Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

In de VI van paar maanden terug stond te lezen dat Celtic interesse had om Bradley over te nemen van Heerenveen. Weliswar hebben we er daarna niks meer van gehoord maar het is dus wel degelijk ergens op gebaseerd..
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

JayT schreef:he, laat die beste jongen een mening hebben. Als hij denkt dat Bradley naar engeland gaat, laat het hem dan denken. Denken is niks mis mee, laat staan delen met anderen. Nu stond er wel in een artikel op de off. site dat bak nielsen gehaald is voor de verdediging, maar dat hij er geen problemen mee had als verbeek hem op het middenveld zou zetten, omdat hij (verbeek dus) daar iemand nodig had.

Wat die briljante nummer 10 betreft...daar kan ik inkomen...afhankelijk van hoe je briljant kunt kwalificeren, zou ik zeggen dat een goede nummer 10 die er meteen staat bijzonder welkom is.
Ik zeg gewoon dat het allemaal van die open deuren zijn, die voegen niks toe in een discussie. Geef liever namen op van die bewuste "briljante nummer 10" . En Bak Nielsen heeft nooit gezegd dat hij graag op het middenveld speelt, dus daar reageer ik ook op. En ja als we alle geruchten voor waar aan gaan nemen dan houden we geen spelers over dus ook vandaar mijn opmerking.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ik vind de nummer 23 van NEC een hele goede voetballer, een Hongaar, VADOCZ. Echt een goeie opbouwer, wereldpass.
Die hebben ze gratis gekregen schijnt. Ze willen m graag langer houden (en terecht), maar ik denk dat SCH eventjes moet gaan praten daar.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

TWR22 schreef:Ik vind de nummer 23 van NEC een hele goede voetballer, een Hongaar, VADOCZ. Echt een goeie opbouwer, wereldpass.
Die hebben ze gratis gekregen schijnt. Ze willen m graag langer houden (en terecht), maar ik denk dat SCH eventjes moet gaan praten daar.
Nee, die is niet gratis. NEC werkt met de club samen waar Vadocz wegkomt en beide verdienen aan een eventuele doorverkoop. Zo hoopt NEC een goede voetballer binnen te halen en kunnen beide werkgevers een percentage van de verkoopsom tegemoet zien.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Nou ik wil m wel hebben bij Heerenveen!

Volg m maar eens een tijdje!
100% achter Marco van Basten!
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

ja viel mij ook op goede speler maar geef mij maar Muslu de knuffelturk :P
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Wat moeten we nou met Muslu laat je paspoort zien:p
Een onderschrift: wat is dat?
MichieldeB
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 03-12-2007 19:28

Bericht door MichieldeB »

Vayrynen hoopt op transfer in winterstop
07 december 2007


Mike Vayrynen hoopt PSV in de winterstop te kunnen verlaten. De middenvelder was deze zomer al akkoord met het Engelse Derby County, maar zag deze transfer afketsen omdat hij kampte met een liesblessure. Nu hij weer volledig fit is, hoopt hij het de komende transferperiode wél tot een vertrek uit Eindhoven komt.

"Mika speelt geen seconde. Dat was zo onder Ronald Koeman en nu ook onder Jan Wouters. Dat schiet niet op. En we hoeven niet te verwachten dat daar onder een nieuwe trainer verandering in komt", zegt Vayrynens zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf in Sportweek. De voorkeur van Vayrynen gaat uit naar een buitenlands avontuur, maar ook eventuele Nederlandse interesse wijst hij niet direct af. "Mika is niet in de situatie om eisen te stellen. We houden alle opties open", aldus Hoogewerf.

De 26-jarige Vayrynen speelde in het verleden jarenlang voor SC Heerenveen.

Tjah, het middenveld draait is op dit moment niet verkeerd maar Mika was toch altijd wel een erg goede speler....
Terughalen misschien???
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wat moeten wij met Vayrynen? Hij is tegenwoordig vaak geblesseerd, had bij Heerenveen al moeite om zich te motiveren en ons huidige middenveld is ook nog eens prima. Wie zou je er dan uit willen halen? Nee, ik denk niet dat het verstandig is om hem terug te halen naar Heerenveen.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Superfries88' schreef:Wat moeten wij met Vayrynen? Hij is tegenwoordig vaak geblesseerd, had bij Heerenveen al moeite om zich te motiveren en ons huidige middenveld is ook nog eens prima. Wie zou je er dan uit willen halen? Nee, ik denk niet dat het verstandig is om hem terug te halen naar Heerenveen.

Wat moeten wij met Väyrynen: Ik denk dat als Prager eventueel verhuurd wordt / verkocht wordt (hij moet toch aan spelen toekomen wil hij met het EK meedoen voor Oostenrijk) we Mika er prima bij kunnen hebben. Ik ben het met je eens dat het middenveld momenteel goed staat, toch denk ik dat hij van toegevoegde waarde nog kan zijn. Motivatieproblemen lijken me niet aan de orde, als hij bij sc Heerenveen bij het 1e weer zal komen moet hij denk ik gemotiveerd genoeg zijn aangezien hij nu bij het 2e speelt bij PSV. (Nou ben ik niet helemaal objectief dat weet je ;) maar ik zou hem graag terug zien). Ondanks zijn blessureleed denk ik dat we nog wel wat aan hem kunnen hebben.

Maar of het verstandig is, dat denk ik idd niet....
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Hehe, ik had al rekening gehouden met een reactie van jou :D .

Maargoed, om even inhoudelijk te reageren. Voor Prager zou je eventueel best een vervanger kunnen halen. Alleen is Prager uiteraard geen vaste basisspeler en wil Vayrynen zijn rol invullen? Die zal ongetwijfeld wekelijks in de basis willen staan. Een vervanger halen is prima, maar je moet wel een juiste vervanger halen.

Het middenveld staat gewoon goed. Pranjic en Beerens zijn goede krachten, die je m.i. zeker moet laten staan. Dan heb je nog twee posities over. De positie van Bradley en de positie van Roorda. Beiden zijn nog erg jong, maar doen het goed en groeien alleen maar. Door Vayrynen op één van die posities te zetten blokkeer je de ontwikkeling van de desbetreffende speler.

Vayrynen had bij Heerenveen motivatieproblemen, dat hij zelf heeft bevestigd. Ook zijn problemen qua blessures zijn bekend. Je neemt natuurlijk wel een risico door hem te halen. Zijn voetbalkwaliteiten stel ik niet ter discussie, want hij is een goede voetballer. Maar zoals je al zegt: ik denk niet dat het verstandig is.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Ik zou Vayrynen er graag bij zien komen. Het is waar dat het huidige middenveld goed staat, maar zodra er iemand geblesseerd is, is er geen geschikte vervanger voorhanden. Zo hebben met name Roorda en Beerens al meerdere keren moeten afhaken door blessures. En steeds wanneer Prager voor Roorda moest invallen, viel Heerenveen voetballend ver terug.

Daarnaast is het nog maar afwachten of Prager in deze situatie bij Heerenveen blijft en is het ook nog niet duidelijk hoe Hanssen straks terugkomt van zijn blessure. Wat mij betreft wordt Prager verkocht en Vayrynen gehaald. Dan hebben we zeker een sterk middenveld, ook in de breedte.

Maar goed, de kans dat er wel een club uit het buitenland voor hem komt is het grootst, denk ik. Dus dan is Heerenveen sowieso kansloos.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Oké, dat mag.

Dan even een vraagje: stel dat Vayrynen komt en fit is. Roorda, Bradley, Pranjic en Beerens zijn ook allemaal fit. Wie zou jij dan opstellen? Mika zal echt niet komen voor een reserverol en het is m.i. niet 'fair' om één van de anderen eruit te halen. Natuurlijk moet je een brede selectie hebben en het liefst zo sterk mogelijk, maar wat zou jij doen?
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Superfries88' schreef:Oké, dat mag.

Dan even een vraagje: stel dat Vayrynen komt en fit is. Roorda, Bradley, Pranjic en Beerens zijn ook allemaal fit. Wie zou jij dan opstellen? Mika zal echt niet komen voor een reserverol en het is m.i. niet 'fair' om één van de anderen eruit te halen. Natuurlijk moet je een brede selectie hebben en het liefst zo sterk mogelijk, maar wat zou jij doen?
Degene die het best in vorm is, speelt dan. Dat lijkt me vrij logisch. Zeker als we volgend seizoen weer Europees zouden spelen, is een brede selectie geen overbodige luxe.

Natuurlijk zou Heerenveen dan ook 4-3-3 kunnen spelen met Bradley, Roorda en Vayrynen op het middenveld, Beerens en Pranjic op de flanken en Sibon of Matusiak in de spits (als Alves dan weg is). Lijkt me sowieso ook een prima opstelling, mocht Alves vetrekken, ook als Vayrynen niet zou komen. Maar dan met Pranjic op het middenveld en Sulejmani op linksbuiten.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ik denk dat 4-3-3 zijn langste tijd gehad heeft. Zelfs Oranje wil men niet meer in die opstelling hebben. Internationaal win je er geen prijzen mee, waarom zou je dan nationaal wel zo spelen?
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

ALS 26.000 schreef:Ik denk dat 4-3-3 zijn langste tijd gehad heeft. Zelfs Oranje wil men niet meer in die opstelling hebben. Internationaal win je er geen prijzen mee, waarom zou je dan nationaal wel zo spelen?
Wat een onzin is dat, zeg. Ik vind ook dat Oranje niet 4-3-3 moet spelen, maar dat komt omdat ze daar de spelers niet voor hebben. Mocht Alves vertrekken, dan zou ik gewoon 4-3-3 spelen gezien de huidige selectie. Zo heeft Heerenveen de laatste tien jaar ook gespeeld. Alleen door de komst van Alves is het systeem (terecht) veranderd.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

BS schreef:Wat een onzin is dat, zeg. Ik vind ook dat Oranje niet 4-3-3 moet spelen, maar dat komt omdat ze daar de spelers niet voor hebben. Mocht Alves vertrekken, dan zou ik gewoon 4-3-3 spelen gezien de huidige selectie. Zo heeft Heerenveen de laatste tien jaar ook gespeeld. Alleen door de komst van Alves is het systeem (terecht) veranderd.
Zelfs mét Alves speelden we de eerste paar wedstrijden nog 4-3-3. Daarna zag Verbeek dat Alves het beter deed met Nilsson in de spits. Dat heeft Friend ook de kop gekost. We hebben er de spelers ook wel voor ja. Sulejmani is een pure linksbuiten, Beerens kan prima op rechts. Al weet ik niet wat het beste is. Een sterk centraal middenveld met Bradley/Roorda is m.i. ook heel wat waard. En eigenlijk spelen we nu ook al een verkapt 4-3-3, met Sulejmani en Pranjic op de flanken.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

We spelen nu in de aanval 4-2-4. Nadeel van 4-3-3 is bezetting voor de goal bij een voorzet bijv. Staat vaak maar 1 man ipv 2 bij 4-4-2 en dan ben je als spits vaak kansloos tegenover overmacht aan verdedigers. Mits je een buitenspeler aan de andere kant hebt die naar binnen komt en/of een aanvallende middenelder die bijsluit.....
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

FC Twente hoopt binnenkort Odjidja-Ofoe Vadis te kunnen contracteren. De speler van Anderlecht was ook gisteren aanwezig bij het duel Vitesse - FC Twente.

Op dit moment komt de speler niet veel aan spelen toe in België. De club wil graag door met de middenvelder, maar Vadis zelf ziet op dit moment geen heil in een langer verblijf. Een Belgische voetbalsite meldt dat de club na deze wedstrijd heeft onderhandeld met de speler van dienst.

Twente is niet de enige club die interesse heeft in de speler. Ook Heerenveen, Roda JC, Werder Bremen, Hamburg SV en Standard zouden interesse hebben in Vadis.
Zegt me niks die Vadis :erm: iemand die wat meer over hem weet?
Een onderschrift: wat is dat?
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

Had ivm delorge nog een account op een anderlechtforum, heb daar es navraag gedaan naar zijn kwaliteiten en hun verwachtingen wat hij doet, ik zal het wel melden als ze wat zinnigs reageren.
...
Gebruikersavatar
FeanfanPieter
Verified
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 02-08-2007 14:49
Locatie: DKV van DKV

Bericht door FeanfanPieter »

Joop wrote:
voor de genen(iedereen? ) die me niet meer herkennen, ik was paar maanden geleden hier met enkele vragen over delorge die uiteindelijk niet naar mijn favo club(SC Heerenveen) gegaan is. Heerenveen en Roda worden ondertussen ook gelinkt aan de speler.

Is hier iemand die me kan vertellen wat voor type middenvelder het is, wat zijn kwaliteiten zijn etc. en wat de algemene verwachting is wat hij doet, naar twente, miss heerenveen wel, of toch bijtekenen.


Zoals het er nu naar uitziet lijkt de kans groot dat hij naar Twente vertrekt. Veel zal afhangen of hij hier nu onder Ariël Jacobs speelkansen gaat krijgen. In dat laatste geval zal hij waarschijnlijk bijtekenen.

Over Vadis zelf: heb hem eigenlijk nog niet veel beziggezien dus kan u er ni veel over zeggen , tis wel ne talentvolle jonge middenvelder, type Vanden Borre maar dan eerder een centrale en controlerende middenvelder.
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Vadis is een controlerende middenvelder die uitkomt voor het tweede team van Anderlecht. Is wel een talent maar volgens mij niet direct een versterking maar iemand voor de toekomst.

Hij heeft een aflopend kontrakt (juni 2008) en is daarom wellicht interessant. Hij wil weg bij Anderlecht omdat hij daar nooit speelt, dan zal bij ons niet anders zijn.

Volgens mij hebben wij genoeg controlerende middenvelders (Prager en Bradly) dus denk dat het een losse flodder is.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

zweed1 schreef: Volgens mij hebben wij genoeg controlerende middenvelders (Prager en Bradly) dus denk dat het een losse flodder is.
Je bedoelt Bradley :wink: , maar hij is niet een controlerende middenvelder. Hij is de diepgaande man.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ook bankzitters van Anderlecht kunnen best voetballen. Lamah zat op de tribune in België, maar is nu één van de uitblinkers bij Roda JC. Overigens betwijfel ik wel of we hem nodig hebben. Aankopen doen is prima, maar ik heb het gevoel dat het een beetje overbodig is in dit geval.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Zoals het nu staat, zou Prager weleens weg kunnen gaan. Dus een vervanger zou dan geen overbodige luxe zijn.
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

Zoals het nu staat, zou Prager weleens weg kunnen gaan. Dus een vervanger zou dan geen overbodige luxe zijn.
precies.vind ik ook, en daarbij moet je ook nog even meerekenen dat Andre Hanssen waarschijnlijk ook geen nieuw contract meer krijgt (is nu het hele jaar geblesseerd, is bijn altijd gebelesseerd en hij heeft een aflopend contract). Verder is berens ook vrij vaak geblesseerd dus voor volgend jaar is 1 of 2 extra middenvelders geen overbidige luxe.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

SCH-FAN schreef:precies.vind ik ook, en daarbij moet je ook nog even meerekenen dat Andre Hanssen waarschijnlijk ook geen nieuw contract meer krijgt (is nu het hele jaar geblesseerd, is bijn altijd gebelesseerd en hij heeft een aflopend contract). Verder is berens ook vrij vaak geblesseerd dus voor volgend jaar is 1 of 2 extra middenvelders geen overbidige luxe.
Voor Prager heb je Loohuis, die het redelijk doet in het tweede,
Voor Beerens heb je Poulsen, die niet snel zeurt als hij op de bank zit.

Ik ben het wel met je eens dat een kwalitatief goede middenvelder niet zou misstaan, maar deze zal dan ook moeten accepteren dat hij niet per definitie wekelijks zal spelen.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Toen Bradley hier kwam moest hij eerst ook meedoen met de beloften. Poulsen is een rechtsmid, Loohuis en Prager zijn controleurs. Wat mij betreft halen ze in de winterstop een goeie middenvelder die eerst in de beloften speelt, zo nu en dan mee kan doen in het eerste, en over anderhalf seizoen op het niveau van Bradley zit. Net als met Bradley zelf, eigenlijk. Dan heb je iig een fatsoenlijke vervanger voor Roorda of Bradley.

Daarnaast mogen ze wat mij betreft ook nog wel een goede back halen, die zowel links als rechts kan spelen. Maar dat terzijde.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ze moeten die Hongaar van NEC halen, die nummer 23! Die is echt heeeel erg goed, veel te goed voor NEC!
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Volgens mij heb je dat vorige week ook al gezegd TWR. Elke speler die een wedstrijd goed speelt hoeft niet gelijk met ons in verband gebracht te worden hoor. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Plaats reactie