11-12-2021: sc Heerenveen - Sparta (0-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

11-12-2021: sc Heerenveen - Sparta (0-0)

Bericht door Feanfan 1 »

Vanavond thuis tegen Sparta. Statistisch gezien presteren we altijd prima tegen Sparta. Maar één keer verloren en dat was vorig jaar
Sparta zal ongetwijfeld een muur neerzetten en dan counteren. Dat is nou net het spel dat Heerenveen niet goed beheerst
Ik verwacht dan ook een ontzettend saaie wedstrijd waar Heerenveen wel wil, maar niet kan en Sparta dat niet wil
Denk dat het dan ook 1-0 of 0-1 wordt uit een spelhervatting
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Feanfan 1 schreef:Vanavond thuis tegen Sparta. Statistisch gezien presteren we altijd prima tegen Sparta. Maar één keer verloren en dat was vorig jaar
Sparta zal ongetwijfeld een muur neerzetten en dan counteren. Dat is nou net het spel dat Heerenveen niet goed beheerst
Ik verwacht dan ook een ontzettend saaie wedstrijd waar Heerenveen wel wil, maar niet kan en Sparta dat niet wil
Denk dat het dan ook 1-0 of 0-1 wordt uit een spelhervatting
De illusie van- en hoop op goed spel heb ik 'gelukkig' allang opgegeven. Punten pakken is wat telt! Met een saaie 1-0 zou ik dan ook tevreden zijn. Hopelijk prikt Halilovic of Joey Veerman er eentje in.
nou nou
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Vandaag winnen en we staan weer 'gewoon' rond de 7/8 plaats, op de plek waar we ongeveer horen te staan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het is weer om je kapot voor te schamen. Onze laffe klote coach laat ze inzakken tegen Sparta. Ik ga wat anders doen. Ga mijn zaterdagavond niet meer laten verpesten door dit laffe schijtvoetbal.

Schaam je Jansen!!!
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Dit voetbal is echt niet om aan te zien.
Tegen teams als Sparta met 5 man achter in moet je druk zetten en tempo hoog houden.
Heel gezapig allemaal ,balletje breed,slechte bal aannames/controle,erg futloos de 1e 40 minuten.
Op deze manier spelen krijgt Sparta de kansen en zo ga je echt niet winnen.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Tegen de nummer 17 zo spelen. Die combineren beter zetten druk en hebben een goede geldbelegging. Ik ben mij steeds meer te schamen voor dit beschamende voetbal. Wat een troosteloos niveau.

Ik ga eens bij een training kijken ik vraag mij echt af wat ze daar doen, beetje voetvolley of zo. Enorm slappe hap
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Kees Kwakman: Heerenveen wordt het liefst 10e zodat ze lekker met vakantie kunnen.

Geen pit ook al gehoord vandaag op ESPN.

We worden weer lekker weggezet. Slappe bende is het weer.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Wat een treurnis, ongeacht wat het resultaat wordt.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ik snap helemaal niks van dit wisselbeleid.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Het was nog slechter dan ik had dacht
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Complimenten voor Rutte en de Jonge! Deze spelers en trainer verdienen geen publiek.
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 11-12-2021 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heerenveen rules schreef:Complimenten voor Rutte en de Jonge! Deze spelers en trainer verdienen geen publiek.
De opmerking van het jaar :lol:
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1006
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Wat een treurnis vanavond. Jansen heeft in drie jaar tijd alle strijd, passie, plezier en voetbal uit sc Heerenveen geslagen.

Ik denk dat we zonder trainer beter af zijn dan met trainer Jansen aan het roer. Sterker nog, ik weet het wel zeker.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Ik heb het nog nooit geroepen , maar deze coach moet echt weg. Het is helemaal niks. Ik denk wel 50
% breed en terug, Een waardeloze spits ,die geen bal bij zich kan houden. Als ze zo spelen tegen C dan hebben we geen enkele kans.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Echt verschrikkelijk..geen zin meer om hier in me energie/irritatie in te steken..met JJ word dit treurloos/inspiratieloos seizoen..
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Afbraakvoetbal, om te schamen. Geef het op Janssen...
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik heb afgelopen zaterdag (niet voor het eerst) flink lopen zuchten en ergeren... Tot de middenlijn loopt het allemaal nog wel aardig (gelukkig!) maar eenmaal eroverheen werd er alleen maar balverlies geleden. Stevanovic, Musaba, Van der Heide en Nygren zijn momenteel allemaal nog van KKD-niveau en waar Henk tegen Heracles nog wel weer zijn kansen kreeg, was het tegen Sparta echt van een bedroevend niveau.

Gezien het bovenstaande vraag ik me af hoeveel JJ hierin te wat te verwijten valt. Maar ik zie ondertussen ook dat hij al geruime tijd niet meer de vreugde en bevlogenheid toont in vergelijking tot zijn eerste twee seizoenen. Ik vraag me echter af of Ole Tobiasen (of een andere nieuwe trainer) direct verandering teweeg zal brengen. Ik vermoed dat de club voorlopig vast zal blijven houden en zich op de achtergrond zal beraden op JJ's opvolging.
wilbot
Invaller
Berichten: 266
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

Marça schreef:Ik heb afgelopen zaterdag (niet voor het eerst) flink lopen zuchten en ergeren... Tot de middenlijn loopt het allemaal nog wel aardig (gelukkig!) maar eenmaal eroverheen werd er alleen maar balverlies geleden. Stevanovic, Musaba, Van der Heide en Nygren zijn momenteel allemaal nog van KKD-niveau en waar Henk tegen Heracles nog wel weer zijn kansen kreeg, was het tegen Sparta echt van een bedroevend niveau.

Gezien het bovenstaande vraag ik me af hoeveel JJ hierin te wat te verwijten valt. Maar ik zie ondertussen ook dat hij al geruime tijd niet meer de vreugde en bevlogenheid toont in vergelijking tot zijn eerste twee seizoenen. Ik vraag me echter af of Ole Tobiasen (of een andere nieuwe trainer) direct verandering teweeg zal brengen. Ik vermoed dat de club voorlopig vast zal blijven houden en zich op de achtergrond zal beraden op JJ's opvolging.
dat mag ik hopen!!
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Welke speler is door trainer JJ eigenlijk beter gemaakt?
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Joucke schreef:Welke speler is door trainer JJ eigenlijk beter gemaakt?
Ik denk dat het meevoetballen van Mulder en Mous veel beter is geworden door de 80 terugspeelballen per wedstrijd
Plaats reactie