal leuk en aardig hij zat de afgelopen interlands niet eens bij de selectie van Jong Oranje. Bijvoorbeeld tegen Noorwegen. Blijkbaar vinden ze spelers als Gravenberch, de Wit, Reis, Ekkelenkamp, Eiting en Koopmeiners etc beter.

Of heb ik iets gemist?


De tweede helft tegen Fortuna zag je dat Joey nog wel wat stappen te maken heeft als we de bal niet hebben. Die middenvelder die er in kwam bij stond licht op z'n voeten, en dan draai je vrij snel bij Joey weg. Desondanks past hij nu moeiteloos tussen het rijtje namen wat je noemt, en is het met name raar hoe de jeugd en wissels van Ajax altijd oververtegenwoordigd zijn in die elftallen. Eiting en ekkelenkamp moeten het nog maar laten zien op het hoogste niveau.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Kaz_SCH » 21-09-2020 12:14

fuotbalgek schreef:De tweede helft tegen Fortuna zag je dat Joey nog wel wat stappen te maken heeft als we de bal niet hebben. Die middenvelder die er in kwam bij stond licht op z'n voeten, en dan draai je vrij snel bij Joey weg. Desondanks past hij nu moeiteloos tussen het rijtje namen wat je noemt, en is het met name raar hoe de jeugd en wissels van Ajax altijd oververtegenwoordigd zijn in die elftallen. Eiting en ekkelenkamp moeten het nog maar laten zien op het hoogste niveau.



In principe met je eens hoor, alle bondscoaches zitten liever op de Toekomst dan ergens 'ver weg' in de Eredivisie op de tribune. Maar Eiting en Ekkelenkamp hebben niet veel minder ervaring in de Eredivisie dan dat Veerman heeft hoor. Ze zijn ook beide een paar jaar eerder gedebuteerd in de Eredivisie en hebben beide enkele Europese wedstrijden gespeeld. Op min of meer dezelfde leeftijd.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Joey Veerman

Berichtdoor fuotbalgek » 21-09-2020 13:04

Deze jongens hebben moeten het beide doen met invalbeurten, sporadisch een basisplaats als er spelers afwezig zijn. Joey is basisspelers en spelmaker bij een team. In mijn ogen heeft Joey zich daarmee meer bewezen op eredivisie niveau dan die jongens van Ajax.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Superfries1996 » 25-09-2020 23:38

Een binnenlandse transfer zal Joey op korte termijn niet meer gaan maken. PSV staat op het punt een defensieve middenvelder van maar liefst negen miljoen euro binnen te halen. Feyenoord kan hem niet betalen en Ajax heeft hem niet nodig.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Jazz » 26-09-2020 21:06

Hoop dat de blessure meevalt, is zo belangrijk voor het team.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Joey Veerman

Berichtdoor nickstok » 26-09-2020 21:12

Hoop ook dat de blessure meevalt. Denk het wel aangezien hij na zijn wissel gewoon op de bank plaatsnam ipv naar de kleedkamer te gaan.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Joey Veerman

Berichtdoor hhage » 26-09-2020 22:22

nickstok schreef:Hoop ook dat de blessure meevalt. Denk het wel aangezien hij na zijn wissel gewoon op de bank plaatsnam ipv naar de kleedkamer te gaan.


Na de wedstrijd een interview op fox van hem. Hij doet tegen Utrecht mee zei die...
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Joey Veerman

Berichtdoor nickstok » 28-09-2020 16:57

De goede prestaties van Joey Veerman bij SC Heerenveen zijn ook buiten Friesland opgevallen. In het Abe Lenstra Stadion wordt momenteel serieus gevreesd voor een transfer van de middenvelder.

Southampton heeft zijn interesse in Veerman inmiddels kenbaar gemaakt. De Engelse middenmoter volgt Veerman al langer en zat afgelopen weekend voor hem op de tribune, tijdens het duel met VVV-Venlo. Daarin nam Veerman het enige doelpunt voor zijn rekening. Ook vanuit Spanje heeft een club naar Veerman geïnformeerd.

Veerman verlengde eerder deze zomer zijn contract bij Heerenveen, waar hij nog tot 2024 vastligt. Het oorspronkelijke plan was dan ook dat de middenvelder nog een jaar zou rijpen in het Abe Lenstra Stadion, om vervolgens een mooie stap te maken. De 21-jarige middenvelder ziet zijn situatie dan ook als een luxe-positie. Een transfer maken is voor hem geen absolute must, tegelijkertijd wil hij ook geen unieke kans laten lopen.

SC Heerenveen kan en zal de hoofdprijs vragen voor Veerman. In het contract van de Volendammer is namelijk geen vaste afkoopsom opgenomen. Eerder deze zomer vertrok Chidera Ejuke voor twaalf miljoen euro naar CSKA Moskou.

Heerenveen nam Veerman vorige zomer over van FC Volendam, waar de rechtspoot drie seizoenen in het eerste elftal speelde. Voor Heerenveen speelde Veerman tot dusver 25 competitieduels, waarin hij zes keer scoorde.


Het bericht waar ik al bang voor was... Hoop enorm dat Joey nog een seizoen blijft maar snap ook de financiële realiteit bij de club. Het kan nog hele hectische week worden voor Hamstra.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Joar1103 » 28-09-2020 17:12

Ik verwacht dat een club met een bedrag van minimaal 15 miljoen op de proppen zal moeten komen om hem nu nog bij ons weg te kapen. Hamstra zal ook zien dat Joey vrijwel onvervangbaar is op dit moment en dat een vervanger voor hem halen lastig en kostbaar zal zijn. Kan me niet voorstellen dat ze hem nu nog laten gaan.
Joar1103
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 28-08-2020 06:48

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Jazz » 28-09-2020 17:37

15-20 miljoen en dat hij het seizoen hier mag afmaken. Daar zou ik tevreden mee zijn.

Haal alvast Vejinovic als backup, is transfervrij en wil zeker nog flammen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Satyr » 01-10-2020 13:01

https://breakingthelines.com/squad-anal ... rqsInpvs_M

Prachtig, superoptimistisch stuk over Heerenveen en Joey
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Kaz_SCH » 01-10-2020 13:24

Satyr schreef:https://breakingthelines.com/squad-analysis/how-a-youth-team-coach-and-joey-veerman-could-take-sc-heerenveen-to-the-top/?fbclid=IwAR361kSUurD5Zja6pyWtPAEiL1FzYa_TDycI5xW_V7tX22EAVrqsInpvs_M

Prachtig, superoptimistisch stuk over Heerenveen en Joey


zeg maar gerust zwaar overdreven en onrealistisch. Erg leuk om te lezen hoor! Maar wij spelen volgend jaar geen Champions League. :lol:
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Joey Veerman

Berichtdoor nickstok » 01-10-2020 13:25

Joey Veerman verwacht niet dat hij deze transferperiode nog vertrekt. “Leuk om te lezen van de interesse, maar zolang niemand zich meldt bij SC Heerenveen is het nog een beetje lucht.”


Aldus Sander de Vries.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Joey Veerman

Berichtdoor nickstok » 02-10-2020 11:53

Stiffie schreef:Ik zie in Joey in de toekomst ook wel een toekomstig Nederlands Elftal speler. Vergelijk hem qua postuur / voetballend vermogen met zeg Pröpper en van Ginkel.

Maar allemaal leuk en aardig hij zat de afgelopen interlands niet eens bij de selectie van Jong Oranje. Bijvoorbeeld tegen Noorwegen. Blijkbaar vinden ze spelers als Gravenberch, de Wit, Reis, Ekkelenkamp, Eiting en Koopmeiners etc beter.

Of heb ik iets gemist?


Joey zit nu wel in de selectie van jong Oranje voor de EK-kwalificatieduels tegen Gibraltar en Cyprus!
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Superfries1996 » 06-10-2020 19:02

nickstok schreef:
Joey zit nu wel in de selectie van jong Oranje voor de EK-kwalificatieduels tegen Gibraltar en Cyprus!


En is daar vandaag geblesseerd uitgevallen. Er wordt geen vervanger opgeroepen. Hopelijk valt het mee!
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Joey Veerman

Berichtdoor wilbot » 06-12-2020 20:04

ik hoop dat de winterse transferwindow snel voorbij gaat. Hij kan redelijk ballen.
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten