Nieuw scorebord

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Het is wel irritant dat ze die balk eronder ook gebruiken onder de wedstrijd voor reclamedoeleinden: man of the match en dat je dan een wekker kan winnen ter waarde van 19,95. Het is misschien wel een idee om de wissels en doelpuntenmakers erop aan te geven.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Juist prima dat ze het bord voor de reclame gebruiken, dan hoeven ze het iig niet meer om te roepen!
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

Ik dacht dat het bord gebruikt zou worden voor het zo nu en dan doorgeven van de tussenstanden bij andere wedstrijden. Maar ik kan me niet herinneren dat ik iets gezien heb.
GSVK, the Blue Devils!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

In de rust is het in ieder geval gebeurd! Tijdens de wedstrijd volgens mij niet.
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

Dat bedoelde ik dus ook, tijdens de wedstrijd.
Vorig weekend was ik bij HSV-Werder Bremen. Daar hebben ze weliswaar van die grote tv schermen hangen (niet te vergelijken met ons scorebord), maar zo nu en dan worden de tussenstanden vertoond. Je hoorde dan eerst een geluidje, zodat iedereen naar het scorebord keek, dan werden de clublogo´s getoond waarna de tussenstand tevoorschijn kwam. Dit leverde hartstochtelijke reacties op, vooral toen Bayern M. achter bleek te staan!
GSVK, the Blue Devils!!
Plaats reactie