Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-06-2019 09:35

Snap ik, maar ik heb hem persoonlijk in zijn Excelsior-periode ook niet dusdanig gevolgd dat ik zelfs iets kan zeggen over de kwaliteit van zijn tempowisselingen. Neem aan dat ik niet de enige ben, de meesten zullen hem toch vooral in samenvattingen aan het werk gezien hebben en in de wedstrijden tegen ons.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor GFaber » 17-06-2019 18:06

Faik zal dus waarschijnlijk wel erbij komen, zou mooi zijn als we hier niet zo veel voor hoeven te betalen, die Belgen willen hem ook al weer kwijt, is geen goede match daar. Transfervrij zou nog mooier zijn, want er zit voor heerenveen ook niet erg veel doorverkoopwaarde in denk ik, want hij is al 27 jaar. Als hij komt kan hij mooi met kongolo strijden om een plekje in het elftal op de positie van voorheen Stijn Schaars.

Graag zou ik ook zien dat er een poging wordt gedaan om Stijn Spierings los te weken bij RKC, die viel me wel op tijdens de play-off wedstrijden om promotie/degradatie die is nog relatief jong (23) heeft drang naar voren, kan assists geven en zelf scoren. Hij heeft ook wel iets van een aanvoerderstype, iemand die de boel goed aanstuurt, hij zou zo maar eens bij heerenveen door kunnen doorgroeien en dan net zo'n sprong maken als eerder de roon bij ons heeft gedaan.
Duur hoeft hij niet zijn denk ik, heeft nog contract tot medio 2020. Zou jammer zijn als hij naar een andere club zoals Twente of Heracles zou gaan en daar dan verder doorbreekt.
GFaber
Bankzitter

Berichtdoor tha boelie » 05-07-2019 07:57

Heerenveen is bezig om Tobias Börkeeiet binnen te halen. Er is echter concurrentie van Brondby. Qua competitie zou je zeggen dat wij in het voordeel zijn, Brondby speelt Europees (1e voorronde ronde Europa League). Wij hebben het voordeel dat we vaker zaken hebben gedaan met Stabaek. Thorsby zou wel eens een belangrijke rol kunnen spelen in zijn keuze ;).
tha boelie
Basisspeler

Berichtdoor Jazz » 05-07-2019 08:41

tha boelie schreef:Heerenveen is bezig om Tobias Börkeeiet binnen te halen. Er is echter concurrentie van Brondby. Qua competitie zou je zeggen dat wij in het voordeel zijn, Brondby speelt Europees (1e voorronde ronde Europa League). Wij hebben het voordeel dat we vaker zaken hebben gedaan met Stabaek. Thorsby zou wel eens een belangrijke rol kunnen spelen in zijn keuze ;).

Bron?
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor Jelmer1981 » 05-07-2019 09:33

Zal vandaag een medische keuring bij Brondby ondergaan, dus die zal niet naar Heerenveen komen.
Jelmer1981
Basisspeler

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 05-07-2019 09:51

tha boelie schreef:Heerenveen is bezig om Tobias Börkeeiet binnen te halen. Er is echter concurrentie van Brondby. Qua competitie zou je zeggen dat wij in het voordeel zijn, Brondby speelt Europees (1e voorronde ronde Europa League). Wij hebben het voordeel dat we vaker zaken hebben gedaan met Stabaek. Thorsby zou wel eens een belangrijke rol kunnen spelen in zijn keuze ;).

Deze Borkeeiet zou voor Heerenveen begrippen een echte topaankoop zijn, maar is dit nu wel de speler die we nodig hebben? Volgens mij hebben we ook nog een jonge verdedigende middenvelder waar aardig de portemonnee voor is getrokken in de vorm van Rodney Kongolo.

Wanneer je dit soort kalibers spelers haalt blokkeer je gelijk je eigen ''rubriek'' spelers. Ik vind het sws frappant dat de club nog opzoek is naar een ervaren 6 die ook achterin uit de voeten kan. Naar mijn inziens hebben we met Faik/Kongolo de 6 positie nu bezet, daar waar beide spelers ook op de 8 uit de voeten kunnen.

Ik zie liever dat ze hun vizier richten op een jonge talentvolle aanvallende middenvelder. Iemand die vooral in de kleine ruimtes over voetballend vermogen beschikt en die in staat is om goals te maken.

Adam Cerin uit Slovenië lijkt mij zo'n type speler, 20 jaar en tevens A international. https://www.transfermarkt.co.uk/adam-gn ... ler/401394
ThiagoAlcantara
Basisspeler

Berichtdoor pes5 » 05-07-2019 15:06

Ben ik met je eens. Daarnaast ben ik benieuwd wat Akujobi dit jaar kan laten zien.

Zou het trouwens kunnen dat Bruijn linksbuiten gaat spelen dit jaar? Hij liet daar goede dingen zien tijdens de laatste duels en speelde daar ook al eerder.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Mackan68 » 06-07-2019 06:40

pes5 schreef:Ben ik met je eens. Daarnaast ben ik benieuwd wat Akujobi dit jaar kan laten zien.

Zou het trouwens kunnen dat Bruijn linksbuiten gaat spelen dit jaar? Hij liet daar goede dingen zien tijdens de laatste duels en speelde daar ook al eerder.

Dat zou kunnen. Gister tegen Meppen ging hij een beetje mee in de mallaise van een middenveld in een veel minder team. Net als Frederiksen. Met redelijk veel foute passes en verloren duels. Tegen de Griffioen, een compleet ander niveau natuurlijk, een compleet andere Brijn. Daar was hij vanaf links, in volgens mij een redelijk vrije rol, constant gevaarlijk. Samen met van Bergen een genot om naar te kijken.
Aan de ene kant zou het zonde zijn voor de ontwikkeling van van der Heide, maar de beste moet daar gewoon spelen. Het is duidelijk dat Mihajlovic dat in ieder geval niet is.
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor Marça » 17-07-2019 13:55

Als ik het goed begrepen heb zoeken ze ook naar een opvolger van Stijn Schaars, waar voor die rol (defensieve middenvelder) volgens mij eigenlijk nu alleen Kongolo staat. Misschien is Marcus Rohdén een optie: 28 jaar, ex-Elfsborg, heeft twee seizoenen Serie A en een seizoen Serie B in de benen bij Crotone. Is 15-voudig Zweeds international en transfervrij.

https://www.transfermarkt.com/marcus-rohden/profil/spieler/205809
Marça
Superster

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten