Podcast Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Podcast Heerenveen

Berichtdoor Ebiede » 30-03-2023 11:54

Ik denk start een nieuw topic over de podcast van onze club.

Naar mijn idee zijn er vier.
Radio Camataru
Omroep Abe
Podcast OF
Podcast LC

Onderstaand mijn mening over de podcasts.

Radio Camataru; is een echt supportsplatform. Leuk, veel info en niet te kritisch. Techniek mag wel verbeterd worden. Pluspunt wisselende gasten.

Omroep Abe; Ik vind Sander de Vries heel negatief over de club. Bij hem is het nooit goed. Jan Vlap mag altijd heel graag vertellen wat Michel allemaal doet. Dat irriteert wel eens.

Podcast OF; Beetje Veronica-insite niveau de mannen kennen elkaar te goed en mogen ook graag grappen over elkaar maken. Wel vermakelijk om naar te luisteren.

Podcast LC; Vind ik leuk om te luisteren ook om te horen wat er aan de andere kant in Leeuwarden gebeurt. Kennis aanwezig en het negatieve van Sander wordt daar door Marissa de Jong en Stobbe tegengesproken. Heb wel eens het idee dat Marissa meer met ons heeft dan met de vrienden uit Leeuwarden.

Wat vinden jullie?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Podcasts over sc Heerenveen

Berichtdoor Marça » 30-03-2023 15:08

Leuk idee! Ben zelf nadrukkelijk betrokken geweest bij Radio Camataru en kan me volledig vinden in je oordeel hierover. Maar ik ga niet meer over de inhoud, dus ga daar verder niet op reageren. :wink:

Omroep Abe/LC: over het algemeen zijn het leuke gesprekken met Geert-Arend Roorda en nu Jan Vlap, maar mag wat mij betreft wel wat inhoudelijker qua speelwijze/tactieken en hoe spelers dit bijvoorbeeld invullen. Het gaat mij nu weleens te vaak over de kale poes van Sander en die horecabeurs van Jan. Leuk voor in de kroeg, maar ik verwacht van de LC wel wat meer. Zeker ook omdat het in landelijke media vaak al helemaal oppervlakkig blijft als het over Heerenveen gaat.

KOKO Radio/LC: vind in de huidige opstelling eigenlijk alleen Sander inhoudelijk wat toevoegen. Renze Lolkema is volgens mij hoofdredacteur sport (?) maar die lijkt er vooral voor zichzelf te zitten. Die muzikale intro en de inleiding van Renze sla ik meestal direct over. Marissa zou ik ook wel eens vaker willen horen over onze club, al is het alleen al om het wat op te frissen. Telkens dezelfde stemmen/meningen maakt het soms wel wat eentonig.

Sportcast/OF: als ik qua tijdsgebrek moet kiezen, sla ik deze meestal over. Het heeft inderdaad een wat Veronica Inside-gehalte met zo'n gladde presentator en van die suggestieve vragen. Arjen drukt sowieso nogal zijn stempel op het geheel, waardoor jongens als Roelof en Andor maar beperkt aan het woord komen. Wat dat betreft zou een andere presentator hier wel een goed idee zijn, al vrees ik dat Arjen tot lengte der dagen bij de Omrop blijft plakken.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Podcasts over sc Heerenveen

Berichtdoor hhage » 30-03-2023 19:11

Marça schreef:
Sportcast/OF: als ik qua tijdsgebrek moet kiezen, sla ik deze meestal over. Het heeft inderdaad een wat Veronica Inside-gehalte met zo'n gladde presentator en van die suggestieve vragen. Arjen drukt sowieso nogal zijn stempel op het geheel, waardoor jongens als Roelof en Andor maar beperkt aan het woord komen. Wat dat betreft zou een andere presentator hier wel een goed idee zijn, al vrees ik dat Arjen tot lengte der dagen bij de Omrop blijft plakken.


Grappig ik heb een andere mening Arjen vind ik prima in deze sportcast. Roelof die heeft nog wel zinnige teksten, die weet waar hij over praat. En die Andor en Geert kan ik niet als journalisten zien die zitten er als Cambuursupporter. Ze hebben niets zinnigs te zeggen proberen grappig te wezen en roepen wat one-liners. Inhoudelijk over voetbal doen deze twee niet, wat supporterspraat,meer is het niet.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Podcast Heerenveen

Berichtdoor Otsje P » 01-04-2023 15:03

Ik kan alleen over Omroep Abe en Sportcast oordelen en daar ben ik eigenlijk best wel positief over. Stoor me eigenlijk helemaal niet aan van Tuinen en Andor. Vind ze altijd vrij realistisch en kritisch over zowel Cambuur als Heerenveen.

De laatste aflevering met Verbeek is een echte aanrader.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron