21-08-04: sc Heerenveen - Roda JC (3-4)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Spelen we trouwens met drie lichtmasten?
Ik weet dat het rond die tijd nog niet pikke donker is maar het begint rond een uur of negen toch behoorlijk te schemeren. Ik meende dat het ook verplicht is om een verlichtingsinstallatie te hebben die van alle kanten deugdelijk moet zijn :?:
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Spelen we trouwens met drie lichtmasten?
Ik weet dat het rond die tijd nog niet pikke donker is maar het begint rond een uur of negen toch behoorlijk te schemeren. Ik meende dat het ook verplicht is om een verlichtingsinstallatie te hebben die van alle kanten deugdelijk moet zijn
Antwoord:
Afbeelding
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Juist :D Dank U!
Net fan dat benaude!
Gûten
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-12-2002 21:22
Locatie: Parregea

Bericht door Gûten »

Makkie 4-0!!!
RodaRulezzz
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 26-06-2004 03:59
Locatie: Kerkrade
Contacteer:

Bericht door RodaRulezzz »

3-1 voor Heerenveen..

Tot morgen

Supportkantine is toch open he??
joeri_arndt
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 14-06-2004 13:44

Bericht door joeri_arndt »

RodaRulezzz schreef:3-1 voor Heerenveen..

Tot morgen

Supportkantine is toch open he??
Ja, maar niet de supporterskantine bij de hoofdtribune, die is dicht en daar komt de Pronkkeamer (ook wel een bezoekje waar hoor :wink: ). De nieuwe supporterskantine zit ergens onder de oost-tribune dacht ik (Dat is waar het nieuwe gedeelte bij is gekomen), waar precies weet ik niet...
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

De nieuwe supporterskantine zit ergens onder de oost-tribune dacht ik (Dat is waar het nieuwe gedeelte bij is gekomen), waar precies weet ik niet...
de nieuwe supporterskantine zit niet ergens onder de oost-tribune maar de gehele ruimte onder de oost-tribune is nu ingericht als supporterskantine. De gebroeders v/d Velde die deze ruimte gaan exploiteren hebben hiervoor ook al een naam bedacht: Fryslan Fun Plaza

de nieuwe supporterskantine is ook open voor de Roda supporters, vergeet niet om voor het afrekenen van de consumpties munten te kopen, op diverse plaatsen staan automaten waar je die munten kan kopen. De munten kosten 1,50 euro
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Bodnar doet in ieder geval niet mee 8) Waar clubs in het buitenland zich wel niet druk om kunnen maken.
Bizarre schorsing Bodnar (Roda)
De Hongaarse verdediger Laszlo Bodnar van Roda JC treedt morgen niet aan tegen SC Heerenveen. De reden is tamelijk bizar.

Roda JC ontving vorige week nog een werkvegunning voor de Hongaar. Begin deze week echter ontving Roda JC het onaangename bericht dat de aanwinst door de UEFA voor twee maanden geschorst is. Bodnars vorige club Arsenal Kiev diende een aanklacht in tegen de speler, omdat hij zich enkele maanden geleden te laat bij de club meldde na een interland. De UEFA besloot toen de verdediger te schorsen. Roda JC kan niet in beroep gaan tegen de schorsing en moet de verdediger dus twee maanden missen.

Bodnar wordt in Heerenveen vervangen door Ger Senden. De routinier zat vorige week voor de wedstrijd tegen Vitesse niet eens bij de selectie. Hij kon zich niet meer motiveren, nadat trainer Wiljan Vloet hem had verteld dat er geen plaats voor hem was bij de eerste elf.
bron: Roda World (via abelenstra.com)
Light house
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 04-08-2004 23:45

Bericht door Light house »

En wie gisterenavond een blik op het stadion heeft geworpen. heeft kunnen zien dat er 4 lichtmasten getest werden!
Heerenveen in mijn hart
Nieuw talent
Berichten: 130
Lid geworden op: 07-08-2004 02:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Heerenveen in mijn hart »

Is het al uitverkocht of niet?

Ik zou nu denken dat we niet tevreden mogen zijn met een nipte overwinning maar dat we nu even flink moeten uithalen.
Als je nagaat dat we een bovenbeste selectie hebben met vooral in de aanval een paar jongens die echte publiekspelers zijn.
Yildrim met zn vrije trap en corners is altijd heel gevaarlijk
Sikora wil ajax ongelijk bewijzen dus speelt ook heel gedreven,en heeft zelf gezegd altijd zn best te blijven doen.
En KJH is ook een goeie spits die altijd wel 2 spelers aan zich bind, vooral met zo´n verdediging als Roda heeft.
Dus als GJV slim is stuurt hij zn elftal EN supergemotiveerd EN superaanvallend het veld in.
Dan kunnen we een mooie eenzijdige wedstrijd verwachten waarin ROda er niet aan te pas komt.
En dan wil het publiek er ook achter gaan staan en winnnen we met 4 of 5-0
En KJH doet nu al goede zaken voor het Topscorers bokaal.
Al is dat nog te vroeg natuurlijk.
Maar ik verwacht niet dat we nu veel wedstrijd maar met 1-0 winnen maar anders 2-1 of 3-2 of 4-3.
Maar deze wedstrijd met 5-0!!!
Met nieuwnoord op weg naar een sfeervol ABE Lenstra Stadion!
Gebruikersavatar
Satyr1
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 02-02-2003 19:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Satyr1 »

5-0...

Het is altijd lastig tegen Roda, dus vandaag ook
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Eindelijk, het is zover! De eerste thuiswedstrijd van dit seizoen. Echt super na zo'n prachtige sportzomer kunnen we meteen door naar ons cluppie!
Verwacht een open, atractieve wedstrijd met kansen aan beide kanten, als wij na 90 minuten er maar vandoor gaan met de winst!

Iedereen een prettige wedstrijd gewenst!
Petter Hansson, rots in de branding.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Shit man, 0-1 achter, alweer binnen een paar tellen..
Verdomme, maar nu komen er nog 3 doelpunten maar dan van heerenveen :D
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ik las net op TT672 dat :roll: Erik Edman :roll: weer in de basis staat.
Come on Heerenveen!!
:D Gjin bestean sûnder ús Hearrenfean :D
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Klaas jan is de man!
OLE!!!!
1-1 in de 30ste minuut!
Ja ik las het ook van edman, bodnar staat ook in de basis :lol:
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Nee Bodor is iemand anders dan Bodnar!
Shit 1-2 dit wordt een doelpuntenfestijn.
Nog 2 voor Huntelaar dan doet hij weer mee voor topscorer van de HCE!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Jeetje, mijn broek zit nu aan de nok toe vol stront van spanning het is nu 3-3 door yuri rose!
EDIT: En het is gvd ook alweer 3-4...
Romy
Nieuw talent
Berichten: 108
Lid geworden op: 10-08-2003 14:35
Locatie: Stockholm

Bericht door Romy »

Niet te geloven... achterkomen, weer gelijk maken, weer achter komen, weer gelijk maken enz. Nou ja, doelstelling 1 van Verbeek is al redelijk uitgekomen: het zal beslist een interessante wedstrijd geweest zijn.



Waarom zitten hier geen huil smilies op het forum?
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Er gebeurde in ieder geval genoeg, maar wat werd er achterin ongeloofelijk veel ruimte wegegeven.
Tja....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Het is leuk dat verbeek aantrekelijk voetbal wil spelen, maar dan moet het niet tenkoste gaan van de punten wat volgens mij vanavond wel het geval was..
We moeten volgende week winnen van twente anders hebben we een probleem...
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Gvd, wat was dit verdedigend zwak, daar valt niet tegen aan te scoren.
nou ja, saai was in het in elk geval niet.
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Jeetje wat een wedstrijd, er viel genoeg te beleven,

Helaas in de laatste minuut :cry:

Ik vond Waterman ook maar matig vanavond (licht uitgedrukt)

De nieuwe Fun Plaza was prachtig mooi, een hele verbetering.

Ik liep Riemer ook nog tegen het lijf daar samen met de vrouw,
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

inderdaad, de nieuwe publieksruimte onder de oost-tribune mag er zijn.
Gebruikersavatar
palle mulder
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 02-12-2002 15:32
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

Bericht door palle mulder »

Tsja, wat een drama zeg, die Rzasa moet bij het grof vuil, tjemig zeg, en ja Waterman,anders kom je je goal even uit zeg....
En laat ze eerst maar eens bikkelen, lekker werken in plaats van mooie boogballetjes geven, zodat de tegenstander er ook mooi op kan anticiperen, heerlijke ballen jongens!!!
cardmaster
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 13-07-2004 11:39

Bericht door cardmaster »

Ik denk dat het aantrekkelijk en aanvallend voetbal nu toch ten koste gaat van veel tegen tegentreffers. Het was telkens een op een achter in en dat is met de super snelle spitsen van Roda geen probleem. Vorig jaar was de kracht dat er weinig weggegeven werd achterin, maar het lag nu helemaal open. Hoop dat ze de nieuwe speelstijl snel onder de knie krijgen en ook nu weer weinig tegen treffers incasseren.
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

3-4 pff.. ik vond Yilderim echt goed voetballen vandaag..! En Boy Waterman was een drama, zelfs met de simpeligste balletjes had ie moeite :?

Men eerste wedstrijd (na jaren wachten) met een eigen seizoenkaart... Had toch liever 3 puntjes willen hebben.
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

Waterman---> drama
Haarala---> drama
Hansson---> redelijk
Seip--->(zoals gewoonlijk) drama
Rsaza---> matig
Vayrinnen--->matig
Radomski---> voldoende
Hersi---> matig
Yildirim---> matig
Huntelaar---> redelijk
Sikora--->matig

Kortom: ronduit slecht. Waterman was ongelooflijk onzeker waardoor echt alles mis ging. Heb geloof ik niet een hoekschop gezien waarbij hij goed zat. Haarala speelde ook heel slecht, veel slechte passes en verdedigend gewoon te licht. Seip is volgens mij gewoon te licht voor het eerste valt nix meer over te zeggen. De rest speelde ook niet goed maar dat is natuurlijk ook niet makkelijk als je een verdediging achter je hebt staan die onzeker en bang lijkt te zijn. Radomski vond ik de enige die een voldoende scoorde. Dit omdat hij de enige was die bij achterstand de ballen opeiste en het spel nog probeerde te maken. Positief t.o.v. vorig seizoen vind ik wel dat het wisselbeleid er naar mijn mening erg op vooruit is gegaan. :mrgreen: :shock:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2466
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Achterhoede hield vandaag openhuis voor de goal van waterman. Middenveld had nooit de controle (vayrynen en hersi onder de maat), radomski probeerde het nog (puike wedstrijd arek!) maar het was dwijlen met de kraan open. Voorin was de enige linie waar ik tevreden over was :)

Als ik het positief bekijk: We hebben drie keer gescoord ... zie naar vorig seizoen waar iedereen zeurde over de doelpunten ... dat hebben we vanavond niet gehad. Houden zo.

Als ik het negatief bekijk: We hadden vorig jaar de defensie redelijk staan ... maar vanavond was het openhuis ... slechte communicatie tussen keeper en defensie, misschien is er ook niet echt wederzijds vertrouwen, ik weet het niet. Dit moet beter.
Middenveld ... daar waren we vorig jaar de baas, en vanavond totaal niet, roda kon lekker ballen daar....

Man van de wedstrijd terecht huntelaar, klasse goal, sterke wedstrijd. Verder ook nog Radomski en Yildrim :) Sikora moet nog een beetje bijpassen en dan gaan we daar ook nog wel plezier van krijgen.

Kortom, Verbeek hoeft zich niet te vervelen komende dagen, lekker trainen en de volgende wedstrijd gaan we er weer vol tegen aan!
Gebruikersavatar
Okselfris
Nieuw talent
Berichten: 63
Lid geworden op: 11-06-2003 12:33
Locatie: Cuijk

Bericht door Okselfris »

Zo net terug uit het voor mij hoge noorden.

Ik was bijna de tijden van Aldo Swager vergeten....maar allemachtig onze Waterman laat het keepers syndroom snel weer terug komen. Ik hoop toch dat hij vlot wat zekerder wordt.

Haarala en Seip waren erg slecht bezig.
Maar toch, als ik deze ploeg bekijk dan komt het wel goed. Zit veel potentie in, maar ik vrees echt voor ons europees avontuurtje. Dat zal te vroeg komen.
RodaRulezzz
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 26-06-2004 03:59
Locatie: Kerkrade
Contacteer:

Bericht door RodaRulezzz »

Ja Roda was deze keer eens iets gelukkiger..

Maar het was wel een zeer mooie wedstrijd... Die voor Roda natuurlijk goed uitpakte... Al zou ik al tevreden zijn geweest met één puntje...

Dan wel nog veel succes gewens in de rest van het seizoen
Foto's inmiddels online op http://rodarulez.limboo.com
Plaats reactie