12-03-2023: sc Heerenveen - Ajax (2-4)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

12-03-2023: sc Heerenveen - Ajax (2-4)

Bericht door Feanfan 1 »

Aanstaande zondag krijgen we de Amsterdammers op bezoek. Daar winnen we zowel thuis als uit nooit van, maar de helft van de wedstrijden worden we toch altijd genaaid. Dat zal zondag ook wel gebeuren. Als wij Alvarez in ons team hadden, had hij al 6 rode kaarten gehad, maar bij hun komt ie er wekelijks mee weg. Zondag hebben we Manschot als scheidsrechter.
Daarbij hebben wij ook allemaal voetballers (behalve Bruma) in ons team, terwijl je tegen hun duels aan moet gaan en het randje op moet zoeken.
Misschien wel één voordeel. Het schijnt zondag te regenen en dat clubje is dat niet zo gewend met dat dak boven hun hpofd

Aanpakken dat volk en de punten in Heerenveen houden !!

En mag hopen dat Heerenveen nog de mededeling aan die Amsterdammers geeft dat ze niet in de clubkleuren mogen komen in de thuisvakken.
Van mijn part had Heerenveen gedaan hetzelfde als met de Feyenoorders, want die Amsterdammers zijn net zo irritant
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Echt beschamend dit !
De beginopstelling met Van Amersfoort snapte ik nog wel. Dat Haye er naast stond, ondanks hij ziek was vorige week, niet
De eerste 30 minuten hebben we gewoon de rode loper uitgelegd. Alsjeblieft loop maar door.
Toch gvd niet te geloven. Hebben veel te veel ontzag voor dat volk. Schop dat volk kreupelend terug naar Amsterdam
Heb je nog geluk dat Bergwijn de paal raakt en de penalty teruggeroepen wordt (misschien wel rood)
De arbitrage was weer zoals vanouds om te huilen en zeker ook de grensrechter aan dug-out kant. In begin gebeurd er helemaal niks, maar Bassey gaat liggen hoppa vrije trap

De tweede helft iets beter, maar weer wordt er niet ingegrepen en Mous zag er ook niet altijd lekker uit.
De penalty heb ik niet gezien, maar als het echt terecht is dat ie afgekeurd is, moeten ze even met Sahraoui om tafel. Met de VAR heeft een schwalbe totaal geen zin meer en het is gewoon een 100% kans. Waarom dan een penalty uitlokken en niet gewoon bal in verre hoek plaatsen

Kortom, strontchagrijnig en als ik Heerenveen was voortaan ajax in de winter plannen en graag Nijhuis als scheidsrechter
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 12-03-2023 21:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

De tactische plannen van Kees en zijn staf waren niet geweldig vandaag. 3 flegmatieke spelers op het middenveld vraagt om overlopen te worden. Dat gebeurde dan ook de eerste 30 minuten.
Spijt heb je morgen maar!
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Blijft verwonderlijk dat we bijna al-tijd er keihard vanaf gaan tegen Ajax maar wel redelijk tot goed mee kunnen komen met Feyenoord en PSV. Maakt ook niet uit wie we opstellen, het is en blijft een repeterend verhaal.

Ook al ben ik een erg grote fan van Al Hajj, was het toch een mispeer om met 3 pure voetballers op het middenveld te beginnen tegen dit Ajax. Verder was de 0-2 een goede leerschool voor Sahraoui om dit soort capriolen niet op die positie uit te halen. En eerlijk gezegd heb ik liever dat hij nu die fout maakt dan in een wedstrijd waar wel wat te halen valt.

Voor de rest een ingecalculeerde nederlaag en op naar, opnieuw, een mooi affiche.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Tegen een Ajax mag en kan je verliezen, maar zoveel tegendoelpunten in zo'n korte tijd... De kopjes gaan hangen, Mous schuttert als nooit tevoren. Defensie staat ook niet goed, dat was vorige week wel goed te zien. Waarom is het mentaal altijd zo wisselvallig? Bijzonder.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Viel me ook op dat in de samenvatting de diverse handsballen heel vakkundig weg gelaten zijn.
Anti anti. :)
Plaats reactie