Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Steekt Molhoek dan echt zo ver boven Bradley, Prager en Roorda uit? Indien dat niet het geval is kunnen we er weinig mee, lijkt me.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Skopperij schreef:Steekt Molhoek dan echt zo ver boven Bradley, Prager en Roorda uit? Indien dat niet het geval is kunnen we er weinig mee, lijkt me.
Ik denk niet dat wij iets aan Molhoek hebben. Bij AZ vond ik hem meestal ook een matige speler. Hij heeft ook geen specifieke kwaliteiten waarmee hij iets aan Heerenveen toe zou kunnen voegen. Laat hem maar mooi in Alkmaar.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

De interesse van Derby County in Mika Väyrynen dateert al van meer dan twee weken terug, maar de Engelse club is er nog steeds niet in geslaagd de transfer af te ronden. Volgens het Algemeen Dagblad wil PSV niet langer wachten.


De promovendus lijkt vooral aan te hikken tegen de aanwezige kuitblessure van de Finse international. De zaakwaarnemer van Väyrynen is al op zoek naar een nieuwe werkgever.

Met de toegenomen concurrentie op het middenveld is er in Eindhoven geen toekomst meer voor Väyrynen. Net als afgelopen seizoen hoeft de 25-jarige international niet te rekenen op al te veel speeltijd
Misschien dat Vayrynen nu op huurbasis naar Heerenveen wil. Dan worden we zeker vijfde.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2443
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Waarom? Hij is al jaren geblesseerd, dan kan hij ons ook niet helpen 5e te worden ...
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Vrieskist schreef:Waarom? Hij is al jaren geblesseerd, dan kan hij ons ook niet helpen 5e te worden ...
Jaren geblesseerd? Dat valt best mee hoor. Hij heeft alleen nauwelijks kansen gehad.
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Meteen halen die Mika kan hij zich via heerenveen weer in de picture spelen en is het voor beide partijen een win win situatie
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Over Väyrynen...los van het feit dat het een goede voetballer is denk ik dat het beter is dat hij niet komt. In Sulejmani hebben we een speler die zijn positie uitstekend in kan vullen, indien Verbeek met een aanvallende centrale middenvel gaat spelen.
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

En dan zou het dus voor het eerst zijn dat Verbeek met een aanvallende middenvelder speelt, juist Mika kan in zijn tijd een speler voor de keeper neerzetten en was een perfecte verbindingsspeler tussen aanval en verdediging. Op dit momment hebben we alleen met pranjic zo'n speler
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Flying Frisian schreef:Over Väyrynen...los van het feit dat het een goede voetballer is denk ik dat het beter is dat hij niet komt. In Sulejmani hebben we een speler die zijn positie uitstekend in kan vullen, indien Verbeek met een aanvallende centrale middenvel gaat spelen.
Sulejmani is een ander type dan Vayrynen. Ten eerste kan Vayrynen controlerender spelen als dat nodig is en ook is hij fysiek sterker. Daarnaast brengt hij meer ervaring. Hij zou zeker een aanwinst zijn voor Heerenveen.
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

Alsjeblieft,


Mika Väyrynen zal waarschijnlijk niet meer in een PSV-shirt te bewonderen zijn. De middenvelder mag vertrekken in Eindhoven. Hij was al akkoord met Derby County, maar de Fin kwam niet door de medische keuring.

De zaakwaarnemer van Väyrynen is momenteel aan een klopjacht bezig, om een club voor hem te vinden. Enkele clubs uit de Eredivisie hengelen op huurbasis naar zijn diensten, maar beschikken niet over de financiële middelen om hem definitief over te nemen.

Väyrynen heeft nog tot 31 augustus 23.59 uur de tijd om een nieuwe club te vinden, daarna verstrijkt de transferdeadline.
Tink om de beam!!!!!
Feankoorts
Nieuw talent
Berichten: 144
Lid geworden op: 12-07-2007 20:38

Bericht door Feankoorts »

En Delorge speelt lekker geen CL ;-)

Jammer voor het Nederlandse voetbal en toch ook voor KJH, dat wel...

On: zit er in dat Mika komend seizoen in opblaasbladen (pompebleden) speelt.
Wie niet scout wie niet wint!
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Hoor vaak nee die kan al op die positie spelen.
Voorbeeld: Sulejmani kan op positie van Mika spelen.
Man een speler als Mika is van veel meer waarde dan een speler als Sulejmani, altijd halen dan natuurlijk.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Vayrynen? Liever niet. Prima voetballer, maar was de helft van de Heerenveen-periode niet gemotiveerd. Gezien het huidige materiaal zou ik hem persoonlijk niet halen. Liever iemand met zowel verdedigende als aanvallende kwaliteiten plus ervaring.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Gezien het huidige materiaal juist wel halen. Een type Vayrinen missen we in de selectie. Leuk kwantiteit, maar we hebben kwaliteit nodig.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Superfries88' schreef:Vayrynen? Liever niet. Prima voetballer, maar was de helft van de Heerenveen-periode niet gemotiveerd. Gezien het huidige materiaal zou ik hem persoonlijk niet halen. Liever iemand met zowel verdedigende als aanvallende kwaliteiten plus ervaring.
We hebben nu helemaal geen centrale middenvelder zoals Vayrynen. Een speler met aanvallende kwaliteiten, maar die ook niet te beroerd is om verdedigend zijn steentje bij te dragen. Hij is 25, dus redelijk ervaren, ook in de Champions League. En ik denk dat hij juist wel gemotiveerd zou zijn als Heerenveen hem een jaartje zou huren. Dan kan hij zich immers in de kijker van buitenlandse clubs spelen. Daar heeft hij bij PSV weinig kans op.

Een middenveld met Beerens, Bradley, Vayrynen en Pranjic lijkt me schitterend.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

In zijn Heerenveen-periode kon Vayrynen zich eveneens in de kijker spelen. De manier waarop was naar mijn mening gewoon dramatisch. Tegen de gemiddelde Eredivisieclub liet hij helemaal niets zien. Ik ben serieus als ik zeg dat ik er nog liever Bradley heb staan.

Vayrynen: leuke voetballer, té weinig inzet en dus geen speler die ik graag gehaald zie worden. Of échte kwaliteit of houden zo.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Superfries88' schreef: Ik ben serieus als ik zeg dat ik er nog liever Bradley heb staan.
.
Je zegt serieus te zijn, maar dit kun je niet menen........... :lol:

Bradley liever dan Vayrinen. :roll:
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Heerenveen rules schreef:
Bradley liever dan Vayrinen. :roll:
Nog een stem van mij.. Heb ook liever Bradley..
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Ebiede schreef:Nog een stem van mij.. Heb ook liever Bradley..
Ik heb ze liever allebei. En dan Bak Nielsen naar achteren halen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Heerenveen rules schreef: Je zegt serieus te zijn, maar dit kun je niet menen........... :lol:
Blijkbaar kán het wel, want ik heb toch echt liever Bradley ipv Vayrynen. Mika is een prima voetballer, maar laat simpelweg veel te weinig zien. Ook bij PSV heeft hij niks gepresteerd. Daarom mag er best nog een creatieve speler (met verdedigende kracht) komen, maar wat mij betreft iemand anders dan Vayrynen.
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

ik stem ook nog voor michael, ben altijd altijd al gecharmeerd van onze amerikaan, Vayrynen zou wat kunnen toevoegen als je em een goeie schop onder z'n reet geeft zodat ie zijn best doet.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Net alsof Bradley en Vayrynen dezelfde type spelers zijn.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Kunnen mensen misschien ook meer in detail treden over waarom liever Bradley of Vayrinen, dit lijkt meer op een Poll waarbij je zelf moet tellen :wink:
Het is maar een spelletje
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

vayrinen is veel aanvallender dan bradley.
als je bradley en bak als twee contolrende middenvelder hebt dan moet je niet bak nielsen en vayrinen doen.

vayrinen is veel te aanvallend en dan heb je een middenveld met beerens, pranjic en vayrinen als redelijk aanvallende spelers. Dan is alleen Bak nielsen verdedigend.

ik houd van aanvallend voetbal maar het moet niet te aanvallend worden.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Vayrynen is wel redelijk allround, geen pure aanvallende middenvelder. Hetzelfde geldt ongeveer voor Pranjic. Daarom is het best mogelijk om met zo'n middenveld te spelen.
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

Vayrynen is wel redelijk allround, geen pure aanvallende middenvelder. Hetzelfde geldt ongeveer voor Pranjic. Daarom is het best mogelijk om met zo'n middenveld te spelen.
Je hebt wel gelijk het is mogelijk om met dit middenveld te gaan spelen maar dan moet wel iedereen zijn taken goed uitvoeren.

trouwens fc twente speelt ook met een el ahmadi is ook niet puur een verdedigende middenvelder, hij is een technische controlerende middenvelder.

alleen denk ik wel dat het voor de uefa cup te aanvallend is, de meeste tegenstanders in de uefa cup zijn sterker dan de eredivisie.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

SCH-FAN schreef:Je hebt wel gelijk het is mogelijk om met dit middenveld te gaan spelen maar dan moet wel iedereen zijn taken goed uitvoeren.

trouwens fc twente speelt ook met een el ahmadi is ook niet puur een verdedigende middenvelder, hij is een technische controlerende middenvelder.

alleen denk ik wel dat het voor de uefa cup te aanvallend is, de meeste tegenstanders in de uefa cup zijn sterker dan de eredivisie.
Je moet het wel per westrijd bekijken inderdaad, maar in de meeste eredivisiewedstrijden kan er prima met een dergelijk middenveld gespeeld worden. Als er verdedigender gespeeld moet worden, kan bijvoorbeeld Poulsen in plaats van Beerens op rechts spelen.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Lindenbergh in belangstelling Sparta
Olaf Lindenbergh is volgens RTV Noord Holland in gesprek met Sparta Rotterdam om te praten over een transfer. De middenvelder is bij Ajax op een zijspoor geraakt en mag vertrekken uit de hoofdstad.

Ik ben nog steeds VOOR! Vanwege zijn ervaring.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Matige speler. Fysiek niet sterk, voegt aanvallend niets toe, en heeft geen ervaring in de top zoals bijvoorbeeld Bosvelt dat wel had. Hij is trouwens ook geen echte leider. Zonde van de ontwikkeling van onze eigen spelers, zoals Bradley en Prager.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

BS schreef:Matige speler. Fysiek niet sterk, voegt aanvallend niets toe, en heeft geen ervaring in de top zoals bijvoorbeeld Bosvelt dat wel had. Hij is trouwens ook geen echte leider. Zonde van de ontwikkeling van onze eigen spelers, zoals Bradley en Prager.
Hé-lé-maal mee eens. lindenbergh heeft niet de kwaliteit die bosvelt had, niet de ervaring en is vooral een matige voetballer die leuk meedraaide bij AZ en daardoor pardoes bij Ajax kwam.
Plaats reactie