12-02-2023: sc Heerenveen - Feyenoord (1-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

12-02-2023: sc Heerenveen - Feyenoord (1-2)

Berichtdoor Ebiede » 12-02-2023 17:38

Kort samengevat:
- wat een drama arbitrage
- Wie heeft Olsen ooit als rechtsbuiten bedacht. Die man kan echt wel voetballen
- Kaib begint het Niveau van Woudenberg te evenaren
- Bruma graag langer vastleggen
- Ik heb genoeg gezien om met vertrouwen naar volgende week toe te leven.

Maar bovenal voor het hele team DIEPTE voor BREEDTE!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Sc Heerenveen - Feyenoord 1-2

Berichtdoor hhage » 12-02-2023 17:41

Goeie korte samenvatting
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Sc Heerenveen - Feyenoord 1-2

Berichtdoor Feanfan 1 » 12-02-2023 17:45

We worden gewoon weer genaaid bij die goal van Bochniewicz
Ik heb even teruggekeken en die VAR maakt lijntjes. Maar hoe kan je lijntjes trekken als de camera er niet rechtop staat ?
Dan is het dus niet te zien en dan telt de mening van de grensrechter
Wel heel toevallig dat het vorige week tegen Uitrecht wel leidend was en nu niet. Toch gvd niet te geloven
En ik heb een hekel aan ajax, maar dat Feyenoord evenaart hun al aardig, Wat wil je ook met een coach als Arne Slot die 44x bij de 4e man staat
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Sc Heerenveen - Feyenoord 1-2

Berichtdoor Feanfan 1 » 12-02-2023 17:46

We worden gewoon weer genaaid bij die goal van Bochniewicz
Ik heb even teruggekeken en die VAR maakt lijntjes. Maar hoe kan je lijntjes trekken als de camera er niet rechtop staat ?
Dan is het dus niet te zien en dan telt de mening van de grensrechter
Wel heel toevallig dat het vorige week tegen Uitrecht wel leidend was en nu niet. Toch gvd niet te geloven
En ik heb een hekel aan ajax, maar dat Feyenoord evenaart hun al aardig, Wat wil je ook met een coach als Arne Slot die 44x bij de 4e man staat
En 4 minuten blessuretijd. Andersom waren het er minimaal 7 geweest. Ben wel even klaar met het KNVB-zootje scheidsrechters
Laatst bijgewerkt door Feanfan 1 op 12-02-2023 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Sc Heerenveen - Feyenoord 1-2

Berichtdoor Vrieskist » 12-02-2023 18:07

Het is lang geleden dat ik me zo heb opgewonden over de arbitrage. Tegen Feyenoord is al lastig zat, maar met de scheids als extra tegenstander wordt het wel heel moeilijk.

Dan maar in de beker door tegen Feyenoord?

edit: kan die scheids geen stadionverbod krijgen? Hij heeft zich ernstig misdragen :lol:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Sc Heerenveen - Feyenoord 1-2

Berichtdoor jorro » 12-02-2023 18:20

Ok, zullen we nu gewoon met elkaar afspreken dat alle pech achter ons ligt? Want dat begint ondertussen wel heel erg vervelend te worden. Het zit voor geen mm'tje mee de laatste weken, ofwel tijdens wedstrijden ofwel met geblesseerden. Vandaag echt goed chagrijnig weer thuis gekomen, en dat heb ik niet snel meer. Er had gewoon meer in gezeten vanmiddag, maar de mentale dreun na de dubieus afgekeurde 1-0 en meteen daarna de dubieuze 0-1 (leek mij geen corner) was wel erg groot. Ja, na zoveel misfortuin wordt het dan wel erg lastig allemaal.
Paar punten van kritiek, en dan laat ik dat misbaksel met een fluit even buiten beschouwing. Dan zet je je lange nieuwe spits erin en dan komt er amper hoge aanvoer van achteren of van opzij. Daar snap ik echt helemaal niets van, want eenvoudiger dan dit bij 'alles of niets spel' krijg je het beoogde spelconcept niet. En wat dacht Al Hajj dat ie aan het doen was? Soms is hij weergaloos, maar meestal is het net niks bij hem, met vanmiddag echt helemaal niks. Door zo in te vallen maak je het de trainer ook niet lastig en mag je blijvend de bank warm houden.
Dan maar afsluiten met iets positiefs. Qua kwaliteit lijkt het wel snor te zitten. Het moet gewoon nu eens een keer goed gaan vallen allemaal. Oja, en laten we allen een kaarsje branden op een spoedige terugkeer van Noppert en Pelle, want dan kan het zelfs nog weer leuk worden ook!
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: 12-02-2023: sc Heerenveen - Feyenoord (1-2)

Berichtdoor igo » 13-02-2023 07:09

Vind het echt niet te geloven dat deze man nog altijd wedstrijden van Heerenveen mag fluiten. Deze geboren Groninger heeft in het verleden al meerdere wedstrijden van Heerenveen naar de gallemiezen geholpen.

https://nos.nl/l/570526

https://www.vi.nl/nieuws/arbiter-kamphuis-bespreekt-discutabele-momenten-tijdens-hectisch-avondje-nac
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: 12-02-2023: sc Heerenveen - Feyenoord (1-2)

Berichtdoor Vrieskist » 13-02-2023 09:13

igo schreef:Vind het echt niet te geloven dat deze man nog altijd wedstrijden van Heerenveen mag fluiten. Deze geboren Groninger heeft in het verleden al meerdere wedstrijden van Heerenveen naar de gallemiezen geholpen.

https://nos.nl/l/570526

https://www.vi.nl/nieuws/arbiter-kamphuis-bespreekt-discutabele-momenten-tijdens-hectisch-avondje-nac

Of dit archief https://www.feanonline.nl/jochem-kamphuis/
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure


Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten