20-02-2022: PSV - sc Heerenveen (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
igo
Invaller
Berichten: 451
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

20-02-2022: PSV - sc Heerenveen (3-1)

Bericht door igo »

DE AWAYDAY IS TERUG: GA JIJ MEE NAAR PSV-UIT?
Verwacht er weinig van, maar toch heerlijk dat we ook weer naar een uitwedstrijd kunnen. Het kan alleen maar meevallen :D
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Vrijdag eerst maar eens kijken naar Fortuna-Sparta.
Psv Ajax Az kun je een streep doorheen halen. Daar pak je de punten niet.
Het kan alleen maar meevallen. Ben benieuwd.
Miereneukert!
sidodejong
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-09-2020 20:01

Bericht door sidodejong »

rust, ik zie een goed Heerenveen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

6 x op doel. Dat heb ik tijdens JJ nooit gezien.
Prima zo. Nu continueren.
Miereneukert!
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

In lange tijd niet zo enthousiast geweest over het spel dan tijdens de rust.

Inmiddels weer terug in de realiteit gebracht...
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Ik ook hier,dat je zo de 2e helft begint!!!
Betaald voetbal in het het hoogste niveau in Nederland zeggen ze..man..man..man,lijken wel amateurs.
Goede keeperwisseling ook en zo'n madsen op het middenveld die echt totaal niks toevoegt
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dat achterlijke opbouwen altijd, heeft je al tal van punten gekost
En als je het dan toch doet, gebruik Madsen niet, want zijn aanname is van een belabberd niveau
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Eigenlijk zou je nu als straf Musaba meteen weer terug moeten wisselen. Wat is dat een megaprutser op voetbalschoenen...
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

De eerste helft was zeker niet onaardig en biedt perspectief maar de tweede helft was weer een slechte met Mulder in de hoofdrol die gewoon die bal moet hebben. Mous er maar weer in en Musaba ja, wat moet je daar nog over zeggen..
scheerenveen.supporterswereld.nl
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik heb meer genoten van Heerenveen dan de hele eerste seizoenshelft. Ik maak me dan ook geen zorgen. Er zit nu een idee achter het voetbal. Dat heb ik na twee en een half jaar Jansen niet gezien. Kalm blijven we zijn op de goede weg.
Spijt heb je morgen maar!
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Ondanks de nederlaag heb ik veel vertrouwen in de rest van het seizoen. We speelden wel aardig. Snap niet dat mensen denken dat we volgend seizoen naar Oss en Helmond moeten.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

hhage schreef:Ondanks de nederlaag heb ik veel vertrouwen in de rest van het seizoen. We speelden wel aardig. Snap niet dat mensen denken dat we volgend seizoen naar Oss en Helmond moeten.
Als je 6 wedstrijden op rij niet scoort dan begrijp ik best dat sommige mensen dat gevoel krijgen. Ik denk zelf dat we uiteindelijk wel in de Eredivisie blijven, maar de losing streak moet niet veel langer duren.
cootje
Jeugdspeler
Berichten: 35
Lid geworden op: 17-01-2008 22:48

Bericht door cootje »

Prima eerste helft met mogelijkheden. Terugval in tweede helft, maar zie toch wel beter, gedurfder voetbal dan onder JJ.
Heb goede hoop op toch nog een paar leuke wedstrijden met een goede afloop.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Een kinderhand is snel gevuld blijkbaar. Het eerste kwartier en de tweede helft waren dramatisch....PSV heeft 3x gas gegeven en 3 goals.
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Heerenveen rules schreef:Een kinderhand is snel gevuld blijkbaar. Het eerste kwartier en de tweede helft waren dramatisch....PSV heeft 3x gas gegeven en 3 goals.
Waarom ben jij altijd boos?
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Vooraf reken je op een verlies, en dus ook niet veel over de uitslag te zeggen. Kijken naar hoe we voetballen, vind ik het vooraf verrassend dat Dresevic en Woudenberg spelen waar ik Bakker en Kaib zou neerzetten.

Met name Woudenberg deze wedstrijd weer volledig op zijn niveau, bedroevend. Kan er niet bij dat je Kaib, ook al even in mindere vorm, achter Woudenberg zet.

Verder ook niet heel tevreden met het misbruiken van Sarr in de defensieve 442 organisatie aan de linkerkant. Deze jongen moet voorop staan.

Desondanks voetballend best aardig voor elkaar, ook dankzij een zwak PSV en een slecht veld. De treffer is volledig gelukkig na een verkeerde keuze van Sarr, verkeerde aanname van De Jong en van richting veranderd schot van Halilovic, maar we hebben weer eens gescoord.

Er zit iets meer lijn in, mede dankzij aankoop Haye, maar vooral door het lozen van niets toevoegende buitenspelers. Tegenvallend wederom Madsen. Hier regelmatig opgehemeld want hij voetbalt 'makkelijk mee', maar vind hem defensief en aanvallend nooit doorslaggevend en vandaag ook nog beslissende fouten. Gaan we niet kopen, niet teveel meer opstellen. Wanneer we eindelijk 532 gaan spelen doen we dat toch met een middenvelder minder.
Demster schreef: Waarom ben jij altijd boos?

Het consequent uiten van negativiteit en woede is eigenlijk altijd een spiegel van de ziel, een innerlijke storm die extern geuit wordt. Lijkt me verder geen materiaal voor dit forum.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

jorro schreef:Eigenlijk zou je nu als straf Musaba meteen weer terug moeten wisselen. Wat is dat een megaprutser op voetbalschoenen...
Al de zoveelste keer voor hem... Begin er bijna medelijden mee te krijgen.

Zonde dat je die goede eerste helft in vijf minuten verkloot. Gebeurt ook veel te vaak dit jaar, door stom balverlies achterin bij de opbouw. Totaal onnodig.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Demster schreef: Waarom ben jij altijd boos?
Haha, enigzins een juiste constatering. Van kijken naar Heerenveen en alles wat er rondom de club gebeurt word ik al jaren niet meer vrolijk.

Zo weinig beleving. Zo'n post van fuotbalgek ook. Zo beschouwend. Nul emotie en teleurstelling. Droog en zakelijk. Gaaap. Dat hangt over de hele club. De doodsteek als je het mij vraagt.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Heerenveen rules schreef:Zo'n post van fuotbalgek ook. Zo beschouwend. Nul emotie en teleurstelling. Droog en zakelijk. Gaaap. Dat hangt over de hele club. De doodsteek als je het mij vraagt.
De constante stroom van negativiteit, reageren op club ontwikkelingen vanuit basale emotie en een compleet gebrek aan voetbalinzicht en realiteitszin die jij tentoonspreidt staat symbool voor de teloorgang van dit forum en van onze club.

Jouw emotie is de voedingsbodem voor de onrust en negativiteit rond onze club, zou je dat toch alleen maar eens begrijpen. Simpele emoties zoals jij die hier uit zijn de hele reden voor 'onrust' en 'onzin' rondom onze club.

Het is te hopen dat de verstandigen die rede wel boven emotie kunnen plaatsen, en het hart voor de club hebben, de ruimte gaan krijgen. Want met jouw godsgeklaagde azijn schiet niemand iets op. Mensen zoals jij maken met je continue gezeik de club kapot.
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Helemaal met foutbalgek eens!! De 'supporters' waar hij op doelt mogen wel even in de spiegel kijken en daarna achter de club staan en volop steunen. Daar heeft de club veel meer aan, en dan is de kans ook groter dat de club weer op een niveau voetbalt wat die 'supporters' graag willen zien. Bij Twente bleven ze ook achter de club staan, die staan nu alweer in de subtop.
Plaats reactie