Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor ItFean82 » 15-08-2007 16:20

Laat is het allemaal zeker, maar ook al was de speler dezelfde dag gekomen dat Nilsson vertrok dan was het nog laat geweest. Dan was het ook nog maar de vraag geweest of deze speler wel op tijd klaar was geweest voor Willem II. We moeten gewoon nog afwachten, gebeurt er voor 1 september niks meer, dan kunnen we massaal in paniek raken. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Berichtdoor Mackan68 » 15-08-2007 16:34

Juist GarciaGarcia, en is nou niet juist daar een forum voor? Om dit soort dingen te bespreken? Het feit ligt er dat er vorige week donderdag sprake van was dat Nilsson naar Betis ging. Dat bleek niet waar want een dag later was alles in kannen en kruiken bij St.Etienne. We zijn morgen wéér een week verder. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om binnen een week een nieuwe speler te contracteren? Het spijt me zeer, maar ik kan het een niet los zien van het ander. Daarbij doel ik op de (bijna) transfers van eerder deze periode. Ik kan me het van de club niet voorstellen dat die zich gelukkig voelen zoals het nu gaat......
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor ItFean82 » 15-08-2007 16:38

Weet jij wat ze op dit moment aan het doen zijn Mackan? Als je de in en outs niet weet wat er gebeurt dan kan je er moeilijk een oordeel over vellen. Jij kan wel zeggen dat het allemaal slecht geregeld is maar er kan vanalles aan de hand zijn?! Feit is dat het lang duurt en dat er minimaal nog 1 speler komt voor 1 september, komt die niet dan worden we belazerd.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Berichtdoor AllardP » 15-08-2007 16:41

Beste Mackan, als - en ik herhaal als - je het voetbal een beetje volgt, dan zie je dat de transfermarkt overal nog volop in beweging is. Ajax, AZ, Feyenoord, Chelsea, Real Madrid, noem maar op. Je kunt als club 'nee' zeggen, maar we weten allemaal dat het zo simpel niet werkt. Zelfs Ajax kon Sneijder niet behouden drie dagen voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen... Mijn punt is dat je het bestuur niet kunt verwijten dat ze 'laat' zijn, omdat het overal hetzelfde liedje is. En het is al helemaal te vroeg om schande te roepen over wat supporters wordt 'geflikt'.

Op dat dunne verhaaltje over ambitie ga ik maar niet eens in.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-08-2007 16:46

AllardP schreef:Mijn punt is dat je het bestuur niet kunt verwijten dat ze 'laat' zijn, omdat het overal hetzelfde liedje is. En het is al helemaal te vroeg om schande te roepen over wat supporters wordt 'geflikt'.
.


Dat noem ik nog eens een drogreden. Omdat de transfermarkt nog in beweging is en anderen ook laat zijn, kun je het bestuur niet verwijten dat ook zij laat zijn. Dat staat volledig los van het feit dat Heerenveen de selectie nog niet rond heeft. Dat er nog mensen vertrekken kan de club niets aan doen, dat ze laat zijn spelers te halen wel.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor AldeboarNN Fans » 15-08-2007 17:21

Heerenveen rules schreef:[Dat er nog mensen vertrekken kan de club niets aan doen, dat ze laat zijn spelers te halen wel.


Volgens mij heeft de club duidelijk gezegd dat de selectie rond was, maar mocht er een speler vertrekken, dat ze dan op zoek gingen naar een vervanger.

Nilsson is vertrokken, en dus zijn ze nu op zoek naar een geschikte vervanger.
En ik verwacht dat die voor 1 september al lang binnen is.
En ik hoop ook nog op een middenvelder, omdat Hanssen er een half jaar uit ligt.
Ken-nie Steppe, wel keepen
Avatar gebruiker
AldeboarNN Fans
Basisspeler
 
Berichten: 795
Geregistreerd op: 20-12-2004 18:08
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Jeroen » 15-08-2007 17:24

AldeboarNN Fans schreef:Volgens mij heeft de club duidelijk gezegd dat de selectie rond was, maar mocht er een speler vertrekken, dat ze dan op zoek gingen naar een vervanger.


Ik heb het artikel van 11 juli 2007 in het AD nog eens opgezocht. Dit ging over het feit dat sc Heerenveen op de transfermarkt ongelukkig zou zijn.

Verbeek: ,,We kunnen niet op iedereen wachten. Het kan best zijn dat we in augustus Nilsson en Alves kwijt zijn, maar voor hetzelfde geld hebben we een overschot aan aanvallers. In dat laatste geval is het simpel: dan knokken ze het zelf maar uit.’’


Deze quote doet vermoeden dat sc Heerenveen wel degelijk aan het anticiperen was op een vertrek van Nilsson en Alves. Let wel: dit is een maand geleden geschreven! Nilsson is inmiddels vertrokken en de club doet een halfslachtige poging om Berg voor de neus van FCG weg te kapen. Ik kan niet anders dan concluderen dat het met de zoektocht naar spitsen op zijn minst nogal vreemd verloopt.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Gekko » 15-08-2007 18:18

In VI vertelt Riemer dat hij Sulejmani nooit heeft zien spelen (bij Partizan Belgrado). Oftewel: het grootste talent dat er rondloopt is niet door Riemer gevonden.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Crash » 15-08-2007 18:21

Deze quote doet vermoeden dat sc Heerenveen wel degelijk aan het anticiperen was op een vertrek van Nilsson en Alves. Let wel: dit is een maand geleden geschreven! Nilsson is inmiddels vertrokken en de club doet een halfslachtige poging om Berg voor de neus van FCG weg te kapen. Ik kan niet anders dan concluderen dat het met de zoektocht naar spitsen op zijn minst nogal vreemd verloopt.


Ik maak me er ook nogal druk om. Ook bij Berg zijn ze er te laat bij en daar begin ik van te balen! Maar goed, ze krijgen van mij nog het voordeel van de twijfel. Ze dienen nu een speler te halen die beter is dan de Berg. Doen ze dat dan maak ik me nergens druk meer om, blijkt de vervanger minder dan Berg dan valt er veel uit te leggen!
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Caniggia » 15-08-2007 22:09

Crash schreef:
Ik maak me er ook nogal druk om. Ook bij Berg zijn ze er te laat bij en daar begin ik van te balen! Maar goed, ze krijgen van mij nog het voordeel van de twijfel. Ze dienen nu een speler te halen die beter is dan de Berg. Doen ze dat dan maak ik me nergens druk meer om, blijkt de vervanger minder dan Berg dan valt er veel uit te leggen!.


Want ze hebben jouw verteld dat ze serieus met Berg bezig waren?
Hou toch op je leest ergens dat ze met Berg bezig zijn en dan zijn ze dat ook volgens jouw.
Ik heb niemand van Heerenveen ook maar ergens horen zeggen dat ze Berg willen halen.
Avatar gebruiker
Caniggia
Selectiespeler
 
Berichten: 252
Geregistreerd op: 01-05-2005 16:48
Woonplaats: ZEVENHUIZEN

Berichtdoor Poenkt » 15-08-2007 22:12

Caniggia schreef:Ik heb niemand van Heerenveen ook maar ergens horen zeggen dat ze Berg willen halen.


Veldmate meldde dat er nog een kink in de kabel dreigde te komen toen ook een andere noordelijke BVO zich vorige week plotseling bij IFK Göteborg meldde, maar dat die aanval op tijd werd gepareerd.


Natuurlijk zullen ze dat niet roepen, na al dei andere tegenvallers.
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor abegoal » 15-08-2007 22:13

Caniggia schreef:Want ze hebben jouw verteld dat ze serieus met Berg bezig waren?
Hou toch op je leest ergens dat ze met Berg bezig zijn en dan zijn ze dat ook volgens jouw.
Ik heb niemand van Heerenveen ook maar ergens horen zeggen dat ze Berg willen halen.


Komt omdat Heerenveen daar geen uitspraken over wenst te doen. Mischien dat dit artikel je wat meer doet twijfelen?

Berg: 'Ik kon gewoon geen nee zeggen'

15/8/2007 15:55

De concrete interesse van SC Heerenveen dreigde alles nog in de war te schoppen. FC Groningen haalde Marcus Berg desondanks binnen.
Technisch manager Henk Veldmate noemde de andere club niet bij naam, maar het was SC Heerenveen dat zich vorige week mengde in de strijd om Berg. De Friese club kwam te laat voor de Zweedse spits.

FC Groningen handelde snel genoeg om de concurrentie af te troeven. En dus kon Berg twee dagen voor zijn verjaardag worden gepresenteerd als nieuwe spits van De Trots van het Noorden. De aanvaller (20) komt over van IFK Göteborg.

Voor Berg was FC Groningen en de Eredivisie een onbeschreven blad. 'Ik wist een heel klein beetje van FC Groningen door Magnus Johansson, die hier ook gespeeld heeft. Over de Nederlandse competitie weet ik weinig', vertelt Berg op de website van zijn nieuwe club.

Berg werd gegrepen door zijn eerste kennismaking met de Trots van het Noorden. 'Daarom heb ik gekozen voor FC Groningen. Het gevoel was gewoon heel goed. Ik kon gewoon geen nee zeggen.'

FC Groningen is in zijn nopjes met de duurste aankoop in zijn geschiedenis. 'Marcus is puur in de duels niet op zijn best en vermijdt die duels dan ook graag', gaf Veldmate een karakterschets. 'Dat is dus iets waarin hij zich nog kan doorontwikkelen. Ik denk dat we een hele goede speler hebben binnengehaald.'
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jeroen » 16-08-2007 08:49

Caniggia schreef:Want ze hebben jouw verteld dat ze serieus met Berg bezig waren?
Hou toch op je leest ergens dat ze met Berg bezig zijn en dan zijn ze dat ook volgens jouw.
Ik heb niemand van Heerenveen ook maar ergens horen zeggen dat ze Berg willen halen.


FC Groningen troeft SC Heerenveen af

Met het aantrekken van Marcus Berg heeft FC Groningen SC Heerenveen afgetroefd. De Friese club wilde de topscorer van Zweden eveneens vastleggen, deed hem ook een beter financieel voorstel, maar Berg legde de aanbieding naast zich neer. ”Ik was al in Groningen geweest, had de stad gezien en het stadion en toen kon ik geen nee meer tegen FC Groningen zeggen. Bovendien is geld in deze fase van mijn carrière niet het allerbelangrijkste.”

Daar kwam bij, vertelt Bergs zaakwaarnemer Kent Carlzon, dat SC Heerenveen zijn pupil pas vorige week donderdag een concrete aanbieding deed. En pas nadat het Lasse Nilsson had verkocht aan Saint-Etiënne. ”Marcus had toen voor zichzelf al besloten naar FC Groningen te zullen gaan. Ik denk dat hij hier ook goed op zijn plaats is. Maar Heerenveen is ook een mooie club. Een andere speler van mij, Petter Hansson, heeft er jarenlang met veel plezier gespeeld.”
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor ALS 26.000 » 16-08-2007 09:28

Als Heerenveen iets eerder was geweest was hij heus wel naar heerenveen gegaan, daar ben ik van overtuigd.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jeroen » 16-08-2007 09:30

De vraag is dus ook waarom heerenveen zo laat reageerde. We hebben al achter Ari en Sterchele aangezeten, en dan zou je pas afgelopen donderdag een aanbieding aan Berg doen? Ik vind dit vreemd, heel vreemd.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Ebiede » 16-08-2007 09:38

Heerenveen heeft nergens aangegeven concrete interesse te hebben in Berg of Ari. Alleen in het geval van Sterchele was dit het geval..

Naar mijn idee is het in het geval van Berg alleen maar een middel van het Groningen bestuur om zich populair te maken bij hun aanhang... wat die aanhang zich ook graag laat aanpraten.

Ik geloof dan ook niet dat Heerenveen concrete interesse heeft gehad in Berg. Inmiddels is het in Scandinavie een trendt geworden dat elke interresante speler gelinkt wordt aan ons. Dit omdat we een goede naam hebben in die regio en ten tweede om de prijs op te drijven.

Daarnaast hebben we te maken met internetiste die graag geruchten publiceren of zelf bedenken en dit wordt door de "serieuze" pers tegenwoordig klakeloos overgenomen. Zonder maar enige hoor of wederhoor.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor Jeroen » 16-08-2007 09:41

Kom zeg, Groningen staat op bestuurlijk niveau op goede voet met Heerenveen, die hebben zulke quotes niet nodig om populair gevonden te worden door de supporters. Er staan quotes van 2 verschillende personen in de stukken hierboven, dat is voor mij voldoende om aan te nemen dat er wel degelijk interesse was. Dit zijn geen voetbalzone-artikeltjes.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Superfries88' » 16-08-2007 10:01

Zo’n uitspraak kun je vanuit twee hoeken bekijken. Allereerst zal Groningen die uitspraak niet doen om populair te worden. Gewoon een vorm van informatie. Aan de andere kant vraag ik me af of zo’n uitspraak wel handig is. Wat is het nut om bekend te maken dat Heerenveen ook concreet werd/was? Heerenveen plukt ook wel eens spelers voor de neus van een andere club weg, maar dan hoef je ook niet bekend te maken welke clubs er ook concreet waren.

Maar ach, het maakt mij niet uit. Groningen was simpelweg eerder concreet en heeft daarmee Berg weten te contracteren. Waarom Heerenveen te laat was is als buitenstaander moeilijk te zeggen. Wilden ze hem eerst nog eens bekijken, maar werd Groningen opeens dusdanig concreet dat er haast gemaakt moest worden? Dat zou kunnen. Het is jammer dat we wederom achter het net vissen, maar we moeten maar afwachten hoe het verder gaat lopen. Alleen zeer vervelend dat we morgen de competitie beginnen en we zonder een nieuwe spits zitten. Nieuwe spelers inpassen heeft ook tijd nodig.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-08-2007 10:09

Wat een 'ophef' om niks eigenlijk. Zo gaat dat in de voetballerij. Clubs doen spelers een aanbeiding en die spelers kiezen een club. In dit geval heeft Berg een verkeerde keuze gemaakt 8) , maar goed op een tweede Nilsson qua duelkracht zitten we niet te wachten. Heerenveen is te laat geweest, so be it. Ze hebben hem meer geboden, maar hij had zijn keuze al gemaakt.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Gekko » 16-08-2007 10:10

Koen vd Laak koos vorig jaar ook heel bewust voor Groningen. Hij voorzag geen basisplaats voor zichzelf bij Heerenveen. Ik denk dat hij dat goed had gezien want ook bij Groningen was hij niet een onomstreden eerste keus voor de basis. Ook dat soort aspecten speelt mee in het maken van keuzes. Ander voorbeeld: Beerens die bij PSV kon blijven en werd begeerd door Ajax maar toch naar Heerenveen gaat. Niet omdat wij een betere club zijn maar wel beter passen in zijn visie op hoe hij zich het best kan ontwikkellen als voetballer.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 16-08-2007 10:29

ALS 26.000 schreef:Als Heerenveen iets eerder was geweest was hij heus wel naar heerenveen gegaan, daar ben ik van overtuigd.


en Ari enz.enz... :D En nu niet meer schelden op Scheringa Alkmaar svp. iedere club probeerd spelers onder de neus van andere clubs weg te kapen.

Kortom...Niet daadkrachtig genoeg.

En geen hoongelach omdat mijn cluppie die van jullie aftroeft. Wat dan kan ook andersom gebeuren. Het is wel leuk als je ziet dan het bij een concurrent ff niet lekker gaat.
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor BS » 16-08-2007 10:39

Poenkt schreef:en Ari enz.enz... :D En nu niet meer schelden op Scheringa Alkmaar svp. iedere club probeerd spelers onder de neus van andere clubs weg te kapen.

Kortom...Niet daadkrachtig genoeg.

En geen hoongelach omdat mijn cluppie die van jullie aftroeft. Wat dan kan ook andersom gebeuren. Het is wel leuk als je ziet dan het bij een concurrent ff niet lekker gaat.

We weten zelf ook wel dat het bestuur niet daadkrachtig genoeg is, hoor. Het komt gewoon erg amateuristisch over. Eerst zijn ze met een extra spits bezig, ondanks dat Alves en Nilsson beiden nog bij Heerenveen spelen. Nadat dat tot twee keer toe mislukt, is een extra spits ineens niet meer nodig? Vreemde gang van zaken.

Vervolgens vertrekt Nilsson en weten ze niet eens wie ze moeten halen en ondernemen ze een halfslachtige poging om Berg onder de neus van Groningen weg te kapen.

Als ze een beetje visie hadden, dan zouden ze binnen een week een vervanger voor Nilsson hebben gehaald, zodat die tegen Willem II gewoon mee had kunnen spelen. Nilsson zijn vertrek zat er nota bene al een half jaar lang aan te komen.
Laatst bijgewerkt door BS op 16-08-2007 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor Poenkt » 16-08-2007 10:41

Geen daadkrachtig beleid dus. Berg was al binnen voordat Suarez erkocht was...
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor BS » 16-08-2007 10:43

Poenkt schreef:Geen daadkrachtig beleid dus. Berg was al binnen voordat Suarez erkocht was...

Dat zei ik toch. Dat is geen nieuws ofzo hoor.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor pimhoekzema » 16-08-2007 13:53

ALS 26.000 schreef:Als Heerenveen iets eerder was geweest was hij heus wel naar heerenveen gegaan, daar ben ik van overtuigd.


Precies, en dus is het oliedom. We zijn op dit moment niet slagvaardig genoeg. En nu gaan we paniekaankopen doen misschien.

Ook snap ik de opstelling niet. Je hébt Gracia Garcia die vorig jaar voorin goed in viel, die creatief is. Je hebt Beerens gehaald maar nee, je zet die 2 op de bank ...

Het wordt minder dan 50% kans dat we winnen morgen ...
Avatar gebruiker
pimhoekzema
Bankzitter
 
Berichten: 25
Geregistreerd op: 09-08-2007 09:50

Berichtdoor Skopperij » 16-08-2007 13:57

Maar dat is dezelfde Garcia-Garcia die in de voorbereiding soms ook als een kind liep te pingelen. Op basis van een paar wedstrijden heb ik meer vertrouwen in Sulejmani naast Sibon.

Beerens kun je over twijfelen, maar Verbeek kiest voor Poulsen. In deze wedstrijd acht hij dus een middenvelder met veel loopvermogen noodzakelijk. Beerens kan er altijd nog in.

Nu gaan we vaak onderuit tegen zulke tegenstanders, maar op basis van deze opstelling geef ik ons meer dan 50% kans. Béétje optimisme mag wel, Willem II is toch ook geen wonderploeg? ;)
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Berichtdoor Ebiede » 16-08-2007 13:59

pimhoekzema schreef:
Precies, en dus is het oliedom. We zijn op dit moment niet slagvaardig genoeg. En nu gaan we paniekaankopen doen misschien.

Ook snap ik de opstelling niet. Je hébt Gracia Garcia die vorig jaar voorin goed in viel, die creatief is. Je hebt Beerens gehaald maar nee, je zet die 2 op de bank ...

Het wordt minder dan 50% kans dat we winnen morgen ...


Dit is nu precies wat ik bedoel.. Niet weten wat er speelt. Maar wel oordelen en in paniek raken..

Wees rustig, trap niet in de negatieve berichtgeving van de pers die Heerenveen op dit moment zoeken..

En het komt goed. Het is niet voor het eerst dat dit gebeurt..

Na het vertrek van Van Nistelrooij zou het niets worden en 2 jaar later speelden we CL.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor pimhoekzema » 16-08-2007 14:03

Ok. Daar hebben jullie beiden gelijk in, Skopper en Ebiede.
En zal Alves er nog even inkomen voor een vrije trap, zo vlak voor tiet? :P

Het komt vast wel goed, MITS

- Alves blijft
- Pranjic blijft
- Petter Andersson komt

En dan was alle paniek voor niks en worden we LACHEND 5e ... ik denk zelfs 4e ...
Avatar gebruiker
pimhoekzema
Bankzitter
 
Berichten: 25
Geregistreerd op: 09-08-2007 09:50

Berichtdoor Tman » 16-08-2007 14:35

Feyenoord concreet voor El Hamdaoui
Mounir El Hamdaoui speelt komend seizoen mogelijk voor Feyenoord. De aanvaller van Willem II is met de Rotterdammers in gesprek over een mogelijke transfer, meldt RTV Rijnmond.

De spits werd deze week al veelvuldig in verband gebracht met de 'top vier' van Nederland. Feyenoord was volgens de regionale omroep niet bereikbaar voor commentaar. El Hamdaoui wilde eveneens niets kwijt.

De aanvaller maakte in de voorbereiding op het nieuwe seizoen zijn rentree op de velden. De Marokkaan stond bijna een jaar buitenspel wegens gescheurde kruisbanden. Zodoende kwam El Hamdaoui nog amper in actie voor Willem II. Eerder stond de spits onder contract bij Excelsior en Tottenham Hotspur.

Bron: Voetbalprimeur.nl

Dat is weer jammer. Is H`veen alweer te laat :P
Avatar gebruiker
Tman
Nieuw talent
 
Berichten: 90
Geregistreerd op: 22-06-2006 19:57

Berichtdoor Janneman » 16-08-2007 15:17

Wat een gezever over want, als, misschien enz. enz. Ik snap de drukte niet. Iedereen lijkt wel onrustig, net of Heerenveen op instorten staat. Mensen, dit is niet de 1ste keer dat dit zo gaat en zal echt niet de laatste keer zijn.

Waar ik me ook over verbaas is dat Heerenveen nog geen vervanger voor Nilsson klaar had staan. Dat ze dan nog een omslachtige poging doen om een of andere Berg te halen vind ik vreemd.

Maar zoals zo vaak zal er vast wel een goede spits op worden gedaan waar we nog geen rekening mee hebben gehouden. Of misschien komt er wel geen spits maar een middenvelder... we weten het niet!!!

Feit is dat Verbeek nog een versterking zou krijgen voor het end van de transferperiode. Ok, daar kan ik inkomen mits de competitie er pas daarna los gaat...wat heb je aan 2 spitsen (Alves ook) die niet gelijk mee mogen en kunnen spelen...

En ik las dat iemand hier zei dat het tegen Willem 2 nix zou worden.... waarop is dat gebasseerd?? Omdat Beerens en Garcia-Garcia niet spelen?? Wat een gezever, net of Garcia Garcia vorig jaar er effe10 inschoot..
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten