Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 19-05-2022 12:29

Heerenveen schijnt Jurgen Locadia gepolst te hebben, maar die heeft vooralsnog geen interesse. Gaat zelf liever naar het buitenland en NEC is het meest concreet. Jammer, want het had me wel een hele goede versterking geleken. Alleen minder complimentair aan Sarr dan Van Hooijdonk op dit moment is?
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor fuotbalgek » 20-05-2022 23:40

Wellicht interessant als transfervrije optie, Tom Barkhuizen. Een ervaren aanvaller die op alle posities uit de voeten kan, een goed trackrecord heeft van goals en assists.
comfortabel met links en rechts. Lijkt mij een betere optie dan stefanovic nog een jaar behouden.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor pes5 » 20-05-2022 23:58

Superfries1996 schreef:Heerenveen schijnt Jurgen Locadia gepolst te hebben, maar die heeft vooralsnog geen interesse. Gaat zelf liever naar het buitenland en NEC is het meest concreet. Jammer, want het had me wel een hele goede versterking geleken. Alleen minder complimentair aan Sarr dan Van Hooijdonk op dit moment is?

Bron?
pes5
Beheerder

Berichtdoor cootje » 21-05-2022 22:30

zsm proberen Thijs Dallinga van Excelsior los te weken.
Lijkt me een goede spits voor de toekomst.
cootje
Bankzitter

Berichtdoor fuotbalgek » 21-05-2022 23:03

Dallinga is onhaalbaar voor ons. Zit sinds de winter al in de categorie AZ of hoger en buitenland.

Locadia heeft bedankt voor ons en Emmen dus zal ook wel niet naar NEC gaan.

Hoop dat de scouting van de scH meer creativiteit kent. Met recente aankopen Sarr, Haye, Tahiri veel vertrouwen in de scouting. Ze vinden vast een spits die past, die wil, en die qua salaris ook mee kan.

Korte tip is wel even informeren bij Bas, die zou ideaal zijn naast Sarr. Salaris van Mulder zou ik er wel aan uitgeven.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor du longhi » 24-05-2022 10:00

Wie moet dan voor de aanvoer van Dost zorgen. We hebben geen Assaidi's en Narsinghs meer rond lopen.
Als er geen betere vleugelspelers zijn of komen dan heb je niets aan Dost.
du longhi
Basisspeler

Berichtdoor fuotbalgek » 24-05-2022 10:11

du longhi schreef:Wie moet dan voor de aanvoer van Dost zorgen. We hebben geen Assaidi's en Narsinghs meer rond lopen.
Als er geen betere vleugelspelers zijn of komen dan heb je niets aan Dost.

Ik heb de afgelopen periode meer voorzetten van onze wingbacks gezien dan van de buitenspelers daar voor. Het idee dat alleen buitenspelers voor aanvoer kunnen zorgen voor dat type spits is wel een beetje achterhaald niet?
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor du longhi » 24-05-2022 10:53

Ik heb de afgelopen periode meer voorzetten van onze wingbacks gezien dan van de buitenspelers daar voor. Het idee dat alleen buitenspelers voor aanvoer kunnen zorgen voor dat type spits is wel een beetje achterhaald niet?

Hoeveel assist hebben onze wingbacks gegeven dit seizoen. Volgens transfermarkt Kaib 1 assist en van Ewijk ook 1 assist.
du longhi
Basisspeler

Berichtdoor Superfries1994 » 24-05-2022 12:13

Haye duikt ook vaak op aan de zijkant om een voorzet te geven. Waarom weet een spits die het net zo goed moet hebben van fatsoenlijke aanvoer als Van Hooijdonk zonder buitenspelers wél goals te maken en een gelouterde spits als Bas Dost niet? Van Ewijk, Haye en Kaib duiken vaak genoeg op in de ruimtes aan de zijkant.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor du longhi » 24-05-2022 12:42

Ieder zijn mening. Ik denk dat Bas Dost over zijn top is en teveel afhankelijk, lees als geen individuele actie, van voorzetten vanaf de vleugels. Bas Dost is geen restwaarde en past volgens mij niet in een 2 spitsen systeem zoals we de laatste tijd gespeeld hebben. Speel je met 1 spits dan moet Sarr altijd spelen in mijn ogen.

Je zou nog kunnen overwegen om Dost als kapstok alla Sibon te gebruiken met Sarr er omheen als een soort veredelde nummer 10.
du longhi
Basisspeler

Berichtdoor fuotbalgek » 25-05-2022 07:49

du longhi schreef:Je zou nog kunnen overwegen om Dost als kapstok alla Sibon te gebruiken met Sarr er omheen als een soort veredelde nummer 10.

De waarde van een spits als Dost naast Sarr is inderdaad de omstandigheden creëren voor Sarr om te excelleren. Dit zou net zo goed nog met een jaar Van Hooijdonk kunnen, maar denk niet dat we deze nog een jaar kunnen huren.

Zie niet direct een spits rondlopen die je kunt en wilt halen in die rol. Type als die spits van Groningen bijvoorbeeld. Wellicht dat de scouting zin type spits begin twintig en haalbaar in het bestand heeft. Laat me graag verrassen.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor du longhi » 25-05-2022 13:29

Geen idee of het haalbaar is maar Sam Lammers moet ook weer eens gaan spelen.

Mochten er geen koop opties zijn of van Hooijdonck komt niet nog een jaar dan zou ik hem wel eens naast Sarr willen zien spelen.
Heeft een individuele actie en kan een goal maken in de eredivisie.
du longhi
Basisspeler

Berichtdoor fuotbalgek » 27-05-2022 23:52

du longhi schreef:Geen idee of het haalbaar is maar Sam Lammers moet ook weer eens gaan spelen.

Mochten er geen koop opties zijn of van Hooijdonck komt niet nog een jaar dan zou ik hem wel eens naast Sarr willen zien spelen.
Heeft een individuele actie en kan een goal maken in de eredivisie.

Lammers is ook meer de spits die reageert op de situatie dan de spits die de situatie creëert. Om Sarr te laten excelleren hebben we een balvaste speler nodig en een speler met loopvermogen. Sidney zal vervangen moeten worden in zijn huidige vorm, een spits die volledig op inzet gaat. En er moet een andere tien komen, Van Amersfoort voor Halilovic. Of anders Vlap.

We hebben lopers en voetballers nodig, die het leven van professioneel afmaker Sarr makkelijker maken.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-05-2022 17:59

Dallinga is niet een hele beste penaltynemer. Eerst tegen Roda jC al en nu in de beslissingswedstrijd echt een belabberde penalty. Tegen Heracles zag je ook dat hij wel kwaliteiten heeft, maar heb toch wat twijfels of hij voor ons een versterking zal zijn
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 16-06-2022 13:23

Mats Köhlert naar sc Heerenveen voor drie jaar. 9 goals in bijna 100 wedstrijden klinkt niet als een directe versterking. Of men moet er een goede wingback in zien, waar hij eerder dit jaar ook gespeeld heeft.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor Ebiede » 16-06-2022 13:27

Ik denk dat hij het met Kaib moet gaan uitvechten. Dus een vervanger van Woudenberg.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor fuotbalgek » 16-06-2022 14:14

Ebiede schreef:Ik denk dat hij het met Kaib moet gaan uitvechten. Dus een vervanger van Woudenberg.

Redelijk multifunctionele speler, kan inderdaad als back gebruikt worden maar verdedigen is niet zijn eerste kwaliteit. In ieder geval een speler die hard werkt, comfortabel aan de bal is, goede toevoeging aan de selectie, maar ben benieuwd of hij een basisplaats weet af te dwingen.

Vastleggen van Kohlert geeft ook de kans om VD Heide een seizoen lang ergens te stallen waar hij serieus minuten kan maken.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor zweed1 » 03-07-2022 08:15

Kans dat van Hooijdonk nog komt erg klein, hij traint mee met Bologna en dat lijkt mij een signaal dat hij het daar probeert of dat hij in Italië wordt verhuurd. Duurt ook te lang allemaal.
zweed1
Superster

Berichtdoor Otsje P » 03-07-2022 11:29

zweed1 schreef:Kans dat van Hooijdonk nog komt erg klein, hij traint mee met Bologna en dat lijkt mij een signaal dat hij het daar probeert of dat hij in Italië wordt verhuurd. Duurt ook te lang allemaal.

Natuurlijk traint hij mee met Bologna, hij staat daar toch ook gewoon onder contract?! Zegt helemaal niets.
Otsje P
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-07-2022 13:55

De intenties van ons en Sydney zijn positief, het is afwachten op wat Bologna met hem wil. We komen nu wel in de buurt van een punt dat ik daar duidelijkheid over verwacht", aldus De Haan

Dit bericht was 4 dagen geleden
Feanfan 1
Superster

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten