13-01-2006: FC Groningen-sc Heerenveen (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 09-01-2006 16:14

Even een vraag over het parkeren: Heeft iemand ook een plattegrond van de parkeer vakken bij euroborg? P4 is toch voor ons als gasten? Mooi uitvak verder alleen jammer van die kl*te netten :frown: . Verder zal het in de rust wel een chaotische drukte worden in die snackkeet
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor Squerrel » 09-01-2006 16:26

Arbiter deze avond is de heer Haverkort, kan nou niet zeggen dat hij mijn favoriete scheidsrechter is. Ik heb altijd het idee dat Ben een beetje tegen ons fluit. We'll see.
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor paparazzi » 09-01-2006 16:48

Van buitenaf ziet dat stadion er niet uit...lijkt wel een groot kantoorgebouw..binnenkant is wel mooi...erg zonde dus!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Poenkt » 09-01-2006 16:59

sc heerenveen 4 ever schreef:Even een vraag over het parkeren: Heeft iemand ook een plattegrond van de parkeer vakken bij euroborg? P4 is toch voor ons als gasten?


Afbeelding

P 4 is voor gasten.

of kijk hier: http://www.trotsvanhetnoorden.nl/index. ... how&id=342

paparazzi schreef:Van buitenaf ziet dat stadion er niet uit...lijkt wel een groot kantoorgebouw..binnenkant is wel mooi...erg zonde dus!


De buitenkant is nog niet af en waar wordt nogmaar gevoetbalt? Juist BINNEN!!
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-01-2006 17:25

Ben ik het niet met je eens Poenkt. Een stadion moet er van buiten ook wel wat fatsoenlijk uitzien wil het positief beoordeeld worden. Het gaat niet alleen maar om de binnenkant. Tis net als met een vrouw. :wink:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Surhuisterveen » 09-01-2006 17:44

Arbiter deze avond is de heer Haverkort, kan nou niet zeggen dat hij mijn favoriete scheidsrechter is. Ik heb altijd het idee dat Ben een beetje tegen ons fluit. We'll see.


Dat gevoel heb ik juist vooral van Wegereef, en de laatste tijd natuurlijk van Braamhaar. Wat had die een offday zeg! Goede scheidsrechters vindt ik Temmink en Luinge.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Poenkt » 09-01-2006 17:58

Heerenveen rules schreef: Het gaat niet alleen maar om de binnenkant. Tis net als met een vrouw. :wink:
Tja, als die van binnen verrot is... :? Maar en vrouw waar telkens een stuk bij aangeplakt wordt is ook niet echt mooi. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Forza » 09-01-2006 18:02

Waarom doet iedereen zo krampachtig alsof het stadion van Groningen niet mooi is. Ik had het het ook het liefst een onding gevonden, maar dat is het nu eenmaal niet. En dat het aan de buitenkant niet om aan te zien is... Ach, dat van Heerenveen zag er ook jarenlang aan de westkant aardig uit. Aan de oostkant is ook pas de laatste jaren wat gedaan. Ik denk dat een stadion als Europborg de club nog punten op gaat leveren. Heeft alles om een mooi sfeervol stadion te worden. Die punten worden dan wel allemaal na vrijdag de 13e gepakt, natuurlijk.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Teppie Superfries » 09-01-2006 18:10

Forza schreef:Ik denk dat een stadion als Europborg de club nog punten op gaat leveren.


Vind dit wat té overdreven, met een stadion pak je geen punten, met een sfeervolle achterban wel, maar die kunnen ook wel sfeer maken in het meest lelijke stadion wat er is.
ben met je eens dat niet iedereen moet zeuren op de Euroborg, vind het ook een erg mooi stadion!
Avatar gebruiker
Teppie Superfries
Basisspeler
 
Berichten: 592
Geregistreerd op: 10-12-2004 13:53

Berichtdoor paparazzi » 09-01-2006 18:16

Het ziet er gewoon van buitenaf niet uit! dat zul je vrijdag wel zien....binnen hartstikke mooi ding, maar als je bv naar de kuip rijdt dan zie je vanaf de br -oord brug in de verte al een indrukwekkend stadion liggen, dat is toch mooi zo`n blikvanger?!... Dat is mijn mening!

Ik snap dat poenkt trots is op het nieuwe stadion van zijn club maar ik proef nu toch wel wat irritaties...

Maar als je eerlijk bent geef jij zelfs toe dat het niet (of nog niet) een perfecte blikvanger is, toch?

En wat die vrouw betreft...dat boeit me niet! "..Je kunt een mercedes ook niet met een lelijk eend vergelijken...,,
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Beetle » 09-01-2006 18:19

Ik was er al bang voor....

Afbeelding

Waarom wordt het uitvak niet doorgetrokken tot de kalklijn, zoals in ons stadion! :angry:
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Akkrum fan » 09-01-2006 18:43

Beetle schreef:Ik was er al bang voor....

Waarom wordt het uitvak niet doorgetrokken tot de kalklijn, zoals in ons stadion! :angry:


Ik moet zeggen dat het uitvak er niet eens zo slecht uitziet..., volgens mij kun je het hele veld goed overzien!? :roll:
Avatar gebruiker
Akkrum fan
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 06-01-2005 11:59
Woonplaats: Akkrum

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-01-2006 19:08

Dat zal best, maar zo'n net is gewoon een pure aanfluiting. De goedwillenden moeten weer lijden onder een paar IQ-lozen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Poenkt » 09-01-2006 19:16

paparazzi schreef:Ik snap dat poenkt trots is op het nieuwe stadion van zijn club maar ik proef nu toch wel wat irritaties...


Nee, hoor geen irritaties. Ik vind een stadion met een vrouw vergelijken belachelijk. Het gaat volgens mijn nog altijd om de binnenkant van een stadion. De buitenkant is hier nog lang niet af. Het wordt namelijk onderdeel van het Europark en dat is pas in 2009 gereed.
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor paparazzi » 09-01-2006 19:27

Poenkt schreef:
paparazzi schreef:


Het wordt namelijk onderdeel van het Europark en dat is pas in 2009 gereed.




Een Europark [lees park..]" of een voetbalstadion is nogal een groot verschil...Dat een stadion dan weer opgeslokt wordt door een enorm blok(ken) beton eromheen lijkt me nu ook niet echt des-groning's....[zie oosterpark]....Jammer! En dat meen ik oprecht!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Poenkt » 09-01-2006 19:31

http://www.trotsvanhetnoorden.nl/stadio ... 203&sid=71

Imposant zal het nooit worden aan de buitenkant, omdat de omloop op straatniveau ligt en je buiten maar de 50 % van het stadion ziet.

Afbeelding
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor siesta » 09-01-2006 19:50

Ik vind het niet echt mooi als een stadion half onder de grond ligt.

Ook ben ik niet zo fan van die groene kleur, ziet er erg sfeerloos uit, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Poenkt » 09-01-2006 19:56

siesta schreef:Ik vind het niet echt mooi als een stadion half onder de grond ligt.

Ook ben ik niet zo fan van die groene kleur, ziet er erg sfeerloos uit, maar dat is mijn persoonlijke mening.


Het ligt niet half onder de grond, maar op een terp/wierde.

Een leeg stadion heeft weinig sfeer. :P
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-01-2006 20:02

Nu trek je het toch wat uit zijn verband Poenkt. Ik vergelijk een stadion niet met een vrouw, maar ik had het over de binnenkant en de buitenkant en daarbij gebruik ik de vrouw als voorbeeld.

Maar we gaan nu wel erg off-topic volgens mij..... :mrgreen:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Harris » 09-01-2006 20:21

Akkrum fan schreef:Ik moet zeggen dat het uitvak er niet eens zo slecht uitziet..., volgens mij kun je het hele veld goed overzien!? :roll:

Aannemend dat dit cynisch bedoeld is: de fotograaf staat wel helemaal tegen de linkerglaswand aan he? Als je goed kijkt, zie je rechts ook nog een glaswand van het uitvak. Uitsupporters hebben echt een prima plek in het stadion en een prima uitzicht op het gehele veld - maar helaas hangt er wel zo'n klotennet. Ik 'verdedig' dat net ook niet, ik vind een net voor een uitvak per definitie een onding en dus ook als ie in Groningen hangt.
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor SuperFries » 09-01-2006 20:33

Kleine vraag kan het niet zo snel vinden en ook niet op de site van sc-heerenveen

Hoe laat gaan de bussen vrijdag uit Heerenveen vertrekken, dus hoelaat moeten we aanwezig zijn??
SuperFries
Selectiespeler
 
Berichten: 239
Geregistreerd op: 03-12-2002 06:41
Woonplaats: Drylts

Berichtdoor michel » 09-01-2006 20:38

30 plus schreef:de 1000 kaarten zijn bijna allemaal verkocht: er zijn alleen voor EV nog 35 kaarten te koop. de buskaarten zijn uitverkocht!!!
voor de bussen zijn 635 kaarten verkocht (11 bussen) en voor EV zijn 330 kaarten verkocht maakt samen 965 kaarten:

vertrektijd bussen: wedstrijd begint om 20.30 uur gezien het showprogramma rondom de "opening" van de Euroborg is het de bedoeling om rond 19.00 uur bij de Euroborg te zijn, ook al omdat controleren uitregistratie in Groningen zal plaatsvinden en dat zal ook de nodige tijd vergen. Daarnaast hebben we geen idee hoe de verkeerssituatie rondom het stadion zal zijn en zullen we daarom wat extra reistijd incalculeren. Verwachting is dan ook dat we rond 18.00 uur uit Heerenveen vertrekken.


Voor iedereen die wil weten hoe laat de bussen waarschijnlijk vertrekken (pagina 10 van dit topic).
Laatst bijgewerkt door michel op 09-01-2006 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Jurruh » 09-01-2006 20:42

Ajb geen controle in Groningen. Laat dat lekker in Heerenveen gebeuren, wat is daar op tegen?

Kan iemand van de club of supportersvereniging (of iemand anders) trouwens aangeven of de bussen weer in twee etappes vertrekken? Laat het astublieft niet weer zo zijn dat we een uur in de bus zitten te wachten..
Jurruh
Basisspeler
 
Berichten: 934
Geregistreerd op: 21-02-2005 20:25
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Surhuisterveen » 09-01-2006 20:47

Laat dat lekker in Heerenveen gebeuren, wat is daar op tegen?



Of voor diegenen die in Drachten of Marum opstappen. Daar laten doen. Dat zou al heel wat tijd schelen.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Arjen » 09-01-2006 21:30

michel schreef:
30 plus schreef:. Verwachting is dan ook dat we rond 18.00 uur uit Heerenveen vertrekken.


Voor iedereen die wil weten hoe laat de bussen vertrekken (pagina 10 van dit topic).


Dit is de verwachting van 30plus en niet de definitieve vertrektijd Michel.

Het zou mij niets verbazen als Groningen en ook de politie ons zo laat mogelijk in Groningen wil hebben.
De Groningenfans willen niets missen van de opening en zullen er vroeg zijn. Wij hebben daar in principe niets te zoeken en kunnen dus best uiterlijk 20.00 uur in/bij het stadion zijn. Scheelt ook in de politiebegeleiding dus. Ik hoop dat we er erg vroeg zijn maar dat kon nog wel eens tegenvallen (ook omdat er nog niets bekend is)
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor The_Hunter » 09-01-2006 21:37

Jurruh schreef:Ajb geen controle in Groningen. Laat dat lekker in Heerenveen gebeuren, wat is daar op tegen?

Kan iemand van de club of supportersvereniging (of iemand anders) trouwens aangeven of de bussen weer in twee etappes vertrekken? Laat het astublieft niet weer zo zijn dat we een uur in de bus zitten te wachten..


Er zijn ook mensen die op eigen vervoer gaan moeten die dan eerst naar Heerenveen komen??
Nee dus
The_Hunter
Basisspeler
 
Berichten: 503
Geregistreerd op: 28-02-2005 14:19

Berichtdoor Dr Pepper » 09-01-2006 21:51

Wij hebben twee eigen vervoer kaarten voor de wedstrijd Groningen - Heerenveen. Helaas kunnen wij , vanwege een operatie niet. Is er iemand, met een uitregistratie, die belangstelling heeft om deze over te nemen? €19,00 per stuk
Graag reageren in een PB.

Gelukkig we hebben iemand blij kunnen maken.
Laatst bijgewerkt door Dr Pepper op 10-01-2006 12:50, in het totaal 2 keer bewerkt
Het landskampioenschap komt elk jaar dichter bij.
Dr Pepper
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 09-01-2006 21:36
Woonplaats: Vak 21

Berichtdoor jeroentjeheerenveen » 09-01-2006 22:17

Er wordt zo en zo weer in 2 colonnes gereden, waarschijnlijk ook met een paar harmonica bussen, zo niet dan wordt er in 2 groepen van 7 gereden.

Heb ook geen idee hoe de veiligheid om dit stadion is, vast minder hectisch als alle drempels en smalle straatjes in die tokkiewijk!

Vind het stadion van grunn ook mooi (beoordeling op tv beelden en foto's) uitvak ziet er ook goed uit, alleen zo'n verdomd net (nergens voor nodig) en tsja die kleur het blijft wennen.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
jeroentjeheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 337
Geregistreerd op: 22-12-2003 17:40
Woonplaats: franeker

Berichtdoor vlqrt » 09-01-2006 22:32

Kun je het verschil uitleggen tussen twee groepen van 7 en twee colonnes? In mijn beleving is dat precies hetzelfde.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor HaEmTeDe » 09-01-2006 23:17

Een prachtig stadion. Ik denk dat Groningen hier het komende half jaar wel extra gaat presteren in zo'n mooie nieuwe situatie. Dat de buitenkant nog niet af is, is duidelijk. Van binnen ziet het er mooi compleet uit. Een dubbele ring wat de aan- en afvoer van mensen bevordert. Het gevaar zit er in dat de loop naar de frikandellen en de kroketten tijdens de wedstrijd fors zal zijn. Goed voor de omzet, slecht voor de supporter die naar het voetbal wil kijken.
Voetbal is nu een keer een wintersport in Nederland dat weet je. Dus ook vrijdag niet te weinig kleren aan want ook in dit nieuwe stadion kan het koud zijn.
Het net voor het bezoekersvak is triest maar blijkbaar heeft men dit noodzakelijk gevonden. De supporters in het bezoekersvak (zo in de hoek van het stadion) hebben een heel groot voordeel als het een vol vak is. Vanuit zo'n hoek donderd het geluid het gehele stadion in (twee zijden waartegen het geluid weerkaatst)!!
Over de wedstrijd zelf ben ik wat minder optimistisch. Heerenveen zal met de aderlating in de spits even moeten wennen aan de nieuwe situatie. Groningen zal er alles aan doen om de 4-0 van november 2005 (met een aantal fabelachtige doelpunten) recht te zetten in eigen huis. Zeker nu in het nieuwe eigen huis.
Ik teken voor een punt.

"Wees voor, niet tegen"
HaEmTeDe
Selectiespeler
 
Berichten: 274
Geregistreerd op: 10-03-2003 21:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten