13-01-2006: FC Groningen-sc Heerenveen (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
D. Diggler
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 11-01-2006 19:02
Locatie: Groningen

Bericht door D. Diggler »

Heb begrepen dat er nogal wat Heerenveen supporters een seizoenkaart hebben gekocht.

Gewoon even nieuwsgierig.
Gaan die dus weer in de verkoop NA de wedstrijd van aankomende vrijdag?

Verder hoop ik op een goede en spannende pot voetbal.
En dat FCGrunn wint natuurlijk. :upto: :upto:

Have fun!
Just call me Dirk
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

D. Diggler schreef:Heb begrepen dat er nogal wat Heerenveen supporters een seizoenkaart hebben gekocht.
Lijkt met sterk Groningen en Heerenveen spelen vaak op dezelfde dag en dan is het niet handig om 2 seizoenskarten te hebben. Maar als u dat gehoord heeft zou dat best kunnen. Dan zijn it wel vage heerenveen supporters die dit jaar nog op de wachtlijst bij heerenveen staan.
Alle ballen op Henkie!
Timbo
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 09-12-2005 21:12
Locatie: ermelo

Bericht door Timbo »

als ze opeens een seizoenskaart voor " fc grunn" kopen moeten ze wel heel wanhopig zijn. Niet om jullie af te kraken maar wat ik heb gehoord zijn de voorbereidingen om noord uit te breiden in volle gang, en zou iedereen die op de wachtlijst stond een plekje krijgen na de verbouwing. Dus het lijkt me sterk en als het wel zo is dan zijn ze wel een krom.

en by the way. je mag maar 1 seizoenskaart van 1 club in je bezit hebben. 2 mag niet.
sfeer MET supporters
geen sfeer zonder (hint)
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Timbo schreef:als ze opeens een seizoenskaart voor " fc grunn" kopen moeten ze wel heel wanhopig zijn. Niet om jullie af te kraken maar wat ik heb gehoord zijn de voorbereidingen om noord uit te breiden in volle gang, en zou iedereen die op de wachtlijst stond een plekje krijgen na de verbouwing. Dus het lijkt me sterk en als het wel zo is dan zijn ze wel een krom.
Zou toch kunnen een halfe seizoenkaart thans die verkochten ze bij groningen! Maar ja het is vaag als je bij groningen een seizoenkaart van plan bent te nemen. Maar als je beslist naar een club wilt voetbal kijken is het een optie.
en by the way. je mag maar 1 seizoenskaart van 1 club in je bezit hebben. 2 mag niet.
Ja dat is ook zo nu zijn we ook uit deze discussie.
Alle ballen op Henkie!
Hans FCG uut ZH
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 31-10-2005 14:42
Contacteer:

Bericht door Hans FCG uut ZH »

Ik heb anders 3 jaar lang een SK van FC Groningen en Feyenoord gehad hoor. Werd niet moeilijk over gedaan.
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

- 18.45 uur: Optreden Jannes
- 19.15 uur: Interview Wilfred Genée met speler
- 19.25 uur: Vuurwerk en lasershow
- 19.30 uur: Drum- en showfanfare Door Vriendschap Sterk
- 19.55 uur: Begin warming-up
- 20.00 uur: Interview met Ron Jans
- 20.10 uur: Interview met Hans Nijland
- 20.15 uur: Opstelling door Jan Wildeman
- 20.20 uur: Opkomst jeugdelftallen
- 20.25 uur: Openingshandeling door Arjen Robben
- 20.30 uur: Aanvang wedstrijd

Wordt het toch nog gezellig vrijdagavond met Jannes
18 uur in de bus dan zijn we net op tijd :)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik hoop niet op een zware handeling voor Robben, anders ligt hij weer maanden in de lappenmand en loopt hij het WK mis. Aangezien het 5 minuten is dan zou het mee kunnen vallen....... :mrgreen:
D. Diggler
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 11-01-2006 19:02
Locatie: Groningen

Bericht door D. Diggler »

Toch zou het niet eens zo slecht idee zijn, toch?
Het is immers stijf uitverkocht. Je koopt een half seizoen kaart voor de eurobord.
Kost immers "slechts" 75 euro
Na de wedstrijd verkoop je hem weer via marktplaats.
(genoeg liefhebbers)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Je hebt gelijk D. Diggler. Er zijn bij mijn weten inderdaad wat seizoenkaarten aan Friezen verkocht. Overigens werd dit gemeld door dhr Piet van Dijken, op TV Noord, dus het is maar de vraag hoe serieus je dat gerucht moet nemen.

Overigens kan het prima, twee seizoenkaarten. Heerenveen speelt vaak zaterdagavond, en Groningen zondagmiddag. Dit is ook de reden dat Groningen op zondag blijft spelen (was even sprake van zaterdagavond), omdat ook de sponsors op zaterdag in het ALS zitten. 8)
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Grote verkeersdrukte rondom Noordelijke derby
11 januari 2006
Supporters van Heerenveen die vrijdagavond het duel tusssen FC Groningen en Heerenveen willen bezoeken, worden verzocht vroegtijdig naar het Euroborgstadion te komen. FC Groningen verwacht om meerdere redenen meer dan normale verkeersdrukte rondom de Noordelijke voetbalderby.

Afbeelding

Om te beginnen is het niet alleen voor de Heerenveen-aanhang nog zoeken naar de juiste route naar en parkeerplekken rond het nieuwe stadion, maar ook voor sponsors en supporters van FC Groningen. Daarnaast begint het feestelijke openingsprogramma op het veld van Euroborg om 18.45 uur. Het stadion gaat daarom om 18.00 uur open. De kans is daarom groter dan normaal dat bezoekers te maken krijgen met de naweeën van de avondspits.
Verder is de westelijke ringweg van Groningen afgesloten in verband met werkzaamheden, wat de druk op de zuidelijke ringweg - vanaf Heerenveen gezien de aanvoerroute – vergroot. Voor gastsupporters is er een speciale parkeerplaats. Deze is aan de zuidkant van Euroborg bereikbaar via de Bornholmstraat/Antwerpenweg.

Om er te komen dienen SC Heerenveen-fans de borden te volgen met de tekst ‘Euroborg - P4’. Mocht P4 vol zijn, dan worden ze door verkeersregelaars verwezen en begeleid naar dichtbij gelegen parkeerplaatsen in het bedrijvengebied Duinkerkenstraat. Daarvandaan lopen de gastsupporters vervolgens naar P4, om vanaf die plek het stadion in te kunnen.

Belangrijk: het gastenvak van Euroborg is alleen bereikbaar vanaf parkeerplaats P4. Probeer niet te parkeren op bijvoorbeeld parkeerterrein P2 of P3, of laat u niet door iemand anders afzetten voor de hoofdingang of een andere ingang van Euroborg. U zult dan een enorme afstand moeten lopen om bij P4 en de gasteningang van Euroborg te komen

FC Groningen wijst er verder op dat er, ook al is het stadion klaar, in het gebied rond Euroborg nog volop wordt gebouwd. Dat betekent bijvoorbeeld dat het hier en daar nog modderig is. FC Groningen adviseert fans daarom rekening mee te houden bij de keuze van schoeisel.

FC Groningen hecht er tenslotte aan iedereen een heel fijne avond te wensen in het nieuwe stadion.

Bron sc-heerenveen.nl
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Steurder
Invaller
Berichten: 281
Lid geworden op: 18-03-2005 10:21
Locatie: Ljouwert

Bericht door Steurder »

Heb gisteren een reportage gezien van tv noord. Het is inderdaad een erg mooi stadion. Verder was het wel erg vermakelijk om een oude man in tranen met een overslaande stem te horen vertellen dat hij het ook mooi vindt en het prachtig vindt dit nog mee te maken. Wat dat betreft is er weinig veranderd bij Grunn. In het oosterpark huilende mensen en nu ook in de bietenbak.
Reboelje!! Fan bugjen frjemd.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Mooie foto in VI van de Euroborg. Afstand tot het veld is vanaf de tribune wel verder dan in het ALS.

Gezien de weinige reacties op dit forum lijkt de wedstrijd nog niet echt te leven. Geen verslagen van trainingen, geen ideeën over de opstelling. Zitten we nog in de 'post feestdagen dip' of zijn we al met de beker en de UEFA cup bezig?
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Gekko schreef:Gezien de weinige reacties op dit forum lijkt de wedstrijd nog niet echt te leven.....
Misschien omdat alles al 302 x langs gekomen is?
18 bladzijden is dat weinig reacties?
Niet dat ze nou allemaal direct met de wedstrijd te maken hebben, maar toch. :D
Anti anti. :)
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

niemand heeft meer kaarten over voor eigen vervoer(2 x)?????????
Tink om de beam!!!!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Dit lees ik op de officiële site:

De laatste Groninger zege dateert van 21 december 2001. De thuisclub eindigde de wedstrijd met tien man, Hugo werd al na 34 minuten uit het veld gestuurd vanwege een slaande beweging, maar won met 2-1. Dennis de Nooijer zette Heerenveen op voorsprong, Hugo zorgde voor de 1-1. In de slotfase versierde Arjan Robben een strafschop die door Gregoor van Dijk werd benut.

Was het niet Tony Alberda die ging liggen?
SCH
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Was het niet Tony Alberda die ging liggen?
durf ik je niet te zeggen. Wel herinner ik me nog een vermeende handsbal van Tony
een paar jaar daarvoor waardoor SCH nog een gelijkmaker mocht noteren, volgens mij
eerste jaar dat SCH weer in de eredivisie zat.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Jelmer P.
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46

Bericht door Jelmer P. »

Het was geen vermeende hands bal, Alberda kopte de bal uit de handen van Lodewijks.
De gelijkmaker in de laaste minuut.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Dat van Alberda was een heel andere wedstrijd Jelmer, Alberda scoorde voor Heerenveen de 2-2 in de slotminuut waarna wij de hele Z-side in het vak kregen.We stonden toen allemaal onder de lange tribune.

Overigens staat volgens de LC, Bruggink morgen in de spits en Samaras "gewoon"op links. Ben benieuwd of dat klopt
Jelmer P.
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46

Bericht door Jelmer P. »

Klopt die wedstrijd bedoelde ik ook, ik zat toen boven de Z-side, wij juichen bij die 2-2 bleek dat we de zelfde uitgang hadden als hun. Dat was toch begin jaren 90?
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Het was geen vermeende hands bal, Alberda kopte de bal uit de handen van Lodewijks.
edit: was inderdaad helemaal geen handsbal maar vermeende overtreding moet dat zijn.
Dat was toch begin jaren 90?
Heb het even nagekeken en het was volgens mij 1993.
Heerenveen: superbia ex septentrio
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Ik vind overigens het stadion van FCG mooier dan dat van ons! Geen palen he, dat vind ik toch wel belangrijk. Bovendien zijn de hoeken mooier.
RottevallsterSupporter!
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-01-2006 12:02
Locatie: Rottevalle

Bericht door RottevallsterSupporter! »

Ik hoorde vandaag dat het uitvak in EB verdeeld was over bij de ringen klopt dat..?
Eens een Fries Altijd een Fries!
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Súrhusterfeanfans schreef:Was het niet Tony Alberda die ging liggen?
Klopt. In dezelfde wedstrijd dat Lulring als een stervende zwaan naar de grond ging na een aai over z'n bol van Hugo.

Arjan Robben... Een van de beste Nederlandse voetballers op dit moment, maar op de site van SCH slagen ze er toch nog in om z'n naam fout te schrijven. Hulde :roll:
RottevallsterSupporter! schreef:Ik hoorde vandaag dat het uitvak in EB verdeeld was over bij de ringen klopt dat..?
Nee, dat klopt niet. Helaas... had ons ruimte en jullie een net gescheeld.
***
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Arjan Robben... Een van de beste Nederlandse voetballers op dit moment
En ook de meest blessuregevoelige.
Ik weet nog dat op die bewuste dag in een groningen vak zaten. We hebben toen nog geprobeerd om in het uitvak te komen, maar dat mocht niet van de stewards. Wat was het koud.
SCH
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

Yes, vandaag toestemming gekregen om het confettikanon te gebruiken. Na het wegschieten van het net, kunnen we dan het hele stadion (in ieder geval de ring onder het uitvak) met confetti "beschieten".
GeorGios Samaras 20
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 04-03-2005 17:57
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door GeorGios Samaras 20 »

Bah , Bruggink in de Spits..
Moet t nou zo Riemer ..? :roll:

Niks niet om Bruggink ofzo , bij tijd en weil soms best een leuke voetballer , maar dan meer voor op '10' of gewoon als invaller , zoals tegen PSV al bleek is hij geen spits..
Nou ja we zullen het zien morgen, ik ben het er in elk geval niet mee eens , en er zullen vast meer zijn .. Toch..? 8)
* Viva Garcia !
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Bruggink is van oudsher een spits maar speelde daar eigenlijk nooit omdat zijn concurrenten sterker waren. Bovendien blijkt Samaras tot nu toe gevaarlijker vanaf links dan vanuit de spits. Gewoon proberen zo, ik zie het wel zitten in ieder geval.
Is de hele opstelling al bekend??
RottevallsterSupporter!
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-01-2006 12:02
Locatie: Rottevalle

Bericht door RottevallsterSupporter! »

Dus de ring onder het uitvak is geen uitvak wat ik vanmorgen hoorde.
Eens een Fries Altijd een Fries!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Nee. De een gedeelte van de bovenste ring is voor het uitvak. Helaas met een k*tnet ervoor.
SCH
Plaats reactie