Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Fladian » 06-10-2020 10:13

Joshua Zirkzee speelt dit seizoen toch in de Eredivisie, zo verwacht Feyenoord Transfermarkt. De negentienjarige spits van Bayern München wordt in verband gebracht met een huurperiode in Nederland, maar een transfer naar Feyenoord ligt niet in de lijn der verwachting. Naar verluidt is een verhuur bij een andere Eredivisionist wel goed mogelijk.

Zirkzee mag volgens Duitse media vertrekken nadat de club zich in aanvallend opzicht heeft versterkt met Eric Maxim Choupo-Moting. Dick Advocaat hoopte bij Feyenoord op de komst van de Nederlander, maar Feyenoord Transfermarkt ziet een stap naar Rotterdam niet gebeuren. "Het is dinsdagmorgen bij Feyenoord nog altijd niet de verwachting dat Zirkzee naar De Kuip komt", zo klinkt het.

"De ontwikkelingen kunnen alleen in een stroomversnelling komen met volledige medewerking van Bayern", aldus Feyenoord Transfermarkt. Een stap naar een andere club in de Eredivisie is wel goed mogelijk. "Meerdere Eredivisie-clubs zijn 'in talks' met Bayern en kamp-Zirkzee. Het is dan ook de verwachting dat de negentienjarige spits volgend seizoen uitkomt op het hoogste niveau in Nederland."

Zirkzee meldde zich zondag bij Jong Oranje en kreeg van FOX Sports de vraag hoe hij tegenover een eventuele terugkeer naar Feyenoord staat. "Ik voel me nergens te groot voor en ga kijken wat de opties zijn. Ik heb natuurlijk bij Feyenoord gespeeld en kom uit Rotterdam, maar we zien aan het einde van de dag wel hoe of wat. De kans is er altijd. Ik moet gewoon minuten maken en in overleg met Bayern München moet dat gaan gebeuren. Het maakt voor mij niet uit of dat in Nederland is of in een andere competitie."

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378179

Zirkzee toch naar de Eredivisie. Ik zag dat hij hier ook genoemd werd?
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 06-10-2020 10:25

Fladian schreef:Zirkzee toch naar de Eredivisie. Ik zag dat hij hier ook genoemd werd?


Lijkt me een geweldige versterking maar verwacht niet dat wij in de race zijn. Denk dat het blijft bij de reeds genoemde drie versterkingen en dat deze jongen naar Feyenoord, Utrecht of AZ vertrekt. Dat gezegd hebbende liggen de lijntjes er natuurlijk wel na de huur van Batista Meyer (zeker nu hij veel minuten maakt) en staat Heerenveen echt bekend als een springplank voor jonge spitsen. Duimen!
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 06-10-2020 10:55

Wij hebben niet veel geld betaald voor Veerman om hem op de bank te zetten en Zirkzee wordt niet verhuurd om op de bank te zitten. Lijkt dat hij dan ook niet hier heen komt. Of naar AZ gaat gezien Boadu. Utrecht zou nog wel een spits kunnen gebruiken, zoals vrijdag al bleek.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 06-10-2020 14:15

fuotbalgek schreef:Wij hebben niet veel geld betaald voor Veerman om hem op de bank te zetten en Zirkzee wordt niet verhuurd om op de bank te zitten. Lijkt dat hij dan ook niet hier heen komt. Of naar AZ gaat gezien Boadu. Utrecht zou nog wel een spits kunnen gebruiken, zoals vrijdag al bleek.


Of Groningen die kan ook nog een spits gebruiken, en misschien heeft Robben nog goeie lijntjes om het rond te maken.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 24-11-2020 15:16

https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/322272/sc-heerenveen-heeft-aanvaller-noorse-kampioen-op-het-oog

Nog steeds interesse in Philipp Zinckernagel dus. Zou mooi zijn als we deze winter kunnen doorpakken met deze speler en Siem de Jong!
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor sidodejong » 02-12-2020 17:02

Hoor net dat siem de jong komt.Zou het wat voor ons zijn?
sidodejong
Nieuw talent
 
Berichten: 55
Geregistreerd op: 07-09-2020 19:01

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-12-2020 17:34

sidodejong schreef:Hoor net dat siem de jong komt.Zou het wat voor ons zijn?

Als ie fit is prima. Ervaring, redelijk scorend vermogen en lengte. Kunnen we Van Bergen mooi verkopen, Batista Meier naar de vleugel en De Jong op "10"
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 03-12-2020 15:07

Feanfan 1 schreef:Als ie fit is prima. Ervaring, redelijk scorend vermogen en lengte. Kunnen we Van Bergen mooi verkopen, Batista Meier naar de vleugel en De Jong op "10"


Verkopen? Er kan helemaal niemand weg. De selectie bestaat uit slechts 13-14 Eredivisiewaardige spelers. De financiële noodzaak is er ook (even niet). Men moet op creatieve wijze juist diverse spelers aantrekken, iedereen behouden en waar mogelijk contracten van de grote talenten verlengen. Alles op alles om de goede resultaten in de tweede seizoenshelft door te kunnen trekken!
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 06-12-2020 23:21

Superfries1996 schreef:Verkopen? Er kan helemaal niemand weg. De selectie bestaat uit slechts 13-14 Eredivisiewaardige spelers. De financiële noodzaak is er ook (even niet). Men moet op creatieve wijze juist diverse spelers aantrekken, iedereen behouden en waar mogelijk contracten van de grote talenten verlengen. Alles op alles om de goede resultaten in de tweede seizoenshelft door te kunnen trekken!


En toch moeten we Van Bergen in de zomer verkopen want anders vertrekt hij voor niets...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 21-01-2021 18:37

Ik zie Nick Doodeman graag komen deze winter. Staat dit seizoen op acht goals en 10 assists in de KDD na 21 wedstrijden. Met een contract tot 30 juni zal hij ook niet veel hoeven kosten. Wat rendement voorin kunnen we namelijk goed gebruiken.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 21-03-2021 20:05

Aangezien er een hoop wisselingen zullen zijn aankomende zomer, zou ik zo snel mogelijk beginnen met het samenstellen van een elftal voor volgend jaar. Dan zul je je automatisch eerst moeten richten op buitenkansjes die voorbij komen, transfervrij of huur (met optie of doorverkoop percentage). Virgil Misidjan vind ik dan wel interessant. Met 27 jaar niet de jongste die je later kan verkopen met winst, maar ik denk dat hij wel kwaliteit toevoegt aan het elftal. Bij huurlingen zoals Llanez en Batista is die vraag groter denk ik. Misidjan kun je transfervrij overnemen deze zomer.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 22-03-2021 10:42

Superfries1994 schreef:Aangezien er een hoop wisselingen zullen zijn aankomende zomer, zou ik zo snel mogelijk beginnen met het samenstellen van een elftal voor volgend jaar. Dan zul je je automatisch eerst moeten richten op buitenkansjes die voorbij komen, transfervrij of huur (met optie of doorverkoop percentage). Virgil Misidjan vind ik dan wel interessant. Met 27 jaar niet de jongste die je later kan verkopen met winst, maar ik denk dat hij wel kwaliteit toevoegt aan het elftal. Bij huurlingen zoals Llanez en Batista is die vraag groter denk ik. Misidjan kun je transfervrij overnemen deze zomer.


Zolang er geen goede fulltime invulling is voor het technisch beleid zie ik weinig kans dat we deze zomer wel een proactief beleid gaan voeren. Het zal wel wachten worden tot Van Bergen verkocht wordt, en dan maar kijken wat er nog mogelijk is.

Benieuwd hoe men bij de club de technische portefeuille denkt in te vullen met de personen die ook allemaal hun eigen taak hebben. De opgerichte werkgroep zal veel extra werk moeten verzetten willen ze de selectie op tijd klaar hebben. Het is aannemelijk dat Veerman en Van Bergen vertrekken, ook Llainez, Batista, Floranus, Van Hecke, Schone en wellicht Nygren vertrekken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-03-2021 20:04

Behouden: Mulder, Bochniewicz, Kaib, Woudenberg (stand in), Akujobi, Hajal, Halilovic, Kongolo, Henkie, van der Heide.

Rest zal verkocht worden, teruggaan na huur. Of mag weg wat mij betreft.

En nieuwe trainer aub. Jansen krijgt zijn teams niet aan het voetballen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 23-03-2021 21:04

Heerenveen rules schreef:Behouden: Mulder, Bochniewicz, Kaib, Woudenberg (stand in), Akujobi, Hajal, Halilovic, Kongolo, Henkie, van der Heide.

Rest zal verkocht worden, teruggaan na huur. Of mag weg wat mij betreft.

En nieuwe trainer aub. Jansen krijgt zijn teams niet aan het voetballen.

De huurdeal van Nygren was meende ik 2 jaar. Lijkt me ook prima om die nog een seizoen door te zetten. Alles leuk en aardig met van der Heide, maar daar moet ik het eerlijk gezegd allemaal ook nog maar van zien. Als je nu weer een nieuwe aanvaller haalt die weer moet wennen, nog even los van de prijs die daar voor betaald moet worden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 21-05-2021 18:11

SC Heerenveen heeft bij NEC geïnformeerd naar Elayis Tavsan, meldt SecondSCH op Twitter. De vleugelaanvaller maakt dit seizoen indruk met elf doelpunten en zeven assists. Ook de Turkse topclubs Galatasaray en Besiktas hebben belangstelling voor de twintigjarige rechtsbuiten, die naar verluidt anderhalf miljoen euro moet kosten.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor DSCH » 22-05-2021 09:19

Daarnaast is de vraagprijs ook te gortig en de concurrentie te groot. Ik denk niet dat Tavsan gaat komen. Wel een goede speler, dat wel, maar helaas al onhaalbaar denk ik.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 27-05-2021 21:07

Van Hooijdonk zou in de belangstelling staan.

Misschien wel goed, beetje pit in de selectie. Is geen makkelijke jongen.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor igo » 27-05-2021 21:24

Satyr schreef:Van Hooijdonk zou in de belangstelling staan.

Misschien wel goed, beetje pit in de selectie. Is geen makkelijke jongen.


Direct halen, is gratis en heeft een goede mentaliteit inderdaad.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-05-2021 21:30

Wissel bij NAC toch? Hebben we wat ambitie?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor igo » 27-05-2021 21:31

Heerenveen rules schreef:Wissel bij NAC toch? Hebben we wat ambitie?


Dat ligt aan de trainer daar.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Janneman » 27-05-2021 23:05

Heerenveen rules schreef:Wissel bij NAC toch? Hebben we wat ambitie?


Je kan niet iemand afschrijven die bij zijn team gewoon clubtopscoorder is. Het zat hem niet in dat hij geen bal kan raken maar de trainer daar zag het niet met hem zitten. Wil je nou beweren dat Henk het zo goed heeft gedaan? Een alternatief achter hem is welkom en misschien ontwikkelt hij zich hier bij ons voldoende.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-05-2021 19:11

Het lijkt mij dat een trainer zijn beste spits in de basis zet als je wilt promoveren. Als je al bij NAC op de bank zit, dan goed genoeg zijn voor basis hier lijkt me wel zeer onrealistisch....

Steijn heeft ere gecoacht. Die heeft er wel kaas van gegeten.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 31-05-2021 09:19

Ik heb NAC nauwelijks zien spelen, maar van Hooijdonk lijkt me wel een spits die vooral rendeert in een specifiek systeem. Is het zo dat de spits die er in staat, als Sidney op de bank zit, specifiek andere kwaliteiten heeft? Past hij wel in het systeem dat NAC wil spelen?
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 02-06-2021 18:08

Atalanta wil Sam Lammers wel verhuren, die zou ik hier wel terug willen zien.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-06-2021 18:51

Van PSV naar Atalanta en dan naar Heerenveen. Klinkt logisch. :lol: Zou Lammers zijn ambitieniveau niet iets hoger liggen???
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 25-06-2021 17:26

Rein Smit vertrekt naar Telstar, definitief. Opvallend, huur was misschien ook interessant geweest.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 25-06-2021 19:21

Superfries1994 schreef:Rein Smit vertrekt naar Telstar, definitief. Opvallend, huur was misschien ook interessant geweest.


De invalbeurten van Smit zijn een stuk minder dan die van Hornkamp waren, weinig moeite met een definitief vertrek.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 26-06-2021 11:31

van Hooydonk naar Bologna, die speelt over drie jaar bij Zwolle oid.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 26-06-2021 13:38

Satyr schreef:van Hooydonk naar Bologna, die speelt over drie jaar bij Zwolle oid.


Bologna heeft hem voor 5 jaar vastgelegd. Paar seizoenen verhuren en hopen dat hij ergens redelijk presteert om hem dan voor goed geld te verkopen. Ze zien het gewoon als een investering met relatief weinig risico. Kost 4 ton per jaar. Als hij ergens ook maar een beetje presteert als verhuurde speler dan hebben ze die paar ton er met iedere fatsoenlijke verkoop weer uit.

Beetje hetzelfde als wat Brighton met van Hecke doet al heeft Brighton er nog behoorlijke transfersom voor betaald ook. Die hebben echter echt niet de illusie dat van Hecke ooit voor Brighton in de Premier League gaat spelen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 07-07-2021 15:31

Filip Stevanovic moet de volgende zomeraanwinst worden van SC Heerenveen. De Servische aanvaller moet worden gehuurd van Manchester City, zo meldde Voetbal International eerder deze week.

"Heerenveen hoopt na doelman Xavier Mous en rechtsback Milan van Ewijk op korte termijn ook aanvallende versterking binnen te halen", begint Reon Boeringa bij Voetbal International. "De Friezen zijn met Manchester City in contact getreden over Filip Stevanovic. Hij is een 18-jarige buitenspeler die afgelopen winter door de Engelsen voor 8,5 miljoen is gekocht van Partizan Belgrado."

SC Heerenveen hoopt dat Stevanovic voor de Eredivisie kiest. "Daar zou hij de volgende stappen in zijn ontwikkeling kunnen zetten. Volgens Engelse bronnen zet Heerenveen in op een huurperiode van twee jaar."


Straks hebben we wellicht 2 huurspelers (Nygren en deze speler) op posities waar je gewoon talenten moet hebben staan waarop we kunnen verdienen. Tenzij we een doorverkooppercentage op Stevanovic kunnen bedingen, maar we hebben het hier over Manchester City, die staan niet bekend om hun percentages.

Vooral in deze tijd moet je blijven investeren.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten