13-01-2006: FC Groningen-sc Heerenveen (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Supersub » 13-01-2006 22:34

Goh wat een slappe hap. Geen een die een voldoende kreeg vandaag. Achterin was een regelrecht drama. Het middenveld verloor structureel al zijn duels en voorin was het slordig. VDB heeft zijn krediet van vorig jaar wel weer verspeelt. Tsjezus.
in de vakantie is alles een beetje mooier
Supersub
Selectiespeler
 
Berichten: 191
Geregistreerd op: 27-06-2005 14:01
Woonplaats: Burgum

Berichtdoor pyter » 13-01-2006 22:34

Wat een wanprestatie. Bah. Futloze vertoning, op de eerste 15 minuten na. Het komt er gewoon op neer dat we 75 minuten lang zijn weggespeeld door onze Groningse vrienden. Weinig positieve dingen gezien; eigenlijk geen één. Met als absolute dieptepunten de prestaties van Samaras (maar snel naar Engeland jongen, je was hier toch uitgeleerd?!), Vandebussche (1 fout, 1 blunder, 2 tegengoals. kan het niveau lang niet aan), Seip en Yildirim.

Er moet toch voor 31 januari het nodige worden binnengehaald, want zonder onze spits zijn we nergens meer. Trouwens, petje af voor Groningen. Prachtig stadion, en prima gespeeld!
pyter
Basisspeler
 
Berichten: 561
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:49
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor mart761 » 13-01-2006 22:39

Klote man Korte Analyse

Vandenbusche: Erg onzeker, staat niet sterk te keepen nadat hij gepaseerd is door GJ
H. drost: Onzeker, bang en geen vertrouwen geen sterke rechtsachter
Seip: de beste van aan de kant van Heerenveen, gaat voorop in de strijd.
Hansson: Word erg onzeker door VDB speelde ook niet goed.
Jeroen drost: redelijk gespeeld, maar ook hij is kwetsbaar ga er een wat veller in je mag best eens een kaartje pakken ( riemer betaalt) :lol:
Kissi: speelde redelijk
Pranjic: onvermoeibaar, moet meer vrijetrappen op eisen maar verder een prima VECHTEN VOOR JE CLUBJE.
Hanssen: weinig gezien een paar goede schoten op doel.
Samaras: Denkt dat hij de tweede HENRY is zit met zijn hoofd al bij een andere club speelde niet echt sterk.
Brugink: bij 4 aanvallen betrokken geweest, maar was niet echt balvast , maar der hunter opvolgen is ook niet makkelijk.
Yildrim: Zal een aantal slechte dingen noemen tegen groningen:

Vrije trap heeft dit seizoen nog geen 1 gemaakt maar eist wel alles op???
geen inzet
geen snelheid
slechte voorzet

en zo kan ik nog wel even doorgaan en dan ook nog vreemd kijken als hij gewisseld word wat een arrogantie.

Suppoters waren prima te horen op RTL 5 echt supper, alleen het resultaat :upto: :evil: :evil: :evil: :evil:
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

trieste zaak

Berichtdoor berry27 » 13-01-2006 22:47

wat een drama vanavond ,was net of ze stil stonden maarja hopenlijk is dit weer een les die ze weer scherp gaat maken .Het slechtste spel was voor seip hy kon z,n plek niet aan ik had zelf liever seip rechtsback zien staan en h drost centraal maarja da,s weer achteraf gelul .middenveld was helemaal nergens ze konden geen bal vast houden en duels ,het leek net of ze er bang voor waren .nu maar hopen dat ze sparta wel aankunnen :roll: :oops:
berry27
Nieuw talent
 
Berichten: 51
Geregistreerd op: 29-11-2005 22:00
Woonplaats: kampen

Berichtdoor paparazzi » 13-01-2006 22:47

Ik vrees voor het verdere verloop van deze tweede seizoenshelft voor us Heerenveen!

Het gehele middenveld was slagroomgebak..." Wat doen we in godsnaam met die Kissie?
Seip die weer aan het blunderen was zoals gewoonlijk en altijd bij tegendoelpunten aanwezig is, een Yildirim die er totaal niet meer aankomt, en een Samaras die weer niet aan scoren toekomt! [Van mij mag hij maandag op de boot naar Londen voor 5 mln!]

Bosvelt en Breuer duidelijk gemist vanavond, en wat denken we van Huntelaar...?

Als Bosvelt en Breuer er volgende week weer bijzijn zie ik nog wel wat lichtpuntjes, maar of we bij de eerste 9 gaan eindigen....ik betwijfel het ernstig.

En, wat was er met Vanderbussche aan de hand? En wat een mis-comunicatie tussen Hansson en hem!

Hoewel ik vind dat groningen verdiend heeft gewonnen, vond ik het voetbal over het algemeen van hun kant ook niet goed...Ja vechten en proberen Heerenveen niet in hun spel te laten komen, dat is ze goed gelukt, maar al hadden ze dat niet gedaan hadden ze volgens mij nog gewonnen van dit in en in slechte Heerenveen!

Vervolgens een Haverkort die nog te slecht is om de jeugd van Buitenpost te fluiten, werkte er verder ook nog even aan mee om het gronings feestje maar niet te verstoren.

Bovendien vaak hele irritante camerestants...veel te vaak shots vanaf de grond dus zeer onoverzichtelijk...heeft wellicht ook te maken gehad om het feestje van onze suikerbieten vrienden zo mooi mogelijk in beeld te brengen.

Als we negende worden dit seizoen dan knijp ik mijn handen dicht!!

>> Je mag me altijd aan deze laatste zin blijven herinneren, ben behoorlijk overtuigd <<
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Raider » 13-01-2006 22:49

Man wat voor wedstrijd heb jij gezien Seip was een drama speelde als een krant en zo waren er wel meer ,wie heeft Kissi gezien? Er kwam geen bal aan.Grun heeft zeer verdiend gewonnen,
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor FryslanFoppe » 13-01-2006 22:55

Wat een ongelooflijke slappe zooi. Samaras was veel te nonchalant. Yildirim weet niet eens meer hoe hij een bal moet aannemen en Henrico Drost heeft volgens mij nog nooit van rugdekking gehoord. Laat ik maar niet over Seip beginnen...
Natuurlijk werd Bosvelt gemist, maar dat is geen excuus. Ik denk dat dit team zich gewoon te snel laat intimideren door een ploeg die het van zijn inzet moet hebben.
Enige die een redelijke partij speelde was (zoals altijd) Hansson.

Als we negende worden dit seizoen dan knijp ik mijn handen dicht!!


Kom kom kom, overdrijven is ook een kunst.

ps - Mooi stadion...
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Avatar gebruiker
FryslanFoppe
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 02-05-2005 00:14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Berichtdoor Flying Tilster » 13-01-2006 22:59

Gewoon een k*twedstrijd.

Het wordt nu toch wel eens tijd dat Verbeek ingrijpt.

Yildirim: Tijd voor het bankje naast verbeek (vrije trappen zijn stront... tjonge jonge wat een traptechniek. Dit seizoen nog niet één keer gezien)

Pranjic: Moet de vrije trappen gewoon opeisen.

Nilsson: Mag er in als de wedstrijd al verloren is... had er na 45 minuten in gemoeten.

Beste man van het veld: uhhhhhh. (moeilijk)
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Berichtdoor Peter » 13-01-2006 23:13

Het lijkt natuurlijk altijd erger dan het echt is:
Spelers die gewoon goed speelden waren volgens mij Hansson, Pranjic en ook Hanssen.
Kissi speelde misschien onopvallend maar speelde echt wel nuttig.

De overige spelers speelden beneden hun normale niveau.
Op zich is dat voor spelers als de gebroeders Drost in een team dat als geheel onder hun niveau presteert niet erg (en ook normaal gezien hun leeftijd). Voor Heerenveen als team is het echter niet goed. Dat geldt ook voor een speler als Samaras. Verder was het voor Seip natuurlijk wennen om van rechtsback weer centraal te spelen. Als je hem 2 á 3 wedstrijden op die plek neerzet heeft hij zijn niveau van vorig jaar weer.

Daar heb je voor deze ene wedstrijd niks aan, maar het toont volgens mij wel aan dat Heerenveen net iets te veel verwacht van spelers die nog net te wisselvallig zijn vanwege hun leeftijd. Het lijkt me een goede zet van Heerenveen als ze toch een ervaren rechtsback en een ervaren aanvaller aantrekken in de winterstop.

Grootste tegenvaller volgens mij is en blijft Bruggink. Er had van een voormalig aanvoerder van jong oranje en verder een toch redelijk gelouterde speler van PSV toch meer verwacht worden.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor Supersub » 13-01-2006 23:16

De spelers:

VDB:Krediet van vorig jaar kwijt. Erg onzeker en diagonale ballen zijn billenknijpen bij em.
H. Drost: Is overduidelijk geen rechtsback. Bovendien nog iets te licht voor dit niveau
Seip: In de lucht wel ok. Maar positioneel vaak niet goed
Hansson: Niet aan een goed seizoen bezig en dat bleek ook wel in deze pot.
J. Drost: Hield zijn straatje redelijk schoon, maar draagde verder weinig bij.
Kissi: Slechtste pot tot dusver. Won praktisch geen enkel duel.
Hanssen: Speelde niets klaar. Heel veel van die irritante kleine rotpassjes
Pranjic: Inzet prima, voetballend weinig overtuigend. Was de beste denk ik.
Yildirim: Deed enorm zijn best, maar dit kan zo niet langer. Schrijnend vormgebrek.
Bruggink: Begon sterk. Kon daarna het verschil niet meer maken.
Samaras: Veel te nonchalant. Niet koel genoeg.
in de vakantie is alles een beetje mooier
Supersub
Selectiespeler
 
Berichten: 191
Geregistreerd op: 27-06-2005 14:01
Woonplaats: Burgum

Berichtdoor Onedayflyer » 13-01-2006 23:24

Nou nou er wordt wel weer erg negatief geoordeeld, Heerenveen is gewoon te wisselvallig en om nou te zeggen dat het vertrek van Huntelaar hier de oorzaak van is, is natuurlijk van den zotte.

VDB: Keepte vandaag inderdaad niet erg zeker...beetje de Waterman in het begin van het seizoen..
H. Drost: Niet een echte rechtsachter...ik zie liever Bakkati
Seip: Hmm ja, lijkt me terecht dat hij er naast staat.
Hansson: Speelde wel redelijk, won veel kopduels.
J. Drost: Speelde wel redelijk.. meeste ballen gingen door het midden.
Kissi: Niet erg veel gezien in de wedstrijd.
Hanssen: Werkt wel hard maar vandaag niet erg scherp, veel balverlies.
Pranjic: Speler die altijd hard werkt maar zijn voorzetten waren vandaag niet sterk.
Samaras: Begon zeer sterk, eerste kans had er echt in gemoeten, tweede was een mindere kans. Dit vind ik persoonlijk ook de makke van Sam, scoringsgericht.. daarnaast kwam hij erg nonchalant over.
Bruggink: Begon ook zeer sterk, maar naarmate de wedstrijd vorderde kreeg de voorhoede minder ballen dus kon hij ook geen stempel meer drukken.
Yildrim: Ja het zelfde als de laatste paar maanden, Nillson maar in de basis.

Het was inderdaad niet best, hoewel ze toch het eerste half uur vrij sterk begonnen en gewoon op 0-1 moesten komen, dat gebeurt niet en na de 1-0 leek het al of de kopjes gingen hangen.

Volgende wedstrijd Bosvelt er weer bij en hopen dat Breuer weer gauw fit raakt, want het probleem zit dit maal vooral achterin.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Berichtdoor Vandenbussche--fan » 13-01-2006 23:34

Samaras in de verdediging!

Je kon wel een beetje zien dan Bosvelt gemist werd en ook dat Seip nu gewend is om op de rechtsachter positie te spelen. Jammer dat we Breuer en Develd misten. Ik wil Verbeek eingelijk een tip mee geven haal aub nog een spits want zou halen we het niet.!
come on Heerenveen
Avatar gebruiker
Vandenbussche--fan
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 25-11-2005 16:48

Berichtdoor Heerenfan » 13-01-2006 23:49

terecht verloren, kom net vanaf groningen en ben terug a'dam....
Wat een bagger wedstrijd, niemand en dan ook niemand van H.veen speelde dan ook wat klaar!
Verbeek; vandaag bleek dat wel dat we een spits, links buiten & een extra verdediger nodig hebben!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben nog 3 weken, doe er wat aan (mee)!
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Avatar gebruiker
Heerenfan
Basisspeler
 
Berichten: 537
Geregistreerd op: 30-08-2005 13:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor wald pyk » 14-01-2006 00:10

Kuuut,shiit,fuuuck,daaamm,groen en lelijk.Nog iets positiefs te melden?Ja de eerste 10/15 min.Toen kregen we 2/3 opgelegde kansen en daarna was het over.Wil er verder weinig over zeggen,want dat is vooor mij al gedaan.Snel vergeten en vogende week wel winnen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor vlqrt » 14-01-2006 00:13

Net terug en dan lees ik al het commentaar van het TV publiek (die trouwens een beter beeld hadden dan wij in die vissenkom). Tsja je kunt spelers nu moeilijk individueel beoordelen, het hart van het team is er uit. Breur en Bosveld nemen normaal veel verdedigende acties voor hun rekening, Huntelaar stond altijd klaar om er een in te prikken .... maar zelfs met dit gemis is er een ding wat ik echt heb gemist.

inzet
Ik ben altijd van mening dat je een hele slechte wedstrijd mag spelen als je maar je stinkende best doet. Dat heb ik vandaag maar bij een speler gezien ... Seip. Ik weet niet of het komt door zijn vrienden op de Z-side, omdat hij uit de regio komt of omdat hij gewoon wel weet wat vechten is. Ik vond Seip de enige in het veld die ook maar een klein beetje uitstraalde dat hij wilde winnen. Ik heb persoonlijk altijd bewondering voor spelers als Takak, Swerts en Buijs. Dat zijn jongens die door het vuur gaan om te winnen en dat heb ik vandaag gemist. Groningen is echt niet beter dan Heerenveen, ze wilden gewoon net een beetje meer winnen. Als Heerenveen de instelling kan opbrengen die Groningen vandaag liet zien, dan hadden we ze van de mat gespeeld. Individueel is Heerenveen eigenlijk op elke positie net een stukje beter en toch wint Groningen elke individueel duel. Dat komt puur door inzet en dat heb ik vandaag gemist. Daar kan geen persoonlijke kwaliteit, tactiek of wat dan ook tegen op.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Jurruh » 14-01-2006 00:22

Ook net terug en ik sluit me volledig aan bij de woorden van mijn voorganger.. De strijdlust heb ik vandaag absoluut niet gezien en dat vind ik toch wel dramatisch in zo'n derby..

Je zou kunnen stellen dat de wedstrijd niet op het goede moment komt: We missen Breuer, Bosvelt en we moeten het vertrek van Huntelaar nog opvangen. Dat is uiteraard geen excuus, maar het heeft wel meegespeeld in het belabberde spelen van SCH..

Nu hopen dat Verbeek ook geleerd heeft deze wedstrijd en als de bliksem nog minstens één speler erbij haalt om de selectie een DIRECTE kwaliteitsimpuls te geven! Yildirim maar even aan de kant en Tarvajärvi mag het wat mij betreft volgende week ook wat langer proberen..

Complimenten voor Groningen, goed gespeeld en een schitterend stadion! Mooie sfeer en wou ook nog even stilstaan bij de écht fantastische akoestiek in het stadion! Jammer dat wij zoiets niet hebben, want daardoor krijg je nog veel meer sfeer!
Jurruh
Basisspeler
 
Berichten: 934
Geregistreerd op: 21-02-2005 20:25
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Timbo » 14-01-2006 00:23

groningen heeft het goed gedaan...wij niet dat is het verhaal...van het stadion had ik meer verwacht... maar misschien als alles klaar is..:)
sfeer MET supporters
geen sfeer zonder (hint)
Avatar gebruiker
Timbo
Nieuw talent
 
Berichten: 56
Geregistreerd op: 09-12-2005 21:12
Woonplaats: ermelo

Berichtdoor pinkgron » 14-01-2006 00:30

Voor de Groningers een fantastische wedstrijd met een pracht resultaat

Voorlopig voor de laatste keer de camera mee. Zat ik dit keer aan de overkant en dus niet op mijn eigen plek. Maar goed, meer dan 140 foto's van het stadion en de wedstrijd FC Groningen- Heerenveen en het Euroborgstadion op:
http://www.pinkgron.nl
Ondanks alles veel plezier, wie foto's in een hoge resolutie wil kan me mailen!
pinkgron
Bankzitter
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 23-12-2005 15:03
Woonplaats: Grins

Berichtdoor H-J » 14-01-2006 00:31

Het maakt niet echt veel uit wie er speelt, als het zo slap is als vanavond. Was Heerenveen nou de enige die niet wist dat groningen er wél vol op zou gaan?

Niet dat het van invloed was op de uitslag, maar waarom mag Haverkort fluiten?

Een avond vol tegenvallers.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor Beetle » 14-01-2006 00:37

Wat was ik blij dat ik een EV kaart had want van wat ik mee kreeg vanuit de bussen, daar werd je niet vrolijk van. Waar was het voortijdig scannen goed voor? Tijdwinst? Nou, dat hebben ze geweten. Uren in de bus gezeten en een behoorlijk deel van Ommeland gezien. Hebben ze de openingsshow van het stadion gemist (waarvan ik overigens prachtige beelden heb gemaakt.) Ik denk dat volgend jaar zo'n 80% van de fans eigen vervoer gaat regelen want zoals dit georganiseerd werd is het een aanfluiting voor het betaald voetbal.

Goed. Even wat rapportcijfers geven voor het stadion.
Omgeving: 3.
Goed, het stadion is in nieuwbouw en er moet nog een hoop gebeuren, dat gegeven wil ik in deze categorie niet mee laten wegen, maar als je alleen industrie als buurman hebt, met als dieptepunt SITA, dan is er iets niet goed gegaan. Het stadion is ver van zijn wortels, lees bewoonde wereld, neergezet.

Buitenkant: 4.
Ben ik nog schappelijk. Het is een betonklomp. Vreselijk gezicht.

Binnenkant: 8.
Ziet er mooi uit. Kan niet anders zeggen.

Gastenvak: 5,5.
Er zijn stoeltjes. Het moet van de KNVB maar ze zijn niet nodig. Iedereen staat toch. Dik minpunt is het net natuurlijk. Niet eens zo effectief is wel gebleken. Wel mooi zijn de plexiglas platen. Maken meteen trommels overbodig want die platen waren uitstekende vervangers. Het publiek eronder werd horensdol. Verder is de op en afgang erg smal. Het duurt lang voor je buiten bent. Ook is de verlichting volstrekt onvoldoende, zeker als er onverwacht een trap opduikt in de drukte. Die verlichting zal de volgende keer wel beter zijn verwacht ik.

Catering: 7,5 en 5.
Dik in orde. Daar is die 7,5 voor. Assortiment is vrij goed. Bier in het gastenvak, zei het suggestiepils, zie je niet vaak. De 5 is voor de doorstroming. Er zijn drie uitgangen voor het vak en één ervan komt ongeveer bij de toonbank uit. Gevolg, dikke opstoppingen. In de pauze was er geen doorkomen aan.

Stadionspeaker: 8 en 2.
8 voor de verstaanbaarheid, 2 voor het kinderachtige gelul achteraf. Zo zijn we nog nooit het stadion uitgezwaaid. Ik neem aan dat Groningen stappen onderneemt tegen dit stuk onbenul.

Suppoosten: 8 en 3.
Zelf weinig last gehad. Zelfs lichterlijk verbaasd dat de camera het stadion in mocht. Ik heb in het Oosterpark wel eens anders meegemaakt. Verder waren ze wel vriendelijk. Ik heb ook verhalen opgevangen van mensen die laat aankwamen. Die bleken aan de verkeerde kant van het hek te staan. Ze werden op een of andere manier toch binnen gelaten, dit tot groot ongenoegen van andere suppoosten. Die wilden ze nog het vak uit knikkeren omdat ze illegaal binnen waren gekomen. Zonder kaart maar met omwisselbiljet. Als hier ook al geen mauw aan te passen is dan is het einde zoek.
Scorebord: 0.
Echt waar. Er hing een officieel scorebord. Voor wie dat ding niet gevonden heeft, het bevond zich boven het cameradek, recht boven de borreltribune. En wat was er op te lezen? Er stond een H (van Home) en een A (van Away) op, er liep een klok (lees uurwerk) mee maar geen weergave van de gespeelde tijd. Zelfs de stand ontbrak. Groningen fans is dit ook niet ontgaan en die lieten zelf zien hoe het wel moet. Goed leesbare tekens.

Parkeren: 1.
Er al komen is een kunststukje op zich. Zelf heb ik de bordjes gevolgd en kwam toen uit bij de IKEA. Daarna heftige opstoppingen. Eenmaal bij de parkeerplaats gekomen MOCHT JE ER NIET EENS OP! Nee, pas om half 8. Vervelend als je er al 6 uur bent. Ze wachtten eerst op de bussen. De heren ontwerpers hebben, grote lichten die ze zijn, parkeerplaatsen voor bussen domweg vergeten. Nu werd je gedwongen de auto ver weg te zetten en een stevige wandeling naar het stadion te ondernemen.

Conclusie:
Nog veel werk aan de winkel voor Groningen. Toegegeven, er waren factoren die ze niet in de hand hadden. Dat het glad zou worden kon gebeuren. Dat er een heftige spits was aan het begin van de avond kon de club ook niets aan doen. Zij bepalen de agenda niet. Maar er zijn een aantal dingen die ze wel goed hadden kunnen doen. Even meer aandacht besteden aan de veiligheid van de gasten kon geen kwaad. Dat het parkeer terrein zo'n aanfluiting is hadden ze wel kunnen voorzien.


Nog even wat waarden over de wedstrijd.

Sfeer: 6.
Duidelijk merkwaar dat het publiek moest wennen aan het stadion. Eerst was er een goal nodig voor de Tammo's los kwamen. Ze leken erg veel op.... Heerenveen publiek. Eerst de kat uit de boom kijken.

Scheids: 3.
Beroerd fluiten, maar dat deed hij vrij goed verdeeld tegen beide teams. In consequent tegenover iedereen. Buitenspelvallen die niet opgemerkt werden. Iedereen had er last van.

Uitpubliek: 5.
"Ajax publiek!" Need I say more? "You only sing when you're winning!" Nog zo'n evergreen. En waarom? Om alvast vóór het eind van de wedstrijd te bevestigen dat de tegenstander aan het winnen is? Bedenk eens wat nieuws. Positief was de blauwe rook. Een mooi tegenwicht tegen die overdaad aan groenwitte rotzooi die het vak binnen dwarrelde.

Zo, ik heb het nog niet eens over de team prestatie gehad. Verbeek, wat heb je het moeilijk. Eerst wordt je sterspits weggekaapt door een stel onverlaten uit Amsterdam Zuid en dan ook nog eens een waslijst van blessures. Ook nog eens dienen onder een voorzitter die weigert goede vervangers te kopen ("Wij doen niet aan paniek aankopen."). Iedereen speelde als een kip zonder kop. Waar is de samenhang? Waarom viel de tweede bal nooit aan de goeie kant? Waarom kreeg iedereen in groenwit zoveel ruimte? Tijd om de boel weer eens op scherp te zetten want met dit los zand win je geen oorlog meer!
Laatst bijgewerkt door Beetle op 14-01-2006 00:46, in het totaal 2 keer bewerkt
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Squerrel » 14-01-2006 00:39

Goede laatste zin H-J, hier sluit ik me volledig bij aan.

Over de wedstrijd is alles al gezegd, geen inzet en dus ga je de bietenbrug op. Verder was het reisje bagger, een uur buiten staan voor je de bus in kan, daarna Heerenveen- Euroborg net binnen anderhalf uur. Verder mensen die op het eind van de wedstrijd de 4-0 thuis overwinning nog even duidelijk laten horen, hoe zet ik mezelf voor lul!

Al met al een k-avond.
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor vlqrt » 14-01-2006 00:48

De politie had de volgende reden voor het omrijden:
Het schijnt dat FCG 'supporters' het Julianaplein hebben afgezet om ons op te wachten voor het een of het ander. Daarom heeft de politie het nodig gevonden om ons de hele provincie te laten zien. Ik weet niet of het waar is, ik heb het verder nog nergens terug gelezen.

Ach aan het opstappen van de bus kan ik me nu niet eens meer druk maken, volgend jaar gewoon op EV naar de Euroborg.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor wald pyk » 14-01-2006 00:51

Profvoetbal in heerenveen.Bus voor bus werd er gescand.Bussen zouden om 18.00 rijden,werd 18.30.Met een slakkegangetje van 60/80 km per uur naar groningen.Bij hoogkerk er af en daarna zo beetje heel groningen door,Om zo tegen 19.00 uur aan te komen bij het stadion.Stadion viel mij toch een beetje tegen.Vooral van buiten.
Groningen gefeliciteert.Een verdiende overwinning.

Ben nog flink zagarijnig.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor davp » 14-01-2006 00:56

hierbij wil ik graag alle groningen supporters van harte feliciteren met de welverdiende overwinning op heerenveen.. jullie hebben het gewoon verdient vanavond, ieder duel werd gewonnen door Groningen.. heerenveen speelde echt als een wesp zonder angel! ik hoop dat we ons snel weer herpakken! nog zo'n wanvertoning als vanavond hoop ik nooit weer te zien!! (btw wat speelde Samaras lakoniek en slecht zeg,, om te k*ts*n)
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Berichtdoor SCH-4-LIVE » 14-01-2006 01:00

Ik wil het niet eens over Heerenveen hebben. Wat onthutsend slecht! Totaal geen inzet/strijd. Groningen verdiend gewonnen.

* Stadion:

Valt me toch een beetje tegen. Van buiten gewoon lelijk. Van binnen ziet het er wel aardig gelikt uit, maar ben er niet van onder de indruk. Ik verwachte van binnen toch één van de mooiste stadions te zien, maar dat is het zeker niet. Het ziet er mooi uit, maar het mist net datgene om er een schitterend stadion van te maken.

* Sfeer:

Van Groningse zijde viel ook tegen. Op het forum van hen valt te lezen dat ze er lyrisch over zijn. Ik niet. Ze kwamen pas echt los na de 1-0. Daarna viel het toch tegen. Verschil met ons publiek is dat daar wel het gehele stadion soms meedoet. (En wie niet springt die is een fries). Maargoed dit is ook hun eerste echte wedstrijd in de euroborg, dus ze moeten ook nog wennen. Komt wel goed daar.

Bij ons begon het wel lekker. Daarna zakte het in. Maarja, er viel voor ons weinig te genieten.
SCH-4-LIVE
Basisspeler
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: 16-12-2004 19:31

Berichtdoor Irnsum Fans » 14-01-2006 01:06

Wat een drama avond!! het leek wel vrijdag de 13e! vanaf 17:15 bij de bus instappen tot aan terugkomst in Heerenveen heb ik me dood geirriteerd.. aan de bustijden, omrij routes, eigen supporters, spelers, uitslag. vies bier, ga maar door!

Was maar 1 positief punt en dat is het mooie stadion.. hoop in RBC op minder supporters met een hoger iq-zang gehalte!

ga proberen te slapen!
Irnsum Fans
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 26-01-2004 12:36

Berichtdoor Force » 14-01-2006 01:12

Ik heb me dood geërgerd. Zoals Irnsum Fans al meldde was de bier nog ranziger dan m'n oma. En de wedstrijd was ook een drama. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die Seip slecht vonden. Ik vond hem de ENIGSTE die strijd leverde, en een beetje redelijk voetbalde. De rest voetbalde gewoon als een krant.
En heb me nog het meeste aan Samaras geërgerd, hij speelde bagger.

De terugreis ging toch iets sneller dan de heenreis. Ik had een gevoel alsof we via Noord Holland reden, wat duurde dat verdomt lang.

Al met al, een drama partij, en maar snel vergeten! Op naar de Sparta!
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor Johnny '86 » 14-01-2006 05:29

Er was helaas maar 1 ploeg die overwinning verdiende en dat was vanavond toevallig de FC uut G. Wat waren wij matig zeg, ik heb nooit de behoefte om direct spelers te gaan afbranden maar ik begin me toch behoorlijk te ergeren aan het feit dat die nep-nederlander steeds weer op de rechtsbuiten wordt geposteerd. Ik weet zeker dat zelfs een rechtsbuiten van DKV (geen idee wie dat is, maar maakt in dit geval ook geen ene ruk uit) het niet minder slecht kan doen dan Ugur op die plek. En waar die verdediging mee bezig is bij de 2e goal, is me ook een raadsel.

Nog even over de sfeer in de Euriborg, ik lees op het FCG-forum dat ze de sfeer op z'n zachtst gezegd fantastisch vonden. Nou ik heb het eerste half uur eigenlijk alleen maar Friezen horen zingen, dat de Grunningers na de 1-0 meteen ''Wat zijn die Friezen stil!'' gaan zingen vind ik dan ook opmerkelijk als je weet dat je er in het eerste half uur gewoon bent uitgezongen. Dat ze daarna tot in den treure dat standaard 'jalalala enz. GRONINGEN!' er maar ingooien en dat dan meteen als fantastische sfeer beschouwen, ook opmerkelijk. Na de 2-0 was de sfeer van Groninger kant gewoon goed, maar dat mag je volgens mij (gezien de tussenstand en het feit dat Groningen zo'n fantastische volksclub is met geweldig fanatiek publiek) dan ook wel verwachten.

Ja, ik baal als een stekker en ben misschien wel een beetje een slechte verliezer. Hoe heel veel bier het leed kan verzachten...
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Warre » 14-01-2006 08:59

Zo, lekker wakker worden dit. Er moet me wel wat van het hart jongens. Wat kunnen jullie oeverloos zeiken, terwijl jullie blijkbaar nooit in je eigen stadion komen:

Ons stadion is af, maar de omgeving moet nog af. Dat zal in de komende maanden gebeuren en rond de zomer is het klaar. Bij jullie is het voor bezoekende clubs al 5 jaar een bouwput met blubber, rare routes en parkeren in Leeuwarden om na een avondvierdaagse eindelijk bij het stadion te komen.

Onvriendelijke ontvangst bij ons? Man, man, man bij jullie moest je bijna op je kniëen langs de sportschool jongens wil je toestemming krijgen er in te komen. Is al veel beter geworden, maar niet te zuinig. Daarbij komt dat vooral het vertrek altijd een feest is. De meest contactgestoorde me'ers staan met schild voor en vizier naar beneden aan de kant je eruit te kijken (hoe het dit jaar was weet ik niet, ik zal elders in het stadion).

Verkeer was bagger voor de wedstrijd? De Westelijke ringweg ligt er uit, dus grote verkeersdruk op andere plaatsen én het was midden in de avond-spits. de parkeerplaatsen zijn nog niet optimaal, maar dat komt wel goed. Bij jullie moeten bezoekers achter de Mac parkeren op een grote zandvlakte (als het regent moddervlakte). Daarbij kun je bij vertrek uit jullie stadion beter een broodtrommel meenemen, want je moet ongeveer via Joure rijden om de snelweg weer op te komen. Dat blijft ook zo, bij ons is het tijdelijk.

Hoe dan ook, wij zijn er blij mee...... net als met de drie punten.
Trots moet je verdienen, dat kun je niet winnen!
Avatar gebruiker
Warre
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 07-09-2003 10:01

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten