28-11-2020 ADO Den Haag - sc Heerenveen (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

pes5 schreef:Je hebt ook nul komma nul op de bank om nog eens iets anders te proberen. Ik zag geen absolute wil om te winnen. Zeker ook niet vanaf de kant.

Jansen liet wederom zien tactisch geen held te zijn en meer iemand is van 'hard werken, niet zeuren en als collectief spelen'. Dat is een basis vereiste, maar op sommige momenten verlang ik meer inbreng vanaf de kant.

Blijkbaar zijn onze wissels 4 klassen minder.

Vond een Hajal bijvoorbeeld ook heel zwak invallen.
Natuurlijk is onze selectie niet heel breed. Maar in beginsel gaat het om de intentie. Liever hajal dan een CV op het middenveld. Zo debuteerde ooit ook ene Pawel Wojchiekowski op het middenveld tegen AZ.

Dit was een laffe en defensieve zet van Janssen die in mijn ogen niet bij onze club past. Wij staan voor voetballen, de bal willen hebben, aanvallen. Niet voor een extra verdediger tegen een degradatiekandidaat.

Jansen zal de lijn van Foppe en Verbeek weer moeten oppakken, inzetten op balbezit en aanvallen. Dan wordt voor Hamstra vanzelf duidelijk waar we de versterkingen nodig hebben.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Het blijft toch schrikken dat we een tegenstander als ADO met zo'n instelling en opstelling niet uiteen kunnen spelen. Te vaak te langzaam, foute passes, net weer een verkeerde keuze en het missen van creativiteit. Ik vind en vond de keuze voor Dresevic opmerkelijk, snap niet waarom de trainer met hem startte.

Verder zit er ook niet veel op de bank, nu je een speler als Batista Meijer mist. Het klinkt raar maar we zijn op ons best zonder bal, iets waar we niet direct van houden (qua speelstijl) maar waar we wel veel punten mee halen. En als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
GMV
Invaller
Berichten: 317
Lid geworden op: 29-10-2006 12:10
Locatie: Joure

Bericht door GMV »

Het probleem van deze wedstrijd lag toch echt niet bij Dresevic, maar bij keuze om de vleugelspelers zo op te stellen. Van Bergen en met name Nygren hebben daardoor totaal geen diepgang en breedte in het spel. Altijd moeten ze naar binnenkappen naar hun goede been richting het centrum. Heel eenvoudig te verdedigen voor ADO. Zie dan liever Van Bergen op rechts om het veld breed te houden en af en toe weg te steken met een diepe bal of zelf hard achter een eigen pass aan lopen.
Plaats reactie