Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Blizzard » 26-08-2007 17:00

Eerst maar eens een middenvelder halen die een beetje kan voetballen en het spel kan maken ook naar voren toe want het is allemaal net niet op het middenveld nu met spelers als Prager, Bradley, Poulsen, Loohuis, Hanssen enzo. Pranjic is eigenlijk de enige speler die ik echt goed vind op het middenveld op dit moment. Bak Nielsen moet naast Dingsdag komen te spelen (dan heb je tenminste ook 2 centrale verdedigers die kunnen opbouwen).
Vayrinen zou fantastisch zijn bijvoorbeeld:

Beerens - Prager - Vayrinen - Pranjic.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Berichtdoor sonnema » 26-08-2007 17:22

Ik zou John de Jong wel weer terug willen.
Is nu ook maar bankzitter bij PSV.
helaas wel blessuregevoelig
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Berichtdoor Peter » 26-08-2007 19:52

Geen John de Jong, met alle respect voor hem. Maar dat type voetballer hebben we al. We hebben een creatieve leider nodig. Niet een verdedigende middenvelder of een aanvallende middenvelder, maar een centrale middenvelder die het spel kan sturen.
Vogel is genoemd, maar dat is een man van tikje terug / tikje breed. Meer een Daniël Jensen type. Maar die speelt ondertussen ook al weer regelmatig, dus die zal wel niet meer wegwillen.

Misschien Beenhakker nog maar eens bellen of hij niet iets weet. Bij Hiddink kun je misschien ook een balletje opgooien.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-08-2007 19:53

Peter schreef:Geen John de Jong, met alle respect voor hem. Maar dat type voetballer hebben we al.


Wie is dat dan volgens jou?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Peter » 26-08-2007 20:05

John de Jong speelde bij PSV altijd als aanvallende middenvelder in een 4-4-2 systeem. Daarbij speelde men dan in een ruit en was hij dus de voorste centrale middenvelder. Ook heeft hij wel gespeelt als rechter middenvelder in een dergelijk systeem. Bij Heerenveen speelde hij ook wel een soort hangende rechtsbuiten. Heerenveen speelt nu anders en niet in een ruit met een aanvallende middenvelder. Op het moment dat je dat wel zou doen zou Garcia-Garcia, Sulejmani, Prager, Geerd Arend Roorda of Bradley op die positie uit de voeten kunnen. Op de rechtshalf heb je Poulsen en Beerens.

Ik wil niet zeggen dat John de Jong misschien niet beter is dan al die jongens, maar door hem aan te trekken haal je eenzelfde soort speler. Als er nog 1 speler aangetrokken zou worden, dan moet je een type speler halen die je nu niet hebt. We missen op dit moment een stuurman op het middenveld die de lijnen uitzet en genoeg creativiteit heeft om een speler vrij te zetten.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor BS » 26-08-2007 20:22

Ik vind niet dat we nu al een type als John de Jong hebben. Hij heeft ervaring, kan een goal maken en is een redelijk veelzijdige speler op het middenveld. Hij zou best een versterking kunnen zijn. Bij PSV zal hij waarschijnlijk weinig speeltijd krijgen.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor Venderwel » 27-08-2007 04:37

Nou zo'n soort speler hebben we wel degelijk, alleen zonder ervaring dan wel. Geert Arend Roorda volgens mij.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor BS » 27-08-2007 07:22

Venderwel schreef:Nou zo'n soort speler hebben we wel degelijk, alleen zonder ervaring dan wel. Geert Arend Roorda volgens mij.

Hij is wel een dergelijk type, maar dan zonder ervaring inderdaad. Laat hem maar eens de kans krijgen.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor oldtimer » 27-08-2007 09:11

Peter schreef:John de Jong speelde bij PSV altijd als aanvallende middenvelder in een 4-4-2 systeem. Daarbij speelde men dan in een ruit en was hij dus de voorste centrale middenvelder. Ook heeft hij wel gespeelt als rechter middenvelder in een dergelijk systeem. Bij Heerenveen speelde hij ook wel een soort hangende rechtsbuiten. Heerenveen speelt nu anders en niet in een ruit met een aanvallende middenvelder. Op het moment dat je dat wel zou doen zou Garcia-Garcia, Sulejmani, Prager, Geerd Arend Roorda of Bradley op die positie uit de voeten kunnen. Op de rechtshalf heb je Poulsen en Beerens.

Ik wil niet zeggen dat John de Jong misschien niet beter is dan al die jongens, maar door hem aan te trekken haal je eenzelfde soort speler. Als er nog 1 speler aangetrokken zou worden, dan moet je een type speler halen die je nu niet hebt. We missen op dit moment een stuurman op het middenveld die de lijnen uitzet en genoeg creativiteit heeft om een speler vrij te zetten.


John de Jong heeft hier op verschillende posities gespeeld, o.a in de spits en links en centraal op het middenveld, maar als " hangende " RECHTSbuiten? Ik kan me daar niets van herinneren. Bovendien hadden we in dat seizoen Nurmela nog.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor SCH-FAN » 27-08-2007 15:43

Ik denk dat Bak centraal moet. Prager-bradley is tegen een sparta wel goed maar ik denk dat tegen de toppers in NL en europa zij door de mand vallen.
Daarom moeten we een centrale middenvelder halen die verdedigend en aanvallend goed is, goed kan opbouwen etc.. En haal nu asjeblieft geen talent maar een speler die er meteen staat.

Ik vind Robbert schilder van ajax ook geen slecht speler (is wel een talent maar hij staat er ook meteen, Schilder kan in de basis van heerenveen en is dan een meerwaarde).
alleen ben ik bang, helemaal nu hij vaker gaat spelen onhaalbaar is.
Maduro is ook ideaal maar die krijg je niet.
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

Berichtdoor BS » 27-08-2007 16:00

SCH-FAN schreef:Ik denk dat Bak centraal moet. Prager-bradley is tegen een sparta wel goed maar ik denk dat tegen de toppers in NL en europa zij door de mand vallen.
Daarom moeten we een centrale middenvelder halen die verdedigend en aanvallend goed is, goed kan opbouwen etc.. En haal nu asjeblieft geen talent maar een speler die er meteen staat.

Ik vind Robbert schilder van ajax ook geen slecht speler (is wel een talent maar hij staat er ook meteen, Schilder kan in de basis van heerenveen en is dan een meerwaarde).
alleen ben ik bang, helemaal nu hij vaker gaat spelen onhaalbaar is.
Maduro is ook ideaal maar die krijg je niet.

Nu noem je zelf ook net twee talenten.

Misschien zouden spelers als John de Jong of Vayrynen wel interesse hebben in een verhuur. Normaal ben ik niet voor verhuur, maar op zo'n korte termijn zal het lastig zijn om nog een goede ervaren middenvelder te kopen. Vayrynen zal trouwens ook wel geen interesse hebben in een verkoop. Beide spelers zullen in ieder geval niet veel aan spelen toe komen, aangezien PSV een overvloed aan goede aanvallende middenvelders heeft.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor SCH-FAN » 27-08-2007 18:15

Maduro en schilder zijn inderdaad "talenten", maar zij kunnen wel makkelijk in de basis van heerenveen. De meeste talenten die je haalt zijn niet direkte versterkingen. Schilder en maduro zijn wel versterkingen.

Ik bedoel met haal geen talenten: haal geen jongens die over 2/3 jaar in de basis kunnen staan. maar die direkt er in kunnen.
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

Berichtdoor pluisje » 28-08-2007 07:32

John de Jong???
Ik was een groot fan van John de Jong, maar wat heeft hij de afgelopen seizoenen gedaan? Was hij niet zwaar geblesseerd geraakt aan een knie. Heeft hij uberhaupt nog wel gespeeld??
pluisje
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 26-06-2007 10:26

Berichtdoor BS » 28-08-2007 07:38

pluisje schreef:John de Jong???
Ik was een groot fan van John de Jong, maar wat heeft hij de afgelopen seizoenen gedaan? Was hij niet zwaar geblesseerd geraakt aan een knie. Heeft hij uberhaupt nog wel gespeeld??

Nee, hij heeft weinig gespeeld. Misschien dat daarom het daarom misschien een optie is om hem te huren. Dan loopt Heerenveen weining risico. Als hij weer zijn niveau haalt, dan is hij wel een versterking, zeker met zijn ervaring.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor pluisje » 28-08-2007 08:10

BS schreef:
pluisje schreef:John de Jong???
Ik was een groot fan van John de Jong, maar wat heeft hij de afgelopen seizoenen gedaan? Was hij niet zwaar geblesseerd geraakt aan een knie. Heeft hij uberhaupt nog wel gespeeld??

Nee, hij heeft weinig gespeeld. Misschien dat daarom het daarom misschien een optie is om hem te huren. Dan loopt Heerenveen weining risico. Als hij weer zijn niveau haalt, dan is hij wel een versterking, zeker met zijn ervaring.


Absoluut mee eens. Hij was toen al één van de meest onderschatte spelers, maar wat een fantastische aangever voor goals en heerlijk die gedrevenheid van hem.

Van de PSV-site: Manager voetbalzaken Stan Valckx zegt dat de De Jong erg belangrijk is voor PSV. “John is een échte PSV’er die de laatste seizoenen veel pech heeft gekend. Wij vinden dat hij belangrijk is voor het elftal, niet alleen binnen maar ook buiten het veld. Hij krijgt van ons de kant om naar zijn niveau te groeien.”

Laat hij maar hier komen en zijn niveau weer halen en dan volgend jaar weer naar PSV. Hoe eerder hoe beter. Prachtig ook voor Alves om zo'n speler achter je te hebben...
Ik begin al voorzichtig te dromen......
pluisje
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 26-06-2007 10:26

Berichtdoor Piet Keur » 28-08-2007 08:11

aanwinst voor H´veen: Lindenbergh
We worden gewoon 5e!
Piet Keur
Bankzitter
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 28-08-2007 08:00

Berichtdoor BS » 28-08-2007 08:17

Piet Keur schreef:aanwinst voor H´veen: Lindenbergh

Dat vind ik zo'n overschatte speler die ook nog eens weinig toevoegt. Hij brengt fysiek niets en ook qua aanvallende capaciteiten hoef je weinig van hem te verwachten. Hij heeft ook niet echt ervaring op het hoogste niveau (Champions League), zoals een John de Jong bijvoorbeeld wel heeft. Dan zie ik liever onze eigen spelers de kans krijgen.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor TWR22 » 28-08-2007 08:57

John de Jong: heel graag!
Lindenbergh: heel graag. Bak ervaring, zet een elftal neer tussen jonge jongens. Soms speelt iemand niet briljant maar heeft ie zoveel meerwaarde voor een elftal door zijn coaching en inzicht. Dat heeft Lindenbergh! En John de Jong.

Schilder en Maduro: ONHAALBAAR. Zouden niet eens willen en Ajax laat ze nooit gaan.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Berichtdoor SCH-FAN » 28-08-2007 09:03

John de jong: goede voetballer, zou best mogen komen maar wel vaak gebelesseerd
lindenbergh: geen gekke speler, ervaren, alleen wel op leeftijd

Schilder en Maduro: ONHAALBAAR. Zouden niet eens willen en Ajax laat ze nooit gaan.


Klopt, maar als davids en gabri terugkomen, emanuelson gaat naar linksback, schilder heeft maduro nog voor hem. kortom schilder komt nooit in de basis van ajax. Hij is jong en ambitieus, wil spelen, waarom zou hij dan niet bij heerenveen kunnen voetballen.
En ik denk niet dat het geld is want hij (schilder) verdient bij ajax toch niet meer dan 5 ton.
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

Berichtdoor TWR22 » 28-08-2007 09:32

OK! Goede redenatie. Dan zeg ik: haal Schilder in de winterstop.
De WinterSchilder dus hahaha. :lol:
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Berichtdoor Royce_SCH » 28-08-2007 15:04

Van het BV Veendam forum(Veendam4-ever.nl):
Over bobo's. Er zat een bijzonder drietal op de tribune. Gert Jan Verbeek, Riemer van der Velde en Henk Nienhuis zaten naast elkaar druk te keuvelen. Helaas weet ik niet waar ze het over hebben gehad. Maar even speculeren. Heereveen heeft vorig jaar Lip al gevolgd. En Nienhuis is zijn zaakwaarnemer. Zou het zo zijn dat Heereveen belangstelling heeft voor Lip. Of zaten de heren in het stadion om nog eens na te praten over transfer van Niek Loohuis. Ik gok op het eerste. Maar misschien weet iemand anders die in de buurt zat of meer heeft gezien of gehoord een idee. Als fervent Lip bewonderaar denk ik dat Heerenveen toe gaat slaan voordat anderen de Koning van de assists binnenhaalt. Ik zal hem geen Vorst noemen, want er kan maar een koning zijn en dat was gisteren Krstev.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Berichtdoor Blizzard » 28-08-2007 16:08

De dagen van Jiri Jarosik in Schotland lijken geteld. De middenvelder van Celtic, die vorig jaar overkwam van Chelsea, hoopt nog voor het sluiten van de transfermarkt een transfer naar Engeland of Rusland af te dwingen. "Hier krijg ik toch geen kans meer", verzuchtte de Tjech in The Herald


De 29-jarige middenvelder kon vorig seizoen geen basisplaats af dwingen bij de Schotse topclub. De technicus speelde 25 wedstrijden, waarvan zeven als invaller. Vier keer wist hij tot scoren te komen. Een basisplaats zit er ook dit seizoen echter niet in.

"De manager weet dat ik daarom wil vertrekken", vertelde Jarosik. "De transfermarkt is nog een aantal dagen open en ik zal moeten afwachten. Er is interesse vanuit Duitsland, maar ik verkas liever naar Engeland of Rusland. Dat is wat makkelijker voor mij, aangezien ik de talen al spreek. Ik zie het niet zo zitten om Duits te leren."


Misschien iets voor ons? :roll:
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Berichtdoor ItFean82 » 28-08-2007 16:29

Wat een instelling, duits leren is meneer teveel moeite. Fries is nog veel moeilijker. :wink:

Nee even zonder gekheid, als een speler het al teveel moeite vind om de taal te leren. Hoe zou zijn inzet dan zijn in het veld?
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Berichtdoor Mackan68 » 28-08-2007 16:35

Volgens mij zijn er niet zoveel die het zien zitten om Duits te leren hoor....Om wat voor onduidelijke reden dan ook maar :lol:
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor BS » 28-08-2007 16:39

Zo'n speler is hoogstwaarschijnlijk toch niet haalbaar door zijn hoge salaris. En als hij niet naar Duitsland wil, waarom dan wel naar Nederland?
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor Piet Keur » 29-08-2007 08:34

Had ik reeds ergens anders geplaatst; maar dan maar in de juiste topic; Wat vinden we van Kiki Musampa? Aanwinst/versterking eventueel??
We worden gewoon 5e!
Piet Keur
Bankzitter
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 28-08-2007 08:00

Berichtdoor SCH-FAN » 29-08-2007 08:38

Ik denk dat hij op zich wel een goede versterking zal zijn.
musampa is toch een middenvelder??
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

Berichtdoor oldtimer » 29-08-2007 08:49

Garcia-Garcia schreef:Wat een instelling, duits leren is meneer teveel moeite. Fries is nog veel moeilijker. :wink:

Nee even zonder gekheid, als een speler het al teveel moeite vind om de taal te leren. Hoe zou zijn inzet dan zijn in het veld?


Ach, Alback heeft ook nooit echt Nederlands willen leren.
En zoveel hadden we niet over hem te klagen, lijkt me.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Sjaak » 29-08-2007 12:29

En Molhoek dan? Heeft aangegeven dat hij graag wil vertrekken naar een club om meer te kunnen spelen.
Sjaak
Bankzitter
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 06-07-2007 18:01

Berichtdoor SCH-FAN » 29-08-2007 12:31

En Molhoek dan? Heeft aangegeven dat hij graag wil vertrekken naar een club om meer te kunnen spelen.

als dat waar is van molhoek moet je hem meteen halen. vindt ik een zeer goede speler.
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten