13-01-2006: FC Groningen-sc Heerenveen (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

Ze hebben gewoon verdiend gewonnen!!
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Ik baalde voornamelijk van het feit dat er helemaal geen voetbal in de ploeg zit.
Je mag je met de 4e begroting van Nederland niet verschuilen achter een aantal blessures hoewel ik voornamelijk Bosvelt en Breuer wel heb gemist.
Met de pretenties van Heerenveen moeten er gewoon capabele vervangers klaarstaan.
Kwam gisteren ook nog bij dat er totaal geen spirit en geloof in de ploeg zat..
Ik heb ook geen zin om de spelers per stuk af te gaan branden want er waren gewoonweg weinig positieve uitzonderingen vandaag.
Er was ook niemand die de boel op sleeptouw nam of scherp zette...dat kun je normaliter wel aan Bosvelt of Breuer overlaten..

Tarvajarvi liet tenminste zien dat hij een kans in de spits verdient want Bruggink mist gewoon (handelings)snelheid.

Het stadion zag er gewoon top uit.

Kortom: verdiend verloren! :grmbl:
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
grunnstad
Selectiespeler
Berichten: 565
Lid geworden op: 16-05-2005 13:50

Bericht door grunnstad »

De wedstrijd: gewoon verdient gewonnen! Maar als Samaras die eerste kans maakt.........maar als he?

De sfeer: ik zit achter de goal naast get uitvak. Ik hoorde inderdaad in de eerst 20/25 minuten alleen fries gezang. Maar iedereen zal net als ik wel behoorlijk in spanning hebben gezeten. Pas na de 1-0 was de spanning een beetje weg. Ontlading! Ik bedoel een van mijn nachtmerries was dat we de eerste wedstrijd in de Euroborg van jullie zouden verliezen.....

Na de 1-0 was de sfeer echt geweldig! Waar maak je het mee dat hele stadion meedoet? Bij ons (SS, kan er ook niets aan doen :mrgreen: ) viel het me allemaal reuze mee qua sfeer.

Een ding: het zingen van 4-2, 4-2 van jullie kant.......pffffffffffffff, erg sneu.

Tot slot: is het niet prachtig dat we in het noorden nu twee subtoppers hebben? Is toch veel mooier zo? Denk dat jullie er over een week net zo over denken. Gecondoleerd :mrgreen:
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Volkomen terechte overwinning van de Groningers en teleurstellend dat wij geen weerwoord hebben op een ploeg die het voornamelijk op inzet afdwingt. Ongeloofelijk hoe snel we de bal vaak weer kwijt waren en wat voor panieksituaties er achterin ontstonden. Het middenveld is in deze samenstelling volgens mij te licht en werd bij vlagen dan ook gewoon overlopen. Met een onzeker optredende verdediging en een onmachtige aanval gaat het dan niet lukken.

Bosvelt en Breuer werden volgens mij erg gemist, met name in de opbouw en voor wat meer rust aan de bal.
Tja....
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Vervelende billenkoek gisteren in Groningen, zelfs nog een panna tegen, bah! :evil: Enige positieve was het feit dat er 1000 man mee was die ook behoorlijk zijn mond opentrok (waar de Groningers dan soms weer op reageerde, is leuk dan krijg een beetje Derby-sfeer). Ook de blauwe rookbommen kon ik waarderen.

Het stadion van Groningen zag er mooi uit (van binnen). Vond de sfeer ook niet verkeerd, al is het natuurlijk wel zo dat dit voor hun een speciale wedstrijd was en Groningen een prima pot speelde.

Tja en het voetbal: wij een slechte wedstrijd, zij een goede. Groningen won meer duels en de tweede bal, en tikte ook behoorlijk. Haverkort vind ik altijd slecht fluiten, gisteren ook weer, tis en blijft een Cambuurman.

De busreis was een lachtertje. Ik vertrok om een uur of drie uit Rijswijk met de verwachting om 18.00 met zo'n FRAM busje richting Euroborg te vertekken. Dat werd half zeven en was geloof ik tien over acht voor ik in het stadion zat, bijna niets meegekregen van de opening dus. Wat een aanfluiting.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Ik dacht moet de wedstrijd maar op DVD opnemen,hij kan nu wel weer schoon geveegd. Poenkt en andere Grunnigers ,gefeliciteerd met de terechte overwinning.
mancity
Bankzitter
Berichten: 156
Lid geworden op: 29-08-2005 16:51

Bericht door mancity »

grunnstad schreef:De wedstrijd: gewoon verdient gewonnen! Maar als Samaras die eerste kans maakt.........maar als he?

De sfeer: ik zit achter de goal naast get uitvak. Ik hoorde inderdaad in de eerst 20/25 minuten alleen fries gezang. Maar iedereen zal net als ik wel behoorlijk in spanning hebben gezeten. Pas na de 1-0 was de spanning een beetje weg. Ontlading! Ik bedoel een van mijn nachtmerries was dat we de eerste wedstrijd in de Euroborg van jullie zouden verliezen.....

Na de 1-0 was de sfeer echt geweldig! Waar maak je het mee dat hele stadion meedoet? Bij ons (SS, kan er ook niets aan doen :mrgreen: ) viel het me allemaal reuze mee qua sfeer.

Een ding: het zingen van 4-2, 4-2 van jullie kant.......pffffffffffffff, erg sneu.

Tot slot: is het niet prachtig dat we in het noorden nu twee subtoppers hebben? Is toch veel mooier zo? Denk dat jullie er over een week net zo over denken. Gecondoleerd :mrgreen:

Ja jongen, je kan dat nu roepen, die "sfeer" van de fc: Kwam pas na de 1-0, daarvoor weinig te merken van iets van gezang.... Ik zou jullie adviseren eens een keer met de boot naar England te gaan, originele teksten te gaan ontdekken (die van SCH ook trouwens, mag ook wel eens wat variatie komen, t is allemaa weinig origineel) Misschien samen naar Engeland?

Euroborg is een mooi stadion trouwens, alleen nu nog die boardingen weghalen, t is geen ijshockey stadion toch? Dat is toch een beetje jammer
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Wat een braad wedstrijd

pffff Groningen was gewoon beter en Samaras ach ja......

de foto's staan online
http://www.sjdevries.com
simplythebest
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 15-05-2005 14:03
Locatie: kortehemmen

Bericht door simplythebest »

Terechte overwinning van Groningen, viel niks op aan te merken. Volgens mij misten we Breuer nog het meest in de verdediging.
Gefeliciteerd voor alle groningers op dit forum met de overwinning en het mooie stadion
Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen!
grunnstad
Selectiespeler
Berichten: 565
Lid geworden op: 16-05-2005 13:50

Bericht door grunnstad »

mancity schreef:

Ja jongen, je kan dat nu roepen, die "sfeer" van de fc: Kwam pas na de 1-0, daarvoor weinig te merken van iets van gezang....
je zou eens beter moeten lezen wat ik schrijf.....en dan pas antwoorden
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Hoe was het eigenlijk met het bewuste net,ik hoor niemand er meer over,viel mee zeker.
mancity
Bankzitter
Berichten: 156
Lid geworden op: 29-08-2005 16:51

Bericht door mancity »

grunnstad schreef: je zou eens beter moeten lezen wat ik schrijf.....en dan pas antwoorden
je hebt gelijk jongen............

t spiet mie donders mien jong
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Dit was een avond vol ergenissen.
Wat een aanfluiting was deze busreis.
Eerst een dik half uur buiten staan te blauwbekken.
Ze krijgen 9 miljoen voor een spits maat kunnen nog niet eens een paar scanners extra kopen, wat een wanvertoning.
En het toppunt is dan ook nog dat je moet worden gefoulieerd in de bus, de beste ''steward'' (of hoe je zo iemand mag noemen) gaat lekker midden in het gangpad staan en houd de hele boel op.
Toen nog een eeuwigheid wachten voordat we weggingen, en even buiten staan te roken mocht niet, ja als je steward bent dan mag je het wel.(volgens mij denken de heren stewards dat ze Riemer zelf zijn)
Al met al dus anderhalf uur staan wachten, en dat te bedenken dat somige mensen vrij hebben genomen van het werk terwijl dat niet eens hoefde.
Toen met een tempo van ongeveer 60 km per uur over de snelweg om maar zo laat mogelijk in Grunn aan te komen, maar misschien wou Grunn dat zelf ook wel.
Tja en als je dan de halve provincie Groningen ziet om maar bij het stadion te komen kan je zelf ook niet voor omdat de weg eruit ligt.
En dat je dan door de blubber en de troep moet lopen kan ik ook nog wel inkomen.

Dan de wedstrijd: Buiten het eerste kwartier om was het helemaal niks, heb geen moment het idee gehad dat de heren voetballers wilden winnen, wat een slappe hap.
Ondanks dat hij een fout maakte door uit te glijden bij het eerste doelpunt was Seip wel eentje die wilde echten voor de punten.
Al met al heeft FC Groningen meer dan verdient gewonnen, ze waren veel en veel feller in de duels en hadden echt de wil om te winnen.
Verder vond ik het wel een mooi stadion, en de sfeer viel me ook niks niet af, al was dat wel na de 1-0.

Een mooi stadion dus maar er moet absoluut geen brand komen want dan zit je daar in het uitvak als ratten in de val.
!000 man moeten door 2 smalle deurtjes, en dat kan echt nooit optijd weg komen als er dus brand is.
Verder was het een leuke ''grap'' (NIET DUS) om een rookbommetje in het trappenhuis te gooien, het hele trappenhuis stond letterlijk blauw van de rook.

En wie durft in g*dsnaam te zingen: ''Ajaxpubliek'' en ''You ll only singing when you winning'', Wie zijn wij om dat te zingen, ik ben blij dat wij wel achter ons team zijn blijven staan (NIET DUS)

Poenkt, Harris en de rest van de groene kant: Van harte gefeliciteerd, jullie hebben meer dan verdiend gewonnen.
supporter: in voor en tegenspoed
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Onbegrijpelijk dat de ploeg zich zo liet aftroeven. Er zijn 1000 fans mee, het komt op TV, het is een derby wat bij de supporters toch wel leeft en dan zo'n bagger instelling. Heb me dood staan ergeren!
Ik kan er niet bij dat je tegen zogenaamde topclubs wel inzet toont en tegen een zogenaamde mindere tegenstander vrijwel alle duels verliest. Ze zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan zo'n Buijs van Groningen. Beperkte voetballer maar wel de absolute wil om te winnen. En dat ontbrak er gisteren aan en daar moeten ze zich voor schamen.
Wat Hansson, Seip en VDB achter zo nu en doen aan het doen waren was me een raadsel (nonchalance???), het middenveld werd finaal overlopen en de voorhoede hield geen bal vast.
Op zo'n avond is het duidelijk dat we een speler missen die de poeg op sleeptouw neemt. Het was allemaal zo gelaten. Slappe hap!

Complimenten aan FCG. Gestreden voor iedere meter, zo hoort het. Kunnen wij nog wat van leren! :oops: En een prachtig stadion!
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

waarom zo negatief? Het komt wel goed hoor met Heerenveen. Gisteren was er misschien geen inzet maar zijn jullie dan alweer vergeten die wedstrijden waarin Heerenveen met inzet won van ploegen. Zal ik even opnoemen: Roda thuis 2e helft, Ajax Thuis, PSV thuis etc. En toen speelde Bosvelt mee die hebben we gewoon gemist gisteren. Het komt wel goed met Heerenveen. En over de sfeer: Bij de 1-0 was het uitvak nog goed te horen op de tv. Na de 2-0 werd het minder. Alleen bij corners voor Heerenveen hoorde je het uitpubliek toen.
Maar ik vind het kortzichtig om te zeggen dat een negende plek het hoogsthaalbare is. Gewoon een collectieve offday en volgende week pakken we Sparta. Dan staan we weer waar we moeten staan.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

vlqrt schreef:De politie had de volgende reden voor het omrijden:
Het schijnt dat FCG 'supporters' het Julianaplein hebben afgezet om ons op te wachten voor het een of het ander. Daarom heeft de politie het nodig gevonden om ons de hele provincie te laten zien. Ik weet niet of het waar is, ik heb het verder nog nergens terug gelezen.

Ach aan het opstappen van de bus kan ik me nu niet eens meer druk maken, volgend jaar gewoon op EV naar de Euroborg.
jah ze wouden vechten met cambuursupporters en de cross-side groep
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wat mij opvalt; ik stond op de eerste rij in het uitvak (waar een redelijke/goede sfeer was m.i.) en heb de Groningen-supporters amper gehoord. Maar lees op FCG-forum dat de sfeer fantastisch was. Zal misschien wel aan die wand liggen en is geen kritiek, maar valt me erg op.

De wedstrijd; tsja, snel vergeten.
De busreis; bah. Om 5 uur aanwezig, rond half 6 controle (geen drinken mee), lang wachten terwijl niemand ) en bijna heel Groningen doorgereden.
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

jah ze wouden vechten met cambuursupporters en de cross-side groep
Hoe kom je daar in hemelsnaam bij?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Gisteren was er misschien geen inzet maar zijn jullie dan alweer vergeten die wedstrijden waarin Heerenveen met inzet won van ploegen. Zal ik even opnoemen: Roda thuis 2e helft, Ajax Thuis, PSV thuis etc
Poeh, en kennelijk vind jij 3 wedstrijden met inzet genoeg?? Man, elke wedstrijd moet je inzet tonen (is het minste wat je kan doen). De heren voetballers zijn prof, dit is hun werk. Met zo'n instelling ben je ook gelijk ontslagen als gewone werknemer. Belachelijk; een vol uitvak, opening van een nieuw stadion, en derby die echt leeft en dan een dergelijke instelling. Het was gewoon om van te huilen! Wat mij betreft kregen we nog meer op onze broek, want dat hadden we gewoon verdiend. Verschrikkelijk.

Die busreis was ook een aanfluiting. Iedereen moest om 17:00-17:30 aanwezig zijn, vervolgens sta je zowat anderhalf uur te wachten. Zit je met een groep in een bus, moet je er weer uit. Daarna een rondreis gemaakt door Groningen, werd de busreis georganiseerd door de groep "promoot de provincie Groningen??? Nou de busreis naar een voetbalwedstrijd in Groningen hebben ze in ieder geval niet goed ge-promoot.

Over het elftal is al genoeg gezegd; als je geen inzet toont, verdien je het gewoon om te verliezen. Verder was het hele team gewoon een drama, als de meesten een goede pot spelen, trek de rest daarin mee. Gisteravond was dat precies andersom, zelfs Hansson speelde slecht, gezien die miscommunicatie met Vandenbussche, wat een giller!

De sfeer was overigens wel goed, en ook de Groningers maakten een hoop herrie. Dat was het enigste waarvan ik kon genieten.

Het is unfair om van alles rond het stadion te bekritiseren, bij ons is het al 10 jaar een bouwput.
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

het groningen stadion is van buiten een ramp, maar zover ik het van binnen heb kunnen bekijken en beluisteren is het een heel aardig stadion! leuke vormgeving en op de akoestiek is niets aan te merken!
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

De busreis richting Groningen was één groot drama!

Als je mensen zelf hun bus laat kiezen, dan kun je verwachten dat het een chaos gaat worden. Als je dan uiteindelijk bij een bus staat, met de personen waarmee je samen wilt reizen, komt er een steward die roept:

"Nog 8 mensen in deze bus, anders gaan jullie niet weg". Twee tellen later blijken er nog maar 4 mensen in de andere bus te passen, terwijl 1 minuut later er toch nog 10 in passen. En dat er voor sommige supporters een bijna 3 uur durende busreis opzit, is natuurlijk helemaal belachelijk.

Verder kan ik me niet voorstellen dat alle stewards plezier hebben in hun werk. Als je een opmerking maakt dat het K*T geregeld is, krijg je als repliek:

"Jij gaat toch altijd met EV? En nu je geen kaart voor EV hebt kunnen halen is het zeker onze fout?." Echt, hier kan ik me zo kwaad over maken. Ik heb juist bewust gekozen om met de bus te gaan, omdat er werd aangegeven verkeerstdrukte te verwachten.

Ik vind dat de stewards er voor ons moeten zijn, en niet TEGEN ons! Waarom zoeken enkele stewards altijd maar weer de confrontatie op?

Over het voetbal in Euroborg... tsja.. een Ostrava herinnering komt boven. Groningen heeft verdiend gewonnen.
Wie moet er kapot?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Nou mijn bijdrage over de wedstrijd maar even:
De reis er naar toe:
Wat ben ik blij dat ik met eigen vervoer ben gekomen, als ik de verhalen over de bus hoor. Wel weer gek dat we P4 niet opmochten en moesten wachten, maar gelukkig was er achter genoeg parkeerruimte. Er was bij het uitvak maar weer 1 scanner. gellukig was ik aardig vroeg dus nog niet druk.

Het stadion:
Van de buitenkant is het net een zwembad, van binnen vindt ik het erg mooi, uitvak was ook wel mooi, vond vooral die stoeltjes(of je er nou gebruik van maakt of niet) erg praktisch, gangpaden waren dan breed, je kon makeljk er langs lopen, dat kan in ALS nooit, en ze zaten in de rust ook wel lekker. Vond het tunneltje ook wel grappig, leken net de grotten van Han. NOg wel ongezellig al die betonnen muren, je moest geen claustrofobie hebben :wink: die Snackkeeet was ook heel mooi.

Openingsprogramma:
Was erg mooi, vooral dat vuurwerk met lasershow. Wel jammer dat die speaker als er gezongen werd er weer door ging kakelen. wat wel een aanfluiting was was die fanfare :evil: hadden ze nou in de rust nog niet door dat het niks was?

sfeer:
tot de1-0 was de sfeer wel goed vond ik, toen zongen we meer als de z-side. Na de 1-0 begonnen ze echt pas te zingen.sfeer was in de tweede helft slecht, maar dat lag gewoon aan het spel van heerenveen.

Wedstrijd:
daar is al genoeg over gezegd
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

TORCIDA schreef:Wat op mij enigzins gevaarlijk overkwam waren de deuren die je door moet vanuit het uitvak om het stadion te kunnen verlaten, er zaten daar een stuk of 4, maar als daar 1000 man bij een calamiteit door moeten, dan krijg je echt ongelukken, veel te klein die uitgangen.n id bij zich, dus plus 50 euro.
Ik heb de uitgangen niet geteld, maar vier zijn inderdaad te weinig. Even een rekensommetje. In Amsterdam werken we met de 1,3-regel. Stel, je gaat uit van een deur met een breedte van 93 cm. Bij vier deuren komt het maximum aantal bezoekers dat toegelaten wordt uit op:

1,3 x 93 x 4 = 483,6

Hier valt vaak echter nog wel een mouw aan te passen. In dit geval zou dat echter een behoorlijk grote moeten zijn, hoewel beton natuurlijk nooit zo goed fikt. Ik vond de uitgangen ook onvoldoende (daar hoefde ik ze niet voor te tellen). Wat me wel weer opvalt in sommige andere stadions, bijvoorbeeld in dat van Volendam, er is vaak maar één uitgang in het uitvak. Iedere tent met meer dan 100 mensen moet normaal meer dan 1 uitgang hebben, behalve als het een voetbalstadion is...

Het viel me trouwens wel op op dat boven de 'hoofdingang' tot het vak geen noodverlichting aanwezig was. Of zou de beveiligingscamera dan geen goede opnamen kunnen maken ivm het groene licht?
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik heb dat grenzenloze optimisme vooraf bij sommigen al niet begepen. De troeven lagen door allerlei oorzaken ( thuiswedstrijd, opening stadion, vertek Huntelaar enz. ) ditmaal duidelijk bij Groningen. Neemt niet weg dat het inderdaad een slappe vertoning was, wat je dan maar rekening moet schrijven van de beroemde " geheimzinnige krachten in de sport ". De ene week een vechtmachine ( tegen Ajax b.v ), de andere week verlammingsverschijnselen. Daar hebben zo ongeveer alle ploegen geregeld mee te maken.
Duidelijk is wel dat als onze enige overgebleven echte aanvaller een off-day heeft het in offensief opzicht meteen helemaal over is. Dat zullen we, tenzij er nog wat gebeurt, vaker gaan zien.
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Voor mij nooit meer met de bus naar Groningen, wat een drama, maar dit is al door vele supporters genoemd. Ook het gezang als 4-0 enzo was natuurlijk triest..Verder was de sfeer in het uitvak vooral op begin wel goed. De sfeer van Groningen kant was bij vlagen goed, vooral als er massaal werd meegezongen. De wedstrijd maar snel vergeten..
rini
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-12-2005 12:06
Locatie: Grunn

Bericht door rini »

TORCIDA schreef:
oja nog een mooie anekdote over de pliesie, er waren een aantal heerenveen supporters op de fiets van uit de stad naar het stadion afgereisd, eenmaal daar de fiest geparkeerd, geprobeerd het uitvak te vinden. na drie keer de verkeerde kant te zijn op gestuurd weer bij de fiets aangekomen. Om vervolgens hiermee maar eens naar de andere kant te fietsen, inmiddels was duidelijk dat daar het uitvak zat en niet aan de stad kant. onderweg ( en zover is het nu ook weer niet) werden ze aangehouden, iemand zn licht deed het niet, 35 euro boete, maar ook geen id bij zich, dus plus 50 euro.
lekker 85 euro boete, geen drie punten.ik snap niet dat dat zo moet. volgens mij wordt bv in de stad zelf getolereerd dat je daar zonder licht fietst want er is geen student met een goed werkend licht. kortom triest.
Ik was dus ook op de fiets vanuit de stad, maar ik heb niemand over een boete gehoord. Waarschijnlijk andere groep. Wel hebben een paar op de terugreis een politiewagen versierd met heerenveen sjaals en vlag. En dat werd niet gewardeerd. Ik moet zeggen de fiets-combi is mij zeer goed bevallen :)

dat hij geen ID bij zich had lijkt mij sterk aangezien je dat bij je moet hebben als je het uitvak in wilt :wink:

Aan de wedstrijd maak ik maar geen woorden vuil. Lijkt mij wel een strak plan dat de selectie even 1000 x 20 euro op tafel legt en deze overmaakt aan Nieuw Noord!! Kan NN weer eens wat mooie TIFO acties op touw zetten
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Één en al ergenis. Pokke eind lopen naar het stadion. Politie die niet eens weet waar je langs en je de verkeerde kant opstuurd. Slecht geregeld allemaal, maar als ik zo de verhalen van de busreis hoor, mag ik niets een klagen.

Eerste minuten waren leuk met wat blauw rook. Mooi megadoek aan Heerenveen zijde en mooie nieuwe banners. Gaf tenminste wat kleur in dat groene hol.

Tja en dan die toeristen int vak... Hoe zet je jezelf en je medesupporters voor lul. Echt triest.
Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

abegoal schreef: Blijft vast niet hangen tot de 0-5!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nee wel na de 2-0.
Keep on dreaming mannen, ooit komt het wel goed.
En over die sfeer: het gaat net zoals in het begin van het ALS, iedereen zit verspreid die vroeger bij elkaar zaten op West en ZH en ZI.
Als je het zo bekijkt viel het de sfeer nog wel mee gisteren.
30-01-2011: SC Heerenveen - FC Groningen: 1-4
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

ik heb niet alles gelezen dus mss dat het 1 en ander al verteld is maar dit vond ik er van.

We begonnen aardig en hadden moeten scoren. Maar jah dat gebeurde dus niet en hoe langer de wedstrijd duurde des te slechter het werd. En persoonlijk vind ik dat we verloren hebben op pure duelkracht. Groningen heeft denk ik 70% van alle duels gewonnen. Ook de beleving bij groningen was een stuk beter dan bij heerenveen dus al met al heeft groningen verdient gewonnen.

Nieuwe stadion groningen: ik vond het een mooi stadion. Ook het uitvak was goed geregeld kwa wc en dergelijke.

Sfeer in stadion: persoonlijk vond ik de sfeer van groningen side erg matig. Voor dat de meeste mensen meestal zitten te zeuren dat het bij heerenveen altijd niks is vond ik het heel erg matig van hun kant.

Sfeer heerenveen: was vrij goed tot de 2-0 toen was het vrijwel over met de sfeer. Vond het ook jammer dat mensen met bier gingen gooien naar de mensen beneden het uitvak. Is niet nodig en best wel kinderachtig. of dat vind ik dan

Scheids: Jah ..... ik zie het dan natuurlijk van heerenveen kant en dan ben je niet helemaal objectief. Maar het was weer een drama die man. Tsjonge jonge misschien wou hij wel dat groningen beslist ging winnen hij deed er in ieder geval alles aan om zo veel mogelijk in het voordeel van groningen te fluiten.
Plaats reactie