Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

SuperFrysk schreef: 09-04-2024 09:09 Goede speler, een directe versterking maar wel vreemd dat ze naar een 10 kijken als Van Amersfoort en Brouwers hier volgend jaar nog spelen.
Brouwers gaat op 8 spelen en Pelle is niet het niveau waar we uiteindelijk heen moeten.
SCHPride
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 09-04-2024 20:10

Bericht door SCHPride »

Jaren terug, account gehad... Dacht doe ouderwets weer mee met iedereen.

Smans is goeie versterking voor ons, heeft talent en voetballend vermogen om hele leuke dingen te doen bij ons.
Hopelijk is onze volgende trainer daar kwalitatief goed genoeg voor om dat er uit te halen.

Ben zelf wel een fan van Spieringhs van Roda als nummer 6, hij ontwikkeld zich ook ijzersterk.
Zou ook in mijn mening ook goeie vervanger zijn voor Haye, als Olsson op 8 blijft spelen of een transfer maakt.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Kleine update over situatie met Levi Smans (VVV), voor wie Roda JC ook belangstelling heeft. Manager voetbalzaken Robbie Servais van Roda heef tegenover ZO-NWS een inkijkje gegeven in de lopende transferzaken:
“Het feit dat we nog niet weten of Roda JC volgend seizoen Eredivisie of weer in de Keuken Kampioen Divisie (KKD) speelt maakt het werken lastig. Maar dit is wel de situatie waar we mee van doen hebben. Oriënterend kunnen we, deels, wel wat doen”, begint Servais zijn relaas.

Servais, nogmaals: "We richten ons vooral op de Nederlandse, Belgische en Duitse markt. Naar Levi Smans van VVV hebben we geïnformeerd, maar wij kunnen op dit moment nog steeds geen transfersommen betalen. Misschien dat dit bij een eventuele promotie verandert, maar zover is het op dit moment nog niet."
Hier hebben we dus een voorsprong, aangezien we toch wel iets van budget zullen hebben. Al zal dat ook niet heel erg gevuld zijn.
SCHPride
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 09-04-2024 20:10

Bericht door SCHPride »

Off-Topic die manager voetbal zaken bij Roda, doet wel uitstekende zaken daar... Als Ferry nog een goeie technisch manager zoekt..... Zou ik wel eens gesprekje met hem houden... en zie of het klikt.

Over Smans... Als je hem wilt hebben... dan zal je nu snel moeten toeslaan... Want clubs als Groningen... onder kant eredivisie kunnen hem ook gelijk betalen... Zou zonde zijn in mijn mening als we te laat zijn. Lijkt me heel verstandige ouderwetse Heerenveen aankoop.
Plaats reactie