Politie toont hooligans op tv

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Politie toont hooligans op tv

Bericht door Fulton »

Politie toont hooligans op tv

AMSTERDAM - De Amsterdamse recherche zet het AVRO-programma Opsporing Verzocht en het internet in om elf hooligans op te sporen. De jongeren worden maandagavond met beelden van de bewakingscamera's in het televisieprogramma getoond en daarna zijn ze ook te zien op de internetsite van de politie. Dit maakte de politie maandag bekend.

De relschoppers belaagden tijdens de voetbalwedstrijd Ajax-Heerenveen van 29 mei de beveiligers en politiemensen in de Arena. De jongens maakten zich niet alleen schuldig aan schoppen en 'gewoon' slaan, maar sloegen ook met riemen en gooiden met rolcontainers. De politie heeft een aantal van de verdachten al opgepakt, maar de recherche is nog op zoek naar een groep van elf man.

De ongeregeldheden tijdens de wedstrijd zijn vastgelegd op video. Door die beelden op tv te laten zien, hopen de rechercheurs de relletjesschoppers alsnog op te pakken. De verdachten zijn vanaf maandagavond ook op de website http://www.politie-amsterdam-amstelland.nl te zien.

Deze methode van opsporen heeft de politie nog niet eerder gehanteerd. "Het idee is ontstaan na de wedstrijd Ajax-Heerenveen. Door de relschoppers te laten zien, hopen we ze alsnog op te pakken. Binnenkort laten we ook beelden van reljongeren op de website zien die tijdens de wedstrijd Ajax-Brugge voor ongeregeldheden hebben gezorgd", zegt politiewoordvoerster E. Florax.
We komen op TV 8)
Zeker dat opstootje in het vak naast ons geweest.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Uitzending 17 november
Na de voetbalwedstrijd Ajax – Heerenveen op donderdag 29 mei j.l., die gespeeld werd in de Amsterdamse ArenA, zijn er op de trappen van supportersvak 415 ernstige rellen uitgebroken
bron: http://www.opsproringverzocht.nl

De aanleiding voor dit alles was die gast die over de wand wilde klimmen. Wat toen volgede was een behoorlijke kloppartij omdat zijn vrienden niet echt blij waren met de arrestatie.

Wie weet zijn wij vanavond ook nog wel in beeld. :wink:
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Las het vanmorgen ook in de Spits! Daarin stonden de foto's van 10 Ajax-hooligans die gezocht worden! Dan heb je als Ajax-hooligan toch een flink beroerde maandagmorgen zou ik zeggen!
Wel een erg snelle reactie van de politie trouwens, op 12 dagen na al een half jaar geleden en nu gaan ze nog eens zo'n oproep doen!
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

Volslagen idioot.

Verkrachters, moordernaars etc mogen toch ook niet met hun hoofd in de krant komen te staan, omdat dat zogenaamd zielig/privacygelul is??

Echt te belachelijk voor woorden.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

BWA schreef:Volslagen idioot.
Verkrachters, moordernaars etc mogen toch ook niet met hun hoofd in de krant komen te staan, omdat dat zogenaamd zielig/privacygelul is??
Echt te belachelijk voor woorden.
Als een moord of verkrachting op video of foto staat en ze kunnen de dader niet vinden
dan moet je er wel op rekenen dat alle media ingeschakeld worden.

Volslagen idioot? Helemaal mee eens, die eikels hebben zich als volslagen idioten
gedragen.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Laat ze al die criminelen maar op tv en dergelijke komen, geen problemen mee.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

zij zijn verkeerd geweest straf ze maar daar voor
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik las het vanmorgen ook in de Spits!. Helaas kan ik het niet zien vanavond.

Ik kan het me nog goed herinneren. Ik heb me toen nog enorm verbaasd over het politie optreden. Ik weet namelijk zeker dat als de politie niets had gedaan, er helemaal niks gebeurd was. De aanleiding van de relletjes (wat dat was het volgens mij, tjes) was inderdaad een jongen die op de scheidingswand ging zitten. Het stelde helemaal niks voor en die jongen had helemaal niet de intentie om het uitvak in te komen of zo. Het Heerenveenpubliek lachtte en grotendeels om en ook het Ajaxpubliek kon het wel waarderen. Totdat de politie onnodig overdreven ging optreden door die jongen hardhandig van de wand af te halen, naar benenden te gooien en vervolgens het stadion uit te denderen. Ik moet zeggen, dat als ik zag dat de politie op deze manier een vriend van mij zou behandelen, ik dit ook niet voorbij had laten gaan. Dat er vervolgens vernielingen worden aangericht en dat er wapens en dergelijke gebruikt worden is daarentegen niet goed te praten en moet aangepakt worden. De politie is toch ook fout en had dit op kunnen lossen. En ik zie dat gewoon erg vaak gebeuren.

Ik ben er voor mezelf nog niet uit, of dit legitiem is om op de televisie te laten zien. Waar ik wel uit ben, is dat het niet moet kunnen, zolang niet vastgesteld is of de 'supporters' op de beelden al daadwerkelijk berecht zijn. Zodoende kun je namelijk de carriere van van zulke jongens verneuken.
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

roelof de vries schreef:Ik las het vanmorgen ook in de Spits!. Helaas kan ik het niet zien vanavond.

Ik kan het me nog goed herinneren. Ik heb me toen nog enorm verbaasd over het politie optreden. Ik weet namelijk zeker dat als de politie niets had gedaan, er helemaal niks gebeurd was. De aanleiding van de relletjes (wat dat was het volgens mij, tjes) was inderdaad een jongen die op de scheidingswand ging zitten. Het stelde helemaal niks voor en die jongen had helemaal niet de intentie om het uitvak in te komen of zo. Het Heerenveenpubliek lachtte en grotendeels om en ook het Ajaxpubliek kon het wel waarderen. Totdat de politie onnodig overdreven ging optreden door die jongen hardhandig van de wand af te halen, naar benenden te gooien en vervolgens het stadion uit te denderen. Ik moet zeggen, dat als ik zag dat de politie op deze manier een vriend van mij zou behandelen, ik dit ook niet voorbij had laten gaan. Dat er vervolgens vernielingen worden aangericht en dat er wapens en dergelijke gebruikt worden is daarentegen niet goed te praten en moet aangepakt worden. De politie is toch ook fout en had dit op kunnen lossen. En ik zie dat gewoon erg vaak gebeuren.

Ik ben er voor mezelf nog niet uit, of dit legitiem is om op de televisie te laten zien. Waar ik wel uit ben, is dat het niet moet kunnen, zolang niet vastgesteld is of de 'supporters' op de beelden al daadwerkelijk berecht zijn. Zodoende kun je namelijk de carriere van van zulke jongens verneuken.
Misschien heb je gedeeltelijk gelijk, maar ik ben het toch neit helemaal met je eens. Je mag nou eenmaal niet op die scheidingswand klimmen. Bovendien zag die persoon er ook niet bepaald 'nuchter' uit. Wat ik in de krant las was dat die persoon vervolgens door de stewards, waaronder een vrouw , van die wand is afgehaald. Of het stewards of politie was kon ik niet zien, want ik zat aan de andere kant van het vak. Wat ik wel zag was dat vervolgens een half vak zich op die stewards/politie stortte. Hierbij viellen nogal raakke klappen. Later hoorde ik dat er onder andere met riemen is geslagen, met name tegen die vrouw. Ik vind dat als je je zo gedraagt in een voetbalstadion, dat je daar dan niks meer te zoeken hebt. Nooit meer. Het kwam op mij over alsof ze met zn allen zaten te wachten op een lekkere vechtpartij. De wedstrijd kon immers nooit echt boeien. Toen die mogelijkheid zich voordeed grepen ze die met beide handen aan.
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

roelof de vries schreef:Ik las het vanmorgen ook in de Spits!. Helaas kan ik het niet zien vanavond.

Ik kan het me nog goed herinneren. Ik heb me toen nog enorm verbaasd over het politie optreden. Ik weet namelijk zeker dat als de politie niets had gedaan, er helemaal niks gebeurd was. De aanleiding van de relletjes (wat dat was het volgens mij, tjes) was inderdaad een jongen die op de scheidingswand ging zitten. Het stelde helemaal niks voor en die jongen had helemaal niet de intentie om het uitvak in te komen of zo. Het Heerenveenpubliek lachtte en grotendeels om en ook het Ajaxpubliek kon het wel waarderen. Totdat de politie onnodig overdreven ging optreden door die jongen hardhandig van de wand af te halen, naar benenden te gooien en vervolgens het stadion uit te denderen. Ik moet zeggen, dat als ik zag dat de politie op deze manier een vriend van mij zou behandelen, ik dit ook niet voorbij had laten gaan. Dat er vervolgens vernielingen worden aangericht en dat er wapens en dergelijke gebruikt worden is daarentegen niet goed te praten en moet aangepakt worden. De politie is toch ook fout en had dit op kunnen lossen. En ik zie dat gewoon erg vaak gebeuren.

Ik ben er voor mezelf nog niet uit, of dit legitiem is om op de televisie te laten zien. Waar ik wel uit ben, is dat het niet moet kunnen, zolang niet vastgesteld is of de 'supporters' op de beelden al daadwerkelijk berecht zijn. Zodoende kun je namelijk de carriere van van zulke jongens verneuken.
komop zeg, als zo'n debiel in het uitvak probeert te komen is het toch logisch dat ie wordt opgepakt
voor openbaar debielenschap, dronkenschap en weetikveel wat voor drugsgebruik
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

De politieagent zei dat die jongen zijn "vrienden" waarschuwde maar volgens mij gebeurde dat niet. Toen men zag dat hij er terecht hardhandig weggehaald werd stormden ze naar beneden uit verschillende vakken (met name uit 410). Het was gewoon de reden/aanleiding om te vechten, dus volkomen terecht dat ze op deze manier gezocht worden. Vreemd blijft wel dat ze dit nu pas doen want ik neem aan dat dat volk vaker bij Ajax komt.
bushwhacker
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-11-2003 17:17

Bericht door bushwhacker »

hallo,weet je wel waar je over praat?
ten 1'e waren dit geen f-side hooligans maar sfeer supp die voor een vriend opkomen.
ten 2'e is t altijd makelijk om de media te geloven,en in dit geval ook de politie.
ik weet niet hoe t bij jullie altijd is maar dit gebeurt vaker bij andere club's.
ten 3'e stewards en politie zijn niet altijd volgens de regels bezig en in dit geval ook niet.
NO ONE LIKE'S US,WE FEAR NO FOE
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

bushwhacker schreef:hallo,weet je wel waar je over praat?
ten 1'e waren dit geen f-side hooligans maar sfeer supp die voor een vriend opkomen.
ten 2'e is t altijd makelijk om de media te geloven,en in dit geval ook de politie.
ik weet niet hoe t bij jullie altijd is maar dit gebeurt vaker bij andere club's.
ten 3'e stewards en politie zijn niet altijd volgens de regels bezig en in dit geval ook niet.
Ten eerste, het maakt niet zoveel uit of het F-side supporters waren. Slaan is slaan.

Ten tweede, we gaan neit af op geluiden uit de media, maar waren er zelf bij. Stonden op nog geen 20 meter afstand.

Ten derde, wat heeft de politie dan niet volgens de regels gedaan?
bushwhacker
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-11-2003 17:17

Bericht door bushwhacker »

als ik hoor van echte f-siders wat er gebeurt is dan kan jij misschien wel van 20 meter kijken maar wil niet zeggen dat je weet wat er gezecht is.

en de politie is meestal de grootste hooligan in en rond t stadion,,maar dat weten jullie niet daar bij jullie is t altijd zo rustig.

wat ik ermee wil zeggen is je weet niet wat er gaande was dus moet je ook niet zulke opmerkingen plaatsen als,dat ze dit verdienen.
NO ONE LIKE'S US,WE FEAR NO FOE
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Vanuit de F-side had je natuurlijk een veel beter zicht op wat er afspeelde. :wink:
gewoon lekker oppakken die gast, opgefokte kleuters uit 410 hadden gewoon moeten blijven zitten
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

Hm, zullen we voor 1 keer niet in discussie gaan met een hooligan?? 8)
bushwhacker
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-11-2003 17:17

Bericht door bushwhacker »

waar t omgaat is dat dit geen hooligans waren.
omze dan maar meteen met hun gezicht op tv te plaatsen vind ik niet kunnen.
410 is een sfeer vak en die jongens waren niet op gewled uit,gewoon een uitdehand gelopen gebeuren.
als t hooligans waren dan waren de gezichten ook wel bekent bij de politie.
los van alles eromheen ,ze hadden dit niet zo op tv moeten doen.
NO ONE LIKE'S US,WE FEAR NO FOE
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

bushwhacker schreef:waar t omgaat is dat dit geen hooligans waren.
omze dan maar meteen met hun gezicht op tv te plaatsen vind ik niet kunnen.
410 is een sfeer vak en die jongens waren niet op gewled uit,gewoon een uitdehand gelopen gebeuren.
als t hooligans waren dan waren de gezichten ook wel bekent bij de politie.
los van alles eromheen ,ze hadden dit niet zo op tv moeten doen.
jij noemt t geen hooligans? hmm, wat versta je dan onder hooligans?
Ladies and gentleman: We've got him!
bushwhacker
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-11-2003 17:17

Bericht door bushwhacker »

hoolgans zijn jongens die bewust naar t voetbal gaan om te rellen.
als jij 1 keer in een vechtpartij komt wat bij t voetbal is ben je niet meteen een hooligan!
maar de media weet t weer mooi te vertelen.
NO ONE LIKE'S US,WE FEAR NO FOE
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

bushwhacker schreef:.
410 is een sfeer vak en die jongens waren niet op gewled uit,gewoon een uitdehand gelopen gebeuren.
410 was inderdaad sfeervol tegen Heerenveen. Maar als je dan de berichten hoort van Ajax - AZ (Onderlinge!! kloppartijtjes) dan vraag ik me af of het nog echt een sfeer vak is. Het schijnt dat iedereen in vak 410 staat en dat er daardoor meer sfeer is. Dit trekt weer supporters aan van naburige vakken die dit ook gezelliger vinden. Daardoor zitten er te veel mensen in 410, waardoor dus weer een grimmigere sfeer ontstaat.

Maar om terug te komen op het voorval tegen Heerenveen:
Ik ben het eens met Roelof. Het optreden van de politie ging nergens over. Die jongen keek in eerste instantie niet eens naar de Heerenveen supporters. Hij deed alleen even stoer voor zijn vrienden. De manier waarop hij er werd uigebonjourd leek nergens op.

Wat er in de gracht gebeurd is heeft waarschijnlijk niemand "live" gezien. Op de tv beelden staat er al een grote groep in de gracht en die komt daar niet zomaar.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

bushwhacker schreef:hallo,weet je wel waar je over praat?
ten 1'e waren dit geen f-side hooligans maar sfeer supp die voor een vriend opkomen.
ten 2'e is t altijd makelijk om de media te geloven,en in dit geval ook de politie.
ik weet niet hoe t bij jullie altijd is maar dit gebeurt vaker bij andere club's.
ten 3'e stewards en politie zijn niet altijd volgens de regels bezig en in dit geval ook niet.
Ja hoor ik weet waar ik over praat want ik stond in het Heerenveen vak. Bovendien zeg ik nergens dat het f-side hooligans zijn. Bovendien is dat helemaal niet relevant, men wilde doelbewust en koste wat kost vechten dus zijn het in mijn ogen wel degelijk hooligans (van welke groep dan ook).
Dat het vaker gebeurt wil niet zeggen dat je dit maar moet tolereren, aanpakken die gasten en nooit weer in een stadion toelaten.
Tot zondag!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

De Jong en Fulton, ik zeg niet dat het goed te praten is wat er (waarschijnlijk) later allemaal gebeurd is, ik praat over de aanleiding van de rellen. Die aanleiding was onnodig aggressief optreden van de bewaking aldaar. En daar irriteer ik me nogal aan. Dat wordt, natuurlijk, niet genoemd in de media.

Ik heb trouwens gebeld na de aflevering van Opsporing Verzocht. Niet om iemand aan te melden, maar om een klacht neer te leggen. Ik kreeg de politie Breda aan de lijn. Geen idee waarom, maar als ik klachten had over het voorval, dan moest ik maar contact opnmenen met de hulpofficier van justitie in A'dam. Tja, wat heb je er dan aan hè. Zo veel moeite wil ik er verder ook niet voor nemen.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ik heb trouwens gebeld na de aflevering van Opsporing Verzocht. Niet om iemand aan te melden, maar om een klacht neer te leggen
Wat voor klacht wilde je neer leggen dan? Elke politieregio in Nederland heeft zijn eigen klachtencoördinator, dus ook Amsterdam-Amstelland. Daarnaast is er in Nederland ook nog de Nationale Ombudsman. Bij hem zou je ook een klacht kunnen neerleggen.

Ik weet niet welk nummer je hebt gebeld, maar normaliter wordt je doorverbonden naar het telefoonteam in de studio. Bij 'grote' zaken staat de telefoon doorgeschakeld naar een speciaal team in de desbetreffende regio. vandaar dat ik het een beetje vreemd vind dat je de politie in Breda aan lijn kreeg. Of je heb je een verkeerd nummer ingetoetst?
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

roelof de vries schreef:De Jong en Fulton, ik zeg niet dat het goed te praten is wat er (waarschijnlijk) later allemaal gebeurd is, ik praat over de aanleiding van de rellen. Die aanleiding was onnodig aggressief optreden van de bewaking aldaar. En daar irriteer ik me nogal aan. Dat wordt, natuurlijk, niet genoemd in de media.
ja oke, daar heb je wel gelijk in
met die stadionpolitie hebben ze veel problemen

alleen in dit geval vond ik het wel terecht dat ie gewoon afgevoerd werd
volgens mij gebeurde dat niet zo hard, totdat er wat 'vriendjes' aankwamen
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Dat was net het probleem, dat gebeurde wel hardhandig. En bovendien hoeft die jongen ook niet afgevoerd te worden. Haal hem van die wand af en klaar.

Eastermar, je denkt toch niet dat ik cyniel ben en het verkeerde nummer gedraaid heb, hè? Ik snap ook wel dat ik die klacht gewoon bij een hulpofficier neer kan leggen, maar dat vond ik de moeite niet waard. Ik irriteerde me enorm aan de uitzenidng en ik wou daarbij ook een andere kant van het verhaal laten horen. Maar ik heb geen zin om daar veel tijd aan te besteden.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Kom op zeg, het was zeer terecht dat hij hardhandig van de wand werd gehaald.
In eerste instantie werd het rustig geprobeerd en toen meneer dat niet wilde werd het (wat) hardhandiger (zeer terecht lijkt mij).
Het was overduidelijk dat die jongen niet voor rede vatbaar was en dus afvoeren. Om daar nu een klacht over in te dienen vind ik wel heel ver gaan.
Overigens bleef vak 410 het eerste kwartier leeg uit protest tegen de uitzending. Heeft weinig nut vrees ik maar dat is iets anders.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Dat die vent afgevoerd wordt na het beklimmen van de scheidingswand en in eerste instantie geen gehoor geeft en ook nog lazerus is lijkt me niet meer dan normaal. In hoeverre dit te hardhandig of niet is gebeurt, kan ik niet over oordelen.

Wel heb ik twee opmerkingen over deze zaak:

Ten eerste: waarom hebben ze die tv beelden nodig? Met deze beelden hadden ze deze mensen zelf in het stadion kunnen opsporen. Ze zaten per slot van rekening allemaal in hetzelfde vak.

Ten tweede: het is wel degelijk waar dat er vaak vreemd en onnodig hard wordt gereageerd door veiligheidsmensen, waardonder de flikken. Ik heb vaak het idee dat als ze er toch staan, ook even op willen treden (kan ik me ook wel iets bij voorstellen). Wanneer er niets aan de hand is weet de politie wel hoe ze de sfeer kunnen laten omslaan. Kortom de politie is zelf wel eens uit op problemen.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Op de getoonde beelden hielden de stewards zich nog redelijk in gezien het geweld waarmee ze geconfronteerd werden. Het is natuurlijk erg makkelijk om de politie/stewards maar de schuld te geven, als de personen die ervoor stonden niet van de tribune afgestormd waren was er niets gebeurt. Bovendien op een gegeven moment moeten ze wel ingrijpen; wie niet horen wil moet maar voelen. Hoewel dat in mijn ogen hier niet gebeurde.
Ben benieuwd of ze iemand gevonden hebben naar aanleiding van de uitzending.
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

bushwhacker schreef: en de politie is meestal de grootste hooligan in en rond t stadion,,maar dat weten jullie niet daar bij jullie is t altijd zo rustig.
the RockII schreef:Ten tweede: het is wel degelijk waar dat er vaak vreemd en onnodig hard wordt gereageerd door veiligheidsmensen, waardonder de flikken. Ik heb vaak het idee dat als ze er toch staan, ook even op willen treden (kan ik me ook wel iets bij voorstellen). Wanneer er niets aan de hand is weet de politie wel hoe ze de sfeer kunnen laten omslaan. Kortom de politie is zelf wel eens uit op problemen.
Met deze beide opmerkingen ben ik het eens, de politie (in heel Nederland) heeft vaak een te agressieve instelling. Dit is vaak de aanleiding voor kleine of grote relletjes die op voorhand niet zouden plaatsvinden.
Ik wil niet zeggen dat ze de grootste hooligan zijn, maar ze willen te vaak laten zien hoe stoer ze wel niet zijn in hen uniform!!
Let's Go Blue White Army!!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Politie in Nederland te agressief?????? :lol: :lol: :lol: :lol:
Heerenveen: superbia ex septentrio
Plaats reactie