15-12-2004: sc Heerenveen-KSK Beveren (1-0, UEFA Cup)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik krijg van 'tv-kijkers' allemaal positieve reacties over het NN-vak van gisteren. Ook de commentator schijnt meermalen complimenten aan de supporters te hebben gegeven.

Wat gek dat je het in het stadion dan als minder sfeervol ervaart. :?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Fluffy schreef: Pardon!? :?
Zoals ik zei kan dat ook zijn oorzaken hebben maar tegen Stuttgart hoorde ik het Nieuw Noord vak (vakken) niet of nauwelijks.

Maar ieder zal zijn eigen mening daarover hebben uiteraard.
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

als je erin staat.. dan is het duidelijk dat het tegen Stuttgart sfeervoller was dan tegen Beveren. :?

Zal wel met de wind enzo te maken hebben. :o
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

ik zou met een vriend ook in vak 26 komen maar helaas was ie alweer vol :( maar toen hebbe we in vak 13 maar wat lopen zingen/schreeuwen en op de muren beuken voor wat lawaai :P ik vond de wedstrijd zelf niet egt super en vooral hansson heeft zijn niveau van vorig seizoen niet ... zoals altijd was ie wel heer en meester in de lucht maar hij leed nogal veel balverlies en een aantal baggerslechte passes .... yildirim vond ik ook niet egt super ... in potentie is dat zo'n goede speler ... als ie alleen maar een actie leert maken .. want dat lijkt nooit egt te lukken ... ook mijn complimenten voor smolders(de keeper van beveren) ... die vent die keepte ook een puike partij !!! maarjah ... op naar de volgende ronde ... en eerlijk gezegd hoop ik op een KUT loting :P doe mij maar een llille ofzo ... dan heb je miss nog een kans om te winnen en NOG een ronde verder te komen !! tegen Newcastle en Borro kun je wel je zelf etaleren op hoog niveau maar de kans dat we daar van winnen is jammerlijk laag :mrgreen:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Scoobix : De keeper heet Volders en geen Smolders :wink:
Smolders is de Belgische spits van RBC.

Ik hoop dat we Lille treffen,de redenen daarvoor zijn dat ik het een mooie club vind en bovendien heb je een aardige kans op de volgende ronde.Newcastle United of Middlesborough zijn natuurlijke veel mooiere clubs maar de kans dat je er dan uitvliegt is heel groot.
Zal wel met de wind enzo te maken hebben.
Die kans is groot inderdaad.
freethiel
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 06-10-2004 18:57

Bericht door freethiel »

belgen belgen de term vlamingen staat beter ik noem jullie toch ook geen hollanders...................................maar voor de rest veel succes met de verdere ronde en jullie zijn wel echt een vriendelijk volk zelfs de politie , kunnen we die billebakken van bij ons eens sturen voor een heropvoedingscursus.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Het is al meer gezegd, de wedstrijd was bijzonder matig.
Niet echt reeel om dat een erg uitgelaten sfeer te verwachten.
Engelse toestanden zul je bij ons nooit bereiken. In Nederland sowieso niet.
Bovendien was die sfeer in mijn beleving niet eens zo beroerd, de belgen heb ik in vak 22 in elk geval ook amper gehoord.
Het Folksliet werd wel goed meegezongen, alleen vak 26 en 27 liepen behoorlijk achter, slechte timing :x
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Butler schreef:Vanuit Beveren kant hebben ze een zeer uitgebreide fotoreportage gemaakt.

http://www.kskbeveren.be/ned/m0405heerbev.shtml


iets doorscrollen naar beneden

schandalig dat ze geen balkjes in de foto's hebben gebruikt ! 8)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

mitrita schreef:Het is al meer gezegd, de wedstrijd was bijzonder matig.
Niet echt reeel om dat een erg uitgelaten sfeer te verwachten.
Engelse toestanden zul je bij ons nooit bereiken. In Nederland sowieso niet.
Bovendien was die sfeer in mijn beleving niet eens zo beroerd, de belgen heb ik in vak 22 in elk geval ook amper gehoord.
Het Folksliet werd wel goed meegezongen, alleen vak 26 en 27 liepen behoorlijk achter, slechte timing :x
De band werg gestart en een groot gedeelt van de :stan: -vakken begon ook mee te zingen, tegelijk met de rest. Maar er waren toch een paar die daar niet aan mee wilden doen of die dat simpelweg niet hadden gehoort. Daardoor ging het hele volkslied alweer fout, voor de zoveeslte keer dit jaar....
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Heerenveen rules schreef:... wordt er om Hersi geroepen. En waarom? Heeft hij ooit een deuk in een pak boter geschoten?
Helemaal mee eens!
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Hoe vaak heeft hij tot nu toe de kans gekregen om zich te bewijzen :?: Hij krijgt toch immers nooit de kans :cry:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Simoontje
Jeugdspeler
Berichten: 26
Lid geworden op: 02-12-2002 21:43
Locatie: assen, zucht haha

Bericht door Simoontje »

freethiel schreef:belgen belgen de term vlamingen staat beter ik noem jullie toch ook geen hollanders...................................
Tja, je komt toch uit België, dan ben je toch een Belg? Wij komen uit Nederland, vandaar dat wij geen Hollanders, maar Nederlanders zijn.

Verder was het vooral de tweede helft een zeer matige wedstrijd. Meteen na die rode kaart in de eerste helft hadden we het gewoon af moeten maken, kansen zat..Als we die man-meer-situatie beter hadden benut had het nog een hele leuke wedstrijd voor 'ons' kunnen worden. Maar goed, het is het resultaat dat telt :mrgreen:
SC Heerenveen 4 life, have fun! xxx
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Edmanian Devil schreef: Helemaal mee eens!
Heeft hij ooit wel eens een kans gehad?
Waren hier ook niet mensen die zeiden dat hestad nog nooit een deuk in een pakje boter had geschopt, maar nu hij het redelijk tot goed doet heel erg blij met hem zijn?
Juist........
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

poeh enerverende avond zeg, voor mijn gevoel was de sfeer zeker minder als met stuttgart.
maar het thuisfront had de wedstrijd ff opgenomenen, en dat viel me echt mee...

er werd hier gezegt dat het met de wind te maken had, mij lijkt eigenlijk logischer dat de belgen gewoon minder lawaai maakten als de duitsers en zodoende wij beter te horen waren.

dat we hersi zongen was dat niet meer om hem te behouden en/of hem een steuntje in de rug te geven i.pv. hem erin te laten komen??

met het fries volkslied liepen we idd achter, maar had vaker het idee dat we door elkaar heen zongen, groep vooraan trap (stond ik vlakbij) en tegelijkertijd zette de mensen bovenin de vakken ook vaak een nr in...dat liep niet allemaal gelijk.

ma goed daar leren we alleen maar van...

hopelijk laten we zenden, reiziger, boateng en hasselbaink zien wie de superfriezen zijn!!

overwinteren heerlijk
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

Bericht door kingvak13 »

Heeft hij ooit wel eens een kans gehad?
Waren hier ook niet mensen die zeiden dat hestad nog nooit een deuk in een pakje boter had geschopt, maar nu hij het redelijk tot goed doet heel erg blij met hem zijn?
Absoluut niet mee eens! Hij heeft zeker z'n kansen gehad in het elftal, maar hij is gewoon veel te licht! De duels dat ie inviel/meedeed had ie echt alleen maar balverlies!!! Het is een frivole speler, die zo nu en dan leuk kan pielen. Maar in duels wordt ie zo weggezet omdat ie totaal geen fysiek kracht heeft.

Oftewel: gewogen en te licht bevonden! (voor Heerenveen en de manier waarop Heerenveen hem als speler wil gebruiken. Bij NEC had ie een andere, meer vrije rol waar ie meer tot z'n recht kwam)

Overigens had ook ik het idee dat het zingen van Hersi meer was om hem een steuntje in de rug te geven (en om hem op de bank een beetje wakker te houden.. ;-)).

Verder jammer van de slechte wedstrijd, maar boeie we zijn door naar de 3e ronde UEFA Cup!!! :-D
Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

Bericht door kingvak13 »

Jeroen schreef:Ik krijg van 'tv-kijkers' allemaal positieve reacties over het NN-vak van gisteren. Ook de commentator schijnt meermalen complimenten aan de supporters te hebben gegeven.

Wat gek dat je het in het stadion dan als minder sfeervol ervaart. :?
Die grapjas van een commentator had gezegd tijdens de 1e helft, dat de belgen toch leuk de sfeer er in hielden, terwijl wij toen duidelijk 'ole ole, Heerenveen' (of zo) aan het zingen waren, geloof niet dat ie er heel erg met z'n hoofd bij was...

Verder vond ik de sfeer ook best aardig. Kwam natuurlijk ook doordat Heerenveen een zeer slechte 2e helft ten toon spreide... Had het idee dat we tijdens stuttgart meer lawaai maakten (stond bij beide er middenin). Maar Stuttgart zelf maakte volgens mij toen ook veel lawaai (1000man tegen ~700 belgen). En het blijft op tv natuurlijk maar net hoe hard NOS (de microfoon voor) het publiek 'open draait'...
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Met flinke vertraging maar de foto''s staan inmiddels online op onze site
http://www.feanfans.nl


En alsjeblieft kan de volgende keer dat Youssouf Hersi gezang achterwege blijven.
Een keer is leuk! :angry:
Ivoriaantje
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-10-2004 20:33
Locatie: Beveren
Contacteer:

Bericht door Ivoriaantje »

Eerst en vooral proficiat met de kwalificatie voor de volgende ronde. Verdiend op basis van jullie parcours, niet op basis van de wedstrijd gisteren. Ik hoop dat jullie nog ver geraken.

Ik wil ook wel het Friese volk bedanken voor de fantastische mentaliteit dat ze hebben. Zo vriendelijk :D Echt, de meeste mensen op straat groeten vriendelijk als je ze aankijkt. We kwamen nog maar in de Mac Donalds binnen of een poetsvrouw zei al goeiemiddag, ik verschoot gewoon, zo'n vriendelijkheid zijn we in België niet gewoon.

Van de supporters zelf ben ik minder tevreden. De meeste vooral oudere supporters waren toch wat laks en gelaten, enkel bij de goal zie je ze lachen, voor de rest zijn ze precies op een begrafenis. Ook na de wedstrijd, jullie hebben zich geplaatst voor de volgende ronde, maar als je door de supporters richting auto loopt, merk je er niks van.
Veel had mss te maken met de kant van het stadion waar we zaten, want aan de andere kant, :stan: , was er precies wel sfeer. Maar het probleem van jullie stadion is duidelijk dat de ene kant de andere gewoon niet hoort.
Wel vriendelijke stewards rond en in het stadion, ik heb nog voor de wedstrijd een vlagje kunnen bemachtigen :wink:

Ik hoop dat jullie 's nammidags en tijdens de wedstrijd gemerkt hebben dat de supporters van Beveren overal en altijd veel plezier maken. Kvond het wel knap van jullie stadionspeaker om "België" en ons clublied te draaien, zeer vriendelijk, echt kippenvelmoment voor ons beverensupporters.

Over de match zelf:
Ik hoop dat er enkele nu doorhebben waarom ik Samaras geen goede speler vind. Hij krijgt weer een kopkans en verprutst die gewoon belachelijk (hij kopt zelfs met zijn schouder :roll: ). Van Yildrim had ik veel meer verwacht, als hij zo speelt is hij nog geen topclub waardig, idem voor Huntelaar.
Bij ons waren het vooral de Belgen die uitblonken. Eerst en vooral Lardenoit, zeer goede en jonge verdediger, vonden jullie ook niet.
Over onze keeper moet ik weinig zeggen denk ik, dat hebben jullie ook wel gemerkt. En dan vond ik Bou-sfia ook wel goed invallen, sinds hij erop stond gingen we beter spelen en kregen jullie het moeilijk.
Romaric is idd een zeer gevaarlijk baasje. Hij is hier tijdens de winterstop vorig jaar aangekomen en heeft in dat halfjaar al 5 speeldagen schorsing gekregen, voor natrappen (rood) en een slag tegen speler Anderlacht na de match. Hij is kapitein geweest, maar dan gaat hij nog wilder tekeer tegen de Scheids dan gisteren, want dan denkt hij dat hij zich nog meer kan permiteren. :mrgreen: Scheids was in begin van de wedstrijd wel wat voor jullie tot Romaric even tekeer ging, daarna was hij degelijk. Rood was terecht rood.

Merci
Ivoriaantje
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-10-2004 20:33
Locatie: Beveren
Contacteer:

Bericht door Ivoriaantje »

Trouwens Hansson is fel overroepen speler door jullie. Zo goed is die nu ook weer niet. Veel slechte inspeelpassen van hem.
Als dat de beste verdediger van Nederland is, dan is het wel slecht met jullie gesteld.
Kopduels won hij wel, zou maar erg zijn dat hij er één verloor. :|

Tzal wel een slechte dag geweest zijn, net als het merendeel van jullie ploeg zeker :wink:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Hansson is even wat minder in vorm, maar is vorig seizoen 3e geworden in de speler-van-het-jaar-verkiezing, achter Maxwell van Ajax. Hij kan dus wel degelijk wat. Het lijkt me ook niet dat je dat op basis van 1 wedstrijd kunt beoordelen, net zo min dat wij dat kunnen over spelers van Beveren.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ivoriaantje schreef:Over de match zelf:
Ik hoop dat er enkele nu doorhebben waarom ik Samaras geen goede speler vind. Hij krijgt weer een kopkans en verprutst die gewoon belachelijk (hij kopt zelfs met zijn schouder :roll: ). Van Yildrim had ik veel meer verwacht, als hij zo speelt is hij nog geen topclub waardig, idem voor Huntelaar.
Bij ons waren het vooral de Belgen die uitblonken. Eerst en vooral Lardenoit, zeer goede en jonge verdediger, vonden jullie ook niet.
Over onze keeper moet ik weinig zeggen denk ik, dat hebben jullie ook wel gemerkt. En dan vond ik Bou-sfia ook wel goed invallen, sinds hij erop stond gingen we beter spelen en kregen jullie het moeilijk.
Romaric is idd een zeer gevaarlijk baasje. Hij is hier tijdens de winterstop vorig jaar aangekomen en heeft in dat halfjaar al 5 speeldagen schorsing gekregen, voor natrappen (rood) en een slag tegen speler Anderlacht na de match. Hij is kapitein geweest, maar dan gaat hij nog wilder tekeer tegen de Scheids dan gisteren, want dan denkt hij dat hij zich nog meer kan permiteren. :mrgreen: Scheids was in begin van de wedstrijd wel wat voor jullie tot Romaric even tekeer ging, daarna was hij degelijk. Rood was terecht rood.

Merci
Die kans van Samaras was nogal lastig. Vlak voor hem sprongen Huntelaar en een verdediger van hem op dus hij had op het laatste moment geen zicht meer op de bal. En hij kopte wel met het hoofd maar hij raakte de bal verkeert.

Yildirim was dramatisch ja, maar hij is verschirkkelijk. Nog 1 wedstrijd en de winterstop begint hier gelukkig... Ook Huntelaar speelde niet heel erg goed maar ook hij is erg moe. Als je hem de afgelopen weken hebt zien sleuren dan weet je wel waarom. Het is net een paard dat niet kapot te krijgen is....
HaEmTeDe
Invaller
Berichten: 274
Lid geworden op: 10-03-2003 21:52

Bericht door HaEmTeDe »

Ivoriaantje schreef:Eerst en vooral proficiat ..................... daarna was hij degelijk. Rood was terecht rood.

Merci
Dank,

Een prima analyse lijkt me van de avond (voetbal en randgebeuren). Duidelijk is dat er bij ons geen sprake is van een harde vijandige supportersgroep. Maar dit is bij jullie denk ik ook niet het geval. Een leuke groep supporters hebben jullie. Met een zeer goede pers vandaag. Ik veel artikelen in de krant wordt dit genoemd. Respect voor de wijze waarop jullie je team begeleiden. Ik denk dat als Heerenveen in de voorgaande drie wedstrijden met dergelijke cijfers had verloren, het volstrekt niet denkbaar was geweest dat er meer dan 200 man meegegaan zou zijn (schat ik zo in).

Succes in jullie competitie


ReSpEcT
SKB-4ever
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 05-10-2004 17:43
Locatie: Beveren

Bericht door SKB-4ever »

Kingvak13 schreef:
Die grapjas van een commentator had gezegd tijdens de 1e helft, dat de belgen toch leuk de sfeer er in hielden, geloof niet dat ie er heel erg met z'n hoofd bij was...
"De waarheid kwetst" is een bekend spreekwoord, althans hier in België... :wink:
Kingvak13 schreef: Maar Stuttgart zelf maakte volgens mij toen ook veel lawaai (1000man tegen ~700 belgen). En het blijft op tv natuurlijk maar net hoe hard NOS (de microfoon voor) het publiek 'open draait'...
Ik wil best geloven dat die van Stuttgart meer lawaai maakten (bij ons waren ze met amper 300, zongen ze wel veel, maar verschoten we meer van hun bewegingen (springen, gezamenlijk naar links, naar voor, naar achter lopen) dan van hun geluidssterkte.
Maar zaten er dan veel Duitsers tussen de Friezen, want in het bezoekersvak kan volgens mij amper 700 man, dus waar waren die overige 300 Duitsers dan ??? Het bezoekersvak was ook woensdag stijf uitverkocht. :!:
Respect voor de wijze waarop jullie je team begeleiden. Ik denk dat als Heerenveen in de voorgaande drie wedstrijden met dergelijke cijfers had verloren, het volstrekt niet denkbaar was geweest dat er meer dan 200 man meegegaan zou zijn
Bedankt, dat compliment krijgen we wel meer te horen. Ondanks slechte resultaten in zowel uefa als Belgische competitie toch nog zoveel mensen meenemen op een Europese verplaatsing, spreekt blijkbaar tot veel ploegen hun verbeelding. Maar voor ons is het niet meer dan logisch. Wij zijn geen "succes-supporters" die enkel hun ploeg steunen als het goed gaat, wij steunen onze club door dik en dun. Juist als het slecht gaat, moet je ze steunen en tonen dat je er staat !!

(Al was het natuurlijk ook wel een ideale verplaatsing qua afstand en tegenstander) :wink:
Laatst gewijzigd door SKB-4ever op 17-12-2004 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
SKB EVERYBODY - SKB EVERYBODY
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Die quotes die je aanhaalt kwamen niet van mij, SKB-4ever.

En dat van die 1000 Stuttgartsupporters klopt ook niet, dat waren net als bij jullie rond de 700.
SKB-4ever
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 05-10-2004 17:43
Locatie: Beveren

Bericht door SKB-4ever »

Mijn excuses Jeroen, een kleine onoplettendheid, ik heb het inmiddels aangepast.

Nog een vraagje : waarom zo weinig sjaals van Beveren-Heerenveen, het werd echt een collectors-item voor onze supporters, velen hebben de kans niet gekregen er één te kopen. Ik gelukkig wél !! :wink:
SKB EVERYBODY - SKB EVERYBODY
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

SKB-4ever schreef: Nog een vraagje : waarom zo weinig sjaals van Beveren-Heerenveen, het werd echt een collectors-item voor onze supporters, velen hebben de kans niet gekregen er één te kopen. Ik gelukkig wél !! :wink:
Ik denk inderdaad dat die exclusiviteit juist belangrijk is bij deze sjaals. Als er teveel van zijn is het niet speciaal meer. En de club wil natuurlijk niet met een restpartij zitten, dat kost alleen maar geld... :wink:

Maar ik denk als men had geweten dat die sjaal bij jullie zo populair was, dat ze er wel 700 bijgemaakt hadden... :D
Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

Bericht door kingvak13 »

SKB-4ever schreef:Ik wil best geloven dat die van Stuttgart meer lawaai maakten (bij ons waren ze met amper 300, zongen ze wel veel, maar verschoten we meer van hun bewegingen (springen, gezamenlijk naar links, naar voor, naar achter lopen) dan van hun geluidssterkte.
Maar zaten er dan veel Duitsers tussen de Friezen, want in het bezoekersvak kan volgens mij amper 700 man, dus waar waren die overige 300 Duitsers dan ??? Het bezoekersvak was ook woensdag stijf uitverkocht. :!:
Bedenk me net dat het idd ook wel eens 700 Stuttgartfans kunnen zijn geweest... Zoveel stoeltjes zitten er nl. niet in het uitvak. Heb het waarschijnlijk verward met de thuiswedstrijden voor de competitie in de weken voor Beveren. Toen stonden er 1000 man in het uitvak(Feyenoord en Groningen), maar dat kon toen ook alleen maar omdat de stoeltjes eruit waren en het een stavak was...

Maar wat ik wilde zeggen was, dat op TV jullie nauwelijks/niet te horen waren tijdens de wedstrijd, terwijl wij wel de hele tijd te horen waren. Als ik dat dan vergelijk met de duitsers: zij waren toen goed op TV te horen, misschien nog wel beter dan de eigen supporters (iig de 1e helft dan). Hier is dus mijn mening op gebaseerd over de mate waarin jullie lawaai maakten...
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Een matige wedstrijd met een redelijke eerste helft. Jammer voor Yildrim dat hij deze wedstrijd niet echt uit de verf kwam, aangezien de heren van Basten en van 't Schip ook aanwezig waren.

Toch een aantal pluspunten deze wedstrijd

* Sfeervak NN was toppie en luid en duidelijk te horen vanuit vak 5
* We overwinteren in Europa
* Directie sc Heerenveen was ook uitermate goed te spreken over het sfeervak van NN
* Freek de Jonge is nu naast zijn ajax sjaaltje ook in het bezit van een heuse sc Heerenveen muts! :mrgreen: :mrgreen: (en ik zit zonder :( )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Ivoriaantje
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-10-2004 20:33
Locatie: Beveren
Contacteer:

Bericht door Ivoriaantje »

Als jullie nog eens ons clublied willen horen, dat jullie zo vriendelijk waren om te draaien vooraf, hier is het mp3tje: http://www.kskbeveren.be/ned/multimedia/clublied.mp3

En hier een klassieker in Beveren, dit (bege)leide onze ploeg vorig jaar naar de bekerfinale: http://users.skynet.be/ybf/MP3/Beverenbeker.mp3
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik ben sinds een week weer thuis maar heb ondertussen wel de wedstrijd bezocht. Ik kon de foto's niet uploaden vanaf de verblijfplaats waar ik was, Bastion Voorschoten (absoluut géén aanrader!), en heb er dus noodgedwongen voor moeten wachten tot ik weer achter mijn vertrouwde PC zat. Affijn, de foto's zijn toch al wat laat voor plaatsing op Feanfans dus heb ik de mooiste maar in dit topic geplaatst.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat mij betreft mogen die Belg.. eh... Vlamingen zo weer terugkomen. Neem dan ook zo'n truck mee. Bepaal zelf het merk maar. :mrgreen:
Afbeelding
Wéér uit!!!!
Plaats reactie