Mickey van der Hart

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Mickey van der Hart

Bericht door Crash »

MICKEY VAN DER HART NAAR SC HEERENVEEN
24 augustus 2023 10:28

sc Heerenveen heeft een nieuwe doelman aangetrokken: Mickey van der Hart. De 29-jarige keeper kwam het vorige seizoen uit voor FC Emmen, waar zijn contract deze zomer afliep. Van der Hart tekent in het Abe Lenstra stadion een verbintenis voor twee seizoenen.

Mickey Van Der Hart

Van der Hart doorliep de jeugdopleiding van Ajax en maakte in 2013 namens de Amsterdammers via Jong Ajax zijn debuut in het betaald voetbal. Na een verhuurperiode aan Go Ahead Eagles, verdedigde hij vervolgens vier seizoenen het doel van PEC Zwolle. In 2019 startte Van der Hart aan zijn eerste buitenlandse avontuur bij Lech Poznan. In Polen stond hij drie seizoenen onder de lat. Vorig seizoen keerde de geboren Amstelvener via FC Emmen terug naar Nederland.

Met de komst van de ervaren Van der Hart heeft sc Heerenveen weer de beschikking over het gewenste aantal keepers. Algemeen directeur Ferry de Haan: "Mickey heeft bijna 250 duels in het profvoetbal achter zijn naam staan. We denken dat het een doelman is die met zijn karakter en ervaring goed past bij de spelersgroep."

https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/202 ... heerenveen
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ik denk een prima tweede doelman. Hij heeft ervaring en keepte bij F.C. Emmen een prima seizoen. Altijd goed om achter de hand te hebben.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Ik vond hem goed keepen gister, ik had geen moment het idee dat hij makkelijk te passeren was en hij straalt ook wel wat uit. Ik denk toch dat Noppert nog wel eens zijn plek kan verliezen als hij de opgaande lijn niet doortrekt.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Zoveel had hij niet te doen toch. Een prima redding maar verder ook niet echt getest.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Neymar schreef:Zoveel had hij niet te doen toch. Een prima redding maar verder ook niet echt getest.
Eens, maar de redding die hij maakte was wel een hele goede. Ook was die voetballend goed
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

SuperFrysk schreef: Ook was die voetballend goed
Vooral dat kan Noppert wel eens opbreken, ik hou mijn hart vast als Andries probeert mee te voetballen.
Anti anti. :)
Plaats reactie