Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 31-01-2023 17:49

Demster schreef: Qua statistieken nou niet echt hoopgevend, maar misschien zien ze potentie.
https://highlights.eliteserien.no/searc ... g&teamId=2

Ik word hier toch wel vrolijk van hoor. Niet kijken naar zijn goals (intikkers) maar naar hoe hij kansen creëert. Snel, atletisch, actie in huis.

Vergeet ook niet dat Strand Larsen voordat hij naar Groningen ging ook nauwelijks scoorde. Vind deze speler wel iets vergelijkbaars hebben. En dat leverde Groningen ook 12+ miljoen op...



Met alle respect hoor, maar op basis waarvan moeten we hier dol enthouisiast van worden? Ik zie een jongen met een goede fysiek i.c.m. echt een heel behoorlijke motoriek (voor zijn lengte) gekoppeld aan idd een prima snelheid, maar ik zie verre van iemand met een actie in huis of signalen waaruit blijkt dat deze jongen de gewenste technische bagage bezit die wordt verwacht in de eredivisie. Tel daarbij op dat hij niet heel veel scoort en ik zie op basis van je voorgestelde beeld materiaal geen exceptionele dingen waarvan ik ''wauw'' zeg, verrevan zelfs. Ja zijn fysieke verschijning is indrukwekkend, maar zoals gesteld lijkt hij niet heel technisch onderlegt, maakt niet lekker een bal voor zichzelf vrij in de situaties via de site.. Schiet wild vanuit allerlei hoeken en standen. Ik verwacht gewoon voor dat aankoop bedrag meer technisch vernuft te zien. Zeker omdat de Noorse divisie bekend staat als een divisie waar meer de beuk erin wordt gegooid dan dat er technisch meer wordt gevoetbald.. (KKD achtig)
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 24-05-2023 20:16

SC Heerenveen moet deze zomer op zoek naar een nieuwe spits en zou in die zoektocht uitgekomen zijn bij Oskar Zawada volgens de Leeuwarder Courant. De Poolse spits speelt op dit moment bij Wellington Phoenix.

Nu Sydney van Hooijdonk, die gehuurd wordt van Bologna, de club deze zomer zal gaan verlaten, vallen er een hoop goals weg voorin bij de Friezen. De spitspositie is dan ook een prioriteit en naast Zawada zouden er nog meer opties bekeken worden.

Zawada speelde al eens eerder in de Eredivisie: elf wedstrijden voor FC Twente, maar scoren deed hij niet voor de Tukkers. Dit seizoen doet hij het in Australië een stuk beter met vijf treffers in 26 competitiewedstrijden. Mocht SC Heerenveen doorpakken zal er wel een transfersom op tafel komen, want Zawada ligt nog een extra jaar vast.

SC Heerenveen heeft met Daniel Karlsbakk nog een spits onder contract staan. De twintigjarige Noor werd in de winterstop voor meer dan twee miljoen euro overgenomen van Viking FK en het is de bedoeling dat hij volgend seizoen meer minuten gaat maken.


Is dit het niveau wat we nastraven? Een 27 jarige spits die het nu even leuk doet in de Australische competitie met 15 doelpunten in 25 wedstrijden, maar daarvoor nergens iets heeft laten zien?

Klinkt als een tussenjaar zodat Karlsbakk in seizoen 2024-2025 kan vlammen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-05-2023 20:32

En 27 jaar. Dus mocht het onverwachts toch een succes worden, zullen we er geen bedrag met 7 nullen voor krijgen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 25-05-2023 10:39

Jazz schreef:Is dit het niveau wat we nastraven? Een 27 jarige spits die het nu even leuk doet in de Australische competitie met 15 doelpunten in 25 wedstrijden, maar daarvoor nergens iets heeft laten zien?

Klinkt als een tussenjaar zodat Karlsbakk in seizoen 2024-2025 kan vlammen.


In het artikel staat zelfs "... vijf treffers ...", dus niet eens 15.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 25-05-2023 11:00

Vrieskist schreef:In het artikel staat zelfs "... vijf treffers ...", dus niet eens 15.


Dat is een typfoutje, 1 seconde op Transfermarkt kijken staat er 15 doelpunten op het hoogste niveau.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 25-05-2023 13:21

Ah dat scheelt, ik vond 5 doelpunten in Australië ook al niet zo best. :lol:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor DSCH » 27-05-2023 11:28

Niet een gerucht waar je meteen enthousiast van wordt, maar als je hem wilt halen als 2e spits achter Karslbakk kan ik het begrijpen. Je hebt minimaal 2 spitsen nodig en deze speler lijkt niet veel te kosten. In zo’n categorie moeten we het denk ik toch wat zoeken voor een 2e spits. Ik ga er daarbij even vanuit dat Karlsbakk de beoogde eerste spits is.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 28-05-2023 20:39

DSCH schreef:Niet een gerucht waar je meteen enthousiast van wordt, maar als je hem wilt halen als 2e spits achter Karslbakk kan ik het begrijpen. Je hebt minimaal 2 spitsen nodig en deze speler lijkt niet veel te kosten. In zo’n categorie moeten we het denk ik toch wat zoeken voor een 2e spits. Ik ga er daarbij even vanuit dat Karlsbakk de beoogde eerste spits is.


Karlsbakk heeft nog niks laten zien, verwacht ook niet dat hij volgend seizoen basis staat. 1 jaar rijpen en dan (hopelijk) eerste spits. Ben nog niet echt overtuigd waarom wij 2,5(!) miljoen euro hebben uitgegeven, maar de scouting ziet vast een volgende Sarr.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 08-06-2023 11:47

Schijnt dat ze met Nordin Amrabat in gesprek zijn
Hij is al 36 jaar. Weet niet of dit wel de spelers zijn om top 8 te spelen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 08-06-2023 14:38

Feanfan 1 schreef:Schijnt dat ze met Nordin Amrabat in gesprek zijn
Hij is al 36 jaar. Weet niet of dit wel de spelers zijn om top 8 te spelen


Ik ben iets positiever. Ervaren jongen, fysiek en technisch sterk. Topfit bovendien en heeft een prima seizoen in Griekenland achter de rug. Een jongen die ook op beide vleugels uit de voeten kan en ook als aanspeelpunt in de spits kan fungeren.

Geen restwaarde maar wel een ervaren en veelzijdige kracht met een goed karakter.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 10-06-2023 07:29

Amrabat vind ik te oud, geen restwaarde en weil een hoog salaris ontvangen.

Azarkan van Excelsior heb ik veel liever. Ook nog goed te betalen met 7 ton en kans op ontwikkeling en toenemende waarde. Maar zal wel naar Sparta of Utrecht zijn onze concurrenten. Die zijn al druk bezig om spelers die schaars zijn te kopen. Zoals alle jaren zijn wij weer erg laat of zijn bezig met junioren.

De voorbereiding begint al snel en er is nog niets gebeurd wat betreft aan- en verkopen.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 19-06-2023 18:13

Hier schijnt ook wat interesse voor te zijn. Een spits uit de 3e Bundesliga. Eigendom van Werder Bremen en verhuurd aan Elversberg.
Nick Woltmade, 1,98 meter en 21 jaar oud.

https://www.transfermarkt.nl/nick-wolte ... saison=ges
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 03-07-2023 18:57

SC Heerenveen heeft een bod uitgebracht op aanvaller Georgi Rusev. Dat meldt het Bulgaarse Gong.

Volgens het medium gaat het om een bedrag van 1,2 miljoen euro op rechtsbuiten van CSKA 1948 Sofia. De 25-jarige Rusev is achtvoudig international voor Bulgarije. Naast SC Heerenveen zouden ook Norwich City, Ipswich Town en Watford uit de Championship geïnteresseerd zijn in de aanvaller.

Rusev was het afgelopen seizoen goed voor zes doelpunten en 11 assists in de hoogste Bulgaarse competitie.
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Goran Popov » 03-07-2023 20:57

Net een filmpje gezien. Die zijn altijd gekleurd natuurlijk, maar lijkt me precies het type speler dat we nodig hadden op die positie. Goede voorzet, ziet het spelletje een stuk beter dan Nunnely volgens mij, en lijkt erg ijverig. Voor het genoemde bedrag zou ik het wel aandurven.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor AMDJ » 04-07-2023 08:27

Rusev is niet bekend bij de club, Nicolaescu op de korte termijn niet haalbaar.

https://twitter.com/SanderVries_LC/stat ... 6511527939
AMDJ
Beheerder
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 30-05-2006 22:57

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 13-07-2023 08:48

Twente is serieus bezig met de huur van Facundo Pelestri van Man Utd. Dit is gewoon een volwaardig Uruguayaans international. Speelde op het WK volgens mij alle wedstrijden in de basis als rechtsbuiten. Was vorig seizoen na de winterstop ook regelmatig invaller in de Premier League. Twente maakt echt mega stappen en raakt in rap tempo uit beeld. Ze zijn ook bezig met Eiting, die ik graag als opvolger voor Haye had gezien.

Bijna iedereen die aan Twente gelinkt wordt, pakken ze ook daadwerkelijk. Knap werk.

Maar ik begin er in dit topic over omdat er bij Man Utd meer spelers zijn die nog geen serieus uitzicht hebben op het 1e maar wel serieus potentie hebben. Op rechtsbuiten loopt ook nog Emeram. Een snelle, vaardige linksbenige rechtsbuiten. Als groot talent op jonge leeftijd, voor veel geld uit Frankrijk gehaald. Door de aanwezigheid van Anthony, Sancho, Amad Diallo, Elanga en Pelestri komt hij op dit moment niet in aanmerking voor het 1e. Ook Bruno Fernandez komt na tactische defensieve omzettingen vaak als rechtsbuiten te spelen om een voorsprong te behouden. Kortom een jongen die verhuurt gaat worden.

Niet van de categorie Pelestri, maar voor ons zeker een versterking. Heb gisteren weer 60 minuten naar Nunnely gekeken en dat is helaas iets waar je niet vrolijk van wordt. Hij heeft gewoon geen enkel overzicht. Vreselijk veel balverlies en dan ook nog matig in de omschakeling.

Ik weet dat we liever niet huren maar zolang we Nunnely en Andersson al onder contract hebben is het niet verantwoord om een andere rechtsbuiten te kopen. En als ik eerlijk ben, verwacht ik niet dat er een club komt die geld voor 1 van die beide mannen neer gaat leggen.

Kortom: Ferry en Kenneth, kijk eens naar Emeram van Man Utd!!
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor vincentdelbos » 14-07-2023 11:53

Ik kijk wel met wat jaloezie naar Twente, die zijn (net als ook andere clubs) behoorlijk doortastend. Dat mis ik wel een beetje bij Heerenveen. Ik begrijp het voorzichtigheidsprincipe dat je geen speler haalt als er geen cash is of de betreffende speler (zoals van Ewijk) nog niet vertrokken is, maar alles komt zo wel (weer) op het laatst aan.

En kijk naar AZ, die gaan bakken met geld binnen halen de komende tijd. Prachtig om te zien, maar ook dat wel wat jaloersmakend.

Ik heb niet zoveel probleem met huren, als je ook een aantal spelers hebt met veel potentie die genoeg verkoopwaarde bieden. Ik ga er wel vanuit dat Webster gelijk in de basis gaat beginnen en dat we niet huren voor de bank.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-07-2023 19:34

SC Heerenveen is serieus geïnteresseerd in de Portugees Rodrigo Conceiçao. Ze zijn echter niet de enige gegadigde, zo meldt journalist Luca Bendoni.
Na de interesse van SC Heerenveen heeft zich nog een andere club stevig gemeld om de transfervrije speler aan te trekken. Conceiçao vertrok bij FC Porto nadat zijn contract afliep en niet werd verlengd. De Turkse Süper Lig-club Gaziantep heeft een voorstel gedaan dat als "meer lucratief" wordt beschreven dan het voorstel van SC Heerenveen.
De strijd om Conceiçao's handtekening is dus in volle gang tussen beide clubs. De Portugees kwam dit seizoen tot 22 wedstrijden voor de hoofdmacht van Porto, maar scoorde niet en gaf ook geen enkele assist.


IK ben benieuwd waar de club nog me op de proppen komt deze transferwindow
We hebben vorig seizoen 44 goals gemaakt en van die 44 goals zijn er 25 goals vertrokken en waarschijnlijk gaat Van Ewijk ook weg en dan zijn er 31 van de 44 goals vertrokken
Als ik dan lees dat ze deze bovenstaande Portugees willen halen... de naam klinkt interessant, maar de statistieken zijn gewoon slecht
Ik weet wel dat het nog 7 weken duurt en dat er eerst verkocht moet worden, maar de competitie begint wel over 4 weken en je moet niet direct achter de feiten aanlopen
Wat ik zei, we hebben nog even, maar we moeten het niet onderschatten en zeker het scorend vermogen niet. Dat is al jaren aan de magere kant. Als Van Hooijdonk in maart zwaar geblesseerd zou zijn geraakt, dan hadden we om degradatie gespeeld.

Met de huidige aanval Sahraoui, Nunnely, Van Amersfoort/Olsson en Karlsbakk kan je echt niet de competitie in. Dan ga je echt Groningen achterna toen ze Strand Larsen hebben verkocht
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Neymar » 15-07-2023 23:35

Die Portugees is een rechtsback, dus daar kan je eigenlijk geen goals van verwachten.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-07-2023 09:29

Neymar schreef:Die Portugees is een rechtsback, dus daar kan je eigenlijk geen goals van verwachten.

Heb je helemaal gelijk in. :oops:
Desondanks moeten er nog minimaal 50 goals gekocht worden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 17-07-2023 09:02

Feanfan 1 schreef:Heb je helemaal gelijk in. :oops:
Desondanks moeten er nog minimaal 50 goals gekocht worden


We hebben al jaren geen 50 goals gemaakt in een seizoen, met de hele selectie :lol: . Dus ga er maar niet vanuit dat er 50 goals bijgekocht gaan worden. En je moet dan Sahraoui en Karlsbakk meerekenen voor het totaalplaatje, omdat zij in de winter met het oog op de toekomst gehaald zijn.

Maar wel met je eens dat er een groot tekort aan scorend vermogen is! Tijd om v. Ewijk te verkopen, desnoods voor een paar ton onder het absolute maximum, dan kun je tenminste de markt op.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-07-2023 12:06

Zolang wij onder de 50 goals scoren, zal plek 8 het maximum zijn. En met Van Beek en Noppert hielden we nog wel eens de 0, maar toen die 2 wegvielen was het achterin gatenkaas
Hoe meer goals je maakt, des te groter de kans is dat je wint, des te groter de kans dat je hoger eindigt, hoe meer toeschouwers er zijn
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 17-07-2023 12:59

Klopt allemaal, weten ze op kantoor ook wel vermoed ik, en het zou prachtig zijn. Maar 50 goals is een spits die er 20 maakt, een buitenspeler die er 10 maakt en nog 2 middenvelders en 2 verdedigers die er samen 20 maken. Als je spelers zoekt waarbij je min of meer de garantie hebt dat ze deze statistieken gaan halen zit je zeker tegen een investering van 12 miljoen aan te kijken. Dat hebben we niet.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 17-07-2023 20:07

Kaz_SCH schreef:Klopt allemaal, weten ze op kantoor ook wel vermoed ik, en het zou prachtig zijn. Maar 50 goals is een spits die er 20 maakt, een buitenspeler die er 10 maakt en nog 2 middenvelders en 2 verdedigers die er samen 20 maken. Als je spelers zoekt waarbij je min of meer de garantie hebt dat ze deze statistieken gaan halen zit je zeker tegen een investering van 12 miljoen aan te kijken. Dat hebben we niet.

Hoe kom je aan het bedrag van 12 miljoen? Als je de voelsprieten goed uit hebt staan en dan niet alleen voor aanvang van de transferperiodes is dat mijns inziens helemaal niet nodig. Ook niet voor en aantal spelers met redelijk bewezen scorend vermogen. Zorg er gewoon voor dat je aanvallers hebt met scorend vermogen. Middenvelders die bij goals betrokken zijn hebben we al met Pelle en Anass. Goals en assists van verdedigers moeten we maar zien als bonus. Als de verdedigers en onze keeper het met z'n allen voor elkaar krijgen dat er wat minder goals vallen uit corners vind ik dat ook prima.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 18-07-2023 07:49

Mackan68 schreef:Middenvelders die bij goals betrokken zijn hebben we al met Pelle en Anass.


Hey Mackan, mooi dat je er nog bent. Waar je die goalbetrokkenheid van Tahiri weg haalt, snap ik alleen even niet. Die speelt zo'n beetje elke week en weet dan het seizoen met 2 goals en 2 assists te beëindigen. Ik vind Tahiri nu juist het prototype van dribbeltje hier, pasje breed daar. Lijkt allemaal aardig maar heeft 0,0 rendement. Als hij elk seizoen tegen Cambuur zijn jaarlijkse treffer maakt is dat leuk, maar om hem nou als voorbeeld te noemen van een speler met goalbetrokkenheid, dat gaat wat ver.

Vorig seizoen welgeteld 1 goal en het seizoen ervoor ook welgeteld 1 goal. Had afgelopen seizoen wel een redelijk aantal assists, dat moet ik toegeven.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 18-07-2023 08:59

Mackan68 schreef:Hoe kom je aan het bedrag van 12 miljoen? Als je de voelsprieten goed uit hebt staan en dan niet alleen voor aanvang van de transferperiodes is dat mijns inziens helemaal niet nodig. Ook niet voor en aantal spelers met redelijk bewezen scorend vermogen. Zorg er gewoon voor dat je aanvallers hebt met scorend vermogen. Middenvelders die bij goals betrokken zijn hebben we al met Pelle en Anass. Goals en assists van verdedigers moeten we maar zien als bonus. Als de verdedigers en onze keeper het met z'n allen voor elkaar krijgen dat er wat minder goals vallen uit corners vind ik dat ook prima.


12 miljoen is een inschatting van mijn kant als je het door Feanfan1 genoemde aantal van 50 goals wilt binnenhalen. Uiteraard moet je goed scouten en je lijstjes klaar hebben, maar spelers zijn gewoon duur. Zeker spelers met 'gegarandeerd' rendement. Mijn punt is dat het in mijn ogen voor ons helaas financieel onmogelijk is om 50 goals binnen te halen in 1 transferwindow, of je moet echt heel veel mazzel hebben.

Sterker nog, het zou me enorm verbazen als er in de afgelopen 5 seizoenen ook maar één transferwindow van een willekeurige eredivisieclub te vinden is, waarvan de aanwinsten dat seizoen 50 goals maakten, die bij elkaar minder dan 12 miljoen gekost hebben. Ik heb nu Feyenoord (Kampioen, 81 goals voor, veel balbezit) even als voorbeeld gepakt en alleen naar de aanvallende aanwinsten gekeken van afgelopen seizoen (Dus niet de 16 miljoen die ze nog hebben uitgegeven aan Hancko, Timber, Wieffer)

Jimenez, 15 goals, €4 miljoen
Szymanski, 9 goals, €2 miljoen (huursom!)
Paixao, 7 goals, €4,5 miljoen
Dilrosun, 5 goals, €4 miljoen
Bullaude, 0 goals, €2 miljoen

Totaal: 36 goals gekocht (of gehuurd) voor 16,5 miljoen euro

Ik ben het met het algemene punt eens dat we echt veel scorend vermogen tekort komen, maar een beetje realisme is misschien wel wenselijk. 50 goals komen er niet zomaar bij, we maken in totaal meestal niet eens 50 goals.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 19-07-2023 18:22

Beide clubs naderen elkaar over de afkoopsom van de 24-jarige Moldavische spits. SC Heerenveen heeft nu 1,2 miljoen euro geboden op de aanvaller. Beitar Jerusalem wil 1,5 miljoen euro voor Nicolaescu, maar de club rekent erop dat er een akkoord komt met SC Heerenveen.

Nicolaescu speelde tot nu toe 32 wedstrijden voor Beitar Jerusalem. Daarin wist de spits achttien doelpunten te maken en acht assists te geven. Verder speelde hij ook al 34 interlands voor Moldavië, waarin hij twaalf keer het net wist te vinden.
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-08-2023 16:57

Zo het nu lijkt is Nicolaescu binnen
Nu Nunnely en/of Tomassi lozen en een rechtsbuiten halen en graag nog 10 halen die een goal kan maken
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor jorro » 03-08-2023 12:52

Vroeger las je nog wel eens over optiejaren in contracten van nieuwe spelers. Het valt mij op dat we de laatste tijd vaker kortere contracten afsluiten en/of niet over optiejaren communiceren in de berichtgeving. Zeker als we diep in de buidel tasten (zoals nu bij Nicolaescu) vind ik een contract van 4 jaar wel het minimale eigenlijk. Is het echt 'slechts' 3 jaar of is er toch een optiejaar bedongen?
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 06-08-2023 17:25

Vanmorgen zat m'n broertje in Tjaarda, toevallig naast wat mensen van Heerenveen (en hij dacht Nicolaescu + begeleiding). Werd ondertussen wat gesproken en gebeld en een van de mensen van Heerenveen zei letterlijk (over Karlsbakk): ja daar hebben we ons toch behoorlijk op verkeken, dat lijkt er niet in te zitten.

Dus hopen dat Nicolaescu het wel gaat brengen.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten