Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor DSCH » 18-03-2017 13:53

jeewee schreef: Echter, hoe gaat dit komen met de Brexit?

Naar wat ik heb begrepen zal dit geen invloed hebben op voetbaltransfers etc. Zou het land natuurlijk zelf ook niet goed uitkomen.
DSCH
Wereldspeler

Berichtdoor paparazzi » 19-03-2017 16:20

Die doelman van Excelsior halen dat is een hele goeie.
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor Satyr » 22-03-2017 13:05

Die is ook van Feyenoord
Satyr
Superster

Berichtdoor fuotbalgek » 22-03-2017 13:10

Juist, met Vermeer, Jones en Hahn hebben ze daar één teveel. In principe zullen ze alledrie ergens eerste keeper willen zijn. Mijn voorkeur zou Hahn zijn, die is Nederlands en kan nog wel even mee. Je moet er voor waken dat je niet lang zit te wachten op beslissingen vanuit Rotterdam Zuid.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Janneman » 03-04-2017 00:00

Lamprou is wat mij betreft geen versterking, zoals hierboven beschreven is 1 van de 3 keepers van Feyenoord niet eens een gekke zet.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Janneman
Superster

Berichtdoor Wolliepoly » 09-04-2017 14:05

Zit AZ-Roda te kijken, die v Leer is wel een fijne keeper hoor. Jammer dat zo lang vast ligt.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler

Berichtdoor Livid » 09-04-2017 14:31

Wolliepoly schreef:Zit AZ-Roda te kijken, die v Leer is wel een fijne keeper hoor. Jammer dat zo lang vast ligt.

Zelfde geldt voor Padt, ook een sterke keeper die tot en met 2019 vast ligt. Verbaast me dat hij hier niet veel genoemd wordt. Alhoewel die natuurlijk niet snel een overstap naar ons zal gaan maken. Een man met veel clubgevoel, zeker voor deze tijd.
Livid
Nieuw talent

Berichtdoor Bubbe » 11-04-2017 09:51

Volgens Omroep Brabant zit Heerenveen achter Remko Pasveer aan.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=303180
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Superfries1994 » 11-04-2017 11:12

Ben nou nog niet zo enthousiast! Zie liever Van Leer, om maar eens wat te noemen.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor Jazz » 11-04-2017 11:35

Alsjeblieft geen Pasveer. Heeft in de afgelopen 3 jaar maar 19 keer gespeeld. Alleen bij Almelo was hij een vaste waarde. Ook al weer 33, dus hieraan ga je niet veel meer verdienen. Mijn voorkeur gaat uit naar Van Leer.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Baas » 11-04-2017 12:10

Allemachtig.. Jones, Hahn, Van Leer, Jurjus.. Allemaal namen waar ik best blij van wordt.
En dan nu gaan ze proberen om Pasveer te halen? Wat een teleurstelling.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor 12eMan » 11-04-2017 12:13

Jazz schreef:Alsjeblieft geen Pasveer. Heeft in de afgelopen 3 jaar maar 19 keer gespeeld. Alleen bij Almelo was hij een vaste waarde. Ook al weer 33, dus hieraan ga je niet veel meer verdienen. Mijn voorkeur gaat uit naar Van Leer.

Voor een groot deel met je eens behalve het punt "ga je niet meer veel verdienen". Als dat de enige drijfveer is dan gaat er iets niet goed.

Wij zijn geen club(meer) die alleen pareltjes kan halen met een goed toekomstperspectief(doorverkoop). Sowieso vind ik dit voor een keeper al minder relevant maar dat terzijde. Ook voor de korte termijn moet er kwaliteit en ervaring zijn. Het gaat om de mix die daar in te vinden is.
12eMan
Selectiespeler

Berichtdoor BK2007 » 11-04-2017 12:41

Pasveer ? In ieder geval blijkbaar geen Lamprou meer. Dat is al heel wat.
Wie heeft eens wat statistieken van Paveer uit zijn Heracles tijd ?
Ik meen toch geen slechte keeper.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Jazz » 11-04-2017 13:02

12eMan schreef: Voor een groot deel met je eens behalve het punt "ga je niet meer veel verdienen". Als dat de enige drijfveer is dan gaat er iets niet goed.

Wij zijn geen club(meer) die alleen pareltjes kan halen met een goed toekomstperspectief(doorverkoop). Sowieso vind ik dit voor een keeper al minder relevant maar dat terzijde. Ook voor de korte termijn moet er kwaliteit en ervaring zijn. Het gaat om de mix die daar in te vinden is.

Dat is zeker niet waar ik natuurlijk wil. Natuurlijk heeft het zeker invloed op het halen van een speler. Er moet een balans gevonden worden, maar ik denk dan toch dat we meer richting de geldkant moeten kijken. De miljoenen uit het Sulejmani tijdperk zijn ver achter ons. Vooral nu, waar we elke cent moeten omdraaien, moeten we ook kijken naar de mogelijkheid om een keeper met winst door te verkopen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Bubbe » 11-04-2017 15:00

Hoe vaak verkoop je in Nederland een keeper met winst? Spelers waar je echt winst op kan maken zijn toch vooral middenvelders en aanvallers, met verdedigers moet je wat geluk hebben. Maar een keeper moet asociaal goed zijn wil je daar als Heerenveen-zijnde miljoenen voor ontvangen. Kan me goed voorstellen dat Heerenveen op zoek is naar meer ervaring, met gemiddeld 22-24 jaar is onze wedstrijdseletie wekelijks erg jong. Bij een vertrek van Mulder (aanvoerder) gaat daar dus geen jeugdige keeper voor terugkomen. Niet voor niets kijkt men naar Brad Jones (35) of Pasveer (33).
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Mackan68 » 11-04-2017 18:10

BK2007 schreef:Pasveer ? In ieder geval blijkbaar geen Lamprou meer. Dat is al heel wat.
Wie heeft eens wat statistieken van Paveer uit zijn Heracles tijd ?
Ik meen toch geen slechte keeper.

Ken je de site transfermarkt? Daar staat het allemaal keurig vermeld per seizoen. Ik zou zeggen 'zoek het uit'.
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 11-04-2017 18:18

Jazz schreef:
Dat is zeker niet waar ik natuurlijk wil. Natuurlijk heeft het zeker invloed op het halen van een speler. Er moet een balans gevonden worden, maar ik denk dan toch dat we meer richting de geldkant moeten kijken. De miljoenen uit het Sulejmani tijdperk zijn ver achter ons. Vooral nu, waar we elke cent moeten omdraaien, moeten we ook kijken naar de mogelijkheid om een keeper met winst door te verkopen.

Er zal nu vooral gekeken worden waar, hoe en wat voor spelers er relatief 'goedkoop' of bijna gratis aangetrokken kunnen worden. Als je het hebt over spelers doorverkopen met winst dan heb je het over jonge talentvolle spelers. Als Mulder vertrekt dan heb je daar weer een ervaren speler nodig. Die óf de nummer 1 positie weet te pakken of hiervoor de strijd aan moet gaan met van der Steen. Wat mij betreft geven ze hem komend seizoen de kans. De Fockert heeft een half seizoen alleen maar op de bank gezeten bij VVV dus daar hoeven we niet veel meer van te verwachten. Als zijn contract nog doorloopt zou ik hem nog mooi een jaar verhuren en dan afscheid van hem nemen. Mijn favoriete keeper zou zijn Jones. Ook vanuit zijn transfervrije status. Vermeer en Hahn hun contracten lopen nog door en dan lijkt mij een andere optie dan huren uitgesloten. Van Leer is ook best een aardige keeper, maar ook daar zal waarschijnlijk een aardige prijs voor betaald moeten worden.
Mackan68
Superster

Berichtdoor nickstok » 25-05-2017 16:29

sc Heerenveen gaat zich versterken met Roda-keeper Benjamin van Leer. Dat melden Limburgse bronnen. De transfer zou zo goed als rond zijn. Van Leer liet afgelopen seizoen zien over uitstekende keeperskwaliteiten te beschikken.

Van Leer, die vorig jaar zomer een driejarige verbintenis (met degradatieclausule) tekende bij Roda JC, was afgelopen seizoen de eerste keeper van de Zuid-Limburgse formatie die het vanavond (donderdag, red.) en zondag in de finale play-offs op moeten nemen tegen MVV Maastricht, voor een plek in de eredivisie.

De in Houten geboren Van Leer (25) speelde afgelopen seizoen 34 wedstrijden voor Roda JC in de eredivisie. Negen keer hield hij de nul. De doelverdediger kwam eerder uit voor Jong PSV en FC Eindhoven.

Aldus TjerkstraMedia.

Zou wat mij betreft een prima vervanger voor Mulder zijn.
nickstok
Basisspeler

Berichtdoor AllardP » 25-05-2017 19:09

Goed nieuws/gerucht! Zou wat mij betreft een versterking zijn ten opzichte van Mulder.

Vanwege de degradatieclausule nu nog even duimen voor MVV...
AllardP
Superster

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 25-05-2017 19:34

Geloof er geen moer van.. Hoevaak zit tjerkstra er nu naast? vaker dan dat hij het aan het rechte eind heeft is toch wel gebleken mensen?

''Limburgse bronnen'' diezelfde limburgse bronnen nemen juist het bericht van tjerkstra op twitter over zie ik.

Vind overigens van Leer een meer dan uitstekende keeper.Heeft 2 jaar achter elkaar erg goed gepresteerd. Nu ook weer in de play offs tegen Helmond, dankzij van leer zitten ze nog in de eredivisie.

Lamprou is geen onaardige keeper gebleken dit seizoen, daarvoor wel erg vaak op slippertjes te bespeuren. Ik vind alleen van Leer beter, dus heerenveen is gewoon verstandig bezig :wink:
ThiagoAlcantara
Basisspeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 25-05-2017 22:12

Denk dat Van Leer één van de beste opties is, heb hem liever dan Hahn en/of Lamprou.
Wie er ook keeper wordt, het zou mooi zijn als er een keeper is die direct al met de voorbereiding mee kan doen en niet pas halverwege augustus aansluit. Hopelijk geldt dat ook voor de andere aankopen
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 25-05-2017 22:58

Ik denk dat iedereen hier blij mee zou zijn. Volgens mij een prima keeper voor ons!
Superfries1994
Superster

Berichtdoor FeanYme » 25-05-2017 23:25

ThiagoAlcantara schreef:Geloof er geen moer van.. Hoevaak zit tjerkstra er nu naast?

Hier ben ik dus ook bang voor, bij tjerkstra weet je het nooit..

Maar het zou wel een directe eerste topaankoop zijn als Hamstra Van Leer binnenhengelt.
HEERENVEEN
FeanYme
Selectiespeler

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 31-05-2017 17:29

Waar blijft van Leer?? Man man man die tjerkstramedia is echt een lachwekkend medium.

Dat deze man nog volgers heeft.. ongelofelijk, zit er keer op keer naast!
ThiagoAlcantara
Basisspeler

Berichtdoor Jazz » 31-05-2017 19:10

ThiagoAlcantara schreef:Waar blijft van Leer?? Man man man die tjerkstramedia is echt een lachwekkend medium.

Verbaasd me niks dat nieuws van deze lachwekkende vertoning met zijn zelfverzonnen "nieuws" nooit op Voetbalzone of VI.nl komt.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Bubbe » 31-05-2017 19:56

ThiagoAlcantara schreef:Waar blijft van Leer?? Man man man die tjerkstramedia is echt een lachwekkend medium.

Ben het met je eens dat Tjerkstramedia niet vaak betrouwbaar is gebleken, maar wat dit gerucht betreft is de kans natuurlijk nog niet verkeken. Roda heeft pas sinds zondag zekerheid over waar het volgend seizoen gaat spelen. Mocht er sprake zijn van interesse van Heerenveen, zijn ze op zijn vroegst maandag begonnen met praten. Ik zie het nog wel gebeuren, ook omdat Ajax, PSV, AZ, Utrecht, Groningen, Vitesse en Feyenoord voor volgend jaar al een keeper hebben. Heerenveen zou een logische transfer zijn voor Van Leer.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Feanfan 1 » 31-05-2017 23:10

Je weet niet wat er achter de schermen speelt. Misschien is Van Leer wel op vakantie en als hij terug komt dat hij alle opties gaat bekijken, want ik denk dat ook Groningen wel een optie wordt, want Padt gaat vertrekken.
En ook Mulder is bij ons nog niet weg en als hij keept zoals het eerste jaar is er niks mis mee, maar zeker na de winterstop was het om te janken.
Ik denk dat Lamprou in ieder geval niet op 1 staat, daar hebben ze nu tijd genoeg voor gehad als ze hem echt willen hebben, misschien wel nog wel als optie 2 of 3. Maar het lijkt me echt nodig dat degene er vanaf de eerste training bij is
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 01-06-2017 05:36

Bubbe schreef:
Ben het met je eens dat Tjerkstramedia niet vaak betrouwbaar is gebleken, maar wat dit gerucht betreft is de kans natuurlijk nog niet verkeken. Roda heeft pas sinds zondag zekerheid over waar het volgend seizoen gaat spelen. Mocht er sprake zijn van interesse van Heerenveen, zijn ze op zijn vroegst maandag begonnen met praten. Ik zie het nog wel gebeuren, ook omdat Ajax, PSV, AZ, Utrecht, Groningen, Vitesse en Feyenoord voor volgend jaar al een keeper hebben. Heerenveen zou een logische transfer zijn voor Van Leer.

Ik denk dat wel, of in dit geval niet degraderen een belangrijk punt was/is bij een eventuele transfer. Bij degradatie wellicht relatief goedkoop op te pikken, waar Roda met een contract van van Leer tot 2019 mag vragen wat ze wil. Aangezien er inderdaad meer clubs zijn die een keeper nodig zullen hebben wachten zowel de club als team van Leer het lekker af. Zo gaat dat nu eenmaal in de voetballerij. Dat er zoals eerder genoemd al een akkoord zou zijn tussen clubs en speler en dat het afgelopen maandag, na de laatste play off wedstrijd, alleen nog maar formeel naar buiten toe zou hoeven worden gebracht lijkt hiermee je reinste onzin. Dan was het al lang in kannen en kruiken geweest.
Mackan68
Superster

Berichtdoor Fladian » 03-06-2017 17:27

Fladian
Selectiespeler

Berichtdoor pes5 » 03-06-2017 17:40

Oud-keeper van Gent geloof ik?
pes5
Beheerder

VorigeVolgende