05-02-2022 Fortuna Sittard - sc Heerenveen (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

05-02-2022 Fortuna Sittard - sc Heerenveen (2-0)

Bericht door Jelmer1981 »

Na een paar weken chagerijn kijk ik weer enorm uit naar deze pot. In de oefenwedstrijd tegen Twente al wat leuke dingen gezien, met een Al Hajj die goed in vorm was. Heel benieuwd welk team ons trainers-duo zaterdag het veld op gaat sturen. Ik verwacht dat we geen 4-3-3 spelen eerlijk gezegd, en ik denk dat van Hooijdonk, Sarr en Haye alle drie meteen in de basis starten. Heel benieuwd hoe het middenveld en de verdediging er uit gaat zien... misschien een middenvelder een stapje naar achter? (Madsen?)
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Sarr is pas 2 weken in training, dus maximaal een helft denk ik
Van Hooijdonk ook weinig minuten gemaakt, maar wel steeds meegetraind. Denk dat hij max 75 minuten kan spelen
Misschien zit ik er naast, maar van mij had de competitie nog wel een week later hervat mogen worden
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Haye (6), Halilovic (8) en El Haij (10) lijkt me een mooi middenveld om mee te starten.
nou nou
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2499
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Superfries1996 schreef:Haye (6), Halilovic (8) en El Haij (10) lijkt me een mooi middenveld om mee te starten.
Triple H op het middenveld!
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Jazz schreef:Triple H op het middenveld!
The H-Team?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Wedstrijd is bij mij om de hoek, maar ik ga toch maar liever darten :erm:
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Zou wel lekker zijn voor het vertrouwen van het 'vernieuwde ' Heerenveen mochten we deze winnen en de aanwinsten een belangrijke bijdrage leveren aan de overwinning
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Superfries1996 schreef:Haye (6), Halilovic (8) en El Haij (10) lijkt me een mooi middenveld om mee te starten.
Mee eens. Zal misschien nog wat aan elkaar moeten wennen, maar ook mij lijkt dit een prima middenveld. Ik vind sowieso dat El Hajj eens wat kansen verdiend. Ik ben benieuwd naar wat hij dan kan laten zen.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik hoop deze wedstrijd in het teken staat van het "nieuwe elan". Ben wel bang dat het een grote teleurstelling wordt.
Spijt heb je morgen maar!
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ebiede schreef:Ik hoop deze wedstrijd in het teken staat van het "nieuwe elan". Ben wel bang dat het een grote teleurstelling wordt.
Als we Tobiassen mogen geloven dan gaan we op dezelfde voet verder. Dat klinkt mij niet hoopgevend in de oren en verwacht er vanavond daarom niet veel van. Boven de streep eindigen, dat zou ontzettend mooi zijn, maar wordt nog spannend zat.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Hij zei in de voorbeschouwing ook al dat ze de wapens van Fortuna moesten bestrijden
Ik snap dat wel, maar komt bij meer over als het spel van Fortuna ontregelen in plaats van eigen kracht uitgaan
Dus zal wel countervoetbal worden vanavond
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

We missen nogal wat basisspelers. Gaat lastig worden.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

hhage schreef:We missen nogal wat basisspelers. Gaat lastig worden.
Komt helemaal goed! Dresevic en Woudenberg in het centrum.
nou nou
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

hhage schreef:We missen nogal wat basisspelers. Gaat lastig worden.
Dit maakt het er niet beter op inderdaad. Duimen maar.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Lucas staat bij de 1-0 weer op zijn Woudenbergs te verdedigen, verder had Heerenveen al lang een kans moeten maken..
scheerenveen.supporterswereld.nl
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Met zoveel afwezigen is het ook moeilijk om resultaat te halen. Maar met Stevanovic en Musaba wordt het haast onmogelijk
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Wat een ergenis die Dresevic.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Feanfan 1 schreef:Met zoveel afwezigen is het ook moeilijk om resultaat te halen. Maar met Stevanovic en Musaba wordt het haast onmogelijk
Nou die Musaba kunnen ze wel thuis laten, Kaib slecht en Dresevic die weer ouderwets staat te lucht dekken. Kijk dat je mensen mist (en niet de minste) dat zie je terug maar wat er overblijft toont nu toch echt wel aan dat dit weg moet.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Arme Haye en Sarr vragen zich af waar ze beland zijn.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Hoe moeilijk het ook is, met zoveel afwezigen deze nederlaag accepteren en vanaf volgende week als iedereen (hopelijk) fit is de nodige 10 punten halen
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Veel afwezigen is wat mij betreft geen excuus. We spelen, met alle respect, tegen Fortuna. Die stonden op een kansloze 17e plaats met 13 punten, 21 goals voor en 50!! tegen. En wij weten niet eens één goal te maken tegen dit armoedige ploegje.

Wordt een flinke kluif voor de interim-trainer(s) om hier voetbal in te krijgen. Qua veldbezetting, looplijnen, positiespel, etc. is het echt ondermaats. Er zit weinig idee achter en daardoor zit er ook 0,0 patroon in het spel. Tel daar nog hele matige passing bij op en dan ga je tegen iedereen de bietenbrug op.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

davp schreef:Veel afwezigen is wat mij betreft geen excuus. We spelen, met alle respect, tegen Fortuna. Die stonden op een kansloze 17e plaats met 13 punten, 21 goals voor en 50!! tegen. En wij weten niet eens één goal te maken tegen dit armoedige ploegje.
Wij hebben 20 goals gemaakt waarvan 7 door Henk Veerman, 3 door Joey Veermen en 3 eigen goals. Met deze basisopstelling heb ik geen idee wie een goal moet maken. Dan moet het al van Haye zijn van 20 meter
Van Stevanovic en Musaba hoef je niks te verwachten
Hopelijk dat Sarr en Van Hooijdonk wedstrijdfit zijn, die 2 moeten ons in de Eredivisie houden
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Woudenberg, Dresevic, De Jong, Musaba, Stefanovic. Wat een drama. Dit kan echt niet (meer). Ondanks alle ontbrekende basisspelers zat er ook niks extra's in qua inzet. En daarmee blijft het chagrijn groot. Het is momenteel echt even geen zak aan om Heerenveensupporter te zijn. Gelet op deze nieuwe deceptie, was het nu wel zo slim om zo snel uit te spreken dat ze met Tobiasen het seizoen willen afmaken?
sidodejong
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-09-2020 20:01

Bericht door sidodejong »

Als we Tobiassen mogen geloven dan gaan we op dezelfde voet verder. Dat klinkt mij niet hoopgevend in de oren en verwacht er vanavond daarom niet veel van. Boven de streep eindigen, dat zou ontzettend mooi zijn, maar wordt nog spannend zat.[/quote]

Hij had gelijk.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2499
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Wat is Dresevic ver gezakt zeg...
Er was een tijd dat PSV serieus interesse had...
Speelt naast een schutterende Woudenberg die weer op niveau 1ste seizoen zit.

Snel lozen deze middelmaat.
Heerenveen fan in Leiden
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Alle huurspelers lozen einde van dit seizoen,brengen niks extra.
Dresevic,mulder,de jong,woudenberg mag je afscheid van nemen.
Al speelde je tot vanavond 23:59 je ging toch niet scoren.
Mocht iedereen fit zijn komend weekend speel dan zondag tegen tegen NEC met 4-4-2 systeem.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

jorro schreef:Woudenberg, Dresevic, De Jong, Musaba, Stefanovic. Wat een drama. Dit kan echt niet (meer). Ondanks alle ontbrekende basisspelers zat er ook niks extra's in qua inzet. En daarmee blijft het chagrijn groot. Het is momenteel echt even geen zak aan om Heerenveensupporter te zijn. Gelet op deze nieuwe deceptie, was het nu wel zo slim om zo snel uit te spreken dat ze met Tobiasen het seizoen willen afmaken?
Je denkt dat een Tomasson, Van Nistelrooy of Jonk hier nu in stapt? Ik denk niet dat er een andere mogelijkheid was op dit moment.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het is weer een verloren seizoen. Ik zou de huurspelers geen minuut meer laten spelen. Nu maar de jeugd opstellen. Madsen, Musaba, Stefanovic. Verschrikkelijk slecht en nul toekomst hier. Dus niet meer opstellen.
4-4-2 is de enige optie. Wij hebben geen velugelspelers.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik zou het inderdaad ook met jeugd proberen de rest van het seizoen. Stevanovic en Musaba hebben 0 rendement. Zo'n van 'T Loo kan het toch niet veel slechter doen?
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Gelukkig is PSV niet verder uitglopen.....
Wéér uit!!!!
Plaats reactie