Wie volgt Jansen op als trainer?

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Wie volgt Jansen op als trainer?

Berichtdoor Vrieskist » 23-02-2022 15:40

Het is ook een kwestie van kandidaten die willen komen natuurlijk.
Volgens mij heeft hij met Go Ahead toch prima gepresteerd?
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Wie volgt Jansen op als trainer?

Berichtdoor Baas » 23-02-2022 16:31

Ik dacht dat ze bij Heerenveen aanvallend spel willen zien, vermaakt willen worden, etc.
Nu haal je een trainer die de bus parkeert en (voor mij persoonlijk) zeer weinig uitstraalt.
Tomasson kun je ook over discussiëren, maar die heeft wel een band met onze club.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Wie volgt Jansen op als trainer?

Berichtdoor Janneman » 23-02-2022 19:09

Ik heb totaal geen moeite met van Wonderen, presteert gewoon netjes met het materiaal wat hij heeft. Als Ferry hem de juiste spelers geeft zou het me niks verbazen als hij ook gewoon aanvallend kan spelen. Dat etiket plakken op trainers ben ik niet zo van.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Wie volgt Jansen op als trainer?

Berichtdoor fuotbalgek » 23-02-2022 19:56

Baas schreef:Ik dacht dat ze bij Heerenveen aanvallend spel willen zien, vermaakt willen worden, etc.
Nu haal je een trainer die de bus parkeert.


Niet direct een trainer die past bij het voetbal dat in het beleidsplan staat omschreven, maar ja dat zien we al drie jaar niet. Zijn alleen nog maar woorden op papier. Bovendien denk ik niet dat Ferry een keuze uit luxe kan maken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Wie volgt Jansen op als trainer?

Berichtdoor Baas » 24-02-2022 08:50

Ik hoorde de naam Dick Luckien ergens als optie voorbij komen, niet dat er mee gesproken is, maar iemand droeg dat aan als optie. Zou dat niet een man zijn die goed bij onze club past?
Zegt hele verstandige dingen, laat zijn club leuk voetballen en is een rustige en sympathieke man.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Wie volgt Jansen op als trainer?

Berichtdoor Vrieskist » 27-02-2022 18:45

Janneman schreef:Ik heb totaal geen moeite met van Wonderen, presteert gewoon netjes met het materiaal wat hij heeft. Als Ferry hem de juiste spelers geeft zou het me niks verbazen als hij ook gewoon aanvallend kan spelen. Dat etiket plakken op trainers ben ik niet zo van.

Wint vandaag gewoon van Ajax, is voor ons ook al zo'n 100 jaar geleden.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Wie volgt Jansen op als trainer?

Berichtdoor DSCH » 02-03-2022 21:23

Van Wonderen lijkt een kandidaat die een ploeg naar zijn mogelijkheden kan laten spelen. Dat zou een succes kunnen worden, maar dan moeten we af van de niet reële eis om verzorgd, aanvallend voetbal te spelen. Ook de 4-3-3 moet niet meer heilig zijn. Dat dit zelfs in het beleidsplan staat is onbegrijpelijk. Het levert alleen maar gek geschuif met spelers op waardoor we alleen maar minder worden. En we moeten natuurlijk niet degraderen, want dan zullen we uit weer een andere vijver moeten vissen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten