Technische staf (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Lodeweges zou ik na Verbeek wel het liefst zien, ik heb ontzettend veel respect voor hoe hij Cambuur laat voetballen en zijn spelopvattingen zijn super. 'Thuis vol op de aanval' tegen PSV hoor ik onze van Basten nog niet zo snel zeggen: 'idee was om te loeren op een kansje'.
nou nou
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

[dirk3 schreef:]

Als dat zo is, dan is dat direct de reden om het stil te houden.....Zou me niks verbazen zoals ik eerder poste. Er is iemand in het spel die het niet kan gebruiken dat het nu al publiek wordt.[/quote]

Maar waarom dan het gesprek met Hag dan onlangs ?
Ik denk niet dat al iemand vastgelegd is.
Samen maken we de club sterk.
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Maar waarom dan het gesprek met Hag dan onlangs ?
Ik denk niet dat al iemand vastgelegd is.
Ze zullen met meerdere kandidaten spreken/hebben gesproken. Met in het spel bedoel ik trouwens niet dat het al afgerond is.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Lodeweges zou ik hier nog wel kunnen pruimen. Goede trainer met een verleden bij onze club. Niets mis mee.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Frisian Viking schreef:Lodeweges zou ik hier nog wel kunnen pruimen. Goede trainer met een verleden bij onze club. Niets mis mee.
Nee, Lodeweges is een prima kerel maar niet iemand om hier nu nog hoofdtrainer te worden. Denk ook dat hij het vooral zo goed doet bij Cambuur omdat hij Henk de Jong naast zich heeft. Dat is een toptrainer en een topkerel. Die mocht van mij wel komen nu hij de papieren heeft.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Alsjeblieft geen Henk de Jong hier. Inderdaad een prima trainer, maar na dat nare gedrag van hem rond de derby en verschillende uitlatingen over Heerenveen vind ik het wel best. Mooi in Leeuwarden blijven.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Frisian Viking schreef:Alsjeblieft geen Henk de Jong hier. Inderdaad een prima trainer, maar na dat nare gedrag van hem rond de derby en verschillende uitlatingen over Heerenveen vind ik het wel best. Mooi in Leeuwarden blijven.
Gelukkig denkt niet iedereen zo bekrompen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Jij vindt dat bekrompen, dus dan zal dat wel zo zijn?

Die DKV stafleden hoef ik hier allebei niet. Lodeweges heeft verder nergens wat gepresteerd, alleen nu een paar leuke potten thuis op dat nepveld van ze. Dat is pure competitievervalsing. Uit pakken ze geen punt. Dus om zo'n man nu hier voor de groep te zetten. Nee, dank je! Ook De Jong met zijn onnozele gedrag rond de derby's, die man lult met alle winden mee.

Laat ze maar mooi bij DKV, volgend jaar zijn ze hun beste spelers kwijt en is het niet meer nieuw. Dan is het een goede staf als ze ze erin houden. Het tweede jaar is altijd lastiger dan de eerste.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wat heeft Lodeweges als trainer gepresteerd? In Groningen, Zwolle en Nijmegen heeft hij weinig gepresteerd en zijn buitenlandse uitdagingen waren ook geen groot succes. Het zegt wel genoeg dat hij vorig seizoen op de bank zat bij VVOG. Misschien een prima trainer voor diverse profclubs in Nederland, maar bij sc Heerenveen mag je wel wat meer verwachten dan dat.

Daarnaast betwijfel ik of Lodeweges het meesterbrein is achter het succes van Cambuur. Mijn gevoel zegt dat De Jong die rol vertolkt, alleen iets minder opvallend dan de Twente-constructie met Schreuder. Persoonlijk zou ik De Jong hier wél heel graag willen zien. Goede kerel, goede trainer en hij kent de club ook. Zijn uitspraken over Heerenveen vond ik nietszeggend, voor mij persoonlijk geen tegenargument. Ik hoor zelfs liever een geprikkelde uitspraak dan het '1 van de 34'-principe.

De Jong gaat het alleen niet worden. Dat lijkt me wel duidelijk.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Lodeweges lijkt me een redelijke oefenmeester, type 'zo goed als zijn materiaal'. Wat in zijn nadeel spreekt: een bonte stoet aan clubs de voorbije jaren. Al-Jazira, Nagoya Grampus Eight, FC Edmonton, JEF United, Cambuur ( :wink: ). Hoeft niet slecht te zijn, maar waar staat zo'n trainer voor? Wat wil je bereiken?

Liever Pastoor.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik heb de uitzending bekeken en volgens mij heb ik het idee dat het op wat details na het grotendeels al rond is met de nieuwe trainer.
Arjen de Boer vraagt namelijk een termijn wanneer het bekend wordt en Van der Wiel zegt dat dat in mei gebeurd. In mei is de competitie afgelopen. Het is dus sowieso een trainer die een club traint

Dan blijven er natuurlijk heel veel opties over, maar onderstaande zijn mijns inziens het meest logsische
- Met RKC - Heerenveen als laatste competitiewedstrijd willen ze ivm Koeman dat misschien niet bekend maken
- Ze wachten of Verbeek degradeert of niet. Zo niet, wordt het intern opgelost door Herder / Klompe
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Ik zie Ernie Brandts graag komen. Goede trainer met een rustige beschaafde uitstraling die zijn teams laat voetballen naar hun mogelijkheden!
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

CJF schreef:Ik zie Ernie Brandts graag komen. Goede trainer met een rustige beschaafde uitstraling die zijn teams laat voetballen naar hun mogelijkheden!
Jij hebt zeker een slijterij in de buurt ?
Samen maken we de club sterk.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Skopperij schreef:Lodeweges lijkt me een redelijke oefenmeester, type 'zo goed als zijn materiaal'. Wat in zijn nadeel spreekt: een bonte stoet aan clubs de voorbije jaren. Al-Jazira, Nagoya Grampus Eight, FC Edmonton, JEF United, Cambuur ( :wink: ). Hoeft niet slecht te zijn, maar waar staat zo'n trainer voor? Wat wil je bereiken?

Liever Pastoor.

Maar wat heeft Pastoor dan bereikt? Leuk voetballend elftal gehad met Excelsior met 7 huurlingen van Feyenoord in de Jupiler leaque?!? Kom op...elke trainer had gepresteerd met dat Excelsior in die competitie! Bij NEC heeft ie er niets van gebakken!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Noem eens een realistisch alternatief die aantoonbaar beter is?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Skopperij schreef:Noem eens een betere die beschikbaar is en waarvan iedereen zegt: die moeten we hebben?
Nou Erwin Koeman vind ik wat verder in zijn loopbaan en dan Pastoor en qua presentatie ook wat beter bij ons passen.
Samen maken we de club sterk.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Erwin Koeman lijkt mij ook beter, al blijf ik bij Everse! :mrgreen:
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Eigenlijk weet ik niet wie we kunnen verwachten als nieuwe trainer! Als ik de media lees en Riemer en Foppe van Basten geweldig vinden en de wedstrijden van Van basten zie, houd ik wel mijn hart vast. Ik weet niet of die 2 hoogbejaarden eigenlijk nog wel invloed moeten hebben!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Baggerraartje schreef:Eigenlijk weet ik niet wie we kunnen verwachten als nieuwe trainer! Als ik de media lees en Riemer en Foppe van Basten geweldig vinden en de wedstrijden van Van basten zie, houd ik wel mijn hart vast. Ik weet niet of die 2 hoogbejaarden eigenlijk nog wel invloed moeten hebben!
Van Basten vinden Riemer en Foppe helemaal geen goede trainer. Ze vinden hem een goed uithangbord, maar geen goede trainer.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Degradatiezorgen Verbeek nemen toe na vierde nederlaag op rij
Zondag, 23 maart 2014 om 17:41

1. FC Nürnberg kwam goed uit de winterstop en sloeg de weg naar boven in, maar is het spoor inmiddels weer helemaal bijster. De ploeg van Gertjan Verbeek leed zondag de vierde nederlaag op rij, thuis tegen Eintracht Frankfurt (2-5), en degradatie uit de Bundesliga komt nu toch wel akelig dichtbij. Met nog acht wedstrijden te gaan staat Nürnberg voorlaatste.
Nog 2 nederlagen en de droom kandidaat is in huis.
Hier zullen ze wel op wachten denk ik.
Wij zijn Heerenveen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Twee nederlagen? Hij staat 2 punten achter plek 14 met nog 8 wedstrijden.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Zelfs al vliegt Verbeek eruit met Nürnberg, dan nog denk ik dat Verbeek daar zo bij een andere club aan de slag kan.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Baggerraartje schreef:Ik weet niet of die 2 hoogbejaarden eigenlijk nog wel invloed moeten hebben!
:shock:
Even los van het antwoord op deze vraag, zou een beetje meer respect best wel op zijn plaats zijn!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Frisian Viking schreef:Lodeweges zou ik hier nog wel kunnen pruimen. Goede trainer met een verleden bij onze club. Niets mis mee.

Zullen we Lodeweges na het tweede seizoen nog eens beoordelen? Cambuur zat na kampioensjaar in een flow,kregen met Ritzmaier, Lukoko, Manu, Ogbeche en Leeuwin enkele versterkingen. Versterkingen die volgend seizoen naar alle waarschijnlijkheid er niet meer lopen. Eens kijken , wannneer het "nieuwe" van Cambuur in hun 2e eredivisie seizoen, eraf is of Lodweges nog steeds z`on goede trainer is.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Baggerraartje schreef:Eigenlijk weet ik niet wie we kunnen verwachten als nieuwe trainer! Als ik de media lees en Riemer en Foppe van Basten geweldig vinden en de wedstrijden van Van basten zie, houd ik wel mijn hart vast. Ik weet niet of die 2 hoogbejaarden eigenlijk nog wel invloed moeten hebben!
Van hoogbejaard zou ik pas willen spreken bij een leeftijd vanaf zo'n 85 - 90.
Zover zijn Foppe en Riemer nog lang niet.
En ook bij bovengenoemde leeftijden kun je nog best volkomen helder zijn.
Zo, dat moest er even uit.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ik mag toch hopen dat het Lodeweges niet wordt, die man heeft nog nooit wat gepresteerd. Nu bij Cambuur wel aardig, maar Haal Ritzmaier uit het elftal en het is gewoon degradatievoetbal. En de manier waarop de nu spelen is vorig jaar winter al ingezet onder Henk de Jong die toen Arts verving. Daar heeft die Lodeweges niks mee te maken. Ik zou wel graag zien dat Henk de Jong hier zou komen, kan hij Henk Herder mooi vervangen.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Erwin4ever schreef: :shock:
Even los van het antwoord op deze vraag, zou een beetje meer respect best wel op zijn plaats zijn!!!
Hoogbejaard is gewoon een Nederlands woord voor oude mensen! Wat niets zegt over het respect. Zelf zit in al in de pubertijd van de ouderdom... :mrgreen:
Snake
Bankzitter
Berichten: 186
Lid geworden op: 02-02-2010 22:58

Bericht door Snake »

Booy, Faber en Koeman de Nederlandse kandidaten, dus geen Pastoor! ook een buitenlandse trainer wordt niet uitgesloten. De trainer van Nordsjeland wordt genoemd.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Er wordt hier teveel gefocust op de korte termijn. Daar moeten we vanaf. Gewoon een trainer aanstellen voor de komende 10 jaar. Wanneer je nu kiest voor iemand die dat ziet zitten, de rust keert terug, dan ga je structureel goed presteren. Noem een lang zittende trainer en je ziet het terug. Niet ieder jaar bouwen aan een nieuwe technische staf en elftal, maar alleen spelers inpassen en op dezelfde manier werken. In die optiek zou ik kiezen voor mensen die de club redelijk kennen en nog vele jaren vooruit kunnen. J De Jonge, J Jansen of A Pastoor. De Jonge weet hoe het is om een organisatie neer te zetten. Maar krijgt hij de invloed vd mensen die hem al jaren kennen? Jansen zit ook met het invloed verhaal (one of the guys) maar heeft als voordeel jong en en ambitieus te zijn en goed met jeugd te kunnen werken. Maar kan hij zo'n elftal managen? Pastoor is ambitieus, reflectief vermogen, maar ook eigenzinnig. Z'n kop staat de media niet aan. Dan heeft hij bij mij een +. Want dat was bij Verbeek ook altijd zo.

Hoofdpunt: af v/d korte termijn en bouwen met 1 trainer voor de komende jaren.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Snake schreef:Booy, Faber en Koeman de Nederlandse kandidaten, dus geen Pastoor! ook een buitenlandse trainer wordt niet uitgesloten. De trainer van Nordsjeland wordt genoemd.
De 41-jarige Kasper Hjulmand word inderdaad genoemd, Deense coach van Fc Nordsjælland. Hij heeft Nordsjælland toen der tijd landskampioen gemaakt en had toen een prima selectie waaronder Jores Okore die nu bij Aston Villa zit, en zijn ploeg heeft toen champions league gespeeld in een groep met onder andere Chelsea, helaas doet Nordsjælland het dit seizoen wat minder maar is geen ramp want deze ploeg is in Denemarken normaal gesproken een subtopper. Hjulmand laat zijn ploeg altijd aanvallend spelen met een 4-3-3 formatie met onder andere de Nederlander Joshua John.
Plaats reactie