19-12-2004: NEC-sc Heerenveen (3-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

19-12-2004: NEC-sc Heerenveen (3-2)

Bericht door E.D. »

Wordt het niet eens tijd dat er eens een uitvak vol komt tijdens een uitwedstrijd? We mogen toch behoorlijk tevreden zijn over het verloop tot nu toe. Eigen vervoer is mogelijk volgens mij.
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik ben er iig voor 90% zeker bij.

Maar ik geloof niet dat het vak vol gaat komen.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ben van de partij
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Geldt ook voor mij :D
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Denk dat ik deze uitwedstrijd moet laten schieten. En E.D. jammer dat je er niet bij was in Tilburg...

E.D. heeft gelijk het is eigenlijk te triest voor woorden dat Heerenveen maar 50 -60 man mee heeft naar een uitwedstrijd. Jammer, maar waar.

Ik probeer nog wel om alles om te zetten, maar de kans is klein dat het gaat lukken. Dus zonder Fotze naar Nijmegen waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Misschien is het ook mooi om weer eens wat Tifo materiaal mee te nemen naar Nijmegen?? :?:
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Das een goed idee. En Fotze..... probeer je nog even te komen?
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

Ik zal er ook zeker bij zijn..kan dit duel 'in mn achtertuin' haast niet missen!
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Inmiddels al 1 afspraak verzet en nu maar hopen dat de belangrijkste.... (***STUDIE) nog even kan worden afgeblazen.

Misschien een idee om massaal voor de uitwedstrijd op 23 maart 2007 te werven?? Kan iedereen vast vrij vragen. :wink:

200 man zou inderdaad mooi zijn Torcida! Maar eerlijk...... denk ik het niet..
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Massaal naar Nijmegen!!
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

Zal zien dat ik ff wat mensen uit franeker en omgeving kan porren, om de reis na nijmegen af te leggen.
Jah dat er bij wedstrijden weinig supporters meegaan kan ik ook niet verklaren, iedreen heeft zen redenen maar hoeveel supporters heeft heerenveen, hebben die nau allemaal een reden om niet te kunnen...
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Misschien even flyeren voor de wedstrijd tegen beveren. Vervolgens vliegtuigjes gooien naar 1 van de ivorianen :oops:
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

En dan nemen we trommeltje + andere sfeermiddelen ook maar weer eens mee. Toch......................
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

Ik zal er ook wezen alleen moet ik nog vervoer naar heerenveen zien te regelen, maar dat lukt dan wel 8)
bluewhite
Jeugdspeler
Berichten: 15
Lid geworden op: 16-04-2004 18:01
Locatie: Duiven (in de buurt van Arnhem)

Bericht door bluewhite »

Ik en een vriend van me zijn ook van de partij! :lol:
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Leuke wedstrijd om met EV naar toe te gaan. Zal er naar alle waarschijnlijkheid wel bij zijn.
Nec draait ook niet zo geweldig de laatste tijd, dus die 3 puntjes moeten gewoon mee naar Friesland.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Oogje en ik zullen ook in Nijmegen zijn. Eerst zaterdag naar Innercity en direct door naar Nijmegen denk ik. Goed plan om zoveel mogelijk mensen te regelen, ik zal ook proberen om met een auto vol die kant op te gaan.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Laat je nog wel een plekje vrij achterin je auto Arjen?
(voor de drie punten).

Ik ga zoals het nu staat ook richting Nijmegen. Moet alleen nog even bedenken hoe en met wie. Maar als ik ga, dan heb ik er zeker zin in!
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

Arjen schreef:Oogje en ik zullen ook in Nijmegen zijn. Eerst zaterdag naar Innercity en direct door naar Nijmegen denk ik.
Gaaf zeg! Ik ga die avond ervoor naar Speedy J (en Marco Bailey) in de Matrixx, in Nijmegen ja, ook leuk!!! Afbeelding

Enne Sander, de treinen en bussen rijden vast wel, dus om bij het stadion te komen is niet zo moeilijk.
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Tja, N.N. heeft, dacht ik, de afspraak met de supportersclub dat zij zich niet met uitwedstrijden zullen bemoeien maar zich alleen zullen vestigen op de sfeer in het eigen stadion. Op zich best jammer want idd, de animo voor uitwedstrijden moet toch wel omhoog kunnen. We hebben zo'n grote trouwe supportersgroep als het om thuiswedstrijden gaat maar uit???? 200 a 300 man/vrouw zou met gemak gehaald moeten kunnen worden.
Nu moet ik zelf ook bekennen dat ik nog geen uitwedstrijd heb bijgewoond dit seizoen. Meestal ga ik naar n stuk 7 uitwedstrijden per seizoen maar de lol van het alleen reizen is er toch wel wat af!
Maar goed, misschien toch maar weer eens doen.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Poke, als je gewoon meegaat leer je snel genoeg mensen kennen... desnoods doe je een naamstickertje met "Poke" op... :D
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Op zich best jammer want idd, de animo voor uitwedstrijden moet toch wel omhoog kunnen.
Ik denk dat dit wel gaat veranderen wanneer het NN-vak er definitief is...je kunt dan bijvoorbeeld die NN-ers persoonlijk benaderen (dmv flyers etc.) en als die groep elke thuiswedstrijd bijelkaar staat, denk/hoop ik dat zo'n groep ook vaker naar uitwedstrijden zal gaan...

Ziet iemand hier een kern(tje) van waarheid in? :|
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Is er al iets meer bekend over hoe we naar Nijmegen gaan? Auto's, busje(s) of bus(sen)?
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

stuk of 8 man uit Irnsum e.o
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ik was net op een oude website van de Cross-side ( Afbeelding ). Daar stonden ook een aantal foto's op onder andere van een uitwedstrijd van Heerenveen. Daar zat een heel vak vol met Heerenveen supporters. En als ik dan de foto van dit jaar zie op feanfans.nl dan zit daar een groot verschil in:

Afbeelding
Nu ongeveer 4/5 jaar geleden.

Afbeelding
Vandaag weinig supporters meegereist (ong. 70 supporters) (dit staat onder het plaatje)

Toch een groot verschil als ik dat zo zie....
Laatst gewijzigd door Frisian Viking op 12-12-2004 11:11, 4 keer totaal gewijzigd.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik raakte op een gegeven moment ook verslaafd aan Heerenveen. Maar aangezien ik maar een paar mensen kende die naar uitwedstrijden ging, werd dat hem nooit. Maar door gewoon eens wat af te spreken via het forum leer je steeds meer mensen kennen en dan komt het vanzelf. Dus Poke en andere: wij gaan waarschijnlijk met een groepje met een busje naar Nijmegen. Wie weet is er nog plaats vrij, dus als je mee wilt, gewoon ff laten weten. Hoe meer mensen in het uitvak, des te beter.

Hoe zit het met het toelaten van de banners en dergelijke in De Goffert?
Plaats reactie