Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 08-12-2023 01:33

Jazz schreef:
Jeetje, gisteren een slechte avond gehad Fuotbalgek? Niet nodig om zo te reageren, ik probeerde gewoon als grapje te laten zien dat we soms op dit forum met goede suggesties komen.


Ik heb veelal goede avonden gelukkig. Maar iemands aanbeveling afkraken op financiën, misschien wel terecht, maar daarna je eigen gelijk halen op iemands anders input, komt vrij triest over.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Marça » 08-12-2023 09:45

Peter schreef:Voor komende zomer is het denk ik inderdaad een optie op het middenveld. In de winterstop zou je hem voor linksachter kunnen halen. Köhlert kan ook linksbuiten en Sahraoui rechtsbuiten. Die positie is op dit moment ook nog gewoon een zorgenkindje. Het zou overigens ook nog zo maar kunnen dat Haye in de winterstop verkocht word. Dat is het laatste moment om er nog wat aan te verdienen. Weigeren zal haast niet gaan in verband met onze financiële situatie en dan zou hij alsnog ook gewoon voor het middenveld gehaald kunnen worden.


Ik hoop dat we hem kunnen verleiden voor een positie op het middenveld, als hij tenminste in het plaatje van Kees van Wonderen (of zijn opvolger?) past. Van Wonderen heeft hem in elk geval al aan het werk gezien in de voorbereiding en weet dus wat hij eventueel aan hem heeft. Andersom is dit ook het geval, dus kan een win-win situatie zijn.

Sinkgraven ligt bij Las Palmas nog wel vast tot 2025 maar wellicht dat er wat te regelen valt als hij ook de tweede seizoenshelft amper aan spelen toekomt. Een speler om in de gaten te houden in elk geval!
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Marça » 14-12-2023 11:10

Wat betreft eventuele opvolgers voor Osame Sahraoui heeft Heerenveen onder meer Başar Önal (19) van De Graafschap op het oog. Is door de scouting al meerdere malen bekeken. Was dit seizoen in KKD in 18 duels goed voor 6 goals en 2 assists. Vorig seizoen in 33 duels 8 goals en 5 assists. Speelt ook jeugdinterlands voor Turkije en zal vanwege de wetgeving daar dan ook een interessante speler zijn.

Geen idee hoeveel hij moet gaan kosten. Zal ook afhangen hoeveel we voor Sahraoui gaan krijgen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 25-12-2023 00:41

Interessant om transfervrij opties voor de vleugel en tien toe te voegen, Boetius. Zit zonder club, maar heeft zich in Duitsland breed ontwikkeld. Typisch een speler die je nu zonder transfersom kunt oppikken en op meerdere posities van meerwaarde kan zijn. Met name ook voor de zwakke invulling rechtsvoor een extra optie om te schuiven.

Heeft zich in Duitsland van linksbuiten zelfs tot middenvelder omgeturnd en is daarmee heel multifunctioneel inzetbaar.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 25-12-2023 00:52

fuotbalgek schreef:Heeft zich in Duitsland van linksbuiten zelfs tot middenvelder omgeturnd en is daarmee heel multifunctioneel inzetbaar.

Kan me nog een interview met hem herinneren in het programma "Milan en Fresia parkeren de bus" dat hij alleen als middenvelder wil spelen.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 25-12-2023 01:13

Feanfan 1 schreef:Kan me nog een interview met hem herinneren in het programma "Milan en Fresia parkeren de bus" dat hij alleen als middenvelder wil spelen.


Denk dat hij inmiddels liever bij een leuke club gaat ballen dan nog zes maanden clubloos in interviews roepen dat hij alleen op het middenveld wil spelen. Los daarvan denk ik dat hij ook op het middenveld toevoegende waarde kan zijn. We gaan Tahiri en Haye kwijtraken na dit seizoen, mooie kans om dit aan te vullen zonder en transfersom te moeten betalen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 02-01-2024 16:08

Sambo is transfervrij op te pikken bij PSV vanaf nu. Interessante optie waardoor Braude uiteindelijk ook meer richting zijn eigen plek kan gaan.

Denk alleen dat het lastig wordt hem vast te leggen. Zie hem eerder naar een club als Twente gaan.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 05-01-2024 23:25

Jazz schreef:Paar suggesties voor interessante versterkingen uit Scandinavie:

Emil Konradsen Ceide: 20 jaar, speelt linksbuiten voor Rosenborg. https://www.transfermarkt.nl/emil-konra ... ler/508371


Niet boos worden fuotbalgek :roll:
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 06-01-2024 00:22

Jazz schreef:Niet boos worden fuotbalgek :roll:


Credit where credit is due zou het credo moeten zijn. Jij had er moeite mee en ging op je eigen trompet spelen.

Nu heb je een naam genoemd waarvan ik ook had kunnen zeggen die kunnen we niet betalen, want getransfereerd voor 4 mil, maar zo zit ik niet elkaar.

Begrijp dus niet helemaal of je grappig probeert te zijn en geen humor hebt, of dat je het niet begrijpt en hier appels en peren op een hoop aan het gooien bent Anyway, geweldig gedaan grote vriend.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten