'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Trainer sc Heerenveen 2017-2017

Streppel
17
38%
Andere trainer
28
62%
 
Totaal aantal stemmen : 45

'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor GeraldSibon35 » 07-05-2017 17:55

Wie moet er volgend seizoen voor de groep staan? Ik trap af: Gert Jan Verbeek terughalen uit Duitsland.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Jazz » 07-05-2017 18:14

Ik zie een type Gert Jan Verbeek voor onze ploeg staan. Streppel is naar mijn idee niet ambitieus genoeg om het maximale uit het team te halen. De irritante citaten van hem dat we toch wel "aardig speelden" terwijl wel met 2-1 tegen een PEC tegen de vlakte gaan zeggen genoeg over de persoon zelf. Leuk voor een onderkant Eredivisie ploegje, maar ik wel een vent zien die die snotneuzen op hun plek kan zetten. Streppel is toch te lief.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor BK2007 » 07-05-2017 18:59

Streppel heeft een contract voor 2 seizoenen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Heerenveen rules » 07-05-2017 19:14

Mensen met een clubhart willen neem ik aan het beste voor de club. En dat is Streppel niet.....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-05-2017 20:16

Zullen we St.Juste dan ook maar ontslaan na zijn prachtige actie waar de 2-0 uitkomt ?
Zullen we Larsson dan ook maar ontslaan omdat hij weer eens een snipperdag heeft genomen
Zullen we Mulder dan ook maar ontslaan omdat de vrije trap in zijn hoek is en de goal tegen de Eagles de 2-2 oplevert
Zullen we Marzo dan ook maar ontslaan omdat hij voor open goal mist in de bekerwedstrijd tegen AZ
Zullen we...

Het is altijd makkelijk om een trainer te ontslaan. Het klopt inderdaad dat Streppel wel eens keuzes maakt waarvan je denkt of dat wel goed is. Maar Verbeek, Jans, Sollied, van Basten hadden ook vaak genoeg verkeerde keuzes. Er zijn zoveel redenen waarom we na de winterstop slecht presteren
- Geen ervaring in de verdediging
- In de winterstop wel Faes,geen ervaren CV
- Stijn Schaars
- Pech
- Individuele fouten

Ach ja schop de trainer er maar uit, de makkelijkste oplossing. Iedereen al de witte zakdoekjes uit de kast voor volgende week ?
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Heerenveen rules » 07-05-2017 21:01

Wat de taak van een trainer feanfan? Het viel mij tegen Sparta op dat toen Schaars erin kwam hij even tijd nodig het het neer te zetten en toen ging het lopen. Iets wat Streppel niet lukt. Een elftal neerzetten. Plus het feit dat de spelers als zombies op het veld staan. Geen enkele strijdlust. En zijn wissels zijn werkelijk dramatisch. Waarom mochten Yuki en Larsson blijjven staan vandaag?

Het is totaal uitgewerkt. Het is over en uit.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-05-2017 21:20

Het probleem is dat de spelers die het hardste roepen voor een stap hogerop, totaal niet constant zijn. En dan bedoel ik Larsson, Mulder, St.Juste en ook Yuki heeft die trekjes

Dan is het aan de trainer om ze scherp te krijgen, maar ik neem ook aan dat ze zelf weten dat ze moeten presteren om hogerop te willen. Als ik zo'n St.Juste vandaag zie bij die tegengoal, de rode kaarten tegen AZ en Heracles dan bevestigen die mij dat Heerenveen eerder zijn plafond is dan een tussenstap
Als Stijn Schaars meldt dat Larsson voor Nederlandse begrippen buitencategorie is, dan is er mentaal iets niet met hem in orde en idd, ook ik stoor me regelmatig aan hem. Maar het is ook zo, je mist hem pas als hij niet meedoet. De media hyped hem enorm en daardoor kan je misschien nog 6-8 miljoen ontvangen,als bankzitter is hij de helft niet eens waard

Het probleem is ook dat er totaal geen alternatieven zijn. Wil je Slagveer in de basis,die is ook net zo wisselvallig als het weer.
Vandaag zat Schaars door dat kut kunstgras op de bank en is Yuki geen "6", maar wie moet er dan op "6", Willem Huizing ?
Mulder bakt er na de winterstop ook niks van, maar vd Steen is afwachten en Bekkema weet je nu al dat dat niks wordt.

Je kunt inderdaad twijfelen over het opstellen van Van Amersfoort of Thorsby i.p.v. Namli,
Zonder Schaars is Heerenveen gewoon een middelmatig elftal, met een verdediging die hetzelfde was als vorig seizoen en nog steeds lek is en op het middenveld een schrijnend tekort aan scorend vermogen

Volgend seizoen moet er gewoon een 30+ voor CV en een scorende middenvelder (Thern) Maar ook door het wanbeleid van 8 jaar geleden zijn we nog steeds niet hersteld.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Mackan68 » 07-05-2017 21:53

Bubbe schreef:Streppel.

Contract voor 2 seizoenen, onder de streep een redelijk seizoen gehad. Negatieve overheerst nu (ook bij mij) door de dramatische 2e seizoenhelft. Ik ben het zeker niet met elke stap van Streppel eens, maar hij is ook deels slachtoffer van een selectie die niet optimaal is. Deze zomer gaat er een hoop gebeuren op het gebied van transfers, ik hoop dat de selectie anders wordt ingevuld. Liever nog wat hardwekkende spelers zoals Reza en Pelle erbij, dan sterspelers die in de meeste wedstrijden afwezig zijn. We hebben de eerste helft boven verwachting gepresteerd en dat heeft een vertekend beeld gegeven van de situatie, Hamstra en Streppel moeten deze zomer de kans krijgen om door te bouwen.

En dat van die vele transfers is nou juist wat me zorgen baart. Iedereen is al weer bezig transfervrije spelers op te pikken en bij Heerenveen hoor je weer eens niets. Of moet het allemaal weer in de laatste week van de voorbereiding gebeuren. Wat we nu weten is dat er veel spelers vertrekken. En dat er een paar een transfer ambiëren. Maar of voor het met het huidige spel die transfers er wel komen.... Het is me allemaal veel te stil. Na het interview een paar weken terug op RTV Noord heb ik wat een onbehaaglijk gevoel over de financiële mogelijkheden voor transfers.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Fryskeboy22 » 08-05-2017 07:33

Het is dat het door kennis en papieren niet mogelijk is, maar ik zou gewoon een Generaal van Defensie aanstellen, Drillen, Bikkelen, Strijden, Winnaarsmentaliteit kweken. aanpakken dat slappe hap. :(

ON: ik zou geen enkele idee hebben wie hier trainer moet worden, Verbeek zie ik nooit meer terugkomen
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Jazz » 08-05-2017 08:04

De reden dat onze "sterren" niks meer laten is omdat ze geen geloof meer hebben in Streppel. Het zal me ook niks verbazen als een deel van elite al met hun hoofd bij een andere club ligt. Onder het mom van: Ach ja, het seizoen is toch bijna afgelopen, ik hoef niks meer te bewijzen, want ik krijg toch een transfer naar een club met meer status, geld en doorgroeimogelijkheden.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Marça » 08-05-2017 08:31

Ik denk dat deze jonge selectie juist een type trainer als Streppel nodig heeft. Hij is duidelijk, hard, fair en kan ook een hand op de schouder leggen. Een wat mildere versie van Gertjan Verbeek. Maar als het minder gaat, weet je dat het gemor gaat beginnen. Spelers die geen kans krijgen van Streppel, die niet eens bij de wedstrijdselectie zitten...

Naar buiten toe mag Streppel wat mij betreft wel eens wat hardere taal uitslaan. Die standaard stoicijnse reactie na de wedstrijd komt bij mij inmiddels wat moedeloos over. Het is goed als je de rust bewaard (van nodeloos schelden wordt niemand beter) maar er is nu voor de derde keer weer kansloos verloren (na Excelsior en Heracles). Dan mag je best wel eens met je vuist op de tafel slaan!

Wat mij betreft gaat Streppel ook gewoon aan het nieuwe seizoen beginnen. Tenzij er een onwerkbare situatie ontstaat tussen nu en dan maar daar heb ik nog geen enkele indicatie van gekregen. Op een enkele klaagzang na dan, maar die heb je altijd als het minder loopt.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Fryskeboy22 » 08-05-2017 08:48

Marça schreef:Ik denk dat deze jonge selectie juist een type trainer als Streppel nodig heeft. Hij is duidelijk, hard, fair en kan ook een hand op de schouder leggen. Een wat mildere versie van Gertjan Verbeek. Maar als het minder gaat, weet je dat het gemor gaat beginnen. Spelers die geen kans krijgen van Streppel, die niet eens bij de wedstrijdselectie zitten...

Naar buiten toe mag Streppel wat mij betreft wel eens wat hardere taal uitslaan. Die standaard stoicijnse reactie na de wedstrijd komt bij mij inmiddels wat moedeloos over. Het is goed als je de rust bewaard (van nodeloos schelden wordt niemand beter) maar er is nu voor de derde keer weer kansloos verloren (na Excelsior en Heracles). Dan mag je best wel eens met je vuist op de tafel slaan!

Wat mij betreft gaat Streppel ook gewoon aan het nieuwe seizoen beginnen. Tenzij er een onwerkbare situatie ontstaat tussen nu en dan maar daar heb ik nog geen enkele indicatie van gekregen. Op een enkele klaagzang na dan, maar die heb je altijd als het minder loopt.


Streppel is toch juist veel te soft? Hij durft geen enkele speler er naast te zetten die er week in, week uit met de pet naar gooien, en zijn wisselbeleid gaat ook nergens over over algemeen veel te laat wisselen ook.

Namli i.p.v. Larsson; Dan had je Namli kunnen behouden, dan was hij tevreden geweest, hij ziet ook wel dat Samba zo lui als wat is.

Ødegaard i.p.v Zeneli & Slagveer; wat er met Arber aan de hand is mag joost weten maar wat is hij door de aardbodem gezakt, Slagveer kan gewoon niet beter.

Reza had ik ook gepasseerd 2 of 3 wedstrijden: heeft ook veel te veel zeer beroerde wedstrijden gespeeld.

Verder had ik Thern nooit van mijn leven verhuurd, hoort gewoon in de basis ten opzichte van Thorsby en/of Kobayashi van Thorsby krijg ik hoofdpijn als je die ziet voetballen en Yuki kan mij ook nog steeds niet optimaal bekoren.

Otigba had ik ook nooit verhuurd of in de winterstop de huur ingetrokken, Otigba is toch stukken beter dan Faes. Bovendien had je dan makkelijker St Juste eens kunnen passeren door Otigba op te stellen


Mulder

Marzo/-- Otigba/St Juste -- Van Aken --Bijker

Thern ----Schaars/Van Amersfoort -----Kobayashi

Odegaard --- Veerman ----Namli

Had naar mijn idee een stuk beter & betrouwbaarder gestaan, jongens die wel willen en goed kunnen voetballen
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Marça » 08-05-2017 10:50

Ik ben ervan overtuigd dat Streppel intern wel degelijk hard kan zijn - bekijk maar eens wat beelden toen hij bij Willem II op de bank zat. Maar hij zal het alleen als een middel van nood inzetten en ik vermoed dat hij dat tot nu toe nog niet vaak heeft gebruikt. Je kunt je ook afvragen of een tirade een positieve invloed heeft op dit team.

Sam Larsson oogt inderdaad lui en was ook gisteren weer volledig onzichtbaar. Ik had Namli ook graag wat vaker op de flanken gezien, geen flauw idee waarom dit niet is gebeurd? Daar is de gehele technische staf bij betrokken en mogelijk Namli zelf ook. Vind ik moeilijk om over te oordelen en is ook niet een belangrijk punt gezien de productie van Larsson.

De rechtervleugel is inderdaad een probleem. Zowel Slagveer, Zeneli als Ødegaard brengen niet wat van hen mag worden verwacht. Dat kun je Streppel niet kwalijk nemen.

Reza wisselt sterke wedstrijden af met mindere - vooral als hij tegen een fysiek sterke tegenstander staat is het moeilijk. Met zijn ervaring is hij echter jonge verdedigers meestal de baas. Veerman is het alternatief maar vind hem als basisspeler niet goed genoeg, wél als invaller.

Thern komt fysiek te kort als je het mij vraagt en datzelfde geldt voor Thorsby, die ook in technisch opzicht minder is. Streppel had ook Kobayashi er wel eens uit mogen halen, ben ik met je eens. Maar het alternatief is niet veel beter in mijn ogen.

Ik vind Otigba niet beter dan Faes, ook niet slechter. Beiden zijn vooral in de lucht sterk, maar qua techniek is het maar zo zo. Wat mij betreft had Schmidt wel vaker mogen spelen, maar daar is iedereen (incluis Streppel) blijkbaar ook geen fan van.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Swollenaer » 08-05-2017 14:38

Wat mij betreft blijft Streppel ook. Hij is niet alleen de oorzaak van de negatieve spiraal waar Heerenveen in terecht gekomen is. Naast de langdurige blessure van Schaars, zit het 'em vooral in de koppies van bepaalde spelers die met andere zaken bezig lijken te zijn (transfer maken) en vervolgens als een krant voetballen: Larsson, St. Juste, Mulder. Daarnaast is Zeneli geen schim meer van wat het was door persoonlijke omstandigheden (wat dat ook moge inhouden). Verder zijn er een paar niet goed genoeg en een paar jong en onervaren. Blijkbaar zijn de wisselspelers niet goed genoeg/heeft Streppel er geen vertrouwen in en modderen we dus maar voort. De spelers moeten het doen! Als je voor de zoveelste keer op rij kansloos een uitwedstrijd verliest van een ploeg waar je gewoon van moet winnen, dan is er echt wat aan de hand. Aansturing vanaf de kant kan ook een probleem zijn, dus het ligt ook wel deels aan Streppel. Het is een combinatie van, maar denk dat als je gaat saneren en de defensie op orde brengt, Streppel het voordeel van de twijfel verdient.. Vooralsnog. Heerenveen moet ambitie uitstralen en straalt alleen vrijblijvendheid uit. Dat moet anders.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Avatar gebruiker
Swollenaer
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 12-07-2004 21:16
Woonplaats: Zwolle

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Smitte » 08-05-2017 14:41

Swollenaer schreef:zit het 'em vooral in de koppies van bepaalde spelers die met andere zaken bezig lijken te zijn (transfer maken) en vervolgens als een krant voetballen: Larsson, St. Juste, Mulder.


Is het niet de taak van de trainer om hier wat aan te doen?
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Marça » 08-05-2017 14:56

Grote vraag zal ook zijn óf we ons zondag gaan plaatsen voor de play-offs.. Als we in eigen huis verliezen van NEC, Groningen wint bij Twente en Heracles een punt bij Feyenoord, dan is het seizoen mogelijk al eerder afgelopen. In dat geval ben ik benieuwd of Streppel uit zichzelf opstapt of niet.

Het motiveren van spelers is zeker een zaak voor de technische staf, maar je kunt spelers niet dwingen om op een bepaalde manier te denken. Ook hun omgeving (vrienden/familie) hebben daarin een grote invloed. Maar dit is in mijn ogen wel één van de problemen van deze selectie. Een aantal basisspelers is vooral met zichzelf bezig en minder met het team.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Swollenaer » 08-05-2017 15:01

Marça schreef:Grote vraag zal ook zijn óf we ons zondag gaan plaatsen voor de play-offs.. Als we in eigen huis verliezen van NEC, Groningen wint bij Twente en Heracles een punt bij Feyenoord, dan is het seizoen mogelijk al eerder afgelopen. In dat geval ben ik benieuwd of Streppel uit zichzelf opstapt of niet.

Het motiveren van spelers is zeker een zaak voor de technische staf, maar je kunt spelers niet dwingen om op een bepaalde manier te denken. Ook hun omgeving (vrienden/familie) hebben daarin een grote invloed. Maar dit is in mijn ogen wel één van de problemen van deze selectie. Een aantal basisspelers is vooral met zichzelf bezig en minder met het team.


Daar ligt m.i. ook de kern van het probleem.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Avatar gebruiker
Swollenaer
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 12-07-2004 21:16
Woonplaats: Zwolle

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Knipecity » 08-05-2017 17:20

Feanfan 1 schreef:Zullen we St.Juste dan ook maar ontslaan na zijn prachtige actie waar de 2-0 uitkomt ?
Zullen we Larsson dan ook maar ontslaan omdat hij weer eens een snipperdag heeft genomen
Zullen we Mulder dan ook maar ontslaan omdat de vrije trap in zijn hoek is en de goal tegen de Eagles de 2-2 oplevert
Zullen we Marzo dan ook maar ontslaan omdat hij voor open goal mist in de bekerwedstrijd tegen AZ
Zullen we...

Het is altijd makkelijk om een trainer te ontslaan. Het klopt inderdaad dat Streppel wel eens keuzes maakt waarvan je denkt of dat wel goed is. Maar Verbeek, Jans, Sollied, van Basten hadden ook vaak genoeg verkeerde keuzes. Er zijn zoveel redenen waarom we na de winterstop slecht presteren
- Geen ervaring in de verdediging
- In de winterstop wel Faes,geen ervaren CV
- Stijn Schaars
- Pech
- Individuele fouten

Ach ja schop de trainer er maar uit, de makkelijkste oplossing. Iedereen al de witte zakdoekjes uit de kast voor volgende week ?

Deze trainer vindt het veel te snel prima en kan blijkbaar de groep niet motiveren.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Feanfan 1 » 08-05-2017 17:36

Motivatie moet sowieso uit jezelf komen, zeker als je in de media roept dat je een stap hogerop wilt.
En zoals die blunder van St.Juste gister, dat kan je Streppel toch niet aanrekenen...

En tot de rode kaart was het best redelijk wat we lieten zien. Daarna kwamen we precies in het spelletje wat Zwolle graag wilde; met man en macht verdedigen en snel counteren.
Met de aanwezigheid van Veerman en Slagveer, Marzo en Bijker zijn er drie man die een voorzet kunnen geven ,maar als ze dat al te moeilijk is....
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor fuotbalgek » 09-05-2017 11:48

Wie zegt dat een andere trainer spelers wel motiveert? Het lijkt mij in eerste instantie een intrinsiek probleem bij teveel spelers, gecombineerd met te weinig kwaliteit in de breedte. Hamstra moet juist deze zomer aan het werk, Larsson en St Juste verkopen en vervangen door meer constante spelers, minstens een back vervangen, een scorende middenvelder aantrekken, op rechts een nieuwe vleugel, een derde spits en een stabiele keeper. Ga er maar aan staan.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-05-2017 17:21

Graag een trainer die wel een elftal en organisatie kan neerzetten en niet altijd op degradatieniveau heeft gewerkt. Ook iemand die spelers kan motiveren en keer op keer falende spelers er naast zet.

Verbeek, Rutten, Stevens zouden passen. Het mooist zou zijn dat Streppel en staf er voor de PO worden uitgegooid maar de club zal wel blij zijn met het behaalde. Maar het heeft nogal wat consequenties. Tv gelden, minder seizoenskaarten en positiviteit. Het is weer cynisme ten top.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor GeraldSibon35 » 16-05-2017 14:33

Het zou toch fantastisch zijn als Gert Jan komend seizoen weer terugkeert naar Friesland. Hij is de ideale man om de club weer op te gaan bouwen. Hopelijk neemt hij zijn vrienden Henk de Jong en Jan de Jonge mee. Henk de Jong is eigenlijk de ideale assistent voor Gert Jan denk ik. Gert Jan de strenge harde oefenmeester en Henk is de man die midden tussen de spelers instaat en de sfeer in de groep bewaakt. Jan de Jonge weer terug op de positie van hoofd jeugdopleiding want die is een stuk minder geworden sinds zijn vertrek.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor 12eMan » 16-05-2017 15:09

GeraldSibon35 schreef:Het zou toch fantastisch zijn als Gert Jan komend seizoen weer terugkeert naar Friesland. Hij is de ideale man om de club weer op te gaan bouwen. Hopelijk neemt hij zijn vrienden Henk de Jong en Jan de Jonge mee. Henk de Jong is eigenlijk de ideale assistent voor Gert Jan denk ik. Gert Jan de strenge harde oefenmeester en Henk is de man die midden tussen de spelers instaat en de sfeer in de groep bewaakt. Jan de Jonge weer terug op de positie van hoofd jeugdopleiding want die is een stuk minder geworden sinds zijn vertrek.


Juich bovenstaande van harte toe, al ben ik bang dat dit niet zal gaan gebeuren.

Veel zal afhangen van morgenavond. Gaan we opnieuw de bietenbrug op met het onacceptabele geknoei van zondag(zoals recentelijk ook tegen PEC en Excelsior), dan kan het wel eens gedaan zijn met Streppel, en deels terecht. Deze idioot slechte tweede seizoenshelft mag nl. geen vervolg krijgen in het nieuwe seizoen, iets waar ik nu al wel bang voor ben.

De slechte reeks en met name het waardeloze voetbal is niet alleen toe te schrijven aan een gebrek in zelfvertrouwen. Hier speelt veel meer(persoonlijke belangen). Al vanaf de winterstop sijpelen de geruchten over vertrekwensen hogerop weer door. Mentaliteitskwestie bij deze zogenaamde "sterren" maar zeker ook Streppel aan te rekenen dat dit niet de kop wordt ingedrukt(niet presteren is niet spelen zoals bij Zeneli maar waarom niet met Larsson en Mulder?).

Het werd reeds geroepen, er zijn karakterjongens nodig. Gasten met ballen die de boel eens opschudden. Dit in combinatie met een trainer als Verbeek is de ideale combi!!
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Janneman » 17-05-2017 23:18

Trainer van komend seizoen Jurgen Streppel, laten ze maar eens een andere selectie samen stellen met echte spelers in plaats van die mietjes zoals Larsson. Weg met die vent, waardeloos figuur die denkt dat alles om hem draait.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Appie_M » 18-05-2017 14:04

Ik twijfel een beetje. Deze tweede seizoenshelft ligt hem meer aan de mentaliteit van de selectie dan aan Streppel in mijn ogen. Dus waarschijnlijk hebben we meer aan het halen van een paar ervaren spelers met mentaliteit dan aan een nieuwe trainer. Waar ik me wel enorm aan stoor is dat Streppel mijns inziens wel dit seizoen een verpersoonlijking is geweest van een gebrek aan mentaliteit. In zijn reacties in de media kun je duidelijk horen dat de beste man het al lang mooi vind dat we ons veilig hebben gespeeld. Misschien reageert hij intern naar de spelers wel heel anders, dat hoop ik althans wel. Maar het feit dat hij in de media zo slap reageert zorgt er wel voor dat er een bepaald beeld van hem wordt gecreëerd dat niet positief is. Als hij dat aanpast mag hij het van mij nog eventjes blijven proberen.

Volgend seizoen zal wel echt een belangrijk seizoen worden denk ik. We hebben nu al een paar jaar op rij door een te slappe mentaliteit het nagelaten om eens mee te doen om de prijzen. Met name dit seizoen had je met wat meer mentaliteit zo in de bekerfinale kunnen staan, maar onze slappe juffershondjes lieten het weer eens afweten toen er wat op het spel stond. Dat soort mentaliteitsgebrek, die best genoch mentaliteit, moet je vanaf nu meedogenloos gaan afstraffen met ontslagen, straftrainingen en andere methodes. Zowel bij het management, de medewerkers als de selectie+aanhang. Die mentaliteit moet er wat meer in bij deze club, de wil om te willen winnen ten koste van alles. Als ze dat aanpassen is deze club nog wel te redden. Zo niet, dan spelen we over 3 a 4 jaar in de Jupiler League.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: 'Trainer SC Heerenveen seizoen 2017-2018'

Berichtdoor Knipecity » 22-06-2017 11:10

Appie_M schreef:Ik twijfel een beetje. Deze tweede seizoenshelft ligt hem meer aan de mentaliteit van de selectie dan aan Streppel in mijn ogen. Dus waarschijnlijk hebben we meer aan het halen van een paar ervaren spelers met mentaliteit dan aan een nieuwe trainer. Waar ik me wel enorm aan stoor is dat Streppel mijns inziens wel dit seizoen een verpersoonlijking is geweest van een gebrek aan mentaliteit. In zijn reacties in de media kun je duidelijk horen dat de beste man het al lang mooi vind dat we ons veilig hebben gespeeld. Misschien reageert hij intern naar de spelers wel heel anders, dat hoop ik althans wel. Maar het feit dat hij in de media zo slap reageert zorgt er wel voor dat er een bepaald beeld van hem wordt gecreëerd dat niet positief is. Als hij dat aanpast mag hij het van mij nog eventjes blijven proberen.

Volgend seizoen zal wel echt een belangrijk seizoen worden denk ik. We hebben nu al een paar jaar op rij door een te slappe mentaliteit het nagelaten om eens mee te doen om de prijzen. Met name dit seizoen had je met wat meer mentaliteit zo in de bekerfinale kunnen staan, maar onze slappe juffershondjes lieten het weer eens afweten toen er wat op het spel stond. Dat soort mentaliteitsgebrek, die best genoch mentaliteit, moet je vanaf nu meedogenloos gaan afstraffen met ontslagen, straftrainingen en andere methodes. Zowel bij het management, de medewerkers als de selectie+aanhang. Die mentaliteit moet er wat meer in bij deze club, de wil om te willen winnen ten koste van alles. Als ze dat aanpassen is deze club nog wel te redden. Zo niet, dan spelen we over 3 a 4 jaar in de Jupiler League.


Streppel heeft veel vreemde keuzes gemaakt en soms veel te lang aan wekelijks falende spelers vastgehouden.
Daarnaast denk ik dat Streppen het al lang mooi vindt dat hij zo hoog is geëindigd met een team, want dat is hem nog nooit gelukt.
Maar goed, net als met Sollied, ze laten hem nog even zitten. Als we komend seizoen slecht beginnen wordt hij er alsnog uitgeknikkerd.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland


Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten