17-02-2024 sc Heerenveen - Go Ahead Eagles (0-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 722
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

17-02-2024 sc Heerenveen - Go Ahead Eagles (0-2)

Bericht door jeewee »

De volgende die wordt opgerold door Kees en co? :stan: :mrgreen:
.-
igo
Invaller
Berichten: 451
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

Stadion begint weer mooi vol te raken, eigenlijk zijn alleen de vakken naast het uitvak (23, 25, 424) nog niet uitverkocht.
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Go ahead al lang niet meer verloren in uitwedstrijden, maar ze missen een paar belangrijke spelers vanavond. Hopelijk kunnen we de 3 punten in Heerenveen houden, dan doen we weer volop mee voor plek 6.
AMDJ
Verified
Beheerder
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

Bericht door AMDJ »

Je zal als trainer ook eens risico nemen om een wedstrijd te winnen die je nooit had mogen verliezen. Wat verschrikkelijk om aan te zien dit, en maar niet ingrijpen ook.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Godverdomme wat een kut trainer.
Ik ben Kees-moe. Geen enkele intentie om de wedstrijd te keren. Gewoon door blijven brijen.
En in de 85ste minuut Sven van Beek in de spits zetten, iedere wedstrijd dat deze trainer nog op de bank zit is een dikke middelvinger naar het publiek.
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

Ik ben van nature een optimist, zie dingen vaak net wat positiever dan anderen waarschijnlijk. Maar die tweede helft...wat een absolute schande. Je zit maar wat gelaten te lachen, want het waren echt een stel clowns op het veld. Zo'n verval mag nooit. En dan kom je 0-1 achter, beetje ongelukkig misschien, maar dan lijkt er totaal geen intentie te zijn om dit recht te zetten. Ik vind dat heel erg treurig.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 260
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Ik krijg toch sterk de indruk dat het doel van KvW niet zozeer winnen is, maar zoveel mogelijk spelers 90+ minuten te laten spelen. Het is bijna elke wedstrijd hetzelfde, de tweede helft is een verschrikking. Geen idee wat die man in de pauze doet met de spelers.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Thuis verloren van:
Sparta
Excelsior
Volendam
Go Ahead


Met kut voetbal, Heerenveen-onwaardig.
Demster
Invaller
Berichten: 463
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Al jaren, ook voor Kees trouwens, beschikken wij over 0 vermogen om door een hecht collectief heen te voetballen.

Maar dat je als Kees er werkelijk niks aandoet om de wedstrijd te kantelen, heb ik nog nooit meegemaakt.

Werkelijk vol ongeloof het stadion verlaten.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Echt enorm beschamend die tweede helft. Het goede gevoel na afgelopen zondag volledig weg.
AMDJ
Verified
Beheerder
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

Bericht door AMDJ »

Nouja niks gedaan, toch 1 van de 5 wissels gebruikt :lol:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

AMDJ schreef:Nouja niks gedaan, toch 1 van de 5 wissels gebruikt :lol:
Ik zou als wisselspeler volgende keer ook weigeren warm te lopen.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Het gaat al mis bij de eenheidsworst tactiek van Kees. Waar je tegen Ajax juist iets creëert met buitenspelers aan de binnenkant en opbouwen met Haye en Olsson als tweede schakel was gae hier precies op ingesteld. Gecombineerd met het toch hoog druk zetten moet je veel sneller van kant naar kant gaan, en continue met je buitenspelers aan de lijn dreiging creëren.

Na rust heeft gae zich aangepast op het inzakken van Haye en zijn we nergens meer. Kees heeft geen tegenzat, kan het beeld niet kantelen. Gaat niet aanvallen. Dit is Jan Olde Riekerink 2.0.

In een wedstrijd waarin je al moeite hebt om tot kansen te komen moet je na een achterstand er alles aan doen om meer kansen te creëren. Meer aanvallers, vaker in hun zestien. Het was allemaal niet te zien.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De eerste helft vond ik echt best van een behoorlijk niveau. Volgens statistieken 13x op of richting doel geschoten. Dan moet je het geluk/kwaliteit hebben om te scoren. Als het 2-0 staat bij rust, zou een normale ruststand zijn

Tweede helft inderdaad een andere tactiek van GAE en Heerenveen bakt er niks meer van. En de toekomst van Karlsbakk is onder Van Wonderen definitief weg.

Mooi dat we Pranjic 15 jaar na dato toch nog even hebben kunnen zien
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 18-02-2024 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Ik blijf erbij dat wat er gisteren en tijdens de vorige thuiswedstrijden is gebeurd, nooit had mogen plaatsvinden. Niet alleen is Kees tactisch opnieuw volledig door de mand gevallen, ook het weigeren om opportunistisch te spelen is een doorn in het oog.

Als je in de 70ste minuut twee aanvallers erin gooit en je eindigt dan met een 0-2 verlies, dan kun je misschien zelfs nog met applaus van het veld af.

Ja, je speelt een redelijke eerste helft, maar er waren geen echte grote kansen. In de tweede helft zag je al na 5 minuten dat er iets moest veranderen, maar Kees blijft stug doorgaan.

En ons veelgeprezen centrale duo was dramatisch, ik ben geen enorme fan van Syb maar gisteren had hij zeker wat kunnen bijdragen qua voetballende oplossing. Hij moet gisteren ook Van Beek en onze Pool hebben zien schutteren, maar als je dan zelfs geen speeltijd krijgt.

De laatste trainer met zulk opportunisme was Ole Tobiasen, die kon het publiek op de banken krijgen met zijn aanvallende wissels. Net zoals Verbeek dat vroeger kon als het niet liep. Dat is Heerenveen, dat is onze identiteit.

Het is een wonder dat er gisteren 22 duizend mensen zaten, want ik verwacht dat met deze trainer het snel weer bergafwaarts zal gaan, helaas.

Met deze selectie hoort een team gewoon minimaal 7de te worden, of misschien een keer 8/9de. Maar we zullen eindigen op 11/12de plaats met laf voetbal van een laffe trainer.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Lang verhaal kort, Kees heeft geen plan B. Laat staan plan C.
Gewogen en te licht bevonden. U kunt wel gaan.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Uiteindelijk komt het publiek om vermaakt te worden. Gister, en eigenlijk wel vaker bij thuiswedstrijden, heb ik me kapot geërgerd aan het breien. Ik durf te wedden dat het seizoenskaarten gaat kosten als hij aanblijft.
cootje
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-01-2008 22:48

Bericht door cootje »

Volgende wedstrijd tegen Volendam. Die hebben de puntendokter hard nodig.
Het is toch om te huilen hoe negatief KvW dit elftal laat voetballen. Breed, tikkie terug en nog eens weer breed.
Schandalige tweede helft met na de 0-1 geen enkele intentie gezien om de wedstrijd te keren. Slappe hap met
onze trainer als uitblinker in het niet wisselen en doorlaten modderen zonder in te grijpen.
Heerenveen onwaardig.
Plaats reactie