Technische staf (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Abenello » 07-03-2024 11:14

Steijn hanteerde betonvoetbal bij Sparta en toen hij naar Ajax ging en wat anders moest laten zien kwam hij totaal niet uit de verf.

Van den Brom staat nou ook niet te boek als tactisch wonder, alhoewel hij hier en daar wel succes heeft geboekt. Daarnaast staan zijn laatste zes clubs allemaal hoger aangeschreven (de zandbak niet, maar daar is hij voor het geld heengegaan), dus het is maar de vraag of hij naar Heerenveen wil komen.

Van Nistelrooij is toch een gok, gezien zijn geringe ervaring.

Tobiasen kreeg met Sarr en Van Hooijdonk uiteindelijk de wind in de rug, maar verzamelde amper meer punten dan Johnny Jansen voor de winterstop.

Gevoelsmatig zou ik dan toch voor Pastoor kiezen. Die heeft een band met de club, presteert goed met weinig middelen en tactisch sterk. Hij komt alleen wel wat wijsneuserig over.
Abenello
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 28-06-2023 07:44

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 07-03-2024 11:43

Beetje wijsneuserig vind ik geen ramp, dat was Verbeek ook :lol: Al was dat meer een lompe wijsneuserigheid :lol:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 07-03-2024 12:47

Gelukkig komen de meesten van jullie met dezelfde reactie die ook bij mij op kwam bij het horen van de namen van Steijn en van den Brom. Die passen hier dus totaal niet.

John van den Brom klopt zichzelf op de borst als ze winnen en bij een nederlaag ligt het of aan de spelers of aan de arbitrage. Wordt fysiek onpasselijk als ik hem op tv zie zwammen.

Steijn heeft er bij Sparta een hoop uitgehaald, dat kan ik niet ontkennen maar de beste man heeft er in Amsterdam natuurlijk niks van gebakken. Had 5 van de maximale 24 punten na 8 duels. Ik weet dat hij niet geholpen is door Mislintat maar hij maakte er zelf ook een vreselijk potje van door zijn spelers volledig tegen zich in het harnas te jagen. Bovendien is hij gewoon veel te randstedelijk voor Heerenveen. Is dat een vorm van discriminatie van mij? Ik ga er van uit dat jullie me wel begrijpen.

Ik kan veel meer met namen als Pastoor, Tobiassen, van Nistelrooy, Hake.

Als van den Brom trainer wordt dan wil ik er niet bij horen. #Kwal

Ik heb kritiek op diverse keuzes en het gebrek aan tactische ingrepen bij van Wonderen gehad, maar als mens vind ik hem uitstekend bij de club passen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 07-03-2024 12:56

Van Wonderen is een prima mens, maar zijn manier van voetballen past niet bij de club. breed gaat voor diep, zekerheid voor avontuur, log spel ipv snel en direct en bovenal geen lef als trainer.

Dat is is jammer want verder een top gozer.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 07-03-2024 13:30

Ebiede schreef:Van Wonderen is een prima mens, maar zijn manier van voetballen past niet bij de club. breed gaat voor diep, zekerheid voor avontuur, log spel ipv snel en direct en bovenal geen lef als trainer.

Dat is is jammer want verder een top gozer.

Ik sluit me wel aan bij deze conclusie. Je kan het zeker veel slechter treffen! Maar het is ook niet helemaal het succes geworden wat we vooraf hadden gehoopt.

Een trainer die het team met meer lef laat spelen heeft ook zeker mijn voorkeur.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Baas » 07-03-2024 13:33

Naam van Robin Veldman zag ik hier ook voorbij komen.
Ook dat lijkt mij een goede, maar zat hij niet bij QPR?
Ik vraag me ook af hoe men bij Steijn en V/d Brom komt.
Zouden dat niet gewoon aannames zijn omdat ze vrij zijn en eredivisie ervaring hebben?
Deze twee heren passen qua persoonlijkheid niet bij onze club.
Zoals gezegd, KvW is qua persoon een goede voor Heerenveen, tenminste met wat hij uitstraalt.
Als trainer vind ik hem onvoldoende en ik ga er ook vanuit dat men niet met hem verder gaat.

Met Pastoor zou ik het meest tevreden zijn en we zijn hier wel aardig eensgezind volgens mij.
Hopen dat Ferry meeleest :lol:
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 08-03-2024 01:49

Ik zou ook voor Alex Pastoor gaan. Heeft hier een verleden, het is een eigenwijze persoonlijkheid (zoals Foppe, Verbeek en Riemer dat ook zijn en dat valt hier gewoon vaak goed) maar verstaat zijn vak. Voor de camera ook altijd goed voor een quote met een kwinkslag en dat vind ik prima. Doet het nu ook goed met Almere, dus is ook een logische stap. Waarom eigenlijk niet?

Kees van Wonderen is heel anders maar past, zoals hierboven ook aangegeven, als mens toch ook prima bij Heerenveen overigens: Vakkundig, rustig, geen arrogante blaaskaak, sterke persoonlijkheid maar voor de camera een tikkeltje saai. Als trainer mag het wel iets opportunistischer.

John van den Brom en Maurice Steijn vind ik ook totaal niet passen. Beiden zijn trainers die je verwacht bij type clubs als ADO, Willem II, NEC, Vitesse, Utrecht, maar totaal niet passen bij PEC Zwolle, Heracles Almelo of Heerenveen. Dan heb ik liever gewoon Keessie Wonderboy.

Een jonge trainer de kans geven, zoals Ruud of Robin Veldman, dat zou ik ook prima vinden. Zou ook in het plaatje kunnen passen.

Andere namen die ook zouden kunnen: Patrick van Leeuwen (recent ontslagen bij Shakhtar), Giovanni van Bronckhorst (te hoog gegrepen denk ik), Wim Jonk, Bas Sibum. En anders een buitenlander, maar zie dat niet zo snel gebeuren.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Demster » 08-03-2024 10:41

Baas schreef:Naam van Robin Veldman zag ik hier ook voorbij komen.
Ook dat lijkt mij een goede, maar zat hij niet bij QPR?
Ik vraag me ook af hoe men bij Steijn en V/d Brom komt.
Zouden dat niet gewoon aannames zijn omdat ze vrij zijn en eredivisie ervaring hebben?
Deze twee heren passen qua persoonlijkheid niet bij onze club.
Zoals gezegd, KvW is qua persoon een goede voor Heerenveen, tenminste met wat hij uitstraalt.
Als trainer vind ik hem onvoldoende en ik ga er ook vanuit dat men niet met hem verder gaat.

Met Pastoor zou ik het meest tevreden zijn en we zijn hier wel aardig eensgezind volgens mij.
Hopen dat Ferry meeleest :lol:

Queen's Park FC op het tweede niveau in Schotland. Is daar in december ontslagen.

Persoonlijk zou ik ook het meest tevreden zijn met Pastoor. Ben wel benieuwd of hij z'n Almere project wil afbreken voor ons.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Wolliepoly » 08-03-2024 12:46

100% voorkeur voor Pastoor, persoonlijk heb ik dit al lange tijd.
Ik heb ook een gevoel dat Pastoor in de voetbal organisatie wat positiefs kan veranderen. En wellicht weer een trainer voor de langere termijn met ontwikkeling van spelers/team.

Wellicht dat dit ook weer andere oud-Heerenveners in beweging brengt.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 08-03-2024 16:03

BREAKING NEWS: Maurice Steijn in gesprek met de directie van sc Heerenveen over mogelijk hoofdtrainerschap bij Heerenveen. Foto genomen in Wolvega.

Via Melle Dekker op X.

Afbeelding
Afbeelding


Niet blij met deze...
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 08-03-2024 19:26

Goeie scoop!
Maar hopelijk spreken ze nog meer trainers! :lol:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Wolliepoly » 08-03-2024 20:18

De club komt steeds verder van me af te staan. De persoonlijkheid van Steijn past niet bij sc Heerenveen.

Misschien ben ik een oude zeur en niet meer van deze tijd.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Trevorp » 08-03-2024 20:52

Is het al weer 1 april?

Weer zo'n trainer met gebrek aan tactisch vermogen en uitstraling van "we gaan voor de volle punt"
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor SuperFrysk » 08-03-2024 23:59

Steijn is een man van streken, als alles goed gaat valt het allemaal wel mee. Maar als het even niet loopt dan is het een vechter, een echte hagenees met nare streken. Vooral bij bewogen clubs als Ajax en NAC heeft hij vergelijkbare streken uitgehaald. Bij kleinere clubs als Sparta & VVV was hij prima. Heerenveen is ook een bewogen club.

Mede door zijn toedoen is er een lading dikbetaalde uitgerangeerde spelers bij NAC gekomen. Daar komen nog de recente uitspraken bij Rondo bij en het afvallen van zijn spelers.

Steijn is in niets, maar dan ook niets een Heerenveen-trainer. Mocht Ferry dat wel denken dan kan hij beter vertrekken. Is het overigens niet verstandig om eerst een technisch directeur aan te trekken?

De hele gang van zaken zijn weer twijfels bij te trekken, net zoals bijna ieder dossier van Ferry tot nu toe. Van den Brom en Steijn zijn geen Heerenveen trainers, maar trainers voor Utrecht.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 09-03-2024 08:17

Ook vreemd dat hij met Steijn een strategisch plan "vanaf 2023" bespreekt waarvan de buitenwereld dat plan nog nooit heeft gezien (een jaar na dato..).
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 09-03-2024 08:51

Steijn hoort niet bij onze club.. Bij NAC en Ajax veel ellende en zijn uitspraak in rondo is not done.

Mag hopen dat Ferry mensen vind die beter bij onze club passen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Fladian » 09-03-2024 10:43

Ik ben er ook niet blij mee met het nieuws dat Steijn in de running is voor ons. Hij lijkt mij ook niet bij de club cultuur te passen, net zoals dat ik hem ook niet bij Ajax vond passen als persoon zijnde. Dat zegt niks over zijn kwaliteiten als trainer, maar iemand moet ook in een regio en club cultuur passen, anders zie je net zoals bij Kees wat er gebeurd.

Echter moet ik wel eerlijk toegeven dat ik de keuze van trainers wel heel beperkt vind waar we uit kunnen kiezen. Eigenlijk vind ik alleen Alex Pastoor voldoen aan ons plaatje, maar verder eigenlijk niemand.

Ik hoor veel Ruud van Nistelrooy genoemd worden, en al deel ik de romantische gevoelens van een oud clubman aan het roer bij ons zien, vind ik Ruud niet de juiste keuze voor ons. We hebben een hele reekse aan trainers versleten, om ons een trainerkerkhof te noemen gaat wat ver, maar een net beginnende trainer lijkt mij een slecht idee om hier nu aan de slag te gaan. Daarnaast heeft Ruud nog niks bewezen en schrijven mensen hem meer naar voren omdat hij een club icoon is, dan dat hij een goede trainer zou moeten zijn.

John van den Brom zie ik ook niet echt zijn draai hier vinden, maar vind ik in vergelijking met Steijn en Ruud wel een betere keuze. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat hij dat ziet zitten. Tot mijn schrik zag ik ook mensen Jonk noemen, maar hoe durven mensen dat te overwegen met wat er allemaal bij Volendam is gebeurd? Ik ben net blij dat er enigszins wat rust is in de bestuurskamer en dan willen mensen iemand binnen halen die juist vertrokken omdat hij zorgde voor bestuurlijke onrust?

Ik zag Superfries ook Veldman, Van Leeuwen, Van Bronckhorst en Sibum noemen. Van Bronckhorst vrees ik dat hij wel ambitieuzer is dan ons en Veldman heeft eigenlijk ook nog maar weinig gepresteert. Prachtig dat hij heeft uitgesproken trainer bij ons te willen worden, maar wat heeft hij nou werkelijk weten te presteren?

Van Leeuwen heb ik nooit gevolgd, dus daar durf ik geen uitspraak over te doen, net zoals Sibum. Ik volg de KKD nauwelijks, dus ik kan daar alleen oordelen over scorebord journalistiek en dat is nou net iets wat we niet moeten doen. Verder zijn ook namen als Verbeek en Jan de Jonge de ronde gedaan, maar los van dat het clubmensen zijn, denk ik niet dat zij de kwaliteiten (nog) hebben om als hoofdtrainer ons verder te helpen.

Waar wij behoefte aan hebben is iemand met voetbalverstand, iemand met ervaring, iemand die discipline kan bijbrengen en bij voorkeur ook iemand die de nadruk legt op de fysiek gesteldheid, net zoals Foppe en Verbeek altijd deden. "Je hoeft niet de beste voetballer te zijn, maar als je nog meer puf hebt dan de je tegenstander in de 80e minuut, dat is ook een kwaliteit." Met een plaatje als voetbalverstand, ervaring, discipline en eventueel fysieke training, dan gaan mijn gedachten al heel snel uit naar Duitsers. Misschien toch maar eens over de grens spieken voor een trainer?

En als we dan toch gedwongen zijn om over de grens te kijken, dan is Scandinavië natuurlijk al snel overwogen (Allback werd een paar jaar geleden toch genoemd als iemand die serieus overwogen werd?), maar we hebben ook Nederlandse trainers in Azië en Afrika. Misschien is het eens waard om daar eens een hengeltje uit te gooien. Ook al hebben we slechte ervaringen met een "voetbal professor" (*kuch*OudeRiekerink*kuch*), is iemand met voetbalverstand wel een gewenste toevoeging voor onze club.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor igo » 09-03-2024 12:17

Fladian schreef:Verder zijn ook namen als Verbeek en Jan de Jonge de ronde gedaan, maar los van dat het clubmensen zijn, denk ik niet dat zij de kwaliteiten (nog) hebben om als hoofdtrainer ons verder te helpen.


Ik heb de namen van Verbeek en De Jonge genoemd, maar niet als hoofdtrainer. Jan de Jonge is volgens mij de perfecte kandidaat voor de vacature hoofd jeugdopleiding. Hij heeft zelf ook aangegeven dit wel te zien zitten. Verbeek is algemeen van bekend dat hij graag nog eens bij Heerenveen aan de slag wil. Er moet nog een technische man komen. Als je deze twee mannen binnenhaalt samen met Alex Pastoor heb je volgens mij een droom technische staf. Dan kan Ferry de Haan zich mooi gaan richten op het algemene gedeelte.

Dit oude filmpje is met bovenstaand verhaal zeer relevant https://youtu.be/JG78gRpRH4M?si=aRvAcSFznmEwd85U
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-03-2024 13:26

Laten we vooral een man die een werknemer van Almere ' dat wijf van Almere' noemt aanstellen. Laten we gaan voor iemand die hoer past. Als de Haan denkt dat Steijn hier past? Wat een verstand!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-03-2024 13:28

Denk dat Marinus Dijkhuizen na dit weekend al vrij komt. Die kent Ferry ook heel goed :lol:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor SuperFrysk » 10-03-2024 18:47

Heerenveen rules schreef:Als de Haan denkt dat Steijn hier past? Wat een verstand!

Het zegt vooral veel over De Haan inderdaad. Ik snap niet dat zo weinig mensen twijfels hebben bij het functioneren van De Haan.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 10-03-2024 18:50

Volgens mij zijn er hier voldoende twijfels over het functioneren van de Haan. Aan de ene kant snap ik dat ik De Haan met andere trainers praat, maar hij kan zich blijkbaar heel moeilijk verplaatsen in de emoties van anderen daarover. Het is niet echt een "mensenmens" om maar eens een jeukwoord te gebruiken.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor SuperFrysk » 10-03-2024 18:57

Vrieskist schreef:Volgens mij zijn er hier voldoende twijfels over het functioneren van de Haan. Aan de ene kant snap ik dat ik De Haan met andere trainers praat, maar hij kan zich blijkbaar heel moeilijk verplaatsen in de emoties van anderen daarover. Het is niet echt een "mensenmens" om maar eens een jeukwoord te gebruiken.


In mijn ogen onvoldoende twijfels:

- Huurt een extra rechtsbuiten (die blijkbaar het niveau niet heeft), terwijl we er al twee hebben en er weinig geld is (zonder koopoptie)
- Zet de hele technische staf naar de hand van een trainer die qua identiteit niet bij Heerenveen past en volgend seizoen weg is
- Wil een 35-jarige middenvelder halen voor een positie die al flink bezet is
- Houdt de boot qua bod van Como af, om vervolgens alsnog hun bod te accepteren als ze al doorgeschakeld hebben
- Het aantrekken van Denzel Hall
- Aanstellen van Marcel van Buuren (en in het zadel houden)
- Het aantrekken van Karslbakk, die volgens Sander de Vries een tijdje eerder voor 7 ton op te halen was in plaats van voor 2,5 miljoen
- Het in het zadel houden van Martin Koopmans
- Het benaderen van een trainers die niet bij Heerenveen passen (Steijn), waarbij ook nog het gerucht over John Van Den Brom, zoals vermeld door Arjen de Boer, waarschijnlijk waar is

Kees van Wonderen uitte ook zijn kritiek op Ferry de Haan. Hij vond het niet professioneel van Heerenveen om af te spreken in een hotel in Wolvega. Daar ben ik het helemaal mee eens. Ook al is hij niet mijn favoriete trainer, hij heeft wel een punt. Dit zorgt voor onnodige onrust in de aanloop naar een belangrijke wedstrijd.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 10-03-2024 19:04

Is er nog een controlerend orgaan over het functioneren van de Haan?
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-03-2024 19:18

Goeie post SuperFrysk! Wordt tijd dat het eens over het functioneren van de Haan gaat. Het is mooi geweest. Stapelt fout op fout .
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Trevorp » 11-03-2024 12:17

Vrieskist schreef:Is er nog een controlerend orgaan over het functioneren van de Haan?


Dat zou de RvC moeten zijn. Verder eens met de betogen hierboven.
De Haan heeft flink wat steken laten vallen en brengt daarmee de club in diskrediet.

In grote lijnen veroorzaakt hij een beweging die totaal niet bij de club passen. Ik vraag me af of de lijst van hierboven al niet voldoende is om afscheid van elkaar nemen, juist voordat er een nieuwe trainer wordt aangesteld.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor SuperFrysk » 11-03-2024 12:51

Trevorp schreef:Ik vraag me af of de lijst van hierboven al niet voldoende is om afscheid van elkaar nemen, juist voordat er een nieuwe trainer wordt aangesteld.

En het is nog niet eens alles. Zo heb je ook nog het gedoe met o.a. Erwin Mulder & Jeffrey Talan, het niet verhuren van jeugdspelers die het elders wel redelijk/goed doen (Al Hajj, Driouech, VD Heide) en zal ik vast nog wel wat zaken vergeten zijn.

Ik vind het erg zorgelijk, met:
- Sportstad
- Begrotingstekort
- Martin Koopmans
- Nieuwe HJO / Jeugdopleiding
- Kenneth Zandvliet
- Hoofdsponsor
- Skoatterwald
- Nieuwe hoofdtrainer

heeft Ferry allemaal dossiers liggen, in principe ligt praktisch de hele club op zijn gat. Komt nog bij dat er aardig wat contracten aflopen en in de zomer er genoeg moet gebeuren.

Er moet sowieso een technische man bij, dat lijkt mij ook de eerste stap, voordat je een trainer aanstelt. Straks krijg je een nieuwe technische directeur die zijn eigen trainer wil installeren en dan zit je al met een trainer.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 11-03-2024 13:09

SuperFrysk schreef:Ik vind het erg zorgelijk, met:
- Kenneth Zandvliet


Wat vind jij zorgelijk aan het aanstellen van Zandvliet?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor SuperFrysk » 11-03-2024 13:24

Jazz schreef:Wat vind jij zorgelijk aan het aanstellen van Zandvliet?

Als je Sander de Vries (LC) moet geloven is er nogal wat frictie en kritiek intern op Zandvliet. Komt nog bij dat los van Brouwers, die ten slotte op conto van de trainer te schrijven is, er niemand aangetrokken is die direct bewezen heeft een aanwinst te zijn. Daar wil ik onze Moldavische spits nog wel wat tijd geven, maar het is niet erg hoopgevend.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor du longhi » 11-03-2024 13:53

Het blijkt niet een makkelijke functie, algemeen directeur bij Heerenveen.

Van de Haan zijn 7 voorgangers is er niemand door de voordeur van het Abe Lenstra stadion vertrokken.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten