Anas Tahiri

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Anas Tahiri

Berichtdoor Superfries1994 » 07-01-2022 15:03

SC HEERENVEEN HAALT MIDDENVELDER TAHIRI
07 januari 2022 14:15

sc Heerenveen heeft de selectie versterkt met middenvelder Anas Tahiri. De 26-jarige middenvelder komt transfervrij over van het Roemeense CFR Cluj en speelde in Nederland eerder voor RKC Waalwijk. Tahiri tekent een contract tot medio 2024.

Tahiri begon zijn carrière bij het Belgische Lierse SK, waar hij 60 wedstrijden voor zou spelen. In de zomer van 2018 vertrok Tahiri naar RKC Waalwijk. In drie seizoenen kwam de Belg tot 97 officiële duels en was hij goed voor zes goals en tien assists. In de zomer van 2021 vertrok hij naar CFR Cluj.

Het avontuur bij de Roemeens kampioen verliep voor Tahiri anders dan gehoopt, waardoor hij nu de overstap naar Fryslân kan maken. Technisch manager Ferry de Haan: “Na het vertrek van Joey zijn we blij dat we Anas kunnen presenteren. Met zijn creativiteit en ervaring in het Nederlandse voetbal kan hij voor ons van waarde zijn. We volgen Anas al langer en zijn blij dat hij nu voor ons kiest.”
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor DSCH » 07-01-2022 15:07

Ben benieuwd. Ik ken hem niet goed genoeg om een beetje in te schatten of hij meteen een versterking is.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor sidodejong » 07-01-2022 20:06

lekker dan, mist de start, niet wedstrijd fit :erm:
sidodejong
Nieuw talent
 
Berichten: 55
Geregistreerd op: 07-09-2020 19:01

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor Raider » 07-01-2022 21:21

Waar zijn ze mee bezig bij Heerenveen, een speler halen die een half jaar geen wedstrijd heeft gespeeld. Als je een beetje wedstrijd fit bent ben je 5 wedstrijden verder.
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor wilbot » 07-01-2022 21:49

Raider schreef:Waar zijn ze mee bezig bij Heerenveen, een speler halen die een half jaar geen wedstrijd heeft gespeeld. Als je een beetje wedstrijd fit bent ben je 5 wedstrijden verder.

zucht.. het is ook nooit goed! Is er bij onze club wel iemand die "iets " goed doet.
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor fuotbalgek » 08-01-2022 09:59

Laten we eens afwachten voordat er van alles geroepen wordt, ben benieuwd wie van diegenen die hier negatief reageren een goed beeld van hem hebben.

Hij was bij het RKC van Grim een jongen die goed mee kwam in het frisse spel van die ploeg, goed in de combinatie en comfortabel aan de bal. Zo'n jongen binnen halen, transfervrij, met de nodige ervaring, is gewoon een mooie aanvulling voor de bezetting op het middenveld.

Ben overigens van mening dat we het geld moeten investeren in een goede tien, die ook doelpunten en assists levert. Halilovic moet weer in zijn kracht gebruikt worden als 8, en er zal een goede vervanger moeten komen voor Marsen die we denk ik niet gaan kopen.

Mocht deze jongen nog wat tijd nodig hebben kun je prima beginnen met Madsen, Halilovic en El Hajj op het middenveld, of tegen sterkere tegenstanders Kongolo in plaats van El Hajj. De problemen liggen meer in de voorste linie dat op het middenveld.

Denk dat deze jongen wel een goede aanvulling is voor het middenveld. Voetbalt makkelijk en kan menigeen die hier niet heel positief over is best nog wel eens verbazen. En mocht het niet het niveau zijn waar je naar zoekt kun je in de zomer rustig verder zoeken met meer budget, want hij komt gratis over. Verwacht echter dat we blij zijn dat hij dan nog onder contract staat en Kongolo zijn contract afloopt, en niet andersom.
Laatst bijgewerkt door fuotbalgek op 10-01-2022 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor Superfries1994 » 09-01-2022 12:52

fuotbalgek schreef:Laten we eens afwachten voordat er van alles geroepen wordt, ben benieuwd wie van diegenen die hier negatief reageren een goed beeld van hem hebben.

Hij was bij het RKC van Grim een jongen die goed mee kwam in het frisse spel van die ploeg, goed in de combinatie en comfortabel aan de bal. Zo'n jongen binnen halen, transfervrij, met de nodige ervaring, is gewoon een mooie aanvulling voor de bezetting op het middenveld.

Ben overigens van mening dat we het geld moeten investeren in een goede tien, die ook doelpunten en assists levert. Halilovic moet weer in zijn kracht gebruikt worden als 8, en er zal een goede vervanger moeten komen voor Marsen die we denk ik niet gaan kopen.

Mocht deze jongen nog wat tijd nodig hebben kun je prima beginnen met Madsen, Halilovic en El Hajj op het middenveld, of tegen sterkere tegenstanders Kongolo in plaats van El Hajj. De problemen liggen meer in de voorste linie dat op het middenveld.

Denk dat deze jongen wel een goede aanvulling is voor het middenveld. Voetbalt makkelijk en kan menigeen die hier niet heel positief over is best nog wel eens verbazen. En mocht het niet het niveau zijn waar je naar zoekt kun je in de zomer rustig verder zoeken met meer budget, want hij komt gratis over. Verwacht echter dat we blij zijn dat hij dan nog onder contract staat en Mongolië zijn contract afloopt, en niet andersom.

Helemaal eens! RKC'ers zijn allemaal lovend over deze jongen en dat elftal speelde de afgelopen jaren zeer verdienstelijk. Hij was daar één van de belangrijkste spelers, werd ook op een gegeven moment aanvoerder.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor fuotbalgek » 10-01-2022 11:17

Superfries1994 schreef:Helemaal eens! RKC'ers zijn allemaal lovend over deze jongen en dat elftal speelde de afgelopen jaren zeer verdienstelijk. Hij was daar één van de belangrijkste spelers, werd ook op een gegeven moment aanvoerder.


Met uitzondering van die laatste autocorrect op Kongolo neem ik aan :lol:

Denk echt dat we wel plezier aan deze speler gaan beleven en laten we het beschikbare geld snel in aanvallende versterkingen steken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor Superfries1994 » 17-05-2022 00:31

Hele mooie voetballer. Zijn kwaliteiten komen niet tot uiting in geweldige statistieken, maar hij laat het elftal wel beter spelen. Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat we het met een Kongolo moesten doen. Tahiri zit ook qua niveau op zijn plek en zijn positieve houding naar de andere jongens toe valt me ook op.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor fuotbalgek » 18-09-2022 15:42

Speelt erg sterk dit seizoen, en neemt bij afwezigheid van Haye het elftal helemaal bij de hand. Beste man op het veld vandaag.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor Neymar » 18-09-2022 16:52

Is niet meer weg te denken uit de basis. Voetbalt zo lekker makkelijk.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor fuotbalgek » 23-10-2022 22:18

Ondanks een vrij matige invalbeurt moet Tahiri gewoon starten. Denk dat het ten koste van Olsson of Halilovic moet gaan, bij voorkeur de laatste aangezien hij uit contract loopt, en met het seizoen hier minder is gaan voetballen.

Speler die in de opbouw heel belangrijk is, bijna altijd aanspeelbaar, en de bal aan een touwtje. Snap niet dat hij zijn basisplaats verloren is.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor Vrieskist » 14-11-2022 13:07

Gisteren paar keer goed geërgerd aan 'm, steeds draaien en tikkies terug. Maar uiteindelijk wel een assist en goal, dus het is weer eens duidelijk dat ik er geen verstand van heb :lol:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor Marça » 14-11-2022 14:00

Vrieskist schreef:Gisteren paar keer goed geërgerd aan 'm, steeds draaien en tikkies terug. Maar uiteindelijk wel een assist en goal, dus het is weer eens duidelijk dat ik er geen verstand van heb :lol:


Ik heb juist weer van hem genoten met zijn oogstrelende techniek, lijdt amper balverlies, kleunt erin als het moet, voelt heel goed aan hoe belangrijk deze wedstrijd is voor de supporters, staat met een megafoon voor :stan: , haalt de vrijwilligers op het veld bij het overwinningsritueel en komt als een van de laatste nog eens terug om de zege te vieren. Prachtkerel!

Aan de bal zou hij wat mij betreft wel wat vaker wat eerder en wat meer naar voren mogen spelen, maar al met al hoop ik dat hij nog vele jaren in ons mooie shirt mag spelen. Doet me een tikkeltje denken aan Radomski, die ook niet heel erg opviel maar wel heel belangrijk was.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor Ebiede » 23-04-2023 10:53

Wat een ergernis is deze man de laatste weken.. Draait altijd terug, vertraagd en zoek alleen de oplossing door het midden.

Zet deze man maar een paar weken op de bank.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor Otsje P » 24-04-2023 08:35

Ebiede schreef:Wat een ergernis is deze man de laatste weken.. Draait altijd terug, vertraagd en zoek alleen de oplossing door het midden.

Zet deze man maar een paar weken op de bank.


Eens. Zijn kracht was altijd zijn balvastheid. Nu komt dat mede doordat hij amper risico neemt, maar het was wel zijn kracht. Nu geeft hij echter ook de ene na de andere bal op een gevaarlijke plek aan de tegenstander. Zowel tegen Sparta als tegen Emmen gaat hij meerdere keren opzichtig in de fout.

Olssen speelt een paar goede wedstrijden op die positie maar wordt na 1 mindere pot direct weer van het middenveld verwijderd. El Hahj speelt een paar veelbelovende potjes maar wordt na het fiasco tegen Ajax direct geslachtofferd en krijgt geen enkele kans meer. Dat was bovendien een wedstrijd waarin de hele ploeg dramatisch was en El Hahj de enige was die in technisch opzicht mee kon met Ajax. Hij zal daar vast bepaalde afspraken niet nagekomen zijn, dat kunnen wij moeilijk beoordelen dus daar wil ik verder niks van zeggen. Het gaat mij erom dat bepaalde (jongere) spelers geen fouten mogen maken terwijl anderen meerdere wedstrijden op rij gewoon heel matig mogen spelen en dan de week erop gewoon weer op het formulier staan.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor Demster » 13-05-2023 23:13

‘Rustig aan’ gebaren maken terwijl het 0-0 staat tegen een degradatiekandidaat in eigen huis. Dacht daarvan verlost te zijn toen Erwin Mulder vertrok, die deed dat namelijk ook meer dan mij lief was, maar Tahiri vervult die rol nu glansrijk. Mist sowieso de absolute wil om te winnen. Breekt je helaas te vaak op.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor Jazz » 14-05-2023 12:24

Mister FC balletje terug
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Anas Tahiri

Berichtdoor Marça » 15-05-2023 15:51

Wel een speler die met een leep balletje iemand vrij voor de goal kan zetten. Ik zag hem tijdens de wedstrijd regelmatig met zijn handen zwaaien om medespelers terug te roepen om mee te verdedigen, dat hij 'rustig, rustig' gebaarde heb ik niet gezien.

Misschien bedoelde hij daarmee ook 'houdt het hoofd koel en blijf de bal rondspelen', al denk ik dat we die tactiek de afgelopen tien minuten niet meer moesten hanteren. Maar dat is weer een andere discussie en niet eentje die enkel over Tahiri gaat.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: 26. Anas Tahiri

Berichtdoor Ebiede » 15-10-2023 16:52

Zijn tekst op instagram .. van mij mag hij per direct vertrekken bij ons!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: 26. Anas Tahiri

Berichtdoor Wolliepoly » 15-10-2023 18:02

Ebiede schreef:Zijn tekst op instagram .. van mij mag hij per direct vertrekken bij ons!



Misschien de tekst van Instagram even quoten voor de mensen die er niet op zitten.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: 26. Anas Tahiri

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-10-2023 18:04

Ebiede schreef:Zijn tekst op instagram .. van mij mag hij per direct vertrekken bij ons!

Wat voor tekst heeft hij daar neergezet ? Zal wel iets zijn dat hij Palestina steunt. Als dat zo is mag hij van mij ook de koffers pakken.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: 26. Anas Tahiri

Berichtdoor SuperFrysk » 15-10-2023 21:24

Waarom zou hij Palestina niet mogen steunen?
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: 26. Anas Tahiri

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-10-2023 21:47

SuperFrysk schreef:Waarom zou hij Palestina niet mogen steunen?

Van binnen mag hij dat best uiten, maar om dat publiekelijk te laten zien slaat nergens op. Ik pleit Israël ook niet vrij, maar wat Palestina gedaan heeft is gewoon de oorlog verklaren.
Maar dat geldt ook voor die demonstraties van dat volk in Amsterdam, Londen, Parijs en waar dan ook
Nederland is ook al ziek. Pim Fortuin en Wilders hadden/hebben gelijk, maar het is al te laat
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: 26. Anas Tahiri

Berichtdoor SuperFrysk » 15-10-2023 22:07

Ik vind het gezeik om niks. Die jongen is moslim en voelt zich verbonden met de mensen in Palestina. Zo heeft iedereen zijn eigen overtuiging, wat mij betreft is dat prima. Het is niet zo dat die oproept om geweld te gebruiken oid.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: 26. Anas Tahiri

Berichtdoor fuotbalgek » 15-10-2023 23:40

Wat is dit voor onzin? Ten eerste kun je een werknemer geen persoonlijke overtuiging aan zn galg rijgen, daarnaast is er een lange geschiedenis die hem niet per se aan de verkeerde kant plaatst.

Met alle respect hoor, maar als je hier de Wilders Fortuin kaart gaat trekken, moet je misschien zelf even een stap terug doen. Je stelt je daarmee nogal extreem op, zonder steekhoudende argumenten in je verhaal.

Ironisch genoeg ben je daarmee zelf extremer bezig dan Tahiri zijn post. Moeten we jou dan hier ook maar direct wegdoen?
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: 26. Anas Tahiri

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-10-2023 06:02

Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: 26. Anas Tahiri

Berichtdoor Ebiede » 16-10-2023 11:33

SuperFrysk schreef:Ik vind het gezeik om niks. Die jongen is moslim en voelt zich verbonden met de mensen in Palestina. Zo heeft iedereen zijn eigen overtuiging, wat mij betreft is dat prima. Het is niet zo dat die oproept om geweld te gebruiken oid.


Dat doet hij wel.. From the river to the sea is een oproep om alle joden in Israël uit te roeien. Dat vind ik kwalijk.

De joden/Israëli hebben ook boter op hun hoofd en alle Palestijnen zijn geen Hamas leden. Maar hou op (van beide kanten) om elkaar van de aardbodem af te vegen.

En ja daarom vind ik het niet kunnen dat een spelers van onze club an publique z'n mening verkondigd. Voor mij een reden om direct te vertrekken. Dat zou het zelfde voor mij zijn als een speler met rechts-nationalisme zou koketteren.. Ook gelijk vertrekken.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: 26. Anas Tahiri

Berichtdoor jeewee » 16-10-2023 12:05

Wolliepoly schreef:

Misschien de tekst van Instagram even quoten voor de mensen die er niet op zitten.


instagram schreef:This is not war.

When one side cuts off water, food and electricity on another then it's not war.

When one side has nuclear weapons then it's not war.

When one side is getting funded with billions of dollars then it's not war.

When one side uses AI pictures to spread misinformation about another then it's not war.

When social media is censoring the content of one side and not the other then it's not war.

This isn't a conflict and it's not war.

This is genocide and mass destruction and we're witnessing it happen live.

From the river to the sea, Palestine will be free (vlag Palestina emoji)


Deze tekst deelt hij, heeft hij niet zelf geschreven, al doet dat laatste er niet toe.
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 705
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: 26. Anas Tahiri

Berichtdoor AMDJ » 16-10-2023 12:39

Ebiede schreef:
Dat doet hij wel.. From the river to the sea is een oproep om alle joden in Israël uit te roeien. Dat vind ik kwalijk.

De joden/Israëli hebben ook boter op hun hoofd en alle Palestijnen zijn geen Hamas leden. Maar hou op (van beide kanten) om elkaar van de aardbodem af te vegen.

En ja daarom vind ik het niet kunnen dat een spelers van onze club an publique z'n mening verkondigd. Voor mij een reden om direct te vertrekken. Dat zou het zelfde voor mij zijn als een speler met rechts-nationalisme zou koketteren.. Ook gelijk vertrekken.


Dit is geen gegeven feit. Die uitspraak is op verschillende manieren te interpreteren en ik vind het eerlijk gezegd veel kwalijker dat je er vanuit gaat dat Tahiri deze opvattingen deelt, zonder dat hij hier enige aanleiding voor heeft gegeven.
AMDJ
Beheerder
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 30-05-2006 22:57

Volgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten