"Nieuwe bestuur"

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

"Nieuwe bestuur"

Berichtdoor GeraldSibon35 » 26-10-2015 18:37

Nu het bestuur weg is moet er worden gedacht aan een nieuw bestuur. Wat zouden jullie volgens jullie namen zijn die onze club weer op de rails kunnen krijgen?
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor hm_DR88 » 26-10-2015 22:36

Ik heb ergens anders al eens gezegd dat ik het geen verkeerd idee zou vinden een tweekoppig interimbestuur te gaan formeren. Een "voetbaldier" als bijvoorbeeld Gaston Sporre die de organisatie naar binnen gaat neerzetten. Een "organisatiedier" als bijvoorbeeld Doekele Terpstra die vooral de contacten naar de buitenwereld weer in het gareel gaat krijgen. De resultaten van het evaluatierapport als uitgangspunt. De creatie van een bestuursvorm met een veel smallere top waarbij de afdelingshoofden meer verantwoordelijkheden krijgen binnen de kaders van een strategische beleidsplan dat uitgangspunt is voor de komende vijf jaar.
Het stichtingsbestuur zal aan de interimbestuurders vergaande bevoegdheden moeten verlenen. Een toekomstig stichtingsbestuur zal kleiner moeten zijn. De koppeling met de stakeholders kan indirect via het bestuur lopen. Maar het is een zeer vreemde constructie om de verschillende stakeholders zoveel macht te geven in zo'n oorspronkelijk stichtingsbestuur. Onwerkbaar gekrakeel is het resultaat geweest.

Als eind mei een degelijk bestuursvoorstel gepresenteerd zou kunnen worden met de juiste poppetjes, dan kunnen alle pijlen gericht worden op het seizoen 2016 / '17.

A.u.b geen namen uit het verleden....De erfenis is al behoorlijk verpest.
Geen mannetjes die nog even hun verborgen agenda uitgevoerd willen hebben binnen de organisatie.
en helemaal geen haantjes die willen laten zien hoe rijk en goed ze zijn.

Ik heb zelden meegemaakt dat het bij een voetbal"organisatie" de puinhoop zo gigantisch was. Dit is een godvergeten klote situatie. We gaan langs de afgrond en elke hersencel is nodig om dit weer op de rails te krijgen. Meer dan ooit hoop ik dat de spelers en supporters de komende wedstrijden laten zien waar het omgaat.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor abegoal » 26-10-2015 22:47

hm_DR88 schreef:A.u.b geen namen uit het verleden....De erfenis is al behoorlijk verpest.
Geen mannetjes die nog even hun verborgen agenda uitgevoerd willen hebben binnen de organisatie.
en helemaal geen haantjes die willen laten zien hoe rijk en goed ze zijn.


Je noemt Sporre om daarna deze alinea te typen?!

Ik denk namelijk dat je juist wel gebruik moet maken van mensen uit het verleden. Samen met nieuw (lees jong) elan een nieuw team vormen. Het zal altijd een discussie blijven en ook een persoonlijke voorkeur. De een heeft bijvoorbeeld een goed gevoel bij van Erve, een ander niet. Kijk maar eens naar de huidige rol van Foppe......

Toch denk ik dat je niet zonder ervaring en kennis kunt in een nieuw team. Als Sporre de juiste man is en hij is bereid, doen. Zelfde geld voor van Erve. We moeten mensen hebben die capabel zijn, gedreven zijn en die de club willen laten excelleren en niet hunzelf. Ongeacht hun verleden bij onze club.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor DSCH » 27-10-2015 16:55

Ik las in het topic over het one-tier boord en stichtingsbestuur dat de aangestelde formateur Feenstra een vriend is van Riemer. Mocht dit zo zijn dan schieten wij daar toch helemaal niets mee op. Dan krijgt weer Riemer het voor het zeggen en blijven we hangen in oude problemen. Ik zou dat echt ongelofelijk vinden. Daarnaast wordt ik ook niet vrolijk wanneer ik lees dat ze in het one-tier board systeem willen blijven werken, weliswaar met minder mensen, maar de afgelopen twee jaar heeft toch aangetoond dat dit model waardeloos is voor een club als Heerenveen. En als klap op de vuurpijl lees ik dan ook nog dat er geen man wordt aangesteld voor commerciële zaken. Daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij en stemt mij niet hoopvol voor de toekomst, op deze manier gaat het van kwaad tot erger.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor feanryp23 » 27-10-2015 17:16

Je kunt ook de andere kant op doorslaan. Is geen enkele 'vriend' van Riemer integer dan? Kom op zeg, die man kent iedereen met een beetje bestuurlijk vermogen.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Superfries1994 » 27-10-2015 17:34

feanryp23 schreef:Je kunt ook de andere kant op doorslaan. Is geen enkele 'vriend' van Riemer integer dan? Kom op zeg, die man kent iedereen met een beetje bestuurlijk vermogen.


Heb je ook wel gelijk in. Maar om dit soort ideeën te voorkomen hadden ze dan toch beter iemand anders kunnen benoemen?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Fryskeboy22 » 27-10-2015 18:01

Financieel directeur:

- Annemarie Van Gaal van Dubbeltje op zijn kant van TV onder andere, Financieel sterke vrouw die ontzettend veel verstand van zaken heeft wat betreft de financiën, en zij zit overal bovenop en kan de Sportstad constructie aanpakken zodat wij niet per jaar die miljoenen huur hoeven te betalen....1 van de grootste problemen die er nog steeds ligt.

Is zij niet wat om dit voor de club te doen?
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Knipecity » 27-10-2015 18:04

Fryskeboy22 schreef:Financieel directeur:

- Annemarie Van Gaal van Dubbeltje op zijn kant van TV onder andere, Financieel sterke vrouw die ontzettend veel verstand van zaken heeft wat betreft de financiën, en zij zit overal bovenop en kan de Sportstad constructie aanpakken zodat wij niet per jaar die miljoenen huur hoeven te betalen....1 van de grootste problemen die er nog steeds ligt.

Is zij niet wat om dit voor de club te doen?

Ach ja en vraag Nelie Kroes dan ook direct 8)

Nee serieus, die vrouw heeft toch helemaal geen affiniteit met sc Heerenveen en voetbal/sport?

Je moet mensen hebben die door de wol geverfd zijn, liefst de zaak al verkocht hebben en liefst ook iets met de club/provincie hebben. Joop Alberda, Atsma, Wieling, die categorie. Maar of die willen....
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 27-10-2015 18:51

feanryp23 schreef:Je kunt ook de andere kant op doorslaan. Is geen enkele 'vriend' van Riemer integer dan? Kom op zeg, die man kent iedereen met een beetje bestuurlijk vermogen.

Je moet alles doen om 'de schijn van' te voorkomen. Zeker na de vorige totaal mislukte revolutie. Met Sporre had je een kundig man gehad die zich he-le-maal niets van Riemer aan trok. Wat was daar mis mee? Op het feit na dat Riemer hem op 't laatst niet meer pruimde? Hij was de afgelopen jaren de enige die alle neuzen de zelfde kant op kreeg en rust en respect binnen de club terug bracht. Riemer zijn lijnen gebruiken is gedoemd te mislukken. Ik vertrouw er gewoon niet meer in. De sluwe vos zit op Curacao en zal vast zeggen dat hij met dit nieuwe bestuur niets te maken heeft. En de goedgelovigen zullen het voor zoete koek aannemen. Eeuwig zonde. Het moet nu slagen en anders gaat Riemer de geschiedenisboeken alsnog niet al te positief in. Wat hij in 25 jaar opbouwde wist hij in de helft van die tijd af te breken. Maar wel door hier en daar wat vrienden, familie en oud werknemers zich te laten verrijken aan de club. Ik zou er niet trots op kunnen zijn. Maar hij is een keiharde zakenman en dan maakt het je allemaal niet uit.....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Fryskeboy22 » 27-10-2015 19:06

Knipecity schreef:Ach ja en vraag Nelie Kroes dan ook direct 8)

Nee serieus, die vrouw heeft toch helemaal geen affiniteit met sc Heerenveen en voetbal/sport?

Je moet mensen hebben die door de wol geverfd zijn, liefst de zaak al verkocht hebben en liefst ook iets met de club/provincie hebben. Joop Alberda, Atsma, Wieling, die categorie. Maar of die willen....


We moeten gewoon zeer vakkundig personeel hebben in het bestuur op elke positie, ik wil niet nog een keer meemaken dat de club in de shit komt door bestuurlijk falen van een stelletje gladde ego's die hun eigen belang boven de club mikken zodat hun bedrijfjes er beter van worden..

affiniteit met sc Heerenveen vind ik dan niet het allerbelangrijkste maar is wel mooi meegenomen.

En je zegt het al of die willen... Die mannen zijn ook niet gek na die jaren bestuurlijk ellende bij de club, bedenken zich wel 4x of ze hier aan beginnen.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor feanryp23 » 27-10-2015 19:58

Tja, maar als je iemand wil met goede capaciteiten én affiniteit met Heerenveen dan kom je ongetwijfeld uit bij iemand die 'wel eens met Riemer van der Velde heeft gesproken'. Lutz Jacobi kan ook goed opschieten met Riemer en Annie, maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen eigen visie kan uitdragen.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Superfries1994 » 27-10-2015 20:47

Volgens FD-journalist Daan Rieken heeft Feenstra gemeld dat Sporre sowieso niet zal terugkeren, aangezien ze geen ad-interim zoeken. Dat is toch de naam die iedereen graag had zien komen, maar komt dus niet..
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor DSCH » 27-10-2015 20:47

feanryp23 schreef:Tja, maar als je iemand wil met goede capaciteiten én affiniteit met Heerenveen dan kom je ongetwijfeld uit bij iemand die 'wel eens met Riemer van der Velde heeft gesproken'. Lutz Jacobi kan ook goed opschieten met Riemer en Annie, maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen eigen visie kan uitdragen.


Heb je zeker een goed punt, probleem is dan alleen wanneer iemand een eigen visie heeft, en Riemer het daar niet mee eens is hij zich ermee gaat bemoeien. Hoe zou je dit nu kunnen voorkomen? Want Riemer kennende laat hij de club niet zomaar los.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Lardy » 27-10-2015 21:12

Sporre heeft toch ook geen toekomst, die man is 70. Dan moet je binnen een paar jaar weer. Vrij logisch dat hij niet komt. Ik ben benieuwd wie hier in durft te stappen.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor feanryp23 » 27-10-2015 22:27

DSCH schreef:Heb je zeker een goed punt, probleem is dan alleen wanneer iemand een eigen visie heeft, en Riemer het daar niet mee eens is hij zich ermee gaat bemoeien. Hoe zou je dit nu kunnen voorkomen? Want Riemer kennende laat hij de club niet zomaar los.

Daar zal iedereen mee te maken krijgen. Een sterke persoonlijkheid voorkomt (te veel) bemoeienis.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor tha boelie » 27-10-2015 23:59

Johan Hansma terughalen als technische man? Heeft het hier niet verkeerd gedaan vind ik maar moest vertrekken wegens het gedonder met Robert Veenstra. Is een clubman in hart en nieren. Heeft bovendien niet nagetrapt in de media na dat hij weg moest. Heeft toch hele leukers spelers binnen gehaald en heeft groot aandeel gehad in de jeugdspelers die de laatste jaren doorgebroken zijn. Natuurlijk zaten er ook mindere spelers bij maar welke club heeft dat niet.

Verder zou ik graag Jan van Halst als commerciële man willen.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 28-10-2015 05:37

feanryp23 schreef:Tja, maar als je iemand wil met goede capaciteiten én affiniteit met Heerenveen dan kom je ongetwijfeld uit bij iemand die 'wel eens met Riemer van der Velde heeft gesproken'. Lutz Jacobi kan ook goed opschieten met Riemer en Annie, maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen eigen visie kan uitdragen.

Hoe kun je na afgelopen 2 jaar (en daarvoor) nog steeds opperen dat er iemand met lijntjes naar Riemer zou moeten komen. Het is heel eenvoudig. Vraag de man thuis te blijven. Hij heeft 2 jaar terug gezegd dat hij dat dan zal doen en dat hij zich niet meer met de club zal bemoeien. Hou hem toch aan die afspraak. Dan ben je van het gedonder af.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor DSCH » 28-10-2015 07:49

Mackan68 schreef: Het is heel eenvoudig. Vraag de man thuis te blijven. Hij heeft 2 jaar terug gezegd dat hij dat dan zal doen en dat hij zich niet meer met de club zal bemoeien. Hou hem toch aan die afspraak. Dan ben je van het gedonder af.


Denk je niet dat iemand dat al lang heeft geprobeerd? Riemer is echter geen hondje die blijft wanneer je het commando blijf geeft. Je kunt zeggen tegen hem wat je wil, hij blijft toch wel mensen opbellen/aanstellen om zijn zin door te drukken. Om dit op te lossen is even simpel tegen hem zeggen dat hij thuis moet blijven en zich er niet mee te bemoeien wel heel gemakkelijk.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Baas » 28-10-2015 07:55

tha boelie schreef:Johan Hansma terughalen als technische man? Heeft het hier niet verkeerd gedaan vind ik maar moest vertrekken wegens het gedonder met Robert Veenstra. Is een clubman in hart en nieren. Heeft bovendien niet nagetrapt in de media na dat hij weg moest. Heeft toch hele leukers spelers binnen gehaald en heeft groot aandeel gehad in de jeugdspelers die de laatste jaren doorgebroken zijn. Natuurlijk zaten er ook mindere spelers bij maar welke club heeft dat niet.

Verder zou ik graag Jan van Halst als commerciële man willen.


Gadverdamme, hou toch op man. Ik was allang blij dat die vertrok.
Nico Jan Hoogma zou imo voor deze functie beter zijn.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Superfries1994 » 28-10-2015 12:56

Riemer kan je inderdaad niet zomaar in een hok zetten. Je moet daarom ook iemand hebben die de leiding heeft en bepaald, maar ook het respect van Riemer geniet. Hij moet eigenlijk boven de partijen staan.

Hoogma wordt trouwens genoemd door Marco Timmer.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 28-10-2015 12:59

DSCH schreef:Denk je niet dat iemand dat al lang heeft geprobeerd? Riemer is echter geen hondje die blijft wanneer je het commando blijf geeft. Je kunt zeggen tegen hem wat je wil, hij blijft toch wel mensen opbellen/aanstellen om zijn zin door te drukken. Om dit op te lossen is even simpel tegen hem zeggen dat hij thuis moet blijven en zich er niet mee te bemoeien wel heel gemakkelijk.

Nee, dat denk ik niet inderdaad. Want dat durven ze op een of andere manier niet. Of ze vinden het niet gepast. De afgelopen jaren na zijn afscheid in beschouwing genomen en wat daarin allemaal is gebeurd en wat zijn rol daarin is geweest vind ik dat het ophemelen wel eens een beetje in perspectief gezien mag worden. Wanneer je in 10 jaar zo'n rol hebt bij de afbraak van de club dan mag je daar best wel serieus je vraagtekens bij zetten. Respect voor de tijd dat hij de club naar onze top hielp, maar uiterst kritisch over wat daarna allemaal gebeurd is. Zou iemand het wel aan hem gevraagd hebben en hij houdt zich niet aan zijn eigen belofte dan zijn zijn woorden dus helemaal niets waard.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor DSCH » 28-10-2015 13:08

Zou een kwalijke zaak zijn Mackan mocht niemand dat geprobeerd hebben, ik kan het me ook haast niet voorstellen en ik denk daarom ook dat er vast wel iemand is geweest die het heeft geprobeerd. Ik denk daarbij aan een Kuiper, Veenstra, maar ook Sporre. Of deze heren goed waren voor de club laat ik even in het midden, maar ik denk wel dat zij tegen Riemer durfden in te gaan. Dan komt het er inderdaad op neer dat Riemer zich niet aan zijn eigen afspraak houdt, dat ben ik volkomen met je eens en vind ik dan ook zeker op z'n zachtst gezegd niet chique van Riemer.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Knipecity » 28-10-2015 13:59

Mackan68 schreef:Hoe kun je na afgelopen 2 jaar (en daarvoor) nog steeds opperen dat er iemand met lijntjes naar Riemer zou moeten komen. Het is heel eenvoudig. Vraag de man thuis te blijven. Hij heeft 2 jaar terug gezegd dat hij dat dan zal doen en dat hij zich niet meer met de club zal bemoeien. Hou hem toch aan die afspraak. Dan ben je van het gedonder af.

Je kan hem wel vragen thuis te blijven, maar je kan hem moeilijk verbieden bij wedstrijden te komen.
En zolang Riemer bij Heerenveen komt en het niet eens is met dingen, zoals die gaan, zal hij dat tegen anderen aanhouden en zijn mening ventileren.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor feanryp23 » 28-10-2015 16:13

En dat mag hij ook toch? Hij, maar ook Foppe zal altijd zijn mening blijven geven, en dat doen wij ook. Het is aan het bestuur om daar op een goede manier mee om te gaan.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Fladian » 28-10-2015 19:14

Is Jordi Cruijff misschien een optie voor de td functie? Tappen uit een heel ander vat, misschien dat hij wel klaar is met Israël. Brengt natuurlijk ook een zekere reputatie met zich mee en misschien een netwerk in toch wat andere landen dan waar we normaal in vissen.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor dickvankl » 02-11-2015 20:53

Verbeek zei net bij Voetbal Inside dat er weinig draagvlak is voor de formateur van het nieuwe bestuur, vooral onder het personeel. Hij zou volgens hen ´een vriendje van Riemer zijn´.
Wij zijn Heerenveen!
dickvankl
Bankzitter
 
Berichten: 35
Geregistreerd op: 20-09-2014 13:59

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Superfries1994 » 02-11-2015 21:21

dickvankl schreef:Verbeek zei net bij Voetbal Inside dat er weinig draagvlak is voor de formateur van het nieuwe bestuur, vooral onder het personeel. Hij zou volgens hen ´een vriendje van Riemer zijn´.

Maar hij stelde ook dat er weinig mensen zijn die Riemer niet kent in Friesland, dus dan ben je al snel een vriendje van. Maar hoe kan het nu weer dat hee OR het er weeeeer niet mee eens is? Man man man dat peil je toch eerst.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Rick » 03-11-2015 00:09

Wel beetje klaar met al dat gezeur. Ook van het personeel. Wordt tijd dat ze eens samen de schouders eronder zetten en gaan werken. Dit lijkt nergens na. Hoe kan dit bij Gert Jan terechtkomen uberhaupt?
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Makkum8 » 03-11-2015 06:27

Al eerder heb ik aangegeven dat we regelmatig in de media kunnen vernemen dat het personeel over van alles en nog wat loopt te miepen. Wat er vervolgens van waar is wat de media schrijft is een ander verhaal. Maar ook nu weer bekruipt mij het gevoel dat een flink deel van het personeel een schop onder zijn/ haar reet nodig heeft. Aan het werk en ophouden met mekkeren is het devies.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor 12eMan » 03-11-2015 08:49

Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het personeel ook een flinke rotte plek is in de organisatie. Wat Verbeek gisteren aanhaalde(weinig steun voor de formateur) was ook weer zoiets.

Is het verdorie zo moeilijk blij te zijn voor deze club te werken en je stinkende best te doen in plaats van overal standaard op tegen zijn?

Het moet eens ophouden dat eeuwige gejank. Doe je werk en sta open voor vernieuwing.
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Volgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HVNFL en 10 gasten