Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Sumzor » 14-05-2011 22:34

8 ton voor velthuizen is veel te veel. 3 is echt de max
Sumzor
Selectiespeler
 
Berichten: 399
Geregistreerd op: 03-03-2011 14:32

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor BK2007 » 14-05-2011 22:38

Laten we de onderhandelingen namens de club dan maar vast starten.
Anders vissen we misschien achter het net.
Hansma waar blijf je nou ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor zweed1 » 14-05-2011 22:39

Dat is een buitenkansje ! Zijn martktwaarde is veel hoger, dus goede investering lijkt mij. Een gewoon salaris aanbieden (3/4 ton).

Snap wel dat wij al veel keepers hebben, probleem is echter dat de kwaliteit van Steppe, VDB en Oosterwerf matig is. We hebben wel kwantiteit kwa keepers maar absoluut geen kwaliteit.

Wellicht is het mogelijk om Steppe te verhuren of te betrekken in een deal.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Calimero » 16-05-2011 18:35

Als dat waar is, moet Heerenveen natuurlijk meteen toehappen. Ik kan me niet voorstellen dat we Steppe niet van de hand kunnen doen, zoals eerder gezegd heeft hij namelijk nog naam genoeg in België. Wanneer Belgen praten over Steppe, hebben ze het over zijn geweldige talent en dat ze denken dat hij de wereldtop wel kan halen.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Flying Frisian » 16-05-2011 19:08

Calimero schreef:Als dat waar is, moet Heerenveen natuurlijk meteen toehappen. Ik kan me niet voorstellen dat we Steppe niet van de hand kunnen doen, zoals eerder gezegd heeft hij namelijk nog naam genoeg in België. Wanneer Belgen praten over Steppe, hebben ze het over zijn geweldige talent en dat ze denken dat hij de wereldtop wel kan halen.

Kenny zal ongetwijfeld nog een goede naam hebben in België, maar de club zit met hem met hetzelfde probleem als de drie musketiers die te horen hebben gekregen dat ze mogen vertrekken. Het salaris dat ze de komende jaren in Heerenveen ontvangen, gaan ze nooit krijgen bij hun volgende club.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor zweed1 » 16-05-2011 21:57

Flying Frisian schreef:
Calimero schreef:Als dat waar is, moet Heerenveen natuurlijk meteen toehappen. Ik kan me niet voorstellen dat we Steppe niet van de hand kunnen doen, zoals eerder gezegd heeft hij namelijk nog naam genoeg in België. Wanneer Belgen praten over Steppe, hebben ze het over zijn geweldige talent en dat ze denken dat hij de wereldtop wel kan halen.

Kenny zal ongetwijfeld nog een goede naam hebben in België, maar de club zit met hem met hetzelfde probleem als de drie musketiers die te horen hebben gekregen dat ze mogen vertrekken. Het salaris dat ze de komende jaren in Heerenveen ontvangen, gaan ze nooit krijgen bij hun volgende club.


Kunnen wij wel een slimme constructie voor bedenken. Bv. heeft nu 7 ton, kan in Belgie 4 vangen. Dan kunnen wij een gedeelte aanvullen. Bespaart toch weer !
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor GJ7300 » 18-05-2011 20:53

Is veel interesse in Belgische keepers, Schalke wil misschien die gast van Genk (ook nog erg jong), wellicht gaat daar een carrousel draaien
GJ7300
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 15-05-2009 18:35

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor tha boelie » 18-05-2011 20:56

Wanneer Assaidi verkocht wordt als allereert Velthuizen naar Friesland halen. 5ton is echt niks voor deze keeper.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor GJ7300 » 18-05-2011 20:58

tha boelie schreef:Wanneer Assaidi verkocht wordt als allereert Velthuizen naar Friesland halen. 5ton is echt niks voor deze keeper.


ha, Issakson mag weg bij Psv, 3x raden wat alternatief is
GJ7300
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 15-05-2009 18:35

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Flying Frisian » 19-05-2011 08:27

GJ7300 schreef:Is veel interesse in Belgische keepers, Schalke wil misschien die gast van Genk (ook nog erg jong), wellicht gaat daar een carrousel draaien

Hij is inderdaad nog jong, maar zelfs als je Steppe, Stuhr-Ellegaard én Vandenbussche in één doel zet, zijn ze nog minder dan Thibaut Courtois. Bovendien heeft Genk met Koen Casteels nog een enorm keeperstalent (volgens Boskamp nog beter dan Courtois) onder contract staan. Casteels heeft al aangegeven snel eerste doelman te willen worden, een vertrek van de Courtois zal derhalve intern opgelost worden.

GJ7300 schreef:ha, Issakson mag weg bij Psv, 3x raden wat alternatief is

Ik heb gehoord dat de naam Jasper Cillessen nogal rondzingt in het Philipsstadion. Maar ik vind het prima als PSV Veldhuizen haalt, dan kan hij in ieder geval niet hierheen komen.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor camataru » 19-05-2011 09:04

GJ7300 schreef:
tha boelie schreef:Wanneer Assaidi verkocht wordt als allereert Velthuizen naar Friesland halen. 5ton is echt niks voor deze keeper.


ha, Issakson mag weg bij Psv, 3x raden wat alternatief is


je zegt wel heel dapper issakson mag weg, maar aan wie moeten ze die clown dan in hemelsnaam slijten.
Daar komt echt geen club voor gevalletje djuric>
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Knipecity » 19-05-2011 09:09

Je moet Derksen niet zo napraten. Zo slecht is die Isakkson niet. Niet voor niks al jaren keeper Zweedse team.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Calimero » 19-05-2011 09:13

Inderdaad. Issakson pakt elke bal is echt een wereldse keeper, de beste die hier in Nederland rondloopt én bovendien roept dé kenner van dat land hem steeds op voor het Nationale elftal. Hij moet dus wel heel heel heel heel erg goed zijn en PSV moet niet zo zeuren want ze hebben stiekem gewoon een geweldige keeper. Dat gezeur op hem slaat dan ook helemaal nergens op!
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Hoho » 20-05-2011 11:12

Als Isaksson weg gaat gaat PSV voor Gomes van Tottenham. Die willen ze maar al te graag kwijt en in Eindhoven heeft hij nog een goede naam. Hij schijnt zelf ook graag te willen.
De grootste concurrent voor Hveen voor Veldhuizen zal AZ zijn als ze Romero verkopen, maar die schijnt te willen blijven.
Volgens mij maken we wel een kans
stop staring at my avatar
Avatar gebruiker
Hoho
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 29-05-2008 13:08
Woonplaats: Dútslân

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Wizard » 20-05-2011 13:29

Calimero schreef:Inderdaad. Issakson pakt elke bal is echt een wereldse keeper, de beste die hier in Nederland rondloopt én bovendien roept dé kenner van dat land hem steeds op voor het Nationale elftal. Hij moet dus wel heel heel heel heel erg goed zijn en PSV moet niet zo zeuren want ze hebben stiekem gewoon een geweldige keeper. Dat gezeur op hem slaat dan ook helemaal nergens op!


De beste die hier in NL rondloopt? Pardon? Kan zo 3 keepers opnoemen die ik echt beduidend beter vind.
Isakson is veel te wisselvallig en dat is ook de reden waarom psv van hem af wil. Absoluut geen betrouwbare sluitpost. Sommige duels keept hij de sterren van de hemel, een andere pot speelt hij à la Stuhr.
Velthuizen is een leuke keeper, maar is naar mijn mening teveel show.. een bal die hij met een pas naar rechts kan pakken, moet met een snoekduik door hem gepakt worden. Dan liever onze Jouster..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor BK2007 » 20-05-2011 13:42

Ik zou die Isaksson wel eens bij ons de concurrente willen aan zien gaan met VDB.
Maar inderdaad eerst maar eens informeren bij Jelle.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor davp » 20-05-2011 13:46

@Wizard, volgens mij interpreteer je Calimero's reactie niet helemaal zoals bedoeld (het cynisme druipt er vanaf).
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor oldtimer » 20-05-2011 13:57

tha boelie schreef:Velthuizen voor hoogstens 7.5/8 ton laten tekenen. Als je spelers als Djuric, Kopic, Steppe, Haglund, Grindheim en Beerens weg doet is daar genoeg ruimte voor toch. En heb je een hele goede keeper in huis waar je jaren mee verder kan.


Tja, als je ze wegdoet.
Dat klinkt wel heel erg makkelijk.
Wel eens van lopende contracten gehoord?
Wees eerlijk, dat gelooft toch niemand.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Wizard » 20-05-2011 14:19

davp schreef:@Wizard, volgens mij interpreteer je Calimero's reactie niet helemaal zoals bedoeld (het cynisme druipt er vanaf).


Ik zie het nu. Had de posts ervoor niet gelezen. Excuus ;)
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Ebiede » 20-05-2011 14:27

tha boelie schreef:Velthuizen voor hoogstens 7.5/8 ton laten tekenen. Als je spelers als Djuric, Kopic, Steppe, Haglund, Grindheim en Beerens weg doet is daar genoeg ruimte voor toch. En heb je een hele goede keeper in huis waar je jaren mee verder kan.



Ja dat kan toch wel, als ik footballmanager mijn selectie heb gevuld met 50 spelers en ik miljoen in het rood sta, wordt dat ook altijd opgelost door een investeerder.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Skopperij » 24-05-2011 09:58

NUsport:
Velthuizen wil graag bij Feyenoord spelen

Piet Velthuizen zou deze zomer graag de overstap maken naar Feyenoord. Dat zegt de 24-jarige doelman deze week in een uitgebreid interview in het NUsport-magazine. "Feyenoord is mijn droomclub. De entourage, het stadion, de supporters… Mijn motto is altijd: geen woorden, maar daden", aldus de keeper.

Velthuizen verruilde afgelopen zomer Vitesse voor de Spaanse promovendus Hercúles Alicante. Het avontuur in Spanje werd niet wat hij ervan verwacht had. Uitgerekend in de wedstrijd waarin de club uit de Primera División degradeerde, twee weken terug tegen Real Mallorca, kreeg hij voor het eerst de voorkeur boven concurrent Juan Calatayud.

Nu het seizoen erop zit, zou Velthuizen daarom dolgraag vertrekken uit de Spaanse kustplaats. "Ik wil uitkomen op het hoogste niveau en de Segunda División is dat niet." Dat Feyenoord weinig geld heeft, hoeft volgens de Velthuizen geen probleem te zijn. "Er staat een clausule in mijn contract waardoor ik bij degradatie voor een prikkie te koop ben."
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Lardy » 25-05-2011 10:16

Ik persoonlijk vind Velthuizen geen topkeeper, maar hij heeft 3 maanden geen salaris gehad en is nu transfervrij. Lijkt mij een buitenkansje voor Heerenveen, als ik Veenstra was belde ik nu nog.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Knipecity » 25-05-2011 19:52

Ik weet niet of Veldhuizen een topkeeper is of kan worden, maar ik weet wel dat hij beter is dan wat we nu hebben en wat we hebben gehad. Ik zou zeker een poging doen hem te halen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor du longhi » 27-05-2011 08:07

Ik zou zeker een poging doen hem te halen.

Volgens mij moest de selectie gesaneerd worden. Nog maar een keeper erbij. Zolang er niets vertrekt zullen we het met de huidige keepers moeten doen.
VDB is wat mij betreft voldoende om dit jaar mee te starten en in Belgie heeft Steppe aangetoond echt wel te kunnen keepen alleen jammer dat het er hier totaal niet uit komt.

Een betere keeper wil iedereen maar ik ben bang dat het er niet in zit voor het huidige seizoen.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Knipecity » 28-05-2011 10:14

Mooi verhaal in AD over Ferguson en vd Sar. Hij kan zich wel voor de kop slaan dat hij vd Sar niet direct bij Ajax weghaalde in '98. In 2005, toen vd Sar al 34 was werd hij alsnog gehaald. Rust en ervaring had men nodig. En nu zien je dat een keeper van die leeftijd nog gewoon 6 jaar op het allerhoogste niveau mee kan. Heerenveen heeft ook behoefte aan een keeper die de jonge verdediging rust geeft. Vonk was geen topkeeper en maakt ook wel eens een foutje, maar gaf die rust wel. Ik zeg niet dat je die nu moet halen, maar haal maar een ervaren rot.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Superfries88' » 28-05-2011 10:35

Je hebt een complete keeper nodig. Het uitstralen van rust is natuurlijk een pre, maar als je achterhoede kwaliteit tekort schiet en jij als keeper geen puntenpakker bent, dan kom je er alsnog niet. Daarnaast is leeftijd niet inherent aan rust. Dat zag je wel bij Timmer, en in mindere mate zelfs bij Vonk.

Uiteindelijk is kwaliteit (reflex, sterk in de lucht, uitkomen, meevoetballen) het belangrijkste. Het maakt echt niet zoveel uit of je een relatief jonge of juist een oude rot op de goal hebt staan. Zo'n voorbeeld met Van der Sar is hartstikke leuk, maar dat is de absolute wereldtop. Bovendien is hij ook op andere kanten voortreffelijk.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Calimero » 30-05-2011 21:05

Velthuizen totaal geen optie voor Feyenoord, zo wordt net verteld bij Barend en Barend. Gewoon geen plek voor.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Hoho » 30-05-2011 23:34

Ik geloof echt niet dat er een nieuwe keeper komt.
Brian Vandenbussche is de eerste keeper en Steppe is nr.2, vdB heeft niet voor niets 2 jaar contractverlenging gekregen!

Veldhuizen is echt geen optie, die moet veel te veel verdienen, dat geld kan je beter aan een nieuwe goede verdediger (met leiderschapskwaliteiten, sorry Arnold K) uitgeven

Zullen we ophouden met roepen om een nieuwe keeper en verder gaan in het topic: Transfers & geruchten - Verdedigers ??

Het enige wat we echt nodig hebben is een goede ervaren verdediger (en een nieuwe trainer 8) ) toch?
stop staring at my avatar
Avatar gebruiker
Hoho
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 29-05-2008 13:08
Woonplaats: Dútslân

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Knipecity » 31-05-2011 06:54

Sander Boschker maar halen? Leeftijd speelt immers veel minder een rol bij keepers. Zie de geruchten over Tottenham...

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... sn=voetbal
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor BK2007 » 01-06-2011 12:02

Een keeper erbij svp !
Steppe maar verhuren aan een club in België en er is een plekje vrij voor een nieuwe keeper.
VDB is erg blessuregevoelig en zou de gok met hem niet nemen. Als back-up voldoet hij wel als je het mij vraagt.
Een nieuwe trainer zal dat ook wel eisen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten