Wanbeleid

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wanbeleid

Berichtdoor vak22erwin » 29-08-2014 15:43

Denk dat deze topic nu echt van toepassing is
vak22erwin
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 22-12-2009 20:18

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Delars » 29-08-2014 16:08

Lees net ook dat er niks meer bij komt.. Ik verwacht uitleg van Vonk!
Avatar gebruiker
Delars
Selectiespeler
 
Berichten: 369
Geregistreerd op: 08-12-2013 10:13

Re: Wanbeleid

Berichtdoor oldtimer » 29-08-2014 16:11

Delars schreef:Lees net ook dat er niks meer bij komt.. Ik verwacht uitleg van Vonk!


Kun je die nu werkelijk zelf niet bedenken?
Volkomen overbodig topic lijkt me.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Fryskeboy22 » 29-08-2014 16:16

Waar valt dat te lezen dan?
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Otsje P » 29-08-2014 16:24

Wat valt er uit te leggen dan?

Diverse opties geprobeerd. De spelers die ze echt een versterking vinden, blijken te duur. Dan gaat het niet door. Dan gaan we/ze het doen met de jongens die we hebben, en dat is helemaal niet zo beroerd als sommigen het hier doen voorkomen.

Kijk in de winter maar eens weer of het echt zo dramatisch is als jullie denken. Ik maak me niet zo ongerust.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Wanbeleid

Berichtdoor vak22erwin » 29-08-2014 16:25

Dus oldtimer jij ben wel tevreden over het beleid?
Laat me niet lachen. Denk juist dat deze topic nu juist erg gepast is. Leuke talenten halen maar een linksback wat noodzakelijk is niet. Een spits van dertig die er niet meteen staat en die er ook nooit zal staan.
vak22erwin
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 22-12-2009 20:18

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Grimo » 29-08-2014 16:26

Otsje P schreef:Wat valt er uit te leggen dan?

Diverse opties geprobeerd. De spelers die ze echt een versterking vinden, blijken te duur. Dan gaat het niet door. Dan gaan we/ze het doen met de jongens die we hebben, en dat is helemaal niet zo beroerd als sommigen het hier doen voorkomen.

Kijk in de winter maar eens weer of het echt zo dramatisch is als jullie denken. Ik maak me niet zo ongerust.



Dit zal Vonk ook zeggen. Reken er maar op veel supporters zich bedonderd voelen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Wanbeleid

Berichtdoor BK2007 » 29-08-2014 16:34

Ik geloof hier niet zoveel van. De club zal ook zelfs nog in de laatste dagen buitenkansjes proberen te pakken. Net zo goed dat er altijd nog clubs voor onze spelers kunnen komen. Als die de juiste prijs betalen zijn ze weg hoor.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Grimo » 29-08-2014 16:39

BK2007 schreef:Ik geloof hier niet zoveel van. De club zal ook zelfs nog in de laatste dagen buitenkansjes proberen te pakken. Net zo goed dat er altijd nog clubs voor onze spelers kunnen komen. Als die de juiste prijs betalen zijn ze weg hoor.



Jouw twee gewilde spitsen komen vast nog wel joh...
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Fryskeboy22 » 29-08-2014 16:40

Ik vind Linksback niet de grootste probleem, gewoon Raitala daar neer zetten, laat die jongen eens een wedstrijd of 5 spelen, beoordeel hem dan maar weer, misselijke azijnzeikers hier altijd op het forum, Feanonline en in het stadion die spelers na 1 mindere wedstrijd gelijk het liefst af willen schieten, Voetballers zijn ook mensen.. niemand kan 24/7 200% presteren of wel dan?

Support en moedig je spelers aan die week in - week uit voor jou club strijden en voetballen voor de punten i.p.v afkraken en uitfluiten.. :stan:

Pele van Anholt moet maar genoegen nemen met de strijd om de linksback/rechtsback en/of het middenveld, ik kan toch ook niet tegen mijn werkgever zeggen van ik wil zo en zo werken en ik wil dat verdienen enzovoort?

Wat mij zorgen baat is onze doelpuntproductie..

Sinkgraven , Slagveer , Uth, Wildschut, Marten de Roon ,Joey v/d Berg, Thorsby, het zijn allemaal spelers die niet of zeer zeldzaam een keer scoren!

Had graag een scorende vleugelaanvaller en een makkelijk scorende middenvelder erbij gehad...
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Duo Maxwell » 29-08-2014 16:40

Die 6-0 van het 2e heeft zand in de ogen gestrooid.
Duo Maxwell
Basisspeler
 
Berichten: 512
Geregistreerd op: 18-05-2008 20:19

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Appie_M » 29-08-2014 16:41

We hebben gewoon weinig geld en met een dichte of krappe beurs is het nu eenmaal lastiger shoppen dan met een volle beurs. Daarnaast roept men hier al minstens 10 jaar lang elk jaar dat er wanbeleid wordt gevoerd, maar toch komt het altijd min of meer goed. Soms duurt het alleen wat langer dan anders, dus heb aub wat geduld in plaats van meteen weer dat vervelende stopwoordje wanbeleid erbij te halen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Delars » 29-08-2014 16:46

Ik bedoel niet dat Vonk van mij uit moet leggen waarom er geen versterkingen bijkomen. Ik bedoel dat ik verwacht dat hij het uit gaat leggen. Heb namelijk gehoord dat Heerenveen het binnengekomen transfer geld heeft gestopt in de tekorten voor de aankomende jaren, zodat we de volgende transferperiode weer veel geld kunnen vragen voor onze spelers en de selectie weer met versterkingen kunnen aanvullen.
Avatar gebruiker
Delars
Selectiespeler
 
Berichten: 369
Geregistreerd op: 08-12-2013 10:13

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Feanfan13 » 29-08-2014 17:21

Dit slaat echt werkelijk helemaal nergens op, ga asjeblieft bij een andere club lekker stoken! Deels door deze negatieve berichten verdwijnen er sponsoren, zolang iedereen maar blijft schreeuwen dat het slecht gaat, ga je er vanzelf in geloven.

Je kunt godverdomme toch niet van tevoren al gaan roepen dat het een wanbeleid is? Vorig jaar zijn we keurig 5e geëindigd. En dit jaar komen we er ook heus wel weer bij de eerste 10. Bovendien vind ik dat er vrij goeie versterkingen zijn gehaald, en moet je zo nodig een linkback halen? Ik heb vertrouwen in onze eigenjeugd, want ja daar zitten nog enkele pareltjes tussen! Misschien zou je daar eens wat vaker moeten gaan kijken, dan stond je nu niet zo wanhopig te schreeuwen.

Jij snapt nog steeds niet hoe slecht onze club ervoor staat, we boeken GEEN structurele winst he! We moeten weer opnieuw bouwen aan de club, en ja daar zal hoogstwaarschijnlijk 5 tot 6 jaar overheen gaan, minstens! Die categorie drie is ook een wassen neus, en zegt totaal niks over hoe de club ervoor staat!

Door nu te gaan drijven duw je alleen de mensen met ECHTE kennis van zaken in het nauw, en zoals je weet, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Bovendien moeten we nu helemaal niet op deze negatieve aandacht zitten te wachten, DIT maakt juist de club kapot!

Dus verwijder deze negatieve post asjeblieft!
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Wanbeleid

Berichtdoor zweed1 » 29-08-2014 17:31

Wanbeleid is wat sterk uitgedrukt. Ze hebben niet goed beleidsmatig opgelet. Wellicht weinig geld maar dan moet je communiceren wat de doelstellingen zijn en wat je evt. Wel/niet kunt doen.

Clubs mrt nog minder te besteden weten zich wel op creatieve manier te versterken. Wij staan er nu slecht op verwacht een klassering tussen 9 en 12e plaats.

De scouting moet snel op orde en een beleidsplan opstellen en daarover communiceren. Verder de marketing afdeling goed op poten zetten want die functioneert ook matig.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Grimo » 29-08-2014 17:37

Loop niet zo te vloek vent.

Heerenveen werd afgelopen jaar 5e met een prima selectie. Die prima selectie hebben we nu niet. Dat die mening jouw niet zint is niet erg. Daar mogen mensen ontevreden over zijn en over discussiëren.

Jij vindt dat er goede versterkingen zijn gehaald dat mag. Ik vind dat wel meevallen.
Maar goed misschien kunnen we beter naar Skoatterwald gaan ipv naar het stadion, want daar lopen allemaal pareltjes schijnt...
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Harmiej » 29-08-2014 17:38

Dit topic mag inderdaad wel gesloten worden, eerst maar afwachten hoe het gaat, niet direct die negativiteit!
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Wanbeleid

Berichtdoor Crash » 29-08-2014 17:43

Voor- én tegenstanders over het transferbeleid en overige beleidsmatige zaken kunnen hun ei prima kwijt in de daarvoor reeds in het leven geroepen topics.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen


Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten