Opvolger Lodeweges?

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor fuotbalgek » 09-03-2016 23:53

Getuige de opmerkingen van Takkenberg hier schijnt e.e.a. toch nog niet helemaal rond te zijn:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1005144326225523&id=117226261684005
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor xander » 10-03-2016 07:00

Lc meld dat het van de baan is en het flippo van WII wordt Greppel ofzo. Met de club in de greppel dan maar.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Superfries1994 » 10-03-2016 08:51

xander schreef:Lc meld dat het van de baan is en het flippo van WII wordt Greppel ofzo. Met de club in de greppel dan maar.

Wat is er mis met Streppel? Heeft het goed gedaan met Willem II, vooral vorig seizoen, en is lekker fanatiek. Prima naar mijn mening.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-03-2016 09:00

Verdiep je er even in Xander voordat je lekker minderwaardig gaat doen over Streppel.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor camataru » 10-03-2016 09:05

Word gewoon Henk De Jong.
Gast is sinds zijn vertrek bij DKV nog bij geen enkele club genoemd, op zich vreemd. Iemand als de Jong zou bij iedereen onder plaats 10 kunnen werken.
Nog nooit een gerucht o.i.d gelezen/gehoord.

En wij kunnen (zogenaamd) geen trainer vinden, optelsommetje.

Ander pluspunt wat Henk heeft 1+1 =3 Riemer. foppe en Gert Jan. zij fan en vriend van hem.

Ik denk dat Heerenveen en De Jong allang rond zijn, maar pas iets melden als DKV in rustig water zit of einde seizoen.


Anders moet iemand ff de volgende link aan HANS VONK geven TRANSFERVRIJE TRAINERS zit best leuk spul tussen.
Laatst bijgewerkt door camataru op 10-03-2016 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Kiekerjan » 10-03-2016 09:13

Nou weer goed gevoel van bed af gaan is nu alweer voorbij met het nieuws van Langeler. Bijzonder jammer, voor mij was het de nr 1 coach om bij ons volgend seizoen aan de slag te gaan. Nu heeft Jurgen Streppel het echt niet slecht gedaan. Maar de persoonlijkheid van Langeler staat mij meer aan dan Streppel. Maar als Langeler officieel afhaakt dan zou ik Streppel geen slechte tweede vinden.

En AUB geen Henk de Jong. Dat toneelspel wat hij in Leeuwarden deed hoef ik hier niet te zien. Daarnaast mag hij eerst een andere club pakken en presteren voor dat hij bij ons komt, een aantal jaren RKC Waalwijk zou zo man goed doen.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Baggerraartje » 10-03-2016 09:14

Wel leuk lezen al die complot theorieën! :-) Geen club neemt Henk de Jong toch serieus? Die man is al inde 50 en per ongeluk hoofdtrainer geworden in het betaalde voetbal. Voor Cambuur wisten alleen de waldpyken wie Henk de Jong was....

Ik ben persoonlijk wel een voorstander van Streppel. Heerlijk recht toe recht aan en niet dat gedraaikont allemaal voor die camera.
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Ebiede » 10-03-2016 09:16

Ik ben voorstander van Jos Luhukay, 3 keer de titel gepakt in de 2.de bundesliga. Een competitie die beter is dan onze eredivisie, bij grote clubs gewerkt zoals Monchengladbach, Koln en Hertha en al mogen mee kijken met gerenommeerde namen o.a Jupp Heynckens.

Dit is mijn top kandidaat!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor jelgrins » 10-03-2016 09:26

Hier off topic weliswaar:
LC meldt triomfantelijk dat op de bedrijvenbeurs nu meer bedrijven zich op Cambuurstand presenteren dan op de stand van Heerenveen, 27 tegen 26. Geeft een beeld van enthousiasme onder het (potentiele) sponsorenbestand ten aanzien van de beide voetbalclubs. Zodra DKV een nieuw stadion heeft en ook nog in de eredivisie speelt.....vul maar in.

Het aantrekken van trainer die aansprekend voetbal wil spelen en enthousiast overkomt en daarbij zich voor langere tijd aan club wil en kan verbinden is een must. Ik betwijfel of Streppel aan dat profiel voldoet.
Helaas is Faber al onder dak, dankzij slavaardig optreden van vriend Nijland.

Onze club bevind zich op alle vlakken, sportief en commercieel, in zwaar weer.
jelgrins
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 28-12-2007 17:24

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Grimo » 10-03-2016 09:26

Twee nachtmerries, Henk de Jong en Erwin van der Looi.

Streppel vind ik ook geen rare keuze. Het is in ieder geval niet iemand die zijn oren laat hangen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor mitrita » 10-03-2016 09:32

Ebiede schreef:Ik ben voorstander van Jos Luhukay,


hear, hear !
Zou goede keuze zijn.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Kiekerjan » 10-03-2016 09:37

Jos Luhukay was een trainer die ik paar jaar terug nog wel aanraden. Maar ik denk dat die man nu onbetaalbaar is voor ons. Vragen kan altijd maar ik denk dat we bij hem tekort schieten. Daarnaast ik kan hem goed snappen dat die man totaal geen zin heeft in de Eredivisie en veel liever in Duitsland blijft.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Mackan68 » 10-03-2016 10:14

camataru schreef:Word gewoon Henk De Jong.
Gast is sinds zijn vertrek bij DKV nog bij geen enkele club genoemd, op zich vreemd. Iemand als de Jong zou bij iedereen onder plaats 10 kunnen werken.
Nog nooit een gerucht o.i.d gelezen/gehoord.

En wij kunnen (zogenaamd) geen trainer vinden, optelsommetje.

Ander pluspunt wat Henk heeft 1+1 =3 Riemer. foppe en Gert Jan. zij fan en vriend van hem.

Ik denk dat Heerenveen en De Jong allang rond zijn, maar pas iets melden als DKV in rustig water zit of einde seizoen.


Als dit het verhaal wordt ben ik weg. Dan is het inderdaad duidelijk dat Riemer nog steeds volop aan de macht is en dat wat er zich de afgelopen jaren en nog steeds afgespeeld heeft één grote poppenkast geweest is. Inclusief het aantrekken van Luc Eisenga, wat naar buiten toe een heel mooi gezicht is om als algemeen directeur van Heerenveen te verkopen. Vele malen beter en professioneler dan Jelko.
Dat het nog steeds niet gelukt is om een nieuwe hoofdsponsor te vinden zou best te maken kunnen hebben dat het ondanks 'grote veranderingen' bij de club nog steeds niet duidelijk is wat de rol van Riemer is, of juist wél en dat dat met de tijd steeds duidelijker wordt. Vandaar dat je ook nooit iets hoort over de 200 sponsoren die de OSSH er dit jaar bij wilde hebben en waarvoor ze desnoods deur aan deur wilden gaan zeulen. 200 : 12 = bijna 17 sponsoren per maand. We zijn nu al bijna half maart dus dat benodigde aantal stijgt alleen maar. Ik lees of hoor nergens iets over nieuwe sponsoren die welkom geheten worden bij de club, of over sponsoren die verlengd hebben. We zien alleen de sponsortribunes maar verder leeg lopen. We modderen nog steeds lekker aan met Dijk, Hut, Venema en co. Vonk zit nog steeds. Takkenberg draagt nog steeds het Heerenveenkostuum. Voor mij is de maat nu bijna wel vol. Langeler was dus 1e keus, dat is duidelijk. Omdat Riemer het eerder ook al in hem zag zitten. Om de supporters op het verkeerde been te zetten? Zeg het maar. Na 3 gesprekken en op het final moment ging het niet door dus. 2e Keus is Streppel, maar is dat serieus en wordt er nu 'vol' voor hem gegaan? Net zo 'vol' als dat er voor Langeler werd gegaan? Ik ben zeer benieuwd wie er als coach in de rol van Te Vrede wil spelen. Als 3e of 4e keus. Of wellicht blijkt dat uiteindelijk de 1e keus te zijn geweest. Bij onze club is 'niets is wat het lijkt' al een paar jaar van toepassing.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 10-03-2016 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Grimo » 10-03-2016 10:38

jelgrins schreef:Hier off topic weliswaar:
LC meldt triomfantelijk dat op de bedrijvenbeurs nu meer bedrijven zich op Cambuurstand presenteren dan op de stand van Heerenveen, 27 tegen 26. Geeft een beeld van enthousiasme onder het (potentiele) sponsorenbestand ten aanzien van de beide voetbalclubs. Zodra DKV een nieuw stadion heeft en ook nog in de eredivisie speelt.....vul maar in.

Het aantrekken van trainer die aansprekend voetbal wil spelen en enthousiast overkomt en daarbij zich voor langere tijd aan club wil en kan verbinden is een must. Ik betwijfel of Streppel aan dat profiel voldoet.
Helaas is Faber al onder dak, dankzij slavaardig optreden van vriend Nijland.

Onze club bevind zich op alle vlakken, sportief en commercieel, in zwaar weer.


Ach dat zegt helemaal niks. Die beurs is in Leeuwarden. Zou het in Heerenveen zijn geweest was het waarschijnlijk wel andersom geweest. Ik zie overigens Faber eerder clubhoppen dan Streppel. Als Faber het ook goed doet bij Groningen zie ik hem wel weer de volgende stap maken of terug keren bij PSV als opvolger van Cocu.

Wat betreft het laatste de club bevindt zich slechts dit seizoen in sportief zwaar weer, commercieel is dat al een aantal jaren.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Fryskeboy22 » 10-03-2016 10:54

Mag toch hopen dat het niet Henk de Jong wordt, een naar omhoog gevallen meneer, met een onplezierige uitstraling, wordt sowieso veel non en verbaal weerstand op geleverd. Dan binne de rapen gear.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Crash » 10-03-2016 10:59

Ongelooflijk wat zijn we afgegleden naar een bedenkelijk niveau wanneer je een trainer die het twee jaar leuk bij FC Zwolle heeft gedaan en daarna hoofd opleidingen is geweest bij PSV geen situatie weet te creeren dat een instap interessant wordt.

Ik heb natuurlijk geen idee waar het fout is gegaan, maar het is duidelijk dat we maar heel weinig perspectief kunnen bieden voor de komende seizoenen. Ik vrees heel veel lege stoeltjes vanaf volgend seizoen. De mijne misschienincluis. :shock:

Henk de Jong wordt het natuurlijk niet. Die is duidelijk genoeg geweest. He zou me niets verbazen wanneer ze bij Streppel uitkomen.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor AllardP » 10-03-2016 11:02

Ik kan me niet herinneren dat een club en een trainer zo langdurig met elkaar hebben geflirt als Heerenveen en Langeler, zonder dat het tot een relatie is gekomen. Waar zou het op zijn stukgelopen? Ik vind het wel passen in het patroon van de laatste 1,5 jaar, waar Heerenveen opzichtig achter spelers aanzat die uiteindelijk niet kwamen (Holubek, Moses, Schaken, Ahmedi, Naess, you name it). Treurig.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Mackan68 » 10-03-2016 11:04

Crash schreef:
Henk de Jong wordt het natuurlijk niet. Die is duidelijk genoeg geweest.

Net zo duidelijk als Bijker bijvoorbeeld.....
Als er verder niemand komt voor Henk dan kun je er de klok op gelijk zetten dat hij meteen na de vraag of hij het ziet zitten deze vraag volmondig met 'ja graag!!' zal beantwoorden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Crash » 10-03-2016 11:09

Ik denk dus van niet. Juist vanwege de kwestie Bijker en Lodeweges kan De Jong dit niet maken. Duidelijker dan hij is geweest over een vermeende overstap in de toekomst kun je niet zijn.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Grimo » 10-03-2016 11:11

Crash schreef: Ik vrees heel veel lege stoeltjes vanaf volgend seizoen. De mijne wellicht incluis. :shock:


Echte supporter door dik en dun zo te lezen. :?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Mackan68 » 10-03-2016 11:14

Crash schreef:Ik denk dus van niet. Juist vanwege de kwestie Bijker en Lodeweges kan De Jong dit niet maken. Duidelijker dan hij is geweest over een vermeende overstap in de toekomst kun je niet zijn.

Dan zou je Henk nu dus meer ruggengraat toekennen waar velen daaraan juist twijfelen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Grimo » 10-03-2016 11:15

Snap sowieso niet waarom Henk de Jong hier genoemd wordt. Er zijn slechts twee namen genoemd in de media waar Heerenveen gesprekken mee voert, Langeler en Streppel. De naam Henk de Jong is een soort paniekvoetbal op dit forum. Die nergens op gebaseerd is.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Mackan68 » 10-03-2016 11:16

Grimo schreef:
Echte supporter door dik en dun zo te lezen. :?

Inderdaad, maar die zich niet langer voor de gek wensen te laten houden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Crash » 10-03-2016 11:27

Dit vind ik zo'n onzinnige discussie. Ik kom al ruim 26 jaar bij sc Heerenveen. Ben altijd supporter geweest. Maar met de jaren minder fanatiek. Logisch. Je wordt ouder. Je komt er achter dat er andere zaken zijn in het leven die veel meer energie opleveren (vrouw, kinderen, sociale contacten) dan dat clubje waar je al jaren naar toe gaat. En als je dan de laatste jaren per jaar minder wordt vermaakt met leuk spel is het niet zo raar dat de interesse afneemt.

Iedereen bepaalt voor zichzelf wat voor fan hij is. Een ander bepaalt dat niet voor mij.
Zelfs jij niet Grimo. :wink:
Je bent intelligent genoeg dat te begrijpen. Dat weet ik aan de hand van je posts de laatste maanden.

Wanneer mensen aangeven te twijfelen of een seizoenskaart nog wel in het wensenpakket zit voor volgend jaar begrijp ik dat heel goed. Ik vind het zelfs logisch en inherent aan de negatieve berichtgevingen rondom de club de laatste jaren, alsmede de terugval op sportief gebied.

Feit is dat ik me laatste jaren steeds minder kan identificeren met de club. Door alle toestanden welke we achter de rug hebben en nog tegen gaan komen. Vroeger was ik best trots op mijn clubje. Da's sterk afgenomen. Helaas.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor sinjoor » 10-03-2016 11:31

Grimo schreef:
Ach dat zegt helemaal niks. Die beurs is in Leeuwarden. Zou het in Heerenveen zijn geweest was het waarschijnlijk wel andersom geweest. Ik zie overigens Faber eerder clubhoppen dan Streppel. Als Faber het ook goed doet bij Groningen zie ik hem wel weer de volgende stap maken of terug keren bij PSV als opvolger van Cocu.

Wat betreft het laatste de club bevindt zich slechts dit seizoen in sportief zwaar weer, commercieel is dat al een aantal jaren.


Het zegt juist ontzettend veel! Wij hebben indertijd vele sponsoren uit Leeuwarden aan ons kunnen binden omdat Cambuur van eredivisie voetbal verstoken bleef terwijl wij juist een enorme vlucht namen. Daarnaast hadden wij toen een enorme positieve uitstraling waar veel sponsoren op mee wilden liften. Van die positieve uitstraling is inmiddels niks meer over. Niet voor niets heeft H'veen meer dan welke club ook te maken gehad met terugloop in sponsorinkomsten.

Dat H'veen moeite heeft met het zoeken naar een geschikte opvolger verbaasd me ook niks. De afgelopen jaren blijkt H'veen gewoon een lastige club om als hoofdtrainer te functioneren.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Lardy » 10-03-2016 12:47

sinjoor schreef:Het zegt juist ontzettend veel! Wij hebben indertijd vele sponsoren uit Leeuwarden aan ons kunnen binden omdat Cambuur van eredivisie voetbal verstoken bleef terwijl wij juist een enorme vlucht namen. Daarnaast hadden wij toen een enorme positieve uitstraling waar veel sponsoren op mee wilden liften. Van die positieve uitstraling is inmiddels niks meer over. Niet voor niets heeft H'veen meer dan welke club ook te maken gehad met terugloop in sponsorinkomsten.


Ik heb mij er even in verdiept. Heb nog geen flauw idee wat je aan zo'n beurs hebt, maar goed. Verder heeft Cambuur een gigantische stand in het midden van de hal, en Heerenveen een kleinere aan de zijkant. Er wordt een activiteit georganiseerd om Cambuur heen. Het is in Leeuwarden. WTC Expo is sponsor. Goh, wat raar. Dit is slap gejeuzel Sinjoor, alleen maar negatief zeiken. En dat is prima, maar kom dan wel met steekhoudende argumenten.

Dan over de trainer. Ik vind Langeler niks en Streppel ook niet. Maar we het wordt wel eens tijd dat er een trainer komt. Het begint een beetje treurig te worden zo. Net als de hoofd jeugdopleiding, belangrijke funtie.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor CJF » 10-03-2016 12:50

Persoonlijk vind ik Streppel geen goede optie en vind ik het jammer dat Langerer niet door lijkt te gaan. Ik ben wel van mening dat er snel spijkers met koppen moet worden geslagen om zodoende de aandacht te kunnen weerleggen naar het samenstellen van een competitieve selectie voor volgend seizoen..
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor BK2007 » 10-03-2016 12:51

Ik lees net op Feanonline dat Streppel een contract heeft tot 2017. Maar dan moet dat toch ook worden afgekocht ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Grimo » 10-03-2016 12:52

BK2007 schreef:Ik lees net op Feanonline dat Streppel een contract heeft tot 2017. Maar dan moet dat toch ook worden afgekocht ?



Wat denk jezelf?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor BK2007 » 10-03-2016 12:54

Maar, maar :shock: Afkopen ? Dat doen we nooit. Dus met Streppel zal ook wel niet doorgaan. :wink:
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten