Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 06-01-2022 13:58

Paar suggesties voor interessante versterkingen uit Scandinavie:

Zweden
Middenveld
Williot Swedberg: Bijna 18 jaar, speelt op het middenveld voor Hammarby.
https://www.transfermarkt.nl/williot-sw ... ler/764859

Aanvallers
Patrik Walemark: 20 jaar, speelt rechtsbuiten voor Hacken.
https://www.transfermarkt.nl/patrik-wal ... ler/721470

Jeppe Okkels, 22 jaar, speelt op de vleugels voor Elfsborg.
https://www.transfermarkt.nl/jeppe-okke ... ler/345591

Amin Sarr, 20 jaar, speelt zowel als spits, als op de vleugels. Speelt op dit moment voor Malmö. https://www.transfermarkt.nl/amin-sarr/ ... ler/748382

Carl Bjork, bijna 22 jaar, speelt zowel als spits, als op de vleugels. Speelt voor Norrkoping. https://www.transfermarkt.nl/carl-bjork ... ler/407398

Isak Jansson, bijna 20 jaar, speelt zowel als spits, als op de vleugels. Speelt bij Kalmar.
https://www.transfermarkt.nl/isak-janss ... ler/535820

Noorwegen
Middenveld
Odin Thiago Holm: Bijna 19 jaar, aanvallende middenvelder spelend voor Valerenga. https://www.transfermarkt.nl/odin-thiag ... ler/581109

Hugo Vetlesen: 21 jaar, speelt op het middenveld bij Bodo/Glimt.
https://www.transfermarkt.nl/hugo-vetle ... ler/499758

Aanvallers
Emil Konradsen Ceide: 20 jaar, speelt linksbuiten voor Rosenborg. https://www.transfermarkt.nl/emil-konra ... ler/508371

August Mikkelsen: 21 jaar, speelt in de spits voor Tromso.
https://www.transfermarkt.nl/august-mik ... ler/600732

Aune Selland Heggebö: 21 jaar, speelt in de spits voor Brann.
https://www.transfermarkt.nl/aune-sella ... ler/587222

Kristoffer Velde: 22 jaar, speelt voornamelijk op de linkervleugel voor Haugesund.
https://www.transfermarkt.nl/kristoffer ... ler/499859

Tobias Fjeld Gulliksen: 18 jaar, speelt als linksbuiten voor Stromsgodset.
https://www.transfermarkt.nl/tobias-fje ... ler/619657
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 01-04-2022 00:25

Mees de Wit lijkt me voor Heerenveen een speler om in de gaten te houden, mocht PEC degraderen bijvoorbeeld. Past goed in de formatie die we nu hebben, die weer goed past bij het huidige spelersmateriaal.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 01-04-2022 04:54

Dan moeten ze snel zijn, want Twente heeft ook interesse in hem, En die hebben Sem Steijn ook al gehaald en die had ik ook wel bij ons willen zien
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 01-04-2022 21:40

Feanfan 1 schreef:Dan moeten ze snel zijn, want Twente heeft ook interesse in hem, En die hebben Sem Steijn ook al gehaald en die had ik ook wel bij ons willen zien

Klopt, Twente is goed bezig wat dat betreft. Met Kaib hebben we al een aanvallende linksback en ook qua middenvelderd zijn we goed bezet. Ferry zal vast zich focussen op de aanval. Logisch, maar wel jammer, want dit zijn wel interessante spelers wat mij betreft.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor du longhi » 20-06-2022 14:20

Derrick Luckassen; contract voor nog maar 1 jaar, meerdere posities inzetbaar, lengte, 26 jaar.
Heeft het bij AZ destijds meer dan prima gedaan. Kwam te kort bij PSV maar voor ons een prima versterking.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-06-2022 18:46

Op dit moment hebben we 24 man, waarvan 9 spelers onder de 21. Er moeten spelers bij en die zullen er ook vast komen.
Ik hoop alleen dat er nog een stuks of 40 goals gekocht worden. Op dit moment is Sarr de enige speler die goals kan maken. De rest van de selectie maakt er af en toe eens eentje. Afgelopen seizoen maakten we er ook maar 37, dat is veel te weinig
Dat het uiteindelijk plek 8 opleverde had meer met het falen van de rest te maken. Met 41 punten eindig je normaal op plek 11 ofzo
Voor de winter waren we afhankelijk van de Veermannen, na de winter Sarr en Van Hooijdonk

Je moet gewoon 5 spelers hebben die minimaal 10 goals maken. Je moet er ook vanuit gaan dat je elke wedstrijd wel een tegendoelpunt krijgt, dus moet je zelf al 2 maken
Ik zit er niet over in dat er nog wat bij komt, maar heb wel mijn twijfels of ze genoeg spelers aantrekken die kunnen scoren. Kohlert is ook geen speler die er minimaal 10 maakt, al ga ik er vanuit dat hij het met Kaib uit mag vechten en niet voor de linkbuiten komt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 24-06-2022 20:41

Feanfan 1 schreef:Op dit moment hebben we 24 man, waarvan 9 spelers onder de 21. Er moeten spelers bij en die zullen er ook vast komen.
Ik hoop alleen dat er nog een stuks of 40 goals gekocht worden. Op dit moment is Sarr de enige speler die goals kan maken. De rest van de selectie maakt er af en toe eens eentje. Afgelopen seizoen maakten we er ook maar 37, dat is veel te weinig
Dat het uiteindelijk plek 8 opleverde had meer met het falen van de rest te maken. Met 41 punten eindig je normaal op plek 11 ofzo
Voor de winter waren we afhankelijk van de Veermannen, na de winter Sarr en Van Hooijdonk

Je moet gewoon 5 spelers hebben die minimaal 10 goals maken. Je moet er ook vanuit gaan dat je elke wedstrijd wel een tegendoelpunt krijgt, dus moet je zelf al 2 maken
Ik zit er niet over in dat er nog wat bij komt, maar heb wel mijn twijfels of ze genoeg spelers aantrekken die kunnen scoren. Kohlert is ook geen speler die er minimaal 10 maakt, al ga ik er vanuit dat hij het met Kaib uit mag vechten en niet voor de linkbuiten komt

Vijf spelers met minimaal 10 goals? Dat zijn zelfs aantallen die Ajax niet haalt :lol:
Sinds we 352 zijn gaan spelen en de boel tactisch en organisatorisch een beetje op de rit hebben gekregen (RKC uit), hebben we 18 goals gemaakt in 11 wedstrijden. Een gemiddelde waarmee je in 34 wedstrijden op zo'n 55 goals zou staan, evenveel als waarmee Twente dit jaar vierde is geworden, 13 goals meer dan Vitesse en ook een paar goals meer dan nummer 7 Utrecht. Vorig jaar was je met 55 goals nummer 5 van Nederland geweest.
We zijn bijna altijd afhankelijk van een topschutter, daar hoeven we wat mij betreft ook niet al te dramatisch over te doen. Het zou al zeer mooi zijn als we een spits naast Sarr weten te strikken die de aantallen van Van Hooijdonk kan halen. Ik denk dat we het dan al heel aardig doen. Daarbij waren onze buitenspelers dit jaar van een verschrikkelijk niveau, zeker qua stats. Als je er minimaal 1 of 2 hebt die een handvol goals maken, ben je ook aardig op weg.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-06-2022 21:34

5 spelers met 10 goals wordt inderdaad lastig, maar je moet garantie hebben dat de voorste 4 spelers er mininaal 40 maken en de overige middenvelders en verdedigers af en toe eentje maken
We hebben Sam Larsson, Arber Zeneli en Ejuke vaak vervloekt, maar die scoorden wel goals. Laatse jaren zaten we opgescheept met Van Bergen, Stevanovic en Musaba. Dat kost je gewoon 4-6 plekken op de ranglijst

Ik hoop dat Halilovic verkocht wordt en daar een echte nummer 10 voor terug komt die 12-15 goals maakt. Dan inderdaad nog een 2e spits erbij / of vleugelspelers

Hoe vaker we Frans Duijts horen hoe beter"
Kom op Ferry, haal goals binnen !!
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 25-06-2022 11:54

Feanfan 1 schreef:5 spelers met 10 goals wordt inderdaad lastig, maar je moet garantie hebben dat de voorste 4 spelers er mininaal 40 maken en de overige middenvelders en verdedigers af en toe eentje maken
We hebben Sam Larsson, Arber Zeneli en Ejuke vaak vervloekt, maar die scoorden wel goals. Laatse jaren zaten we opgescheept met Van Bergen, Stevanovic en Musaba. Dat kost je gewoon 4-6 plekken op de ranglijst

Ik hoop dat Halilovic verkocht wordt en daar een echte nummer 10 voor terug komt die 12-15 goals maakt. Dan inderdaad nog een 2e spits erbij / of vleugelspelers

Hoe vaker we Frans Duijts horen hoe beter"
Kom op Ferry, haal goals binnen !!

Met Ejuke en Larsson werden we ook 10e, 12e of in een aardig goed seizoen 7e. Afgelopen drie seizoenen werden er gewoon relatief weinig goals gemaakt. Afgelopen seizoen stond zelfs op de 51e plaats van alle 66 seizoenen Eredivisie. Het kan natuurlijk verschillende redenen hebben waarom dat gebeurt, maar het is in ieder geval iets wat meerdere clubs overkomt in deze competitie.
Daarbij noem je Musaba en Stevanovic, waarbij Musaba vorig jaar meer dan een handvol goals heeft gemaakt in een verdedigende competitie als België en Stevanovic ongeveer 3 volledige wedstrijden nodig had voor een doelpunt. Allemaal geen slechte statistieken voor dit soort jonge spelers.
Sarr loopt hier bijna 1 op 2, terwijl hij in Zweden, in een mindere competitie, dat soort statistieken nooit haalde.
Natuurlijk is het mooi als we drie spelers aan de selectie kunnen toevoegen die vorig jaar allemaal meer dan twintig keer het net wisten te vinden, maar dat is a) niet haalbaar en b) zegt het ook niet alles. Natuurlijk kunnen statistieken wat betreft goals en assists veel zeggen. Maar minimaal zo belangrijk is om een team bij elkaar te zoeken dat elkaar goed aanvoelt, zoals Sarr en Van Hooijdonk dat uitstekend deden. Dat er weer, net als eind van het seizoen, een energie in het elftal komt, gecombineerd met speciale kwaliteiten zoals die van Amin Sarr. Met Sarr naast Henk Veerman hadden we waarschijnlijk weer een dode competitiehelft gehad, waarbij de vraag is of Sarr dan wel die vijf goals had gemaakt. Ik denk van niet. Dan hadden we hier weer gediscussieerd over de vraag of Sarr wel scorend vermogen mee zou brengen, terwijl hij dat intrinsiek wel degelijk heeft. Je ziet gewoon dat als de energie in het elftal goed is, er frisse jongens zijn die wat willen bewijzen én ze technisch ook goed genoeg zijn, dat die goals vanzelf komen. En dan heeft een jongen als Haye nog niet eens gescoord, een speler waarvan ik aankomend jaar wel een paar goaltjes verwacht.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 25-06-2022 15:04

Geen enkele speler is garantie, maar er zijn genoeg spelers die weinig rendement hebben en die gaan er bij ons dan ineens niet 10 inschieten. Ik las dat ze die Boussaid van Utrecht willen hebben. Iedereen is lovend over zijn voetballen, maar qua rendement bakt ie er niks. Hoop dat ie voor een andere club kiest dan Heerenveen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Crash » 02-07-2022 09:30

Younes Namli lijkt me een fantastische nr.10 voor sc Heerenveen (uit ‘t rijtje : transfervrij)
Liet bij FC Zwolle zien écht stappen te hebben gemaakt en was bij ‘t Oekraïense Krasnodar een gewaardeerde kracht.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 02-07-2022 09:50

Van Amersfoort is ook transfervrij. Heeft het goed gedaan in Polen en voegt wat anders toe dan de technisch goede voetballers die we al hebben op het middenveld.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Crash » 02-07-2022 09:59

Van Amersfoort is wellicht meer complementair aan Haye en Tahiri dan Namli dat is inderdaad. Namli de betere voetballer, Van Amersfoort de loper en werker meer in de rol van hoe Halilovic dit vorig seizoen invulde. Met zijn lengte ook nog eens een extra wapen in het veld. Misschien is alleen daarom wel Van Amersfoort de betere optie. Wel jammer, want ben een Namli-fan.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Otsje P » 03-07-2022 11:28

Crash schreef:Van Amersfoort is wellicht meer complementair aan Haye en Tahiri dan Namli dat is inderdaad. Namli de betere voetballer, Van Amersfoort de loper en werker meer in de rol van hoe Halilovic dit vorig seizoen invulde. Met zijn lengte ook nog eens een extra wapen in het veld. Misschien is alleen daarom wel Van Amersfoort de betere optie. Wel jammer, want ben een Namli-fan.


Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten. Zijn allebei eredivisie waardige spelers met de nodige ervaring. Namli kan ook vanaf rechts uitstekend uit de voeten. Beiden transfervrije en bekend met de club.

Heb echter niet heel veel van Namli gezien vorig seizoen toen hij in de 2e seizoenshelft verhuurd was aan Sparta.

Van van Amersfoort ben ik altijd wel fan geweest. Kan lopen, kan een goal maken, kan bikkelen en technisch ook gewoon een prima speler. Mooie lengte bovendien.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 04-07-2022 13:18

Nu Feyenoord Sinisterra gaat verkopen aan Leeds voor zo'n 26 miljoen euro, gaan ze vast en zeker een groot deel van die transfersom herinvesteren. Kan zomaar zijn dat daardoor een jongen als Azarkan op het tweede plan komt, zeker met de concurrentie die hij nu al heeft van Walemark, Alireza en de net aangetrokken Taabouni. Toornstra kan ook nog op de buitenkant spelen en er zullen vast en zeker jongens gekocht worden. Azarkan kan een speler zijn waar je slechts een bescheiden transfersom voor hoeft te betalen. Heeft vorig jaar laten zien dat hij wel wat in zijn mars heeft. Contract loopt volgend jaar ook af trouwens.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Otsje P » 04-07-2022 16:31

Superfries1994 schreef:Azarkan kan een speler zijn waar je slechts een bescheiden transfersom voor hoeft te betalen. Heeft vorig jaar laten zien dat hij wel wat in zijn mars heeft. Contract loopt volgend jaar ook af trouwens.


Volgens mij las ik ergens dat hij opnieuw verhuurd wordt aan Excelsior. Weet niet helemaal zeker of zijn contract ook eerst opengebroken en verlengd is maar ik geloof van wel.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Satyr » 05-07-2022 17:24

Azarkan inderdaad naar Excelsior
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 06-07-2022 14:37

Klopt, direct na het plaatsen las ik dat nieuwtje ook, helaas. Misschien over een jaar dan een optie.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor hhage » 08-08-2022 17:06

Timo Letschert transfervrij, mooie naam voor back-up centrale verdedigers.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor badfrisianboy » 08-08-2022 17:12

hhage schreef:Timo Letschert transfervrij, mooie naam voor back-up centrale verdedigers.


Timo Letschert lijkt me ook niet echt een centrale verdediger met opbouwende kwaliteiten. En juist een verdediger met opbouwende kwaliteiten hebben we nodig.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor du longhi » 16-08-2022 10:31

Mark Uth zit al 2 wedstrijden niet bij de wedstrijdselectie.
Wellicht kunnen we die een jaar huren?
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor pes5 » 16-08-2022 12:52

du longhi schreef:Mark Uth zit al 2 wedstrijden niet bij de wedstrijdselectie.
Wellicht kunnen we die een jaar huren?


Heeft een blessure.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-06-2023 15:20

Namedropping:

Ik zie Glenn Bijl graag komen voor de rechtsback. Hij wordt binnenkort 28 jaar en das een prima leeftijd. We hebben genoeg jonkies rondlopen en achterin is ervaring mooi meegenomen. Was bij Emmen altijd één van de weinige positieve uitblinkers
Hij speelt bij Krylja Sovetov in Rusland met nog een jaar contract.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Demster » 05-06-2023 17:35

Feanfan 1 schreef:Namedropping:

Ik zie Glenn Bijl graag komen voor de rechtsback. Hij wordt binnenkort 28 jaar en das een prima leeftijd. We hebben genoeg jonkies rondlopen en achterin is ervaring mooi meegenomen. Was bij Emmen altijd één van de weinige positieve uitblinkers
Hij speelt bij Krylja Sovetov in Rusland met nog een jaar contract.

Wellicht heel kinderachtig maar een speler die er bewust voor kiest om in deze tijden in Rusland te blijven ballen hoef ik hier niet te hebben. Ook na de inval nog rustig zijn contract verlengd tot 2025.

Nee, leuke voetballer maar geen speler die ik zal toejuichen.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 01-09-2023 20:11

Jazz schreef:Paar suggesties voor interessante versterkingen uit Scandinavie:
Aanvallers
Patrik Walemark: 20 jaar, speelt rechtsbuiten voor Hacken.
https://www.transfermarkt.nl/patrik-wal ... ler/721470


Toch nog 1 speler die de club gehaald heeft ;)
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Peter » 01-12-2023 21:40

In de winterstop toch maar eens een balletje opgooien bij Sinkgraven. Maakt tot nu erg weinig minuten in Spanje. Totaal 200 in 4 wedstrijden en de laatste keer was in september. Misschien niet helemaal onmogelijk. Anders misschien alvast voor komend seizoen polsen.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Marça » 06-12-2023 19:39

Peter schreef:In de winterstop toch maar eens een balletje opgooien bij Sinkgraven. Maakt tot nu erg weinig minuten in Spanje. Totaal 200 in 4 wedstrijden en de laatste keer was in september. Misschien niet helemaal onmogelijk. Anders misschien alvast voor komend seizoen polsen.

Is op zich zeker een interessante speler om in de gaten te blijven houden. Maar voor welke positie zou je hem nu willen halen, dan? Op linksback hebben we met Mats Köhlert toch een prima back in huis en die ligt (gelukkig) ook nog tot 2025 vast. Op het middenveld waar Sinkgraven bij ons doorbrak zie ik momenteel niet de nood om hem te halen. Maar dat ziet er komende zomer uiteraard weer heel anders uit als in elk geval Haye en Tahiri vertrekken.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Peter » 06-12-2023 22:49

Voor komende zomer is het denk ik inderdaad een optie op het middenveld. In de winterstop zou je hem voor linksachter kunnen halen. Köhlert kan ook linksbuiten en Sahraoui rechtsbuiten. Die positie is op dit moment ook nog gewoon een zorgenkindje. Het zou overigens ook nog zo maar kunnen dat Haye in de winterstop verkocht word. Dat is het laatste moment om er nog wat aan te verdienen. Weigeren zal haast niet gaan in verband met onze financiële situatie en dan zou hij alsnog ook gewoon voor het middenveld gehaald kunnen worden.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 07-12-2023 00:04

Jazz schreef:
Toch nog 1 speler die de club gehaald heeft ;)


Ja joh Sjaak patat. Zoek op Walemark in het forum en wie de eerste name drop date, en vooral wie reageerde dat ie te duur was. En dan dit posten.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 07-12-2023 15:16

fuotbalgek schreef:=Ja joh Sjaak patat. Zoek op Walemark in het forum en wie de eerste name drop date, en vooral wie reageerde dat ie te duur was. En dan dit posten.


Jeetje, gisteren een slechte avond gehad Fuotbalgek? Niet nodig om zo te reageren, ik probeerde gewoon als grapje te laten zien dat we soms op dit forum met goede suggesties komen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten