Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Middenvelders op mijn scoutingslijstje:

Van Dijk (FC Utrecht)
Meeuwis (Roda JC)
Vádosz (NEC)
Kargbo (Willem II)
Lasse Schöne (De Graafschap)
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Blizzard schreef:Middenvelders op mijn scoutingslijstje:

Van Dijk (FC Utrecht)
Meeuwis (Roda JC)
Vádosz (NEC)
Kargbo (Willem II)
Lasse Schöne (De Graafschap)
Alleen Meeuwis voegt wat toe. Volgens mij hebben we echter geen middenvelder nodig. Zowel kwantitatief als kwalitatief is ons middenveld ruim voldoende.

Zou graag een echte verdediger erbij hebben !
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

zweed1 schreef:
Volgens mij hebben we echter geen middenvelder nodig. Zowel kwantitatief als kwalitatief is ons middenveld ruim voldoende.
Toch gek dat Verbeek in de maandag krant aangeeft dat er deze winterstop een middenvelder gehaald gaat worden.
Spijt heb je morgen maar!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Prager zal wel weg gaan en Garcia is al weg.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Twijfelgevallen
Hanssen: momenteel geblesseerd en heeft een aflopend contract
Beerens: blessuregevoelig (volgens artikel in FD)
Roorda: kijken of hij het tot de winterstop volhoudt(volgens artikel FD), kampt af en toe met pijntjes

Zekerheidjes op het middenveld
Poulsen: komt beter in zijn element, goed rendement de laatste weken en heeft weinig blessures
Bradley: doet het goed, kan wel drie wedstrijden achter elkaar spelen
Pranjíc: sleutelspeler, nooit geblesseerd, verder: zie Bradley

Prager: niet tevreden over zijn huidige situatie, mogelijk verhuur, Loohuis kan zijn positie op de bank wel invullen
Gonzalo: na de winter verhuurd aan Heracles, Smárason vul de positie op de bank al in.

Een extra middenvelder zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Pranjic nooit geblesseerd??
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

ALS 26.000 schreef:Pranjic nooit geblesseerd??
2005/06 SC Heerenveen 32 5 Eredivisie
2006/07 SC Heerenveen 34 2 Eredivisie
2007/08 SC Heerenveen 14 2 Eredivisie

Het is geen nooit, maar komt toch aardig in de buurt :wink:
In case of doubt, make it sound convincing
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ja, oke, maar is beetje raar om te zeggen nu hij een paar weken geleden net geblesseerd was. :D
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Zou het niet alsnog gaan om Andersson van Hammerby of cesar Santin?
Spijt heb je morgen maar!
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

in het vorige topic van :"misschien iets voor ons" werd de naam van andersson ook heel vaak genoemd, is hij echt zo'n goede speler??
Gebruikersavatar
FeanfanPieter
Verified
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 02-08-2007 14:49
Locatie: DKV van DKV

Bericht door FeanfanPieter »

Is Maduro niet iets voor ons?

Maduro beslist niet en laat deadline verlopen
19/12/2007 16:12

Hedwiges Maduro heeft nog geen beslissing genomen over zijn toekomst. De 22-jarige middenvelder had van Ajax tot 19 december de tijd gekregen te reageren op een aanbieding zijn contract te verlengen, maar heeft die deadline laten passeren.

'We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Het liefst had ik vandaag gehoord dat hij graag bij Ajax blijft', zegt technisch directeur Martin van Geel op de website van de Amsterdammers. 'In elk geval verwachtte ik nu te weten waar we met Ajax aan toe zijn. Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen.'

Van Geel gaf aan hij genoodzaakt is verder te kijken. 'Ajax wordt gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stil zitten en blijven wachten.'

In eerste instantie had Ajax Maduro in de wachtkamer gezet. De middenvelder maakte na zijn stormachtige beginperiode bij de Amsterdammers een mindere periode door en stond stil in zijn ontwikkeling. Het contract van Maduro loopt komende zomer ten einde en de twaalfvoudig international kan daardoor transfervrij overstappen naar een andere club.
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ja, die laat Ajax lopen voor Heerenveen; logisch....
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

ALS 26.000 schreef:Ja, die laat Ajax lopen voor Heerenveen; logisch....
Je weet het nooit met de door opperbobo "Riemer" gewenste toptrainer :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Mag van mij wel komen hoor, goeie voor reserve achter bradley en roorda
Al denk ik niet dat hij graag de bank van Ajax verruilt voor de bank van Heerenveen.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Venderwel schreef:Mag van mij wel komen hoor, goeie voor reserve achter bradley en roorda
Al denk ik niet dat hij graag de bank van Ajax verruilt voor de bank van Heerenveen.
hij hoeft niet op de bank, puur een kwestie van wie zet je waar neer, goed excuus om bijvoorbeeld 4-3-3 te gaan spelen :D
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Waarom weer 4-3-3? We spelen toch veel beter in 4-4-2 en in de discussie bij Oranje kan je wel merken dat 4-3-3 passé is. Zeker internationaal doe je dan niet meer mee.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

ALS 26.000 schreef:Waarom weer 4-3-3? We spelen toch veel beter in 4-4-2 en in de discussie bij Oranje kan je wel merken dat 4-3-3 passé is. Zeker internationaal doe je dan niet meer mee.
Het hangt gewoon af van de spelers die voorhanden zijn. Het is echt niet zo dat 4-3-3 ineens niet meer zou werken hoor. Heerenveen heeft altijd zo gespeeld en ook vaak aanvallend en mooi, vooral onder Foppe. Oranje heeft er de spelers gewoon niet voor. Wij in principe wel met Beerens en Sulejmani.

Dat we nu voor het eerst in jaren verzorgd voetbal spelen komt eerder doordat we met Sibon voorin veel meer voetballend vermogen hebben. Vorig seizoen was dat met Nilsson in de spits dramatisch. Toen speelden we ook 4-4-2 en dat zag er niet uit. Nu spelen we ook gedurfder en aanvallender met Bradley en Roorda centraal op het middenveld. Vorig seizoen was het veel te verdedigend en alles op Alves.
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

ik zat gisteren feyenoord-sparta te kijken, en ik vind die nathan rutjes van sparta wel een goede speler. Ik weet dat heerenveen veel middenvelders heeft maar als een bradley of roorda geblesseerd is kom je uit bij een prager of loohuis die voetballend toch echt minder zijn. Zoals ik al zei, die rutjes vindt ik een zeer goede speler en hij is ook nog jong.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Moet ie wel eerst naar de kapper van Riemer (en van mij ook trouwens, wat een bosje haar... :? )
thestreets
Invaller
Berichten: 258
Lid geworden op: 31-08-2007 20:01

Bericht door thestreets »

Bron: Fc update.nl:

Contract oud-PSV'er Vogel bij Real Betis ontbonden
27 december 2007


Johann Vogel kan transfervrij op zoek gaan naar een nieuwe club. Het contract van de Zwitserse middenvelder bij Real Betis is in onderling overleg ontbonden, zo meldt de in degradatienood verkerende Spaanse club donderdag.


Misschien iets voor ons?
Ik vind het zelf een type: tikkie breed, tikkie terug...
Maar wel super veel ervaring.
Benieuwd wat mijn forumgenoten ervan vinden...
Habemus san Marco!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Bij PSV scheen men 'm pas te missen als hij niet meedeed. Type-Radomski dus. Als men had gewild dan had Heerenveen hem aan het begin van dit seizoen moeten halen. Als opvolger van Bosvelt. Nu staan Roorda en Bradley centraal en eigenlijk komt geen van twee in aanmerking om ten koste van Vogel uit de basis gezet te worden.

Er moet wel een middenvelder bij in de winterstop, maar dan liever een jongen van 21 met heel veel potentie.
thestreets
Invaller
Berichten: 258
Lid geworden op: 31-08-2007 20:01

Bericht door thestreets »

Skopperij schreef:Bij PSV scheen men 'm pas te missen als hij niet meedeed. Type-Radomski dus. Als men had gewild dan had Heerenveen hem aan het begin van dit seizoen moeten halen. Als opvolger van Bosvelt. Nu staan Roorda en Bradley centraal en eigenlijk komt geen van twee in aanmerking om ten koste van Vogel uit de basis gezet te worden.

Er moet wel een middenvelder bij in de winterstop, maar dan liever een jongen van 21 met heel veel potentie.
Deels mee eens, echter type bosvelt missen we (wat mij betreft) nog steeds.
Daarnaast zou ik nu Bradley en Roorda ook niet uit elkaar halen, maar Roorda is regelmatig geblesseerd, Bradley maakt verschrikkelijk veel meters tijdens een wedstrijd, dus keertje rust pakken en dan ervaren vervanger klaar hebben staan is wel fijn lijkt me..

Nogmaals, ben geen Vogel-fan, maar als ik naar onze selectie kijk zou ie best van pas komen. (door z`n ervaring en positie).
Verder kost ie niks, tenminste geen transfersom..
Habemus san Marco!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Wil Arek niet terug? :)

Roorda is wel leuk en aardig, maar het is een man van glas. Veel geblesseerd helaas. Dat kan wel eens een probleem worden.
EvertonChris
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 23-01-2006 12:22

Bericht door EvertonChris »

Hi.

Don't know if this should go in here or not...

Topic on our Everton forum, NSNO, stating that you are interested in signing Icelandic Under-21 midfielder Bjarni Vidarsson from us.

http://www.nsno.co.uk/forum/thread-3687 ... uture.html

His brother Arnar plays for De Graafschap and used to play for FC Twente.

Chris
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

sounds interesting, could you tell anything more about him?

i know who his brother is, is he quite the same kind of player?
...
EvertonChris
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 23-01-2006 12:22

Bericht door EvertonChris »

I've not seen anything of his brother so couldnt compare the two!

He's a decent size, over 6 foot, but probably needs to put some muscle on if he has any hopes of cutting it in the Premier League, rarely imposes himself on games even at reserve level - his lack of strength really does seem to let him down.

Has played as a second striker, and on the left of midfield but his natural position is in the middle. Scores his fair share of goals, and has very good ability on the ball. Made his debut against AZ as a substitute earlier this month in the UEFA Cup (what a win :mrgreen:), and he didn't stop running at all!

Would I be right in thinking the Eredivisie is nowhere near as physcial as the Premiership? If so, Bjarni would probably do very well in Holland.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

EvertonChris schreef:Would I be right in thinking the Eredivisie is nowhere near as physcial as the Premiership? If so, Bjarni would probably do very well in Holland.
Most of the Eredivisie-teams are able to play attractive football with not-physical players. But, when they're challenging big guys they get in trouble. That's probably why Everton smashed AZ without big players like Arteta. By the way, thanks for that victory. We do not have that much sympathy for AZ. :mrgreen:

It's possible that Heerenveen's looking to sign Vidarsson. We have got two very young and talented midfielders, but when there's one suspended or injured we do have some trouble. Vidarsson would fit perfect in our team, we need more talented midfielders.

How reliable is the rumour considering Vidarsson you guess?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Didn't Vidarsson play against AZ in the UEFA Cup? Looked pretty decent.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

EvertonChris schreef: Made his debut against AZ as a substitute earlier this month in the UEFA Cup (what a win :mrgreen:), and he didn't stop running at all!
Jeroen schreef:Didn't Vidarsson play against AZ in the UEFA Cup?
Het antwoordt is dus ja! :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Plaats reactie