Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Grabbelkoning Lamprou hoef ik echt niet in ons shirt te zien, maakt teveel rare foutjes.
Heerenveen fan in Leiden
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

Jazz schreef:Grabbelkoning Lamprou hoef ik echt niet in ons shirt te zien, maakt teveel rare foutjes.
Te makkelijk om dat te zeggen. Tuurlijk maakt lamprou wel eens een foutje. Maar lamprou is na de top 3 de minst gepasseerd keeper. Dat lukt je niet bij een clubs als Willem II als je er niks van kan hoor.
Hij is te klein als keeper. Maar compenseert dit door een geweldige sprongkracht en 1 op 1 is lamprou onverslaanbaar.
Volgens de statistieken heeft lamprou hoogste reddingspercentage en is hij de beste keeper na Jones van Feyenoord.

Niet voetbal inside na lullen maar kijken naar de feiten. Lamprou pakt punten ipv dat hij ze verspeeld
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Mochten we lamprou eventueel als keeper hier krijgen dan word het bij elke corner of hoge voorzet billen knijpen..deze keeper heeft mijn voorkeur echt niet.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

boy waterman schreef:Mochten we lamprou eventueel als keeper hier krijgen dan word het bij elke corner of hoge voorzet billen knijpen..deze keeper heeft mijn voorkeur echt niet.
In tegenstelling tot nu, waarbij we regelmatig geklopt worden bij lange ballen en corners?
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Dan is het dus zaak daar op te verbeteren, niet één keeper die te klein is te halen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

1896 schreef:
Te makkelijk om dat te zeggen. Tuurlijk maakt lamprou wel eens een foutje. Maar lamprou is na de top 3 de minst gepasseerd keeper. Dat lukt je niet bij een clubs als Willem II als je er niks van kan hoor.
Hij is te klein als keeper. Maar compenseert dit door een geweldige sprongkracht en 1 op 1 is lamprou onverslaanbaar.
Volgens de statistieken heeft lamprou hoogste reddingspercentage en is hij de beste keeper na Jones van Feyenoord.

Niet voetbal inside na lullen maar kijken naar de feiten. Lamprou pakt punten ipv dat hij ze verspeeld
Je kunt dit NOOIT alléén op het conto van de keeper gooien. Aangezien we bij standaard situaties al jaren niet uitblinken in stug verdedigen zie ik ook niet graag een keeper komen die 2 koppen kleiner is als Mulder. Ik geloof er niet in dat we met hem in plaats van Mulder ons hoger gaan kwalificeren. Even ervan uitgaande dat de verdediging verder in tact blijft.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Die Van der Steen.. is die niet goed genoeg om eerste keeper te worden?
Zeg maar niks!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Mulder vind ik een hele betrouwbare keeper. Bij Lamprou heb ik dat totaal niet. Wordt wekelijks billenknijpen.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Van Leer bij Roda weghalen. Vindt ik een prima, degelijke keeper en is nog relatief jong.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Ik ook. Maar zou hij wegwillen? Sinds Roda met die nieuwe eigenaar zit is geld geen issue meer voor ze.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Fladian schreef:Ik ook. Maar zou hij wegwillen? Sinds Roda met die nieuwe eigenaar zit is geld geen issue meer voor ze.
Met 1 goal meer tegen dan ons is van Leer van een vergelijkbaar niveau als Mulder. Heeft daarnaast nog 2x vaker de 0 gehouden in evenveel competitiewedstrijden. Alleen ligt hij nog wel vast tot medio 2019. Of die rijke Russische Zwitser meteen met topsalarissen gesmeten heeft of dat gaat doen betwijfel ik. Maar het lijkt me ook niet heel waarschijnlijk dat Roda hun 1e keeper zomaar voor een appel en een ei laat gaan. Mogelijk dat een eventueel degraderen van de Limburgers voor een andere situatie zou kunnen zorgen, maar zover is het ook nog niet echt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Lamprou is transfervrij. Dat dan weer wel.
Maar is slechts 1,76 meter en 64 kilo ??
Dat kan eigenlijk niet voor een keeper.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Is er geen 25+ Scandinavier op te halen? Gewoon, een goede keeper.
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

http://www.ad.nl/dossier-eredivisie/elf ... ~a975f869/

Lamprou staat gewoon zesde qua beoordeling van alle eredivisiespelers.
Prima keeper.
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Kortsmit sparta jonge degelijke keeper.
Van leer roda jong en al redelijk ervaren
Bizot op het tweede plan in belgie
Hahn 3e keus achter jones en vermeer .

4 haalbare opties die in mijn optiek allen beter zijn of waar nog meer rek in zet dan lamprou
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Goeie opties. Het is alleen momenteel zo dat professor Streppel een grote invloed heeft op het transferbeleid. Dus wordt het Lamprou.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Van Leer en Hahn zijn wat mij betreft veel betere keuzes dan Lamprou.
Lamprou zal wellicht zo nu en dan leuke acties hebben, hij is gewoon te klein.
Zeg maar niks!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Hahn heeft nog een contract tot de zomer van 2019. Die gaat Feyenoord echt niet verlaten, in ieder geval niet voor een paar tonnetjes.

Van Leer is haalbaarder, met ook een contract tot de zomer van 2019.
Heerenveen fan in Leiden
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Streppel was fan van de te kleine Peters als CV en ook van de veel te kleine keeper Lamprou.
Die mannen zijn misschien geen slechte spelers en keeper voor een club uit het rechterrijtje, dat tegen degradatie speelt, maar bij Heerenveen wordt meer gevraagd. Streppel denkt niet als een subtopper. Streppel wil mooi voetbal spelen en niet in de problemen komen. Die knop moet wel om bij hem.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Dat Peters te klein zou zijn, is natuurlijk niet relevant aangezien z'n positie kiezen voortreffelijk is. Ook verdedigers als F. de Boer en Cannavaro waren niet groot, maar fameus vanwege hun manier van positie kiezen (en zo zijn er veel meer voorbeelden). Zij bereikten beide de absolute wereldtop. Peters is een hele slimme CV' er die uitstekend positie kiest en absoluut niet minder zou zijn dan Van Aken.

Lamprou is ook in mijn ogen te klein voor een (sub-)topper en dan met name bij dode spelmomenten waar je boven de verdedigers uit moet kunnen toornen. Aan de andere kant, hij laat het bij Willem II wel zien en bij Heerenveen zijn de tegenstanders niet anders.. Ook het aantal tegengoals is vergelijkbaar, terwijl wij een absolute topverdediger in de defensie hebben lopen.
Hahn was altijd een enorm talent, maar laat het dit seizoen toch wat afweten aangezien hij op dit moment nog niet echt indruk maakt.
Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van Van Leer, maar dat is slechts gebaseerd op samenvattingen.
In principe denk ik niet dat jongens als Kortsmit, Hahn en Van Leer minder dan een Erwin Mulder (op dit moment) zijn.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De twee wedstrijden dat Van Leer tegen Heerenveen keepte overtuigde hij totaal niet. En toch heeft hij wel een bepaalde uitstraling en laat hij het in de samenvattingen die ik zie, wel zien.
Lamprou hoef ik hier net als de meesten ook niet. Ik hoop dat we na Kenny Steppe niet weer de fout in gaan om een keeper te halen die niet bij de lat kan. Verder heb je Kortsmid van Sparta nog dat wel wat kan worden, maar zie liever een ervaren keeper.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Diederik Boer een optie? Ervaring opgedaan bij Ajax en spreekt een aardig woordje Nederlands :wink: Ik ben persoonlijk wel gecharmeerd van Hahn en Kortsmit. Beide talentvolle keepers met groei mogelijkheden!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Warner Hahn heeft op mij ook een goede indruk gemaakt, maar wel voor zijn blessure. Zijn niveau nu is niet zijn niveau van destijds, in ieder geval nog niet. Wel heeft hij wat mij betreft de voorkeur boven kleinere keepers(een keeper moet de baas kunnen zijn in de vijf) of een toch middelmatige oudere keeper als Boer.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Royce_SCH schreef:Diederik Boer een optie? Ervaring opgedaan bij Ajax en spreekt een aardig woordje Nederlands :wink: Ik ben persoonlijk wel gecharmeerd van Hahn en Kortsmit. Beide talentvolle keepers met groei mogelijkheden!
Dit meen je niet serieus? Een 37 jarige houten klaas die de afgelopen 3 jaar maar liefst 6 wedstrijden heeft gespeeld?
Heerenveen fan in Leiden
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Is Marco Bizot van Genk niet iets. Heeft een aflopend contract, met een optie voor nog een extra jaar. Is 25 jaar en 1 meter 93.
Verder vind ik Warner Hahn van Excelsior of Van Leer van Roda JC wel aardige alternatieven. Ik hoop niet dat ze met Piet Veldhuizen op de proppen gaan komen.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Hidde Jurjus zit te verpieteren bij PSV.
Maakte een prima indruk destijds bij de Graafschap.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

sonnema schreef:Hidde Jurjus zit te verpieteren bij PSV.
Maakte een prima indruk destijds bij de Graafschap.
Lijkt mij ook een uitstekende optie. Maar ik sluit niet uit dat Jeroen Zoet komende zomer de stap wil gaan maken. Dan zal Jurjus voor zijn kans willen gaan. Bovendien verwacht ik niet dat PSV Jurjus zal laten gaan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lamprou keept prima deze competitie. Heeft in ieder geval winnaarsmentaliteit en uitstraling. Dat heeft hij al voor op Mulder. Nu nog ballen tegenhouden...
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:Lamprou keept prima deze competitie. Heeft in ieder geval winnaarsmentaliteit en uitstraling. Dat heeft hij al voor op Mulder. Nu nog ballen tegenhouden...
Ook daarin doet hij het beter dan Mulder. Na de top-3 is Lamprou de minst gepasseerde keeper. Al is het wel lastig om keepers te vergelijken die samenwerken met een compleet andere verdediging.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Misschien dat Jordens Peters dan toch beter is dan we denken. En dat is misschien net het stukje ervaring wat we missen.
Schijnt dat we ook lichtelijk interesse hebben in Jones van Feyenoord, net als de rest van de subtop. Als ik Feyenoord was had ik hem al lang een aanbieding gedaan, vind hem beter dan Vermeer.
Plaats reactie