Moderators: Beheerders, Fanmasters
Superfries1996 schreef:Heerenveen schijnt Jurgen Locadia gepolst te hebben, maar die heeft vooralsnog geen interesse. Gaat zelf liever naar het buitenland en NEC is het meest concreet. Jammer, want het had me wel een hele goede versterking geleken. Alleen minder complimentair aan Sarr dan Van Hooijdonk op dit moment is?
du longhi schreef:Wie moet dan voor de aanvoer van Dost zorgen. We hebben geen Assaidi's en Narsinghs meer rond lopen.
Als er geen betere vleugelspelers zijn of komen dan heb je niets aan Dost.
Ik heb de afgelopen periode meer voorzetten van onze wingbacks gezien dan van de buitenspelers daar voor. Het idee dat alleen buitenspelers voor aanvoer kunnen zorgen voor dat type spits is wel een beetje achterhaald niet?
du longhi schreef:Je zou nog kunnen overwegen om Dost als kapstok alla Sibon te gebruiken met Sarr er omheen als een soort veredelde nummer 10.
du longhi schreef:Geen idee of het haalbaar is maar Sam Lammers moet ook weer eens gaan spelen.
Mochten er geen koop opties zijn of van Hooijdonck komt niet nog een jaar dan zou ik hem wel eens naast Sarr willen zien spelen.
Heeft een individuele actie en kan een goal maken in de eredivisie.
Ebiede schreef:Ik denk dat hij het met Kaib moet gaan uitvechten. Dus een vervanger van Woudenberg.
zweed1 schreef:Kans dat van Hooijdonk nog komt erg klein, hij traint mee met Bologna en dat lijkt mij een signaal dat hij het daar probeert of dat hij in Italië wordt verhuurd. Duurt ook te lang allemaal.
De intenties van ons en Sydney zijn positief, het is afwachten op wat Bologna met hem wil. We komen nu wel in de buurt van een punt dat ik daar duidelijkheid over verwacht", aldus De Haan
Heerenveen gaat aan de haal met Zweeds talent van Bayern München'
SC Heerenveen gaat zich binnenkort versterken met de Zweed Alex Timossi Andersson. De 21-jarige aanvaller staat onder contract bij Bayern München, maar staat op het punt om naar de Eredivisie te vertrekken.
Dat weten Voetbal International en de Leeuwarder Courant te melden. De Zweed begon zijn profcarrière bij Helsingborg en werd in 2018 opgepikt door Bayern. Andersson wist het eerste elftal echter niet te halen en werd uitgeleend aan zijn oude liefde en aan het Oostenrijkse Austria Klagenfurt.
Nu gaat hij de flanken van Heerenveen versterken, mits de medische keuring geen problemen oplevert.
du longhi schreef:Als we Sander de Vries mogen geloven zoekt Heerenveen naast van Hooijdonk nog een aanvaller.
Kun je daar uit opmaken dat we dit seizoen met 2 spitsen gaan spelen?
fuotbalgek schreef:Wanneer we een wedstrijd met twee spitsen spelen wil je er graag één op de bank hebben zitten nog. Evengoed kunnen we wedstrijden met buitenspelers gaan spelen, en Sarr of Van Hooijdonk in de spits zetten, of Sarr zelfs achter Van Hooijdonk, waarmee de buitenspelers weer meer buitenste middenvelder worden. Het geeft Kees mogelijkheden om te variëren en dat is precies wat hij steeds zegt. Er is niet één systeem leidend. Verwacht dat er nog een spits, een middenvelder en een back bij komen, niet veel meer dan dat.
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast