Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
EvertonChris
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 23-01-2006 12:22

Bericht door EvertonChris »

Skopperij schreef: Most of the Eredivisie-teams are able to play attractive football with not-physical players. But, when they're challenging big guys they get in trouble. That's probably why Everton smashed AZ without big players like Arteta. By the way, thanks for that victory. We do not have that much sympathy for AZ. :mrgreen:

It's possible that Heerenveen's looking to sign Vidarsson. We have got two very young and talented midfielders, but when there's one suspended or injured we do have some trouble. Vidarsson would fit perfect in our team, we need more talented midfielders.

How reliable is the rumour considering Vidarsson you guess?
Beating AZ was easy. We even brought on a 16-year old to embarrass Van Gaal 8)

How reliable? I'm not sure. He's been linked with a move to Holland in the past and after the article appeared on NSNO a forum member posted saying his uncle works at the Everton academy and that you are interested.

It could be rubbish, suppose we'll just have to wait and see!

Before today, I hadnt been on here since Samaras left you to join Manchester City, quite glad he didnt sign for Everton now!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

EvertonChris schreef:Would I be right in thinking the Eredivisie is nowhere near as physcial as the Premiership? If so, Bjarni would probably do very well in Holland.
How much does Vidarsson cost? And what is the time they say that we want to buy him?
And we as Heerenveen are always happy that you beat van Gaal, he is a nasty guy.
scheerenveen.supporterswereld.nl
EvertonChris
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 23-01-2006 12:22

Bericht door EvertonChris »

He is out of contract in the summer so not much money at all, £500k maybe? I dont know what that is in euros.

Here is what he has said...

"I’m not quite sure what the future holds as nothing has been discussed. A loan move in January seems to be the most realistic option though.

“He (Moyes) tells me to be calm and patient but that’s quite difficult when you’re young and hungry to play. I don’t know what he means by this, be it just to finish my contract or wait for a first team opportunity.”

“I will take my time to decide my next move but its quite clear that I don’t want to sit around much longer.

“I could just as well prolong my stay at Everton but I would want a clause in my next contract which would allow me to join a club on loan.”
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

If he's out of contract this summer we are never gonna pay 500k. That's about 750.000 euro's and that's a lot of money over here for a gamble. I think it will be a loan move with an option to sign him for free this summer.
EvertonChris
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 23-01-2006 12:22

Bericht door EvertonChris »

Jeroen schreef:If he's out of contract this summer we are never gonna pay 500k. That's about 750.000 euro's and that's a lot of money over here for a gamble. I think it will be a loan move with an option to sign him for free this summer.
That sounds more realistic. By the way, Bjarni was called up to the full Iceland squad for the first time last month.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Dusan Djuric van Halmstad is een aanvallende middenvelder. Hij staat in de belangstelling van een aantal clubs in Zweden en het buitenland. Hij is een jaar of 22 en een jaar of 2 geleden had o.a. Ajax interesse in hem. Is een speler waarvan men in het verleden veel van verwachte, maar dat is er tot op heden nooit "echt" uitgekomen. Zijn contract schijnt nog 1 jaar te lopen en Halmstad wil hem daarom ook wel verkopen. Is volgens mij al een aantal keer geselecteerd voor het Zweeds nationale elftal.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Is Friesland niet het buitenland voor iedere Hollander? Dan weet ik nog een leuke middenvelder....

Landzaat wil niet naar Feyenoord
Wigan Athletic-speler Danny Landzaat heeft laten weten geen oren te hebben naar een vertrek naar Feyenoord. De middenvelder wil zijn loopbaan liever in het buitenland voortzetten.

Bovendien geeft Landzaat aan dat hij nog niets van Feyenoord heeft gehoord.
"In de eerste plaats heeft Feyenoord niets van zich laten horen tot nu toe. Dus ik hoef daar ook niet over na te denken en dat wil ik ook eigenlijk niet", aldus de international in Voetbal International.

"Dat Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst naar Feyenoord zijn gegaan, snap ik wel. Zij hebben daarvoor een prachtige buitenlandse carrière gehad. Ik daarentegen ben eigenlijk net pas begonnen aan mijn avontuur. Ik heb het gevoel dat ik nog lang niet klaar ben."

bron Voetbalprimeur.nl
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Gekko schreef:Landzaat wil niet naar Feyenoord
Wigan Athletic-speler Danny Landzaat heeft laten weten geen oren te hebben naar een vertrek naar Feyenoord. De middenvelder wil zijn loopbaan liever in het buitenland voortzetten.
Wat wil je nu met dit bericht? Hij geeft aan niet terug naar Nederland te willen. En als hij niet naar Feyenoord wil, wil hij helemaal niet naar Heerenveen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De vraag is of Landzaat weer terug wil naar Nederland en dat wil hij dus niet. En volgens mij ligt Heerenveen toch echt in Nederland. Dus wat een zinloze discussie.
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 03-01-2008 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Landzaat wil toch helemaal niet weg uit Engeland, dus waar gaat dit in hemelsnaam over?

Edit: Wat Heerenveen rules zei, dus.
Pallas
Nieuw talent
Berichten: 61
Lid geworden op: 13-10-2007 10:51

Bericht door Pallas »

Zowel Heerenveen als Feyenoord biedt qua salaris niet wat een modale speler in de Premier League krijgt. Ik denk dat je een mooie buitenlandse carriere ook gerust in die categorie mag plaatsen. Van Bronkhorst en Makaay zijn al lang financieel onafhankelijk, Hofland zou ik niet weten ... maar ik vermoed dat Landzaad nog wel wat geld wil binnenharken voordat het voetballen is afgelopen.
Abundat dulcibus vitiis
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Ane Lenstra schreef:Stel jij kon naar Groningen, maar je wou niet omdat je voor Heerenveen bent.. Wat zou je dan zeggen?
'Nee ik wil niet naar Groningen want ik vind het een schijtclub'? Of iets anders als bijv. 'Nee ik ben voor Heerenveen dus heb geen interesse in Groningen'?

Komt niet echt professioneel over he? Ik denk dat Landzaat echt wel terug wil naar Nederland als hij een mooi aanbod krijgt
Net alsof Landzaat zo'n die hard Ajax-fan is :roll:

Hij wil gewoon niet terug naar Nederland en al helemaal niet voor een club als Heerenveen. Maak je daar maar geen illusies over.
Gebruikersavatar
Frisk1968
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 30-09-2007 01:01
Locatie: Drachten

Bericht door Frisk1968 »

Een middenvelder die mij wel zou bevallen bij de Sportclub is Ruud Vormer. Betrek hem en Stijn Schaars in een transfer met Alves naar AZ zou ik zeggen. Beide spelers zijn jong, ambitieus en redelijk tot goed betaalbaar. Als je Alves voor 16 mln euro naar AZ laat vertrekken en Schaars en Vormer er in de selectie bij krijgt versterk je het middenveld en heb je nog een leuke cent te besteden aan een spits en verdediger.Van den Bussche, Greene, Dingsdag, Vertonghen en Drost in de verdediging. Schaars en/of Vormer, Roorda en Bradley op het middenveld, Pranjic, Omotoyossi en Sulajmani in de aanval en je hebt een leuk team van het transfergeld van Alves bij elkaar. Wat je overhoudt steek je in de jeugdopleiding en in een potje voor de toekomst.
Laatst gewijzigd door Frisk1968 op 05-01-2008 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
It ain't over till the fat lady sings the blues!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Leuk team, maar je hebt 12 mensen opgesteld. ;)

Lijkt me een slechte zaak voor Heerenveen. Onrealistisch ook. Schaars zal echt niet naar Heerenveen willen. Vormer ruikt nu aan het grote werk, ook voor hem geen reden. Bovendien is Schaars vaak geblesseerd. Greene? Niks beter dan Bak-Nielsen. Vertonghen speelt redelijk veel bij Ajax, die komt hier ook niet.

Laat de scouting van Heerenveen hun werk maar doen. We kunnen wel wat lullen over spelertjes die we kennen, maar ik heb liever dat zij met een grote onbekende komen.
Gebruikersavatar
Frisk1968
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 30-09-2007 01:01
Locatie: Drachten

Bericht door Frisk1968 »

Heb de opstelling aangepast in 11 spelers. waarom zouden Greene, Vertonghen en Schaars niet naar Heerenveen willen?Als zij belangrijk in het elftal worden gemaakt door de technische staf hebben juist deze spelers trek in een club als Heerenveen. Schaars is weliswaar geblesseerd, maar er zijn zat spelers die na een zware blessure sterk terugkomen. Van Nistelrooy is daar een goed voorbeeld van. Er wordt, naar mijn mening, door velen van jullie te makkelijk de conclusie getrokken dat bankspelers bij de top 4 geen trek in een club als Heerenveen en Twente hebben. Vertonghen speelt alleen als Emanuelson geblesseerd of geschorst is. Greene is zijn basisplaats bij Feyenoord allang kwijt en de verwaachting is dat hij daar niet veel meer zal spelen. Feyenoord zal zijn selectie doorselecteren. Greene is gewoon een bruikbare kracht op de back en in het centrum. Natuurlijk zal de scouting en technische staf zelf de markt goed in de gaten houden. Daar worden zij tenslotte ook goed voor betaald!!!

Ik wil alleen constructief meedenken en fixeer mij niet op alleen de grote namen.Kijk eerst eens in je achtertuin voordat je je oog naar het buitenland richt.
It ain't over till the fat lady sings the blues!
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Greene: niet beter dan wat we nu hebben, plus is redelijk prijzig.
Vertonghen: speelt redelijk veel bij Ajax, ook prijzig.
Schaars: heeft indien fit een basisplaats bij AZ, voor hem is er denk ik geen reden om naar Heerenveen te komen.

Ik denk dat de scouting voor veel minder geld spelers kan halen met evenveel kwaliteit als deze 3, dus als je toch in nederland spelers wilt halen moet je dat in de middenmoot (zoals bij Dingsdag)/kelder van de eredivisie doen of in de Jupiler League.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Frisk1968 schreef:Ik wil alleen constructief meedenken en fixeer mij niet op alleen de grote namen.Kijk eerst eens in je achtertuin voordat je je oog naar het buitenland richt.
Absoluut, Nederlandse spelers hebben ook mijn voorkeur. Roy Beerens hebben we ook bij PSV weg kunnen plukken, dus in die zin is er veel mogelijk. Mijn punt was echter dat er zoveel gaande is waar wij geen weet van hebben. Bak-Nielsen is gehaald voor ongeveer 1mln euro. We zijn halverwege en iedereen loopt met 'm weg. Ajax zal Vertonghen niet voor 1mln euro laten gaan. Als Heerenveen voor het bedrag van Vertonghen een Bak-Nielsen kan halen vind ik het prima.
Gebruikersavatar
IL Fenomeno
Bankzitter
Berichten: 237
Lid geworden op: 23-12-2002 17:09

Bericht door IL Fenomeno »

Afgelopen week las ik dat George Boateng zijn contract bij Middlesbrough niet zal verlengen. In Boateng zie ik een ervaren leider voor op het middenveld. Boateng is nu 32, kent de Nederlandse competitie en is zelfs ex-international(al zegt dat laatste tegenwoordig niet zoveel meer).
TheArjan
Bankzitter
Berichten: 177
Lid geworden op: 08-10-2004 10:21

Bericht door TheArjan »

Lijkt me zeker een versterking, maar is wel die-hard feyenoorder en laten die nou net op zoek zijn naar een ervaren fysiek sterke middenvelder ... maar aan de andere kant, Bosvelt kwam ook natuurlijk :D
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

staat vandaag een stukje in de Leeuwarder courant dat de transfer van ex ajaxcied NIgel de Jong en tegenwoordig HSV niet doorgaat naar heerenveen.
Heb helemaal niet geweten dat ze hier mee bezig waren.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Lijkt me vrij logisch dat Nigel de Jong niet haalbaar is voor Heerenveen.
SUPER FRIES 23
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-06-2006 13:39

Bericht door SUPER FRIES 23 »

Nigel de Jong was bij HSV al een van de best betaalde spelers!
Daarnaast is hij ook geregeld geblesseerd, dus niet erg dat het niet doorgaat.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

EvertonChris schreef:Hi.

Don't know if this should go in here or not...

Topic on our Everton forum, NSNO, stating that you are interested in signing Icelandic Under-21 midfielder Bjarni Vidarsson from us.

http://www.nsno.co.uk/forum/thread-3687 ... uture.html

His brother Arnar plays for De Graafschap and used to play for FC Twente.

Chris

Broer Vidarsson test bij Twente
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 12 januari om 10:24

Bjarni Vidarsson werkt komende week een stage af bij FC Twente, meldt De Telegraaf. De IJslandse jeugdinternational staat onder contract bij Everton en is de jongere broer van Arnar Vidarsson, die dit seizoen door Twente is verhuurd aan De Graafschap. Klik hier! De negentienjarige linkermiddenvelder debuteerde vorige maand in het UEFA Cup-duel tegen AZ in de hoofdmacht van The Toffees. De club uit Liverpool heeft geen aanstalten gemaakt om zijn aflopende contract te verlengen en Vidarsson, die vorig seizoen verhuurd werd aan Bournemouth, wil zijn carrière graag in Nederland voortzetten.

Arnar Vidarsson is bezig aan zijn derde seizoen op de Nederlandse velden en heeft in Enschede nog een contract tot de zomer van 2009. De 53-voudig international droeg eerder negen seizoenen het tricot van het Belgische Lokeren om zijn schouders.
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

als bradley weg wil, moet je hem deze zomer weg doen, dan brengt hij nog wat op ipv dat hij gratis de deur uitloopt, van dat geld moet je proberen maduro te halen die transfervrij van ajax weg kan
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

makkingacity schreef:als bradley weg wil, moet je hem deze zomer weg doen, dan brengt hij nog wat op ipv dat hij gratis de deur uitloopt, van dat geld moet je proberen maduro te halen die transfervrij van ajax weg kan
Leuk idee, maar...
1) Hedwiges Maduro heeft zelf al aangegeven in Nederland geen andere club te willen...
2) SC Heerenveen is toch een maatje te klein voor deze speler. Er zijn, zowel in Nederland maar vooral in het buitenland veel grotere clubs waar hij terecht zou kunnen.

Overigens, mocht hij op wonderbaarlijke wijze wel komen, dan zou dit natuurlijk een fantastische versterking zijn :D
(de kans erop acht ik bij benadering echter 0,00000001%)
In case of doubt, make it sound convincing
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Heerenveen is financieel erg gezond, terwijl Bradley toch geen miljoenen gaat opbrengen. In mijn ogen moet je Bradley gewoon houden en dan maar transfervrij de deur uit laten wandelen. Sportief belang gaat voorop. Als je nu 5 miljoen euro voor hem kan vangen zou je dat direct moeten doen, maar dat is niet realistisch met een kort contract.

Ik zou Bradley houden, net zoals ze destijds met Hansson hebben gedaan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Superfries88' schreef: Als je nu 5 miljoen euro voor hem kan vangen zou je dat direct moeten doen, maar dat is niet realistisch met een kort contract.

Ik zou Bradley houden, net zoals ze destijds met Hansson hebben gedaan.
Engelse clubs geven dat bedrag snel uit en aangezien Bradley international is, zie ik dat best gebeuren. Hij zou daar in ieder geval goed passen denk ik. Dus ik zou hem aan het einde van het jaar wegdoen, anders loopt ie voor nop de deur uit.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Voor dergelijke bedragen zou je Bradley moeten verkopen, maar voor 1 á 2 miljoen zou ik zeggen: kies maar voor het sportieve belang.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

We kunnen beter op zoek naar iemand die een penal kan en durft te nemen.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

ALS 26.000 schreef:We kunnen beter op zoek naar iemand die een penal kan en durft te nemen.
De laatste twee strafschoppen zijn genomen door spelers die niet lekker in de wedstrijd zaten, zowel Alves als Sibon schiet zo'n bal er negen van de tien keer in.
Plaats reactie