Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 06-08-2023 22:54

davp schreef:Vanmorgen zat m'n broertje in Tjaarda, toevallig naast wat mensen van Heerenveen (en hij dacht Nicolaescu + begeleiding). Werd ondertussen wat gesproken en gebeld en een van de mensen van Heerenveen zei letterlijk (over Karlsbakk): ja daar hebben we ons toch behoorlijk op verkeken, dat lijkt er niet in te zitten.

Dus hopen dat Nicolaescu het wel gaat brengen.

Zou toch wel heel bijzonder zijn. Ik kan begrijpen dat je een keer een miskleun maakt als iemand in een andere competitie ze er achter elkaar in schiet. Maar bij Karlsbakk was dat niet het geval, en dan voor 2,5 miljoen euro... En als je hem dan zaterdag bezig ziet. Werkt hard hoor, ook snel en sterk. Maar in elke actie ongelukkig. Kan me toch niet voorstellen dat dat in Noorwegen anders was.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 07-08-2023 09:47

SC Heerenveen is serieus bezig met de komst van Adrian Kaprálik, alleen moet Heerenveen creatief zijn om de deal rond te krijgen. Heerenveen bekijkt ondertussen ook naar andere opties. Wordt vervolgd… #SCHeerenveen #Kaprálik

Mocht dit waar zijn een goede versterking op papier.
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor AMDJ » 07-08-2023 10:02

Superfries1994 schreef:Zou toch wel heel bijzonder zijn. Ik kan begrijpen dat je een keer een miskleun maakt als iemand in een andere competitie ze er achter elkaar in schiet. Maar bij Karlsbakk was dat niet het geval, en dan voor 2,5 miljoen euro... En als je hem dan zaterdag bezig ziet. Werkt hard hoor, ook snel en sterk. Maar in elke actie ongelukkig. Kan me toch niet voorstellen dat dat in Noorwegen anders was.


Een investering van 2,5 miljoen is bij Heerenveen alleen mogelijk voor spelers waarvan je zeker weet dat je het sportief en/of financieel op zeker terug gaat verdienen. Een Ejuke, Sarr en Sahraoui. Voor een bedrag van 2,5 miljoen zou Karlsbakk er begin dit seizoen moeten staan, anders is dit gewoon een zeer slechte deal van Ferry. Zeker ook als je kijkt hoeveel moeite we nu hebben om alle posities goed in te vullen.
AMDJ
Beheerder
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 30-05-2006 22:57

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 07-08-2023 10:27

Hakansson schreef:SC Heerenveen is serieus bezig met de komst van Adrian Kaprálik, alleen moet Heerenveen creatief zijn om de deal rond te krijgen. Heerenveen bekijkt ondertussen ook naar andere opties. Wordt vervolgd… #SCHeerenveen #Kaprálik

Mocht dit waar zijn een goede versterking op papier.


Nog een contract van een jaar. 21 jaar, Slowaakse international. Speelt rechtsbuiten. Vorig seizoen 7 goals en 2 assists gemaakt in 22 wedstrijden in de Slowaakse competitie. Marktwaarde van 1.2 miljoen.

https://www.transfermarkt.nl/adrian-kap ... ler/546822
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 07-08-2023 10:49

davp schreef:Vanmorgen zat m'n broertje in Tjaarda, toevallig naast wat mensen van Heerenveen (en hij dacht Nicolaescu + begeleiding). Werd ondertussen wat gesproken en gebeld en een van de mensen van Heerenveen zei letterlijk (over Karlsbakk): ja daar hebben we ons toch behoorlijk op verkeken, dat lijkt er niet in te zitten.

Dus hopen dat Nicolaescu het wel gaat brengen.


Ik geloof hier helemaal niets van.. De mensen die hierover gaan weten heel goed dat ze daar in het openbaar niet over moeten spreken. Mochten ze het wel of niet vinden dan wordt dat niet in een restaurant besproken.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 07-08-2023 13:17

We zouden bezig zijn met rechtsbuiten Adrian Kapralik
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 07-08-2023 16:40

Ja je hoeft het niet te geloven. Ik post zelden iets, en al helemaal geen ongefundeerde sensatieverhalen. Dat is, voor sommigen bij de club, blijkbaar het niveau van professionaliteit.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 07-08-2023 20:12

Wellicht moet de club eens denken aan een investeringsfonds. Supporters kunnen daar voor 50 of 100K aan deelnemen. Renteloze lening. Bij doorverkoop met winst 10% naar de deelnemers. Zoiets heeft Feyenoord ook, er zijn genoeg kapitaalkrachtige supporters bij Heerenveen.

Verder snel een top jurist inhuren en achter Antwerpen/CSKA aan en mogelijk een speelverbod opleggen. Het is het laatste contractjaar bij CSKA en ze krijgen wel huursom van Antwerp. Zouden ze direct naar ons moeten overmaken of op een derdenrekening bij de UEFA. Was vorig jaar ook al zo.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 07-08-2023 22:18

AMDJ schreef:Een investering van 2,5 miljoen is bij Heerenveen alleen mogelijk voor spelers waarvan je zeker weet dat je het sportief en/of financieel op zeker terug gaat verdienen. Een Ejuke, Sarr en Sahraoui. Voor een bedrag van 2,5 miljoen zou Karlsbakk er begin dit seizoen moeten staan, anders is dit gewoon een zeer slechte deal van Ferry. Zeker ook als je kijkt hoeveel moeite we nu hebben om alle posities goed in te vullen.

Helemaal mee eens hoor. Die 2,5 miljoen euro had je nu voor een rechtsbuiten en 10 uitstekend kunnen gebruiken... En nu zit ie anderhalf jaar op de bank.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 08-08-2023 10:57

Superfries1994 schreef:Zou toch wel heel bijzonder zijn. Ik kan begrijpen dat je een keer een miskleun maakt als iemand in een andere competitie ze er achter elkaar in schiet. Maar bij Karlsbakk was dat niet het geval, en dan voor 2,5 miljoen euro... En als je hem dan zaterdag bezig ziet. Werkt hard hoor, ook snel en sterk. Maar in elke actie ongelukkig. Kan me toch niet voorstellen dat dat in Noorwegen anders was.


Hij heeft ook gewoon echt nog geen enkele serieuze kans gekregen. Helftje hier, kwartiertje daar, dat helpt natuurlijk ook totaal niet. Nu laat ingestroomd in de voorbereiding, en dus weer amper tijd om een beetje ritme op te doen. Heb hier en daar echt wel een flits van potentie gezien maar zoals hij nu gebruikt wordt door Kees dan is er ook geen enkele kans om het eruit te laten komen.

Tegen Westerloo heb ik vanaf de kant gewoon 60 minuten lang geschreeuw tegen hem gehoord over het drukzetten en positie kiezen bij balverlies. Als je denkt op die manier het beste uit een jonge speler te halen die toch al niet geweldig in zijn vel zit, dan heb je pedagogisch wel enige gebreken....
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 08-08-2023 18:04

Over Karlsbakk kunnen wij kort zijn, hij heeft idd weinig kansen gehad. Maar ook terecht ik kom regelmatig op een training maar daar laat hij te weinig zien. Hij komt op korte termijn niet aan de bak bij ons. Ik zou hem proberen te verhuren in de KKD dan kan hij minuten maken.

Verder dringend rechtsvoor nodig, ik begrijp niet dat wij niet in staat zijn een speler van 1 miljoen te halen. Bij betaling in termijnen is dat een eerste investering van ruim 3 ton. Als dat al niet meer mogelijk is dan ben ik heel benieuwd naar de jaarcijfers 2022 -2023. Volgens mij veel ruimte op salarisgebied en 8 ton meer tv geld.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 08-08-2023 19:51

SC Heerenveen zou interesse hebben in Adrián Kaprálik van MSK Zilina. Jaroslav Hynek, hoofdtrainer van de Slowaakse club, heeft de interesse van de Friese club bevestigd.


"Ik ben nog nooit zo'n interesse in een speler tegengekomen", zegt Hynek tegen SportNet. "Het gaat niet om mij, het gaat om welke aanbiedingen er op tafel komen." De trainer is lovend over Kapralika. "Toen hij tegen Slovan Bratislava vier keer scoorde, trok hij meteen de aandacht. De Nederlandse club SC Heerenveen", aldus Hynek.

Volgens SportNet is SC Heerenveen bereid om 1,2 miljoen euro te betalen voor de 21-jarige aanvaller. Het medium weet verder ook nog te melden dat SC Heerenveen interesse zou hebben gehad in aanvaller Robert Polievka. De Friezen konden het niet eens worden over een transfersom met MFK Dukla Banska Bystrica.

Als dit lukt krijg je volgens mij met sahraoui nicolaescu kapralik. Een heel talentvolle voorroede . Die in de toekomst veel geld kan opleveren.
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 09-08-2023 09:53

Hakansson schreef:SC Heerenveen zou interesse hebben in Adrián Kaprálik van MSK Zilina. Jaroslav Hynek, hoofdtrainer van de Slowaakse club, heeft de interesse van de Friese club bevestigd.


"Ik ben nog nooit zo'n interesse in een speler tegengekomen", zegt Hynek tegen SportNet. "Het gaat niet om mij, het gaat om welke aanbiedingen er op tafel komen." De trainer is lovend over Kapralika. "Toen hij tegen Slovan Bratislava vier keer scoorde, trok hij meteen de aandacht. De Nederlandse club SC Heerenveen", aldus Hynek.

Volgens SportNet is SC Heerenveen bereid om 1,2 miljoen euro te betalen voor de 21-jarige aanvaller. Het medium weet verder ook nog te melden dat SC Heerenveen interesse zou hebben gehad in aanvaller Robert Polievka. De Friezen konden het niet eens worden over een transfersom met MFK Dukla Banska Bystrica.

Als dit lukt krijg je volgens mij met sahraoui nicolaescu kapralik. Een heel talentvolle voorroede . Die in de toekomst veel geld kan opleveren.


Ik weet niet waar je deze quotes vandaan haalt, maar ik kan ze nergens vinden. Wel is er een artikel waarin Heerenveen wordt genoemd, met daarbij een losse tweet en dus geen eigen berichtgeving. Zie hier: https://sportnet.sme.sk/spravy/futbal-a ... spekulacia. Hier staat nergens dat die trainer Heerenveen expliciet bij naam noemt, dus bovenstaande is (helaas) dikke onzin.

Ik weet dat Kapralik er goed op staat bij de scouting van Heerenveen, maar volgens mij zijn de financiële middelen vooralsnog ontoereikend en zullen er dus eerst spelers zoals Haye en Noppert moeten vertrekken.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 09-08-2023 10:46

Hier ook een reactie van de td van Zilina: https://sportweb.pravda.sk/futbal/nike-liga/clanok/677419-kapralik-za-milion-do-slovana-manazer-ziline-reagoval-slova-trenera-weissa-ho-potesili/strana-2

Samengevat: geruchten over Heerenveen is niets van waar. Er is interesse vanuit veel landen, maar niet uit Nederland. Om in de woorden van Gerry Hamstra te spreken geldt natuurlijk wel het adagium: het kan over vijf minuten heel anders zijn.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 09-08-2023 10:55

Zijn veel tegenstrijdige berichten. Gisteren was Heerenveen wel bezig.. Vandaag niet.. Niemand weet het dus.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 10-08-2023 08:36

Ebiede schreef:Zijn veel tegenstrijdige berichten. Gisteren was Heerenveen wel bezig.. Vandaag niet.. Niemand weet het dus.


Marcel Koppers tweet dat het een verzinsel is van Feanonline....
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 11-08-2023 10:47

Als we niet in staat zijn om een goede rechtsbuiten te kopen dan moeten we er misschien 1 huren. Dit heeft uiteraard niet de voorkeur maar met Nunnely en Timosi de competitie ingaan is eigenlijk geen serieuze optie. Voor hetzelfde geld slingert van Wonderen Olsson daar weer neer en dat moeten we niet hebben.

Conceicao dreigt bij Ajax wederom op het 2e/3e plan te belanden. Dat is een te dure jongen voor Ajax om maar in de KKD te laten ballen. Kudus lijkt voorlopig te blijven en ze hebben die Portugees voor 20 miljoen van City overgenomen dus Conceicao moet speelminuten schrapen. Hij heeft al aangegeven te willen vertrekken maar Ajax wil hem niet definitief laten gaan. Dit zou in mijn ogen echt een speler voor ons zijn. Met hem op rechts en Saraoui op links is er geen back die voor zijn lol naar het ALS gaat komen.

Hij is wat licht, dat zien we allemaal wel maar voor ons zou het een geweldige vooruitgang op die positie kunnen betekenen. Zou volgens mij voor alle partijen een goede uitkomst kunnen zijn. Ik zie Twente ook wel op hem jagen als het binnenhalen van Pellestri niet lukt maar ik denk dat Ajax een beetje huiverig van Twente wordt en hem dus niet naar een "concurrent" wil laten gaan.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 19-08-2023 19:10

Meerdere bronnen op Twitter (voor wat het waard is) zeggen dat Heerenveen spoedig een aanvaller gaat presenteren. Ik verwacht een rechtsvoor.

Meerdere citaten:
Het is wel echt een versterking voor Heerenveen. Meerdere clubs hebben interesse, maar de speler wil zelf graag naar Heerenveen. Hij heeft prima acties in huis en is behoorlijk balvaardig. Hij schiet graag met zijn rechterwreef. Daarnaast heeft hij een neusje voor de goal, is niet bang om zijn man op te zoeken en is zowel links als rechtsbenig. Hij wil zich doorontwikkelen bij de Friese club. Hij wil graag bij Heerenveen z’n plezier in voetbal terug krijgen. Is nog niet wedstrijdfit.


Hauge?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wolliepoly » 20-08-2023 07:53

Niet om vervelend te zijn, maar ik lees 1 citaat. Is op Twitter ook terug te herleiden in het gesprek om welke speler het zou gaan?
Dit lijkt wel heel random.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 21-08-2023 14:22

Wolliepoly schreef:Niet om vervelend te zijn, maar ik lees 1 citaat. Is op Twitter ook terug te herleiden in het gesprek om welke speler het zou gaan?
Dit lijkt wel heel random.


Ik heb alles even achter elkaar gezet, want anders zou het bericht wel heel groot worden. Nee, dat niet. Iedereen is stil om niet hun bron prijs te geven.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 21-08-2023 18:44

Jazz schreef:Ik heb alles even achter elkaar gezet, want anders zou het bericht wel heel groot worden. Nee, dat niet. Iedereen is stil om niet hun bron prijs te geven.


Zou om een rechtsbuiten gaan met spaanse nationaliteit.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 21-08-2023 19:56

Met o.a. de Spaanse nationaliteit zag ik staan.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 21-08-2023 20:44

Hugo Novoa!? Zou het om gaan, huurdeal.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 21-08-2023 22:14

davp schreef:Hugo Novoa!? Zou het om gaan, huurdeal.



geloof er niets van.. neem dit account niet serieus.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 25-08-2023 12:20

Ebiede schreef:geloof er niets van.. neem dit account niet serieus.


Nieuw account van SecondSCH? :lol:

Hij heeft nu over dat we bezig zijn met Emanuel Vignato, een buitenspeler van Bologna. Vorig jaar 13 wedstrijden in de Serie A gespeelt, met 1 goal en 1 assist. Heeft nog een contract van een jaar.

https://www.transfermarkt.nl/emanuel-vi ... ler/394346
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 25-08-2023 12:58

In januari was er nog een GeertTM die met flink wat primeurtjes strooide, die zat ook echt dicht bij het vuur. Dat account (net als die van SecondSCH overigens) is nu opgeheven en komen er weer anderen. Ik kan dit account totaal niet serieus nemen, ook met het delen van die persoonlijke berichten van zijn 'bron'.

Wel interessant om te zien wat er met deze namen (Schumacher, Vignato, Novoa) gebeurt, want die komen wel volledig uit het niets en komen niet via andere (buitenlandse) media naar buiten.

Ben daarnaast ook benieuwd wat Eintracht Frankfurt gaat doen met Jens Petter Hauge. Die speelde schijnbaar erg goed in de voorbereiding maar als hij geen zicht op speeltijd heeft, verwacht ik wel dat ze hem gaan verhuren. Wellicht dat wij daarbij wel weer in beeld komen, gezien onze eerdere (concrete) interesse in hem.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 30-08-2023 08:56

De Vries meldt op X dat we Walemark een jaar gaan huren. Als hij fit is volgens mij een hele grote vooruitgang t.o.v. onze huidige rechtsbuitens. In theorie staat er dan een mooie voorhoede voor een subtopper.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor AMDJ » 26-01-2024 15:58

Louizou zo goed als binnen. Wordt gehuurd voor een half jaar, geen optie tot koop.

https://twitter.com/SanderVries_LC/stat ... 2525108254
AMDJ
Beheerder
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 30-05-2006 22:57

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 26-01-2024 16:22

Rare constructie weer, maar ik vond de som die ik in de geruchten zag (1.7mln) ook vrij hoog voor onze financiele situatie.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor SuperFrysk » 29-01-2024 12:49

Wat is dit nou weer voor rare deal. We hebben twee rechtsbuitens, waarvan ééntje net in vorm begint te raken. En dan huur je een talent, zonder koopoptie, terwijl je elke cent om moet draaien.

Stel hij doet het goed, dan kun je hem niet meer betalen.
Stel hij doet het niet goed, dan heb je onnodig salaris/huursom uitgegeven.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten